abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 juli 2024 @ 22:05:46 #251
506579 tufkah
The User Formerly Known As H.
pi_214303639
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2024 21:29 schreef superkimmi het volgende:

[..]
Polen-Maastricht wint het niet van Hoorn-Retranchement. Zowel hemelsbreed als over de weg niet.

Edit: maar uiteraard wel hele toffe verplaatsing dit!
Hoorn Retranchement is dat zo ver dan? Welke hoorn? Want Retranchement ken ik wel dat ligt bij Cadzand.
Het is best wel kut dat je zonder account die foto's in een Spoiler niet kan zien nie.
  maandag 15 juli 2024 @ 22:47:36 #252
506579 tufkah
pi_214304160
Oke mensen 13 en een half uur geleden wandelde ik met mijn rugzak op richting het station om in Polen een stuk hout te gaan halen.

Mijn God wat is dat een uithoek en gezien het tijdstip was het niet meer verantwoord om door te reizen naar Maastricht om de langste verplaatsing dus dat staat voor morgen op het programma.

De rest van de stats en verhalen tussen mij en mijn houten vriend komen straks, eerst ff een koud fleske bier dat heb ik wel verdiend.
Het is best wel kut dat je zonder account die foto's in een Spoiler niet kan zien nie.
  maandag 15 juli 2024 @ 23:04:55 #253
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_214304312
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2024 22:47 schreef tufkah het volgende:
Oke mensen 13 en een half uur geleden wandelde ik met mijn rugzak op richting het station om in Polen een stuk hout te gaan halen.

Mijn God wat is dat een uithoek en gezien het tijdstip was het niet meer verantwoord om door te reizen naar Maastricht om de langste verplaatsing dus dat staat voor morgen op het programma.

De rest van de stats en verhalen tussen mij en mijn houten vriend komen straks, eerst ff een koud fleske bier dat heb ik wel verdiend.
Wat een lange dag... Gelukkig niet vergeefs... Tijd voor een welverdiend biertje :Y
  maandag 15 juli 2024 @ 23:49:13 #254
506579 tufkah
pi_214304546
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 14:31 schreef TARAraboemdijee het volgende:
De FOK!stok is verplaatst. Ik heb hem in Polen neergelegd!

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op het moment dat @TARAraboemdijee (Ik typ dat gewoon uit de losse pols dus geen copy paste) mijn houten vriend in Polen neer gooide ging de telefoon in huize Harrie (Meerdere malen zelfs) omdat ik van openheid hou zal ik alles maar gewoon beschrijven.

Trrrrrrrrrriiiiiiiiiiiiinggggggggggggg Terrrrrriiiiiiinnnnnnngggggggg Telefoon:
B:)B : Hallo met Harrie, met wie spreek ik?
>:O : Hoi, eeeeeeeeh ik wist niet zeker of ik nog mocht bellen omdat je een nieuwe naam hebt!
B:)B : Maat, jij mag altijd bellen, hoop dat je een keer goed nieuws hebt?
>:O : Nee man, zegt platkoppen je iets?
B:)B : Dat zijn die kansloze chauffeurs uit het oostblok?
>:O : Ja, exact en nu heeft die schrale Abba-fan (Dus zeker geen platkop) mij aan een paal gehangen in Polen :(
B:)B : Volgens mijn info moet jij gewoon in Nederland blijven dus wat is er gebeurd?
>:O : Die Leipe noorderling heeft een maas in de regels gevonden dus ik lig gewoon in Polen.
>:O : Dat is officieel gewoon Nederlands grondgebied maar het voelt alsof ik als een valse Mechelse Herder ergens in het bos aan een boom ben geknoopt :(
B:)B : Wacht ff dan Google ik ff waar dat dan moet zijn...... Polen in Groningen? klinkt best wel kut.
>:O : Ja Google maar ff want dat is Vlak bij :)
B:)B : Wat lul je man..... vlak bij??? als het hard waait dan drijf je via de Waddenzee zo richting @Fogel dit is ernstig.
>:O : Blij dat je de ernst in ziet, bel me snel terug met een oplossing, Harrie je bent mijn laatste redmiddel ben ik bang.

*klik* (Niet te verwarren met *plop*)

Natuurlijk had ik geen idee waar dat stuk hout het over had dus ik logde snel in om te kijken wat ik allemaal gemist had???

----- Start eerste Poging de ernst te bepalen ---

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 14:33 schreef TARAraboemdijee het volgende:
En wat is Reiderwolderpolder een uithoek, er is daar echt helemaal niets! :D
Niet alleen Reiderwolderpolder ben ik achter :(
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 14:56 schreef gebrokenglas het volgende:
Zo kom je nog eens op plaatsen waar je nog nooit bent geweest. :D
En eigenlijk nog niet dood gevonden wil worden ben ik achter :(
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 15:17 schreef laziness het volgende:

[..]
Ik moest daar vlakbij in Duitsland zijn en daar was het prima maar de grens over die polder in voelde wel een beetje als het einde van de wereld :P
Duitsland mag niet volgens de regels dus volgende keer beter op de terug weg en dan richting bewoonde wereld. :Y
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 15:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is ver! :o
Ja fucking veel te ver :(
quote:
17s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 15:33 schreef dud0r het volgende:
Ding ligt bijna in de zee zo ver weg is het
Gelukkig kan mijn vriend drijven :Y
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 15:41 schreef Deisyy het volgende:
Lekker ver :D
Heerlijk :(
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 16:05 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik vond de vlag een leuk detail :)
Daar heb je wel een goed punt :Y

----- Einde eerste Poging ---

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 20:37 schreef Harrie het volgende:
Fucking veel te ver weer :(

Is in het weekend met het OV gewoon niet te doen anders had ik morgen een paar sixpacks koude paters in mijn tas gegooid en was ik een dagje gaan treinen maar dit is onhaalbaar. :N
Ik had dus een weekend vrij NS Flex abo ding zodat ik in het weekend gewoon overal heen kon met de trein maar dat Polen is in het weekend niet echt lekker bereikbaar met het OV. Gewoon helemaal niet dus als je niet iets van 2x20km ofzo wil wandelen op een plek waar de kans groot is dat je tijdens de wandeling van 3 of 4 uur geen levende Ziel tegen komt en dan kom je onderweg al helemaal geen plek tegen waar je voor de juiste moraal een paar koude paters kunt bijtanken dus die optie viel al heel snel af. Los van het feit dat je dan niet eens meer dezelfde dag terug thuis kunt komen met het openbaar Vervoer maar daar kwam ik vandaag pas achter.

Dus ik dacht...... Ik wacht de reacties even af:

----- Start tweede Poging de ernst te bepalen ---

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 22:10 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]
Er is een station Eemshaven en Roodeschool, maar ik zie net dat vanwege omlopen dat toch nog aardig wat km is (8,7 en 11)
Er gaat ook een bus, lijn 41, uitstappen bij Eemshaven Datacenter (1,8 km van de stok), gaat ieder uur beide kanten op, staat in verbinding met station Appingedam en station Uithuizen
Gaat alleen op werkdagen, dat wel
Zaterdag is geen werkdag voor veel mensen dus daar gaan we al.
quote:
Ik zal eens zien of ik de volgende keer wat beter rekening kan houden met OV
Er zijn nog wat plaatsen met een station waar die niet is geweest (Roodeschool, Uithuizermeeden, Loppersum, Stedum, Kropswolde, Zuidbroek) of plekken die met de bus vanuit bijv stad Groningen iets beter bereikbaar zijn (Ten Boer, Ten Post/Kröddeburen, Meerstad, Noordlaren)
Had van allemaal nog nooit gehoord (behalve Groningen) maar ben er vandaag een hoop tegen gekomen :Y

quote:
1s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 22:32 schreef r_one het volgende:

[..]
Tja dan was Delden goed te doen geweest 8-)
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2024 22:54 schreef r_one het volgende:

[..]
Ja hoor, station Delden ligt gewoon op het traject (Arnhem-)Zutphen-Hengelo.
En genoeg toeristen die je mening over de dood absoluut niet delen.
Er werd nog even getwijfeld of het allemaal voldoende leek op het einde van de wereld enzo en daarbij heb ik een inschattingsfout gemaakt waarvoor nogmaals mijn excuses O+

quote:
3s.gif Op zaterdag 13 juli 2024 02:26 schreef Mickytjuh het volgende:

[..]
Kenner gespot!
Ik mis die man nu al
Offtopic of Insider-Only info hielp me ook niet echt verder.....

----- Einde tweede Poging de ernst te bepalen ---

Het was voor mij meer dan duidelijk :(
Mijn houten vriend lag op een verschrikkelijke plek en niemand maakte aanstalte hem richting Kaatsheuvel te verplaatsen :(

:? Waarom Kaatsheuvel? :? Ja Precies Daarom :?

In mijn hoofd kon ik het niet loslaten en toen ik wilde gaan pissen:

Trrrrrrrrrriiiiiiiiiiiiinggggggggggggg Terrrrrriiiiiiinnnnnnngggggggg Telefoon:
*** Zucht ik weet al dat hij het is ***
B:)B : Hallo met Harrie, jij hebt echt geen geduld is het wel?
>:O : HARRIE!!!!!!!! Je moet me komen halen, houtwormen en Poolsepoetswijven op de fiets ik trek het niet meer.... *HELP*
B:)B : Ik snap je probleem ik ga kijken hoe ik je zo snel mogelijk weg kan krijgen daar.
B:)B : Zijn die Poolse Poetswijfkes een beetje lekker daar of is het net als hier? (*Kut met DT*)
>:O : Het is drama en ze komen gewoon op de fiets man, verschrikkelijk is het. *HELP*
B:)B : Bel ons niet wij bellen terug :N

* Harrie Voelde me verdrietig, slecht ongeloveloos en gebruikt

*Er moest een oplossing komen*

NS website - Inloggen - Weekend abo omzetten naar Dal vrij - wachten op bevestiging - Sixpack Paters in de Koelkast? Check - Dan maar gewoon op reddingsmissie :Y

Gezien de afstand toch maar even een berichtje geplaatst:
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2024 23:39 schreef tufkah het volgende:
Hoop dat ie er morgen nog ligt want als er geen bussen rijden in het weekend dan gaat ome Harrie gewoon op maandag richtig het einde van de beschaafde wereld.
Dat bleek maar goed ook want er zijn altijd kapers op de kust (Of op de Pool) whatever.....

quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2024 07:53 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Ga jij er nu heen?
Want dan laat ik m uiteraard liggen.
Ik kreeg een Appje dat er iemand meer was die hem wilde gaan bevrijden maar ik hoopte dat ik gewoon zelf kon gaan want ik had tenslotte mijn Abo al omgezet en de paters waren koud en ik had verder toch niks belangrijks te doen omdat ruim 5 weken vakantie meer dan voldoende is om je te gaan vervelen enzo dus ik was blij dat ik een soort van kansloze missie had.
Dus snel reageren want de dag was toch al kapot :N

quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2024 08:30 schreef tufkah het volgende:
Over een uurtje ga ik vertrekken.
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2024 09:05 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
Succes en goede reis. ^O^
Nu kon ik niet meer terug :N

**Next het verloop van deze Missie die wat langer duurde dan ik ingeschat had**
  maandag 15 juli 2024 @ 23:55:27 #255
506579 tufkah
pi_214304575
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2024 20:07 schreef loveislikeakiss het volgende:

[..]
Jij gaat voor de langste
Daar had ik niet echt serieus over nagedacht maar als Polen - Maastricht niet de langste is dan laat ik hem hier thuis gewoon liggen en neem ik hem zaterdag mee naar de Efteling.
  dinsdag 16 juli 2024 @ 00:14:36 #256
209864 loveislikeakiss
Geluk is een gerucht
pi_214304659
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2024 23:55 schreef tufkah het volgende:

[..]
Daar had ik niet echt serieus over nagedacht maar als Polen - Maastricht niet de langste is dan laat ik hem hier thuis gewoon liggen en neem ik hem zaterdag mee naar de Efteling.
Oh dat mag niet :o

Gewoon leggen en bidden
En ik de tussentijd kan ik of @Mickytjuh of die caesipilly (die naam is zo lastig) of een andere Brabander misschien het spel levend houden tot zaterdag
Fogel is er ook, jjh kan nog de wacht houden bij de IJssel
  dinsdag 16 juli 2024 @ 00:16:05 #257
506579 tufkah
pi_214304667
dan morgen naar Breskens
  dinsdag 16 juli 2024 @ 01:25:14 #258
506579 tufkah
pi_214304813
Eerst maar ff een paar uurkes slaopen en dan zien we straks wel wat het gaat worden.

Kan hem altijd nog ergens hier in Helmond aan een paal hangen :Y
pi_214305097
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2024 23:49 schreef tufkah het volgende:
Er werd nog even getwijfeld of het allemaal voldoende leek op het einde van de wereld enzo en daarbij heb ik een inschattingsfout gemaakt waarvoor nogmaals mijn excuses
Het zij je allang vergeven :*
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  dinsdag 16 juli 2024 @ 07:38:07 #260
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_214305303
quote:
80s.gif Op maandag 15 juli 2024 21:57 schreef Rob het volgende:

[..]
Ik heb paal Maastricht gevonden 388km over de weg vanaf het van bord Polen volgens Google maps
Hoorn-retranchement was 409 km.

@tufkah er ligt ook een Hoorn in Groningen. Niet heel ver van Polen haha
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  Moderator dinsdag 16 juli 2024 @ 07:52:37 #261
184769 crew  Deisyy
pi_214305342
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2024 23:49 schreef tufkah het volgende:

[..]- mooi verhaal voor de vroege morgen -
_O_
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  dinsdag 16 juli 2024 @ 08:31:03 #262
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_214305486
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2024 00:14 schreef loveislikeakiss het volgende:

[..]
Oh dat mag niet :o

Gewoon leggen en bidden
En ik de tussentijd kan ik of @:mickytjuh of die caesipilly (die naam is zo lastig) of een andere Brabander misschien het spel levend houden tot zaterdag
Fogel is er ook, jjh kan nog de wacht houden bij de IJssel
Wat is er zaterdag? Een of andere fokmeet in de efteling ofzo?
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  Moderator dinsdag 16 juli 2024 @ 10:02:58 #263
45833 crew  Fogel
pi_214306457
Mooi verhaal _O_

Ik ben in Nederland nu, dus als die stok afgedreven was richting het noorden was dat echt een crisis!
Heb de komende drie weken bijzonder weinig nuttigs te doen…. Dus stokken is dan altijd leuk!
Heb een huurauto die zo’n geweldig ‘snelle’ 0-100 km/u heeft dat je in die tijd een pizza kan bakken, dus als ik zeg dat ik een stok ga halen hebben anderen ook nog ruim de tijd. 🚗
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, roadtrip Europa, Seoul
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 16 juli 2024 @ 10:31:47 #264
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_214306695
Prachtig verhaal! :D Geeft de ernst van de situatie goed weer
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 16 juli 2024 @ 10:46:06 #265
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_214306814
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2024 00:16 schreef tufkah het volgende:
dan morgen naar Breskens
Breskens zelf zit je gelijk al goed, maar leuker nog
Boerenhol: 422km
Biervliet (wel passend bij jou): 406km

Hemelsbreed:
Boerenhol: 318km
Biervliet: 316km

Zuid-Limburg redt het inderdaad niet, zowel Eijsden als Kuttingen zijn 303km van Polen
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  dinsdag 16 juli 2024 @ 11:25:28 #266
209864 loveislikeakiss
Geluk is een gerucht
pi_214307100
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2024 08:31 schreef KapiteinIglo het volgende:

[..]
Wat is er zaterdag? Een of andere fokmeet in de efteling ofzo?
Metal meeting
Maar in de tussentijd komen er ook een stuk of vijf fokkers
  dinsdag 16 juli 2024 @ 12:01:16 #267
209864 loveislikeakiss
Geluk is een gerucht
pi_214307302
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2024 01:25 schreef tufkah het volgende:
Eerst maar ff een paar uurkes slaopen en dan zien we straks wel wat het gaat worden.

Kan hem altijd nog ergens hier in Helmond aan een paal hangen :Y
Alles behalve Helmond :'(

Gemeente Boekel heeft ook nog duizenden plaatsen te gaan
  dinsdag 16 juli 2024 @ 13:07:29 #268
506579 tufkah
pi_214307775
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2024 12:01 schreef loveislikeakiss het volgende:

[..]
Alles behalve Helmond :'(

Gemeente Boekel heeft ook nog duizenden plaatsen te gaan
Oke geen Helmond deze keer *O*

Omdat vandaag toch al alles tegen zit, veel te vroeg wakker gebeld, afspraak vergeten, auto kapot ben ik maar gewoon in de trein gestapt richting de provincie Zeeland, Maastricht kan ook nog wel een andere keer deze vakantie.
  dinsdag 16 juli 2024 @ 13:21:06 #269
202014 JJH
Knetter. O+
pi_214307901
Wanne verhaal. _O_

En zaterdag ben ik in Kaatsheuvel ja. :Y
  dinsdag 16 juli 2024 @ 17:24:23 #270
506579 tufkah
pi_214309939
Inmiddels lekker mijn buikje rond gegeten in Breskens en meteen mijn vriend hier aan een paal gehangen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus ik heb wel een koude pater verdiend dacht ik zo

dinsdag 16 juli 2024 @ 17:48:21 #271
209864 loveislikeakiss
Geluk is een gerucht
pi_214310145
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2024 17:24 schreef tufkah het volgende:
Inmiddels lekker mijn buikje rond gegeten in Breskens en meteen mijn vriend hier aan een paal gehangen.

[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ afbeelding ]
ieuw slootwater :r
  dinsdag 16 juli 2024 @ 18:11:15 #272
202014 JJH
Knetter. O+
pi_214310341
quote:

[ afbeelding ]

SPOILER

[ afbeelding ]
_O_
  dinsdag 16 juli 2024 @ 18:28:05 #273
506579 tufkah
pi_214310482
Mijn dagboek maak ik later nog openbaar.
pi_214310794
quote:

[ afbeelding ]

SPOILER

[ afbeelding ]
Oooh, ik weet wel waar dit is. Maar helaas, ik ben daar pas over 3 weken.
Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else
  dinsdag 16 juli 2024 @ 19:23:07 #275
506579 tufkah
pi_214311012
Om het verhaal compleet te maken zal ik ook een stuk van mijn dagboek hier neer gooien dan krijgen jullie een klein inzicht in wat voor totaal gestoorde gek ik eigenlijk ben :Y

Lief Dagboek

Nog nooit in mijn leven had ik gedacht dat ik nog ooit naar Polen zou gaan, we hebben er tenslotte al genoeg hier. Denk hierbij aan de tegenpolen, minpolen en de zeldzame pluspolen en de bekende Noordpool en Zuidpool maar mijn primaire gedachte ging uit naar de platkoppige pool (U weet wel die hardwerkende Vodkazuipers die heel de dag "Kurwa" roepen) en die ook gewoon in een blikje te krijgen zijn.

Dat bleek een verkeerde gedachte van mij, het waren goed verstopte polen deze keer. Ondergedoken in bunkers die zich tussen de windmolens rondom de haven van Eemshaven hebben verstopt en slechts een enkel vlaggetje verraad hen aanwezigheid. Hoe afgelegen dat stukje Nederland echt is kwam ik pas achter na een heftige wereldreis waarover ik je alles wil vertellen.
In het weekend zijn de polen niet bereikbaar dan zitten ze Vodka en Bier te zuipen dus ben ik op maandag in de trein gestapt. Niet zomaar een trein maar eerst helemaal naar Amsterdam-Zuid en van daaruit naar Groningen waar ik mijn Gele reus om moest ruilen voor een blauwe versie van Arriva en die ging.... Schrik niet... Naar Roodeschool. WTF ik werk dan wel op school maar niet op een rode en al helemaal geen zwarte, wat een waanzin allemaal in dat Noorden van Nederland.
Maar als je dan denkt dat ik er daarmee was... Nee hoor ook nog een stuk met de buurtbus, je weet wel zo'n klein kut busje met een chauffeur die gezakt is voor zijn echte BusRijbewijs. Hij was ook nog eens niet echt spraakzaam, een gemompeld Hmmmmm was alles toen ik hem een goede middag wenste en later Houdoe zei toen ik uitstapte bij Google om te vragen waar de polen waren :?

Wat een reis was dat kan ik je vertellen.
Helmond - Amsterdam-Zuid 130km
door naar Groningen 190km
Arriva naar Uithuizen 20km
Busje naar Eemshaven Datacenter 20km
Daar nog een stukkie lopen 2km
Dus de reis naar polen (Enkele reis was: 362km ongeveer/plusminus)

Man(3x) wat een ellende want nu komt het, wordt je uit dat Busje gegooid op een zogenaamde parkeerplaats waar volgens mij heel vaak mensen werden doodgereden want ik zag allemaal gekke bordjes met buitenderse tekste. Die kom je in normaal NL nooit tegen.

En dat busje wist niet hoe snel dat ie weg moest komen dus ik denk dat hij niet echt op zoek was dus mocht hij daar niet blijven staan.

Dus ik moest op zoek naar de richting van de Polen en omdat het geen Noord of zuidpool was had ik geen idee welke richting ik op moest :N
Gelukkig is Google overal dus ik ging ff bij Google vragen welke kant ik op moest, ik vond het wat overdreven dat ik me eerst helemaal uit moest kleden, mijn vingerafdrukken moest geven, ID kaart moest gescanned worden, al mijn Crypto accounts moest ik aan ze laten zien, daarna kreeg ik een stalen haak in mijn kont zodat ze de temperatuur konden meten werd er gezegd en toen kon ik eindelijk vragen waar de Polen waren en het ergste van alles is dat ze dachten dat ik in het verkeerde land zat dus werd ik weer naar buiten gewerkt zonder de juiste richting.

Daar stond ik weer buiten, ik keek naar Google en voelde me gebruikt en genaaid. Dus ik besloot gewoon het fietspad te volgen (overigens het enige pad was veilig genoeg was om te wandelen) en over de weg naast me reden alleen maar auto's vol zand, beton en asfalt beide richtingen op en volgens mij sprak de helft van de chauffeurs wel Pools maar ik kon niet vragen waar hun broeders zich verschuilde.
Na een Kilometertje begon ik er vertrouwen in te krijgen :Y er stond een bordje richting de polen nummer 3 tm 11 en omdat ik dacht dat ik Pool-One moest hebben ben ik toch maar gewoon die richting in gewandeld.

Langzaam begon ik al behoorlijk dorst te krijgen dus ik hoopte dat Pool-One niet ver weg zou zijn.
Een stukje verder kwam ik een heel misleidend bordje tegen dus ik was even bang dat alle Polen zich verstopt hadden tussen het Riet.

maar dit was niet het bordje waar @TARAraboemdijee (Ja ik typ dit gewoon uit het losse polsje) mijn vriend had vastgebonden dus ik liep door en door. Steeds verder richting het einde van de bewoonde Wereld. En langzaam..... heel langzaam begon ik een warm gevoel van binnen te krijgen, was dat een vlag :? Ja dat is een vlag :Y dus daar moet hij zijn. nog 20 stappen en ik zag mijn vriend daar hangen, aan een paal, aan het einde van de wereld. Hij schreewde van vreugde toen hij me zag... "Je zou me terug bellen Harrie en ik kon je niet meer bellen want mijn beltegoed is op" dus ik riep terug "Ik laat je nooit kapot gaan houten vriend dat weet je toch?" hij knikte "Ik weet Bro, Ik Weet"
Snel hem los gemaakt en toen was het echt tijd voor een koud Patertje want ik had een tering dorst van al dat wandelen.

Het was een geweldig moment om mijn vriend weer aan mijn tas te hangen, weer samen dus bevrijd van de klaagzang van die houten Klaas en we waren nog niet weg of hij begon al te zeuren dat hij zaterdag mee naar de Efteling wil en dat ik hem moest verstoppen want hij had voorlopig wel genoeg buiten gelegen met al die kutregen en dat herfstweer maar ja regels zijn regels..........
Dus vertrokken we samen terug richting Google omdat dit de enige connectie was met de normale wereld die ik kende.
Niet veel later stopte daar een busje..... met een reserve chauffeur dus ze waren met zijn 2en dus ik twijfelde een beetje of in wel in de juiste bus gestapt was :Y
Ook het bordje wat er bij stond vond ik vreemd, uitzwaaien moest op afstand dus ik blijf die Poien een raar volkje vinden. Uitzwaaien naar een doodlopende plek aan het einde van de Wereld :(

Er stonden allemaal mensen te zwaaien en terwijl ik naar het busje liep stopte er 2x een auto met de vraag of ik een lift wilde maar die heb ik afgewezen, gewoon old-school terug naar Groningen was het plan en toen dat busje daar vertrok ging het een andere kant op dan waar ik vandaan kwam dus ik begon lichtelijk in paniek te raken. Ik samen met een houten klaas in een busje met 2 chauffeurs.... Ze zouden toch niet echt naar Polen rijden :? Waarom anders 2 Chauffeurs :? Er was geen enkel punt wat ik herkende en ineens zag ik een spoorrails, een station... Appingedam :? WTF is dan dan weer :? Het eerste wat ik dacht was: Wat is het mooiste in Appingedam :? Precies

toen ik uiteindelijk in Groningen kwam moest een lastige keuze maken, zo snel mogelijk richting het zonnige zuiden of eerst een lekker hapje eten en wat nieuwe koude paters inslaan voor de terugweg want ik had inmuddels geleerd dat het een tering lange reis ging worden dus besloot ik om eerst maar een lekker hapje te gaan eten. (De foto is mis gegaan dus maar een plaatje van google-maps)

Dit was ongeveer hetzelfdce als wat ik had alleen had ik er een paar koude blikken Heineken bij, heerlijk eten, aardige mensen, gewoon Toppertje!!! (Nee ik ga geen reclame maken maar misschien ga ik er nog wel een keer terug om te eten binnenkort)

Toen mijn kop vol zat nog even langs de Jumbo om een Sixpack koude paters voor de terugreis te pakken en toen weer naar het station van Groningen om terug te gaan naar de echte beschaving. Staat er op het perron een compleet gestoorde gek helemaal uit zijn plaat te gaan omdat de trein die hij "Mijn Trein" noemde al vertrokken was zonder hem. Sterker nog, die trein reed al weg toen moest hij zijn joint nog uitmaken en het station binnenlopen dus waar het mis gegaan is met die junk is mij nog altijd een groot raadsel.
De reis terug was lekker rustig, mijn vriend de stok zong uren lang "We zijn nog lang niet thuis.... nog lange niet...." en dronk rustig een biertje terwijl ik aan het kijken was of ik nog door kon naar Maastricht maar dat was niet haalbaar zonder ergens te stranden dus zijn mijn vriend en ik samen naar huis gegaan en heeft hij bij mij in bed mogen slapen :Y

**Foto verwijderd om de Policy niet te overtreden**

Dan is het ineens de volgende dag en dan weet je dat je toch weer afscheid moet gaan nemen van die houten klaas, toch maar de langste afstand proberen te doen :? Fucking Zeeland daar is niet eens openbaar vervoer :N Tja Dat is in Polen ook niet dus we gaan er voor.
Afspraak vergeten, auto kapot dus alle negatieve energie door de plee spoelen en gewoon positief de dag vervolgen dus: Jawel een koude sixpack paters in mijn tas (Gelukkig stond er nog 1 koud... Duh!) en hup naar Station Helmond. Trein naar Eindhoven en onderweg kijken hoe we in Zeeland komen.
Er van uitgaande dat het weer net zo'n drama zou worden als richting Polen was ik blij verrast :Y Inclusief Boot was het maar 3,5 uur reizen, weinig wachten dus gewoon relaxed. Eenmaal in Breskens had ik bedacht kijk ik wel wat ik daar ga doen.
Treintje treintje treintje en voor ik het wist zat ik op de boot (Richting het andere einde van de wereld zo leek het)
Ontsnapt aan de volgende diepgaande onderzoek in het Veiligheidscentrumk Zeeland zat ik veilig op de Boot :Y

In Breskens aangekomen kwam ik er achter dat het wederom het einde van de wereld was dus heb ik snel een bordje gezocht

Of eigenlijk 2 bordjes. 1 plaatsnaambord en 1 vol DonerKebab terwijl ik shoarma had besteld maar wie ben ik om daar over te klagen :?

quote:

[ afbeelding ]

SPOILER

[ afbeelding ]
Inmiddels zit ik weer veilig in de trein op weg terug naar huis :Y
Geen zingende stok aan mijn Tas :N
Nog een paar koude paters in mijn Tas :Y

100% Chill en relaxed :Y

Gaat de telefoon :(

**Ik heb niet opgepakt, mijn vriend zal het even zonder mijn hulp moeten doen zolang hij maar zorgt dat ie zaterdag op tijd is in Kaatsheuvel :Y **

Einde Lief Dagboek

*O* *O* *O* Oordeel zelf maar *O* *O* *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')