O dat is balen ToT. En zolang een huurwoning tot je iets gevonden hebt geen optie?quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:14 schreef ToT het volgende:
Zo, ff een paar huizen bekeken vandaag, maar echt blij werd ik er niet van.
Eentje kon wel okay zijn, maar het staat duidelijk al jaren leeg en is helemaal versmeerd en verwaarloosd.
quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:15 schreef ToT het volgende:
Als je achterom de tuin betreedt, verwacht je dat er elk moment een baviaan of een panter in je nek kan springen.
Ik word een beetje argwanend als in deze tijd een huis al jaren leeg staat.quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:14 schreef ToT het volgende:
Zo, ff een paar huizen bekeken vandaag, maar echt blij werd ik er niet van.
Eentje kon wel okay zijn, maar het staat duidelijk al jaren leeg en is helemaal versmeerd en verwaarloosd.
Ja, maar je zou zeggen dat bij de makelaar dan bekend is waarom?quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik word een beetje argwanend als in deze tijd een huis al jaren leeg staat.
Als je er eentje weet, graag!quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is balen ToT. En zolang een huurwoning tot je iets gevonden hebt geen optie?
Voormalige huurwoning, lijkt me zo.quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik word een beetje argwanend als in deze tijd een huis al jaren leeg staat.
O dat is jammer. Er zijn op verschillende plaatsen shortstay woningen juist voor dit soort gevallen. Weet niet of dat bij jullie ook is. Ik zal in ieder geval even informeren. En misschien kan je een urgentie krijgen omdat je een kind hebt.quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Als je er eentje weet, graag!
Sociale huur sta ik veel te kort voor ingeschreven en particulier? Voor ¤850 per maand heb je een hok in een Tokkie jaren '60 appartement die je voor ¤135.000 kunt kopen.
Maar je zit dan aan een jaarcontract vast en vaak moet je ook 3,5X de kale huur aan bruto maandinkomen hebben.
Urgentie kan ik vergeten.quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is jammer. Er zijn op verschillende plaatsen shortstay woningen juist voor dit soort gevallen. Weet niet of dat bij jullie ook is. Ik zal in ieder geval even informeren. En misschien kan je een urgentie krijgen omdat je een kind hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |