quote:
Op het moment dat
@TARAraboemdijee (Ik typ dat gewoon uit de losse pols dus geen copy paste) mijn houten vriend in Polen neer gooide ging de telefoon in huize Harrie (Meerdere malen zelfs) omdat ik van openheid hou zal ik alles maar gewoon beschrijven.
Trrrrrrrrrriiiiiiiiiiiiinggggggggggggg Terrrrrriiiiiiinnnnnnngggggggg Telefoon:

: Hallo met Harrie, met wie spreek ik?

: Hoi, eeeeeeeeh ik wist niet zeker of ik nog mocht bellen omdat je een nieuwe naam hebt!

: Maat, jij mag altijd bellen, hoop dat je een keer goed nieuws hebt?

: Nee man, zegt platkoppen je iets?

: Dat zijn die kansloze chauffeurs uit het oostblok?

: Ja, exact en nu heeft die schrale Abba-fan (Dus zeker geen platkop) mij aan een paal gehangen in Polen

: Volgens mijn info moet jij gewoon in Nederland blijven dus wat is er gebeurd?

: Die Leipe noorderling heeft een maas in de regels gevonden dus ik lig gewoon in Polen.

: Dat is officieel gewoon Nederlands grondgebied maar het voelt alsof ik als een valse Mechelse Herder ergens in het bos aan een boom ben geknoopt

: Wacht ff dan Google ik ff waar dat dan moet zijn...... Polen in Groningen? klinkt best wel kut.

: Ja Google maar ff want dat is Vlak bij

: Wat lul je man..... vlak bij??? als het hard waait dan drijf je via de Waddenzee zo richting
@Fogel dit is ernstig.

: Blij dat je de ernst in ziet, bel me snel terug met een oplossing, Harrie je bent mijn laatste redmiddel ben ik bang.
*klik* (Niet te verwarren met *plop*)
Natuurlijk had ik geen idee waar dat stuk hout het over had dus ik logde snel in om te kijken wat ik allemaal gemist had???
----- Start eerste Poging de ernst te bepalen ---
quote:
Niet alleen Reiderwolderpolder ben ik achter

quote:
En eigenlijk nog niet dood gevonden wil worden ben ik achter

quote:
Op vrijdag 12 juli 2024 15:17 schreef laziness het volgende:[..]
Ik moest daar vlakbij in Duitsland zijn en daar was het prima maar de grens over die polder in voelde wel een beetje als het einde van de wereld

Duitsland mag niet volgens de regels dus volgende keer beter op de terug weg en dan richting bewoonde wereld.

quote:
Ja fucking veel te ver

quote:
Gelukkig kan mijn vriend drijven

quote:
Heerlijk

quote:
Daar heb je wel een goed punt

----- Einde eerste Poging ---
quote:
Op vrijdag 12 juli 2024 20:37 schreef Harrie het volgende:Fucking veel te ver weer

Is in het weekend met het OV gewoon niet te doen anders had ik morgen een paar sixpacks koude paters in mijn tas gegooid en was ik een dagje gaan treinen maar dit is onhaalbaar.

Ik had dus een weekend vrij NS Flex abo ding zodat ik in het weekend gewoon overal heen kon met de trein maar dat Polen is in het weekend niet echt lekker bereikbaar met het OV. Gewoon helemaal niet dus als je niet iets van 2x20km ofzo wil wandelen op een plek waar de kans groot is dat je tijdens de wandeling van 3 of 4 uur geen levende Ziel tegen komt en dan kom je onderweg al helemaal geen plek tegen waar je voor de juiste moraal een paar koude paters kunt bijtanken dus die optie viel al heel snel af. Los van het feit dat je dan niet eens meer dezelfde dag terug thuis kunt komen met het openbaar Vervoer maar daar kwam ik vandaag pas achter.
Dus ik dacht...... Ik wacht de reacties even af:
----- Start tweede Poging de ernst te bepalen ---
quote:
Op vrijdag 12 juli 2024 22:10 schreef TARAraboemdijee het volgende:[..]
Er is een station Eemshaven en Roodeschool, maar ik zie net dat vanwege omlopen dat toch nog aardig wat km is (8,7 en 11)
Er gaat ook een bus, lijn 41, uitstappen bij Eemshaven Datacenter (1,8 km van de stok), gaat ieder uur beide kanten op, staat in verbinding met station Appingedam en station Uithuizen
Gaat alleen op werkdagen, dat wel
Zaterdag is geen werkdag voor veel mensen dus daar gaan we al.
quote:
Ik zal eens zien of ik de volgende keer wat beter rekening kan houden met OV
Er zijn nog wat plaatsen met een station waar die niet is geweest (Roodeschool, Uithuizermeeden, Loppersum, Stedum, Kropswolde, Zuidbroek) of plekken die met de bus vanuit bijv stad Groningen iets beter bereikbaar zijn (Ten Boer, Ten Post/Kröddeburen, Meerstad, Noordlaren)
Had van allemaal nog nooit gehoord (behalve Groningen) maar ben er vandaag een hoop tegen gekomen
quote:
quote:
Op vrijdag 12 juli 2024 22:54 schreef r_one het volgende:[..]
Ja hoor, station Delden ligt gewoon op het traject (Arnhem-)Zutphen-Hengelo.
En genoeg toeristen die je mening over de dood absoluut niet delen.
Er werd nog even getwijfeld of het allemaal voldoende leek op het einde van de wereld enzo en daarbij heb ik een inschattingsfout gemaakt waarvoor nogmaals mijn excuses

quote:
Offtopic of Insider-Only info hielp me ook niet echt verder.....
----- Einde tweede Poging de ernst te bepalen ---
Het was voor mij meer dan duidelijk

Mijn houten vriend lag op een verschrikkelijke plek en niemand maakte aanstalte hem richting Kaatsheuvel te verplaatsen

Waarom Kaatsheuvel?

Ja Precies Daarom
In mijn hoofd kon ik het niet loslaten en toen ik wilde gaan pissen:
Trrrrrrrrrriiiiiiiiiiiiinggggggggggggg Terrrrrriiiiiiinnnnnnngggggggg Telefoon:
*** Zucht ik weet al dat hij het is ***

: Hallo met Harrie, jij hebt echt geen geduld is het wel?

: HARRIE!!!!!!!! Je moet me komen halen, houtwormen en Poolsepoetswijven op de fiets ik trek het niet meer.... *HELP*

: Ik snap je probleem ik ga kijken hoe ik je zo snel mogelijk weg kan krijgen daar.

: Zijn die Poolse Poetswijfkes een beetje lekker daar of is het net als hier? (*Kut met DT*)

: Het is drama en ze komen gewoon op de fiets man, verschrikkelijk is het. *HELP*

: Bel ons niet wij bellen terug
* Harrie Voelde me verdrietig, slecht ongeloveloos en gebruikt *Er moest een oplossing komen*NS website - Inloggen - Weekend abo omzetten naar Dal vrij - wachten op bevestiging - Sixpack Paters in de
Koelkast? Check - Dan maar gewoon op reddingsmissie
Gezien de afstand toch maar even een berichtje geplaatst:
quote:
Op zondag 14 juli 2024 23:39 schreef tufkah het volgende:Hoop dat ie er morgen nog ligt want als er geen bussen rijden in het weekend dan gaat ome Harrie gewoon op maandag richtig het einde van de beschaafde wereld.
Dat bleek maar goed ook want er zijn altijd kapers op de kust (Of op de Pool) whatever.....
quote:
Ik kreeg een Appje dat er iemand meer was die hem wilde gaan bevrijden maar ik hoopte dat ik gewoon zelf kon gaan want ik had tenslotte mijn Abo al omgezet en de paters waren koud en ik had verder toch niks belangrijks te doen omdat ruim 5 weken vakantie meer dan voldoende is om je te gaan vervelen enzo dus ik was blij dat ik een soort van kansloze missie had.
Dus snel reageren want de dag was toch al kapot
quote:
quote:
Nu kon ik niet meer terug
**Next het verloop van deze Missie die wat langer duurde dan ik ingeschat had**
Het is best wel kut dat je zonder account die foto's in een Spoiler niet kan zien nie.