Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-05-2024 15:05:31 ]![]()
Nice !quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Mooie TT.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
@mario390 heb je er nog meer ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote]Op donderdag 30 mei 2024 13:48 schreef BPS70 het volgende:
Ik wil nog even zeggen dat mijn beeld over @:yvonne een stuk positiever is geworden.
Helaas kan ik nog niet dmmen, daarom op deze manier.
En meen ik serieus.
[/quote]
Nou, dat vind ik enorm tof van je.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]![]()
Nou, dat vind ik enorm tof van je.quote:Op donderdag 30 mei 2024 15:17 schreef yvonne het volgende:
quote][ afbeelding ] Op donderdag 30 mei 2024 13:48 schreef BPS70 het volgende:
Ik wil nog even zeggen dat mijn beeld over @:yvonne een stuk positiever is geworden.
En meen ik serieus.
[/quote]
Graag gedaan![]()
![]()
Nou, dat vind ik enorm tof van je.quote:Op donderdag 30 mei 2024 15:17 schreef yvonne het volgende:
quote][ afbeelding ] Op donderdag 30 mei 2024 13:48 schreef BPS70 het volgende:
En meen ik serieus.
[/quote]
KWOOTVERKLOOT![]()
ben eerder een bunnyquote:Op woensdag 29 mei 2024 21:06 schreef Mickytjuh het volgende:
@:loveislikeakiss kan ook een strenge dame zijn.
Voor straf bindt ze je vast als je niet uitkijkt.
maar als je genoeg bunnied dan leer je vanzelf rig trucjesHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
tevens, zij heeft een nipslip in who framed roger rabbitquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Is toch al langer, tegenwoordigquote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Een poesslip, toch?quote:Op donderdag 30 mei 2024 15:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
tevens, zij heeft een nipslip in who framed roger rabbit![]()
voor zover ik weet alleen tepels als ze boop oop ie doop zegtquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ik vind er wat van.quote:
Ik ben niet tegen maar niet hier. daar zijn andere topics voor zodat je het opzoeken kan.![]()
Graag gedaanquote:
[/quote]
Verkloot ik nog een quote ook nog
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]![]()
geregistreerd op: zondag 26 mei 2024 @ 10:05quote:Op donderdag 30 mei 2024 15:23 schreef BPS70 het volgende:
Ik zit al heel lang op Fok, maar wat is NSFW topic? #dtv
"heel lang"
jajajaGoogle is your friend, abuse your friends![]()
Ik ben daar zoooooooo goed in h.quote:Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Kloontjequote:Op donderdag 30 mei 2024 15:26 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
"heel lang"
jajaja![]()
is wel de kloonmeister hequote:Op donderdag 30 mei 2024 15:26 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
"heel lang"
jajajaUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Nou, dat dus.quote:Op donderdag 30 mei 2024 15:24 schreef Rob het volgende:
[..]
ik vind er wat van.
Ik ben niet tegen maar niet hier. daar zijn andere topics voor zodat je het opzoeken kan.
Of je gooit het in een spoiler, met "NSFW" als naam. Makkelijk zat.
Zit op het werk te FOK!ken en hier mee te lezen... maar dan ben ik toch blij dat er niemand is die direct op mijn schermpje mee kan kijken
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Sommige mensen mogen dat.quote:Op donderdag 30 mei 2024 15:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou, dat dus.
Zit op het werk te FOK!ken en hier mee te lezen... maar dan ben ik toch blij dat er niemand is die direct op mijn schermpje mee kan kijken![]()
Ik heb gewoon geen zin om steeds klem te zittenTrotste mama van Ambar
Het officile liefje van @Monitor O+![]()
quote:Op donderdag 30 mei 2024 15:26 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
"heel lang"
jajaja![]()
![]()
Mijn ouders waren ook niet bewust van dat ik gepest werd ofzo. Denk weinig ouders. Zeker van een bepaalde leeftijd.quote:Op donderdag 30 mei 2024 15:16 schreef BPS70 het volgende:
NWS / Ouders niet bewust van online pesten: 'grafstenen met naam kind"Trotste mama van Ambar
Je zou ook kinderen kunnen hebben die zo nu en dan meekijken.quote:Op donderdag 30 mei 2024 15:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou, dat dus.
Zit op het werk te FOK!ken en hier mee te lezen... maar dan ben ik toch blij dat er niemand is die direct op mijn schermpje mee kan kijken
Eigen kinderen zou misschien niet zo een probleem zijn maar vriendjes of vriendinnetjes dat wil je niet![]()
tenzij je broodfokker bentquote:
maar dat is ook niet echt werk, meer dierenbeulGoogle is your friend, abuse your friends![]()
Ik denk dat ook. Ze krijgen niet alles mee wat er gebeurt.quote:Op donderdag 30 mei 2024 15:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn ouders waren ook niet bewust van dat ik gepest werd ofzo. Denk weinig ouders. Zeker van een bepaalde leeftijd.![]()
quote:Ik heb er n en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
nee moet zij nietquote:Op donderdag 30 mei 2024 15:29 schreef AardappelSchotel het volgende:
@:ieniminimuis moet punckten pakken![]()
zat je op de wc jaquote:Op donderdag 30 mei 2024 15:32 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik moest me even voorzichtig uitdrukkenGoogle is your friend, abuse your friends![]()
net nog wat eruit gedruktquote:Op donderdag 30 mei 2024 15:32 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik moest me even voorzichtig uitdrukkenUw ADH vitamine Worst
B100?quote:Ik heb er n en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
nee die is er nog nietquote:Op donderdag 30 mei 2024 15:33 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
he kijk de slangen zijn ook gearriveerd![]()
quote:Op donderdag 30 mei 2024 15:33 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
he kijk de slangen zijn ook gearriveerd
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik zie een plaatje van een weg vluchtende slang die een kitten in zijn bek heeft waarvan het kopje er nog uitsteekt en om hulp roept..quote:![]()
Katten kunnen geen hulp roepen..quote:Op donderdag 30 mei 2024 15:40 schreef Rob het volgende:
[..]
Ik zie een plaatje van een weg vluchtende slang die een kitten in zijn bek heeft waarvan het kopje er nog uitsteekt en om hulp roept..![]()
Koningspython.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is het dat niet.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je vraagt me: "Waarom?"
Maar ik ben niet dom
Laat me maar vliegen in m'n luchtballon
En dan denk ik soms:
Is iedereen stom?
Je vraagt me: "Waarom?"
Maar ik ben niet dom
En dan denk ik soms:
Is iedereen stom?
(Ballon, ballon, ballon, ballon)
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Of extra vlees dat naar kip smaaktquote:Dit dusquote:
Let's not kill the karma, let's not start a fight, it's not worth the drama 🎶![]()
Idd.
BOLKOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Gwen gewonnenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja, dat was ook mijn ervaring met slang, maar misschien hadden we het verkeerd bereid. Was gewoon een hele slang bij de toko te koopquote:Op donderdag 30 mei 2024 16:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb slang gegeten, maar dat was flink taai.
Let's not kill the karma, let's not start a fight, it's not worth the drama 🎶![]()
Je had dit plaatje achterlijk groot moeten makenquote:Uw ADH vitamine Worst
Het gaat niet om de grootte, het gaat om wat je ermee bolkt!quote:
Zo, mijn schoonmaakster is vandaag voor de eerste keer komen poetsen.
Dat is echt fijn!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja ok, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op donderdag 30 mei 2024 16:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dat was ook mijn ervaring met slang, maar misschien hadden we het verkeerd bereid. Was gewoon een hele slang bij de toko te koopZo dan!
Bij mij was in een restaurantje in Cambodja.
De bedoeling was dat je het zelf daar op je eigen tafeltje grilt, maar ik was alleen en had geen zin in daar in m'n uppie te gaan zitten grillen, dus heeft de kok het voor me gebakken.![]()
![]()
Is nog steeds groter dan de veldjes hier aan kunnen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 16:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je had dit plaatje achterlijk groot moeten maken![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 mei 2024 16:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Het gaat niet om de grootte, het gaat om wat je ermee bolkt!![]()
![]()
![]()
Bolk!I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesi, Japan
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroati, Sloveni, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroati, Sloveni, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
quote:Op donderdag 30 mei 2024 16:28 schreef JustinK het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja wel redelijk. Moet niet teveel willen doen![]()
Hoest met Amy?quote:Op donderdag 30 mei 2024 16:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja wel redelijk. Moet niet teveel willen doen![]()
Nu moet ik nog even een kadootje kopen.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja ok, daar heb je gelijk in.![]()
Jaquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik zou hem/haar niet etenquote:Op donderdag 30 mei 2024 16:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Of extra vlees dat naar kip smaakt
[..]
Dit dus![]()
Little bit crazy, but most of the time very sweet. 💕![]()
Knapste vrouw van Nederland.quote:Op donderdag 30 mei 2024 16:35 schreef Rob het volgende:
nooit van gehoord..
Wat heeft zij gewonnen ??They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Geen idee wat ze doet en of spuiten en slikken nog bestaat.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Of het nog bestaat weet ik ook niet...quote:Op donderdag 30 mei 2024 16:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Geen idee wat ze doet en of spuiten en slikken nog bestaat.![]()
Van Poorten begon haar carrire als presentatrice, door het verzorgen van de producties en presentaties van aftermovies voor verschillende festivals, clubtours en andere evenementen. Dit werk deed ze o.a. voor Xite, waar ze in 2012 als vj aan de slag ging. In 2014 stapte ze over naar BNN, waar ze het programma De Social Club ging presenteren. Later dat jaar werd ze verslaggever voor Spuiten en Slikken.[2] Ze stopte in 2018 als presentatrice van BNNVARA.[3]
In 2014 was Van Poorten een van de 24 kandidaten die deelnamen aan het derde seizoen van de Nederlandse uitvoering van het tv-spelprogramma Fort Boyard. In 2016 was ze te zien als deelnemer in het programma Roadtrippers. Na haar afscheid bij BNNVARA presenteerde ze onder andere het programma Trucker zoekt vlam op de website van het Algemeen Dagblad. In 2022 deed Van Poorten mee aan de Halloween-editie van het programma De Verraders, dat toen alleen op Videoland was te zien.[4]![]()
Ik zou hem/haar ook niet als huisdier houdenquote:
Nee dat is Abbey Hoesquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja ok, daar heb je gelijk in.![]()
Damn hoesI'm surrounded by morons!
Goeie kont heeft die wel.quote:
Maar gwen heeft gewonnen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jaquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Konten? Jawel.quote:I'm surrounded by morons!
Meer wie de mooiste is, want dat is ook maar smaakTrotste mama van Ambar
https://www.ad.nl/show/gw(...)d-ook-mooi~a04d04dd/
Maar is toch meer een soort populariteit wedstrijd.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Vorig jaar gewonnen door twee gehandicapten omdat het kon.quote:De organisatie legde vorig jaar de nadruk op het empowering, oftewel ‘krachtgevende’ karakter van de verkiezing. Die had toen voor het eerst een vrouwelijke jury en de meest diverse uitslag ooit. De wedstrijd is al jaren omstreden, maar met winnaressen als paralympisch kampioen Fleur Jong en model Gia Bab (een zwarte, transgender vrouw) ging het blad onmiskenbaar een inclusievere kant op. Dit jaar was er wederom een jury van vrouwen, maar nu op de achtergrond om advies te geven. De uitslag past in de oudere FHM-traditie.
R.I.P DTS.![]()
Kontenhaterquote:
Ik vind mijn eigen kont prima overigens.quote:Trotste mama van Ambar
Dat scheelt alweerquote:Op donderdag 30 mei 2024 16:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind mijn eigen kont prima overigens.
* Fogel vliegt op
Fijne reisquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ken de meesten niet.
De Top-10 van de FHM500 2024
Gwen van Poorten
Imaan Hammam
Sylvie Meis
Monica Geuze
Jutta Leerdam
Yolanthe Cabau
Marijn Kuipers
Romy Monteiro
Robin Hlzken
Amaka Enem![]()
Sylvie meisquote:Op donderdag 30 mei 2024 16:56 schreef BPS70 het volgende:
Ik ken de meesten niet.
Gwen van Poorten
Imaan Hammam
Sylvie Meis
Monica Geuze
Jutta Leerdam
Yolanthe Cabau
Marijn Kuipers
Romy Monteiro
Robin Hlzken
Amaka Enem
Monica Geuze
Yolanthe Cabau
Romy Monteiro![]()
Gwen van Poortenquote:Op donderdag 30 mei 2024 16:56 schreef BPS70 het volgende:
Ik ken de meesten niet.
Gwen van Poorten
Imaan Hammam
Sylvie Meis
Monica Geuze
Jutta Leerdam
Yolanthe Cabau
Marijn Kuipers
Romy Monteiro
Robin Hlzken
Amaka Enem
Sylvie Meis (die van Sylvie is de …. Van Amsterdam)
Monica Geuze
Jutta Leerdam (zou raken)
Yolanthe Cabau (Vroeger gruwelijk lekker check filmpje Turkse Chick)
Romy Monteiro(Knappe vrouw leuke uitstraling)
Rest ken ik ook niet.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh, ga je nou weer...?quote:Op donderdag 30 mei 2024 16:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vorig jaar gewonnen door twee gehandicapten omdat het kon.![]()
En niet miepen naar @SwJ hoor.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op donderdag 30 mei 2024 17:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Het is 17u geweest, dus de tieten mogen los
Google is your friend, abuse your friends![]()
Ik reageer op een nieuwsbericht dat mag toch?quote:Op donderdag 30 mei 2024 17:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh, ga je nou weer...?![]()
En niet miepen naar @:SwJ hoor.
Staat in de tekst vorig jaar had je een volledige vrouwelijke jury kregen ze nog al aparte winnaars daarom hebben ze dat dit jaar anders gedaan zo staat het op ad.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zag al dat hij verwijderd was van Youtube.quote:Het sexy fragment is geheel uit zijn context gerukt. Het komt uit de speelfilm 'Turkse Chick' uit 2006. De voetbalvrouw speelt daarin een Turks meisje dat verliefd is op een skater. In het gewraakte fragment staat Yolanthe voorovergebogen in een beha en een stringetje met daarop de tekst 'doggy style'. Haar vriendje heeft de broek al op de enkels en Yolanthe vraagt zwoel: 'Zeg, skaterboy, komt er nog wat van...?'
Yolanthe wil het filmpje van internet af, het zou niet passen bij haar huidige reputatie en uitstraling, maar juridisch ligt het gecompliceerd. Yolanthe's manager en woordvoerster Arlette Lerby reageert terughoudend in De Telegraaf. 'Je doet soms dingen waar je later anders tegenaan kijkt. Je ontwikkelt je. Ze heeft het toen met volle overtuiging gedaan.'
De producent van de film vindt de ontwikkeling op Youtube heel vervelend. 'Het is absoluut niet de bedoeling. Maar op het moment dat een film online heeft gestaan, is het bijna vogelvrij', aldus woordvoerster Annemarie Simons van producent IDTV Film.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ook wat ga je eten.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hm nou...quote:Op donderdag 30 mei 2024 17:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik reageer op een nieuwsbericht dat mag toch?
Staat in de tekst vorig jaar had je een volledige vrouwelijke jury kregen ze nog al aparte winnaars daarom hebben ze dat dit jaar anders gedaan zo staat het op ad.
Je-smiley was anders misleidend voor me.
(en nee, ik heb niet het artikel van het AD gelezen, mss straks als ik thuis ben, nu net klaar op werk).Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Wij gaan voor frietjes.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Lekkerquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
SmakelijkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Lekkerquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Firefox’s Enhanced Tracking Protection (Strict Mode) is known to cause issues on x.comquote:
Google is your friend, abuse your friends![]()
Prima redenen, wij hebben dierenwelzijn hoog in het vaandel zittenquote:Uw ADH vitamine Worst
huh..quote:Op donderdag 30 mei 2024 17:23 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Firefox’s Enhanced Tracking Protection (Strict Mode) is known to cause issues on x.com![]()
Zo sta ik wel eens te wachten voor een kruising... Een niet aflatende stroom auto's....quote:
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Das ook min ja..quote:Op donderdag 30 mei 2024 17:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zo sta ik wel eens te wachten voor een kruising... Een niet aflatende stroom auto's....![]()
SafariThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commercile sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Geen probleemquote:Op donderdag 30 mei 2024 17:43 schreef Cupfighter het volgende:
![]()
Ik ben wat weinig online omdat ik moe ben en erg weinig concentratie heb de laatste dagen
Nijntje is dan ook gewoon een commercile sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
![]()
Sterktequote:Op donderdag 30 mei 2024 17:43 schreef Cupfighter het volgende:
![]()
Ik ben wat weinig online omdat ik moe ben en erg weinig concentratie heb de laatste dagen![]()
![]()
Rustig aan. Het komt wel weer. Er zijn wel belangrijkere dingen dan DTS.quote:Op donderdag 30 mei 2024 17:43 schreef Cupfighter het volgende:
![]()
Ik ben wat weinig online omdat ik moe ben en erg weinig concentratie heb de laatste dagenCoffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Echt niet. Punten wil ik.MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Wat doe ik hier iddquote:Op donderdag 30 mei 2024 17:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Rustig aan. Het komt wel weer. Er zijn wel belangrijkere dingen dan DTS.![]()
![]()
![]()
ZumpfarschMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
BlkkkkI'm surrounded by morons!
neinMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
PoppedeinThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
okMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
neeMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
![]()
Ik heb vandaag trouwens een setje wegwerpbekers gekocht. Tot dusver is mijn record 2 meter 20.MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Wie weet ga je je record nog verbeterenquote:Op donderdag 30 mei 2024 18:04 schreef Homijn het volgende:
Ik heb vandaag trouwens een setje wegwerpbekers gekocht. Tot dusver is mijn record 2 meter 20.
quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:04 schreef Homijn het volgende:
Ik heb vandaag trouwens een setje wegwerpbekers gekocht. Tot dusver is mijn record 2 meter 20.moest lachen
![]()
Een konijn die grappig is. Dat zie je niet vaak.Trotste mama van Ambar
Homijn kan soms zo uit de hoek komen dat je wel moet lachen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bedankt. Leuke UI trouwensquote:Op donderdag 30 mei 2024 18:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Een konijn die grappig is. Dat zie je niet vaak.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
Zo, ff een paar huizen bekeken vandaag, maar echt blij werd ik er niet van.
Eentje kon wel okay zijn, maar het staat duidelijk al jaren leeg en is helemaal versmeerd en verwaarloosd.![]()
Als je achterom de tuin betreedt, verwacht je dat er elk moment een baviaan of een panter in je nek kan springen.![]()
O dat is balen ToT. En zolang een huurwoning tot je iets gevonden hebt geen optie?quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:14 schreef ToT het volgende:
Eentje kon wel okay zijn, maar het staat duidelijk al jaren leeg en is helemaal versmeerd en verwaarloosd.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:15 schreef ToT het volgende:
Als je achterom de tuin betreedt, verwacht je dat er elk moment een baviaan of een panter in je nek kan springen.
Ik word een beetje argwanend als in deze tijd een huis al jaren leeg staat.quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:14 schreef ToT het volgende:
Eentje kon wel okay zijn, maar het staat duidelijk al jaren leeg en is helemaal versmeerd en verwaarloosd.Let's not kill the karma, let's not start a fight, it's not worth the drama 🎶![]()
Ja, maar je zou zeggen dat bij de makelaar dan bekend is waarom?quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik word een beetje argwanend als in deze tijd een huis al jaren leeg staat.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als je er eentje weet, graag!quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is balen ToT. En zolang een huurwoning tot je iets gevonden hebt geen optie?
Sociale huur sta ik veel te kort voor ingeschreven en particulier? Voor 850 per maand heb je een hok in een Tokkie jaren '60 appartement die je voor 135.000 kunt kopen.
Maar je zit dan aan een jaarcontract vast en vaak moet je ook 3,5X de kale huur aan bruto maandinkomen hebben.![]()
Voormalige huurwoning, lijkt me zo.quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik word een beetje argwanend als in deze tijd een huis al jaren leeg staat.
En ik zie wel meer van die verwaarloosde voormalige huurwoningen.
Kan ook zijn dat het wel bewoond was, maar dat de bewoner allergisch was voor het vasthouden van een poetsdoek.
Maar die verrotte kozijnen? Een woonstichting laat het meestal niet zo ver komen.![]()
O dat is jammer. Er zijn op verschillende plaatsen shortstay woningen juist voor dit soort gevallen. Weet niet of dat bij jullie ook is. Ik zal in ieder geval even informeren. En misschien kan je een urgentie krijgen omdat je een kind hebt.quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Als je er eentje weet, graag!
Sociale huur sta ik veel te kort voor ingeschreven en particulier? Voor 850 per maand heb je een hok in een Tokkie jaren '60 appartement die je voor 135.000 kunt kopen.
Maar je zit dan aan een jaarcontract vast en vaak moet je ook 3,5X de kale huur aan bruto maandinkomen hebben.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Na het maken van de foto's voor de makelaar is er ook een pot latex over het laminaat gevallen, en dat hebben ze gewoon zo laten liggen.![]()
Urgentie kan ik vergeten.quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is jammer. Er zijn op verschillende plaatsen shortstay woningen juist voor dit soort gevallen. Weet niet of dat bij jullie ook is. Ik zal in ieder geval even informeren. En misschien kan je een urgentie krijgen omdat je een kind hebt.
Short stay en dus snel weer een verhuizing vind ik niet ideaal met een autistisch kind.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: