Daarom ben ik ook maar richting Zeeland gegaan, Breskens om precies te zijn. Net een stukje verder. #sorryquote:Op dinsdag 16 juli 2024 07:38 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Hoorn-retranchement was 409 km.
@:tufkah er ligt ook een Hoorn in Groningen. Niet heel ver van Polen haha
Haha ja je mag me wel bedanken. Als ik niks gezegd had was je naar Maastricht gegaanquote:Op dinsdag 16 juli 2024 22:11 schreef tufkah het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook maar richting Zeeland gegaan, Breskens om precies te zijn. Net een stukje verder. #sorry
Fixedquote:Op dinsdag 16 juli 2024 20:11 schreef gebrokenglas het volgende:
Fantastisch. Super leuk dagboek
![]()
En wat een onderneming, dit is echt een flinke verplaatsing.
De ZeelandersZeeuwen aan zet nu.
Bedanktquote:Op woensdag 17 juli 2024 09:06 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Haha ja je mag me wel bedanken. Als ik niks gezegd had was je naar Maastricht gegaan
Je bent onderweg?quote:
Het lijkt erop dat @Puala de reddende engel gaat zijn morgen. Maar wie weet hoeveel uur stokkie nog daar moet zijn.quote:Op woensdag 17 juli 2024 23:14 schreef tufkah het volgende:
Hij belde net al dat hij de wind in Zeeland niet zo tof vind en dat die zee invloeden slecht zijn voor zijn humeur.
Ben onderweg, regio Rotjeknor op t momentquote:Op woensdag 17 juli 2024 23:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat @:puala de reddende engel gaat zijn morgen. Maar wie weet hoeveel uur stokkie nog daar moet zijn.
Sterkte daarmeequote:Op donderdag 18 juli 2024 11:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik heb door de locatie de hele tijd Bløf liedjes in mijn hoofd
Doe maar normaalquote:Op donderdag 18 juli 2024 11:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
De FOK!stok slaakt een diepe zilte zucht ...quote:Op donderdag 18 juli 2024 11:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
Liefs uit Breskens?quote:Op donderdag 18 juli 2024 11:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
We hebben vers vlees meegenomen voor deze ondernemingquote:Op donderdag 18 juli 2024 15:07 schreef tufkah het volgende:
En speciaal daar voor een account aan gemaakt ook. Hou mijn hart vast.
Wequote:Op donderdag 18 juli 2024 15:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
We hebben vers vlees meegenomen voor deze onderneming
Die is iets meer zee gewend dan ik
Ik ookquote:Op donderdag 18 juli 2024 15:20 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ben benieuwd! Ik wil zaterdag met puberstokkie die al aardig volwassen begint te worden in droomvlucht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |