Lekker hoorquote:Op maandag 15 juli 2024 09:15 schreef tufkah het volgende:
[..]
Dank je, uurtje of 5 enkele reis dus valt reuze mee
Gelukkig heb ik een sixpack koude paters mee om me te ondersteunen
Dan kan jij 'm op de terugweg oppikkenquote:Op maandag 15 juli 2024 10:31 schreef Puala het volgende:
[..]
Lekker hoorLeg je m vandaag ook weer weg?
Dat wordt een lange zit. Je valt bijna in het water, daar boveninquote:Op maandag 15 juli 2024 10:58 schreef tufkah het volgende:
Denk dat ik vanmiddag ff door trein naar Maastricht ofzo
oh ja die staat pas gepland voor over 10 dagen, dus dan zal die al wel weg zijnquote:Op maandag 15 juli 2024 10:58 schreef tufkah het volgende:
Denk dat ik vanmiddag ff door trein naar Maastricht ofzo
Wat staat er vandaag in de planning dan?quote:Op maandag 15 juli 2024 12:37 schreef Puala het volgende:
[..]
oh ja die staat pas gepland voor over 10 dagen, dus dan zal die al wel weg zijn
Je kunt dan wel claimen dat je een enorm lange reis hebt ondernomen naar Polen. Is geen woord aan gelogenquote:Op maandag 15 juli 2024 11:46 schreef tufkah het volgende:
Polen stond uiteraard al jaren op mijn bucketlist
Net drachten, nu groningen. En ik woon regio arnhem/nijmegenquote:Op maandag 15 juli 2024 12:44 schreef tufkah het volgende:
[..]
Wat staat er vandaag in de planning dan?
Groningen daar rij ik nu net het station uit. Helemaal naar Polenquote:Op maandag 15 juli 2024 13:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Net drachten, nu groningen. En ik woon regio arnhem/nijmegen
zo kom je nog eens ergens...quote:Op maandag 15 juli 2024 13:24 schreef tufkah het volgende:
[..]
Groningen daar rij ik nu net het station uit. Helemaal naar Polen
Man(3x) gelukkig was het datacenter van Google in de buurt zodat ik ff de juiste richting kon zoeken.quote:
En dan niet even naar Delden komen .....quote:Op maandag 15 juli 2024 13:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Net drachten, nu groningen. En ik woon regio arnhem/nijmegen
De stok lag er nog?quote:Op maandag 15 juli 2024 17:02 schreef tufkah het volgende:
Eerst maar ff een schoteltje shoarma in mijn kop proppen.
Het verbaast me eerlijk gezegd dat deze het al zo lang uithoudt.quote:Op maandag 15 juli 2024 17:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De stok lag er nog?![]()
* gebrokenglas is benieuwd naar de nieuwe lokatie straks.
Gelukkig maar. De tijd dat we na elke 2e verplaatsing alweer een nieuwe stok in het spel moesten brengen is gelukkig voorbij.quote:Op maandag 15 juli 2024 17:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het verbaast me eerlijk gezegd dat deze het al zo lang uithoudt.
Ik wilde naar Maastricht maar dat moet wachten tot morgen anders kom ik niet meer thuis vandaagquote:Op maandag 15 juli 2024 17:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De stok lag er nog?![]()
* gebrokenglas is benieuwd naar de nieuwe lokatie straks.
Jij gaat voor de langstequote:Op maandag 15 juli 2024 19:06 schreef tufkah het volgende:
[..]
Ik wilde naar Maastricht maar dat moet wachten tot morgen anders kom ik niet meer thuis vandaag
Polen-Maastricht wint het niet van Hoorn-Retranchement. Zowel hemelsbreed als over de weg niet.quote:
Polen -> Retranchement dan maar?quote:Op maandag 15 juli 2024 21:29 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Polen-Maastricht wint het niet van Hoorn-Retranchement. Zowel hemelsbreed als over de weg niet.
Edit: maar uiteraard wel hele toffe verplaatsing dit!
Ik heb paal Maastricht gevonden 388km over de weg vanaf het van bord Polen volgens Google mapsquote:Op maandag 15 juli 2024 21:29 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Polen-Maastricht wint het niet van Hoorn-Retranchement. Zowel hemelsbreed als over de weg niet.
Edit: maar uiteraard wel hele toffe verplaatsing dit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |