yesquote:Op donderdag 11 juli 2024 16:50 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Mij lukt het vandaag niet meer
Maar morgen ben ik vrij
Ik moest daar vlakbij in Duitsland zijn en daar was het prima maar de grens over die polder in voelde wel een beetje als het einde van de wereldquote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:33 schreef TARAraboemdijee het volgende:
En wat is Reiderwolderpolder een uithoek, er is daar echt helemaal niets!
Dat is ver!quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:31 schreef TARAraboemdijee het volgende:
De FOK!stok is verplaatst. Ik heb hem in Polen neergelegd!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er is een station Eemshaven en Roodeschool, maar ik zie net dat vanwege omlopen dat toch nog aardig wat km is (8,7 en 11)quote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:37 schreef tufkah het volgende:
Fucking veel te ver weer
Is in het weekend met het OV gewoon niet te doen anders had ik morgen een paar sixpacks koude paters in mijn tas gegooid en was ik een dagje gaan treinen maar dit is onhaalbaar.
Tja dan was Delden goed te doen geweestquote:Op vrijdag 12 juli 2024 20:37 schreef tufkah het volgende:
Fucking veel te ver weer
Is in het weekend met het OV gewoon niet te doen anders had ik morgen een paar sixpacks koude paters in mijn tas gegooid en was ik een dagje gaan treinen maar dit is onhaalbaar.
Ja doordeweeks is het wel te doen maar in het weekend is het echt niet te doen.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 22:10 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Er is een station Eemshaven en Roodeschool, maar ik zie net dat vanwege omlopen dat toch nog aardig wat km is (8,7 en 11)
Er gaat ook een bus, lijn 41, uitstappen bij Eemshaven Datacenter (1,8 km van de stok), gaat ieder uur beide kanten op, staat in verbinding met station Appingedam en station Uithuizen
Gaat alleen op werkdagen, dat wel
Ik zal eens zien of ik de volgende keer wat beter rekening kan houden met OV
Er zijn nog wat plaatsen met een station waar die niet is geweest (Roodeschool, Uithuizermeeden, Loppersum, Stedum, Kropswolde, Zuidbroek) of plekken die met de bus vanuit bijv stad Groningen iets beter bereikbaar zijn (Ten Boer, Ten Post/Kröddeburen, Meerstad, Noordlaren)
Komt daar in het weekend wel OV in de buurt danquote:Op vrijdag 12 juli 2024 22:32 schreef r_one het volgende:
[..]
Tja dan was Delden goed te doen geweest
Ja hoor, station Delden ligt gewoon op het traject (Arnhem-)Zutphen-Hengelo.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 22:45 schreef tufkah het volgende:
Komt daar in het weekend wel OV in de buurt dan allemaal van die plaatsen waar een gezond mens nog niet dood gevonden wil worden en waar nog nooit iemand van gehoord heeft
Sorry ik dacht het het volgende dorp ergens in Noord-Niemandsland was my bad.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 22:54 schreef r_one het volgende:
[..]
Ja hoor, station Delden ligt gewoon op het traject (Arnhem-)Zutphen-Hengelo.
En genoeg toeristen die je mening over de dood absoluut niet delen.
Had nog willen posten dat er een nog veel mooier kasteeltje pal in de buurt ligt:quote:Op vrijdag 12 juli 2024 23:05 schreef tufkah het volgende:
[..]
Sorry ik dacht het het volgende dorp ergens in Noord-Niemandsland was my bad.
.... maar ging er eigenlijk vanuit dat Google Maps daar wel duidelijk over was.quote:
Kenner gespot!quote:
Ik had een bruiloft 19 mei.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 02:26 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Kenner gespot!
Ik mis die man nu al
Ga jij er nu heen?quote:Op zondag 14 juli 2024 23:39 schreef tufkah het volgende:
Hoop dat ie er morgen nog ligt want als er geen bussen rijden in het weekend dan gaat ome Harrie gewoon op maandag richtig het einde van de beschaafde wereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |