Mijn ouders waren ook niet bewust van dat ik gepest werd ofzo. Denk weinig ouders. Zeker van een bepaalde leeftijd.quote:Op donderdag 30 mei 2024 15:16 schreef BPS70 het volgende:
NWS / Ouders niet bewust van online pesten: 'grafstenen met naam kind"
Je zou ook kinderen kunnen hebben die zo nu en dan meekijken.quote:Op donderdag 30 mei 2024 15:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou, dat dus.
Of je gooit het in een spoiler, met "NSFW" als naam. Makkelijk zat.
Zit op het werk te FOK!ken en hier mee te lezen... maar dan ben ik toch blij dat er niemand is die direct op mijn schermpje mee kan kijken
tenzij je broodfokker bentquote:
Ik denk dat ook. Ze krijgen niet alles mee wat er gebeurt.quote:Op donderdag 30 mei 2024 15:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn ouders waren ook niet bewust van dat ik gepest werd ofzo. Denk weinig ouders. Zeker van een bepaalde leeftijd.
quote:
nee moet zij nietquote:Op donderdag 30 mei 2024 15:29 schreef AardappelSchotel het volgende:
@:ieniminimuis moet punckten pakken
zat je op de wc jaquote:Op donderdag 30 mei 2024 15:32 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik moest me even voorzichtig uitdrukken
net nog wat eruit gedruktquote:Op donderdag 30 mei 2024 15:32 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik moest me even voorzichtig uitdrukken
B100?quote:
nee die is er nog nietquote:Op donderdag 30 mei 2024 15:33 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
he kijk de slangen zijn ook gearriveerd
quote:Op donderdag 30 mei 2024 15:33 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
he kijk de slangen zijn ook gearriveerd
Ik zie een plaatje van een weg vluchtende slang die een kitten in zijn bek heeft waarvan het kopje er nog uitsteekt en om hulp roept..quote:
Katten kunnen geen hulp roepen..quote:Op donderdag 30 mei 2024 15:40 schreef Rob het volgende:
[..]
Ik zie een plaatje van een weg vluchtende slang die een kitten in zijn bek heeft waarvan het kopje er nog uitsteekt en om hulp roept..
Koningspython.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |