quote:Op donderdag 30 mei 2024 17:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Het is 17u geweest, dus de tieten mogen los
Ik reageer op een nieuwsbericht dat mag toch?quote:Op donderdag 30 mei 2024 17:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh, ga je nou weer...?![]()
En niet miepen naar @:SwJ hoor.
Zag al dat hij verwijderd was van Youtube.quote:Het sexy fragment is geheel uit zijn context gerukt. Het komt uit de speelfilm 'Turkse Chick' uit 2006. De voetbalvrouw speelt daarin een Turks meisje dat verliefd is op een skater. In het gewraakte fragment staat Yolanthe voorovergebogen in een beha en een stringetje met daarop de tekst 'doggy style'. Haar vriendje heeft de broek al op de enkels en Yolanthe vraagt zwoel: 'Zeg, skaterboy, komt er nog wat van...?'
Yolanthe wil het filmpje van internet af, het zou niet passen bij haar huidige reputatie en uitstraling, maar juridisch ligt het gecompliceerd. Yolanthe's manager en woordvoerster Arlette Lerby reageert terughoudend in De Telegraaf. 'Je doet soms dingen waar je later anders tegenaan kijkt. Je ontwikkelt je. Ze heeft het toen met volle overtuiging gedaan.'
De producent van de film vindt de ontwikkeling op Youtube heel vervelend. 'Het is absoluut niet de bedoeling. Maar op het moment dat een film online heeft gestaan, is het bijna vogelvrij', aldus woordvoerster Annemarie Simons van producent IDTV Film.
Ik ook wat ga je eten.quote:
Hm nou...quote:Op donderdag 30 mei 2024 17:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik reageer op een nieuwsbericht dat mag toch?
Staat in de tekst vorig jaar had je een volledige vrouwelijke jury kregen ze nog al aparte winnaars daarom hebben ze dat dit jaar anders gedaan zo staat het op ad.
Wij gaan voor frietjes.quote:
Lekkerquote:
Lekkerquote:
Firefox’s Enhanced Tracking Protection (Strict Mode) is known to cause issues on x.comquote:
Prima redenen, wij hebben dierenwelzijn hoog in het vaandel zittenquote:
huh..quote:Op donderdag 30 mei 2024 17:23 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Firefox’s Enhanced Tracking Protection (Strict Mode) is known to cause issues on x.com
Zo sta ik wel eens te wachten voor een kruising... Een niet aflatende stroom auto's....quote:
Das ook min ja..quote:Op donderdag 30 mei 2024 17:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zo sta ik wel eens te wachten voor een kruising... Een niet aflatende stroom auto's....
Geen probleemquote:Op donderdag 30 mei 2024 17:43 schreef Cupfighter het volgende:
![]()
Ik ben wat weinig online omdat ik moe ben en erg weinig concentratie heb de laatste dagen
Sterktequote:Op donderdag 30 mei 2024 17:43 schreef Cupfighter het volgende:
![]()
Ik ben wat weinig online omdat ik moe ben en erg weinig concentratie heb de laatste dagen
Rustig aan. Het komt wel weer. Er zijn wel belangrijkere dingen dan DTS.quote:Op donderdag 30 mei 2024 17:43 schreef Cupfighter het volgende:
![]()
Wat doe ik hier iddquote:Op donderdag 30 mei 2024 17:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Rustig aan. Het komt wel weer. Er zijn wel belangrijkere dingen dan DTS.
Wie weet ga je je record nog verbeterenquote:Op donderdag 30 mei 2024 18:04 schreef Homijn het volgende:
Ik heb vandaag trouwens een setje wegwerpbekers gekocht. Tot dusver is mijn record 2 meter 20.
quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:04 schreef Homijn het volgende:
Ik heb vandaag trouwens een setje wegwerpbekers gekocht. Tot dusver is mijn record 2 meter 20.
Homijn kan soms zo uit de hoek komen dat je wel moet lachen.quote:
Bedankt. Leuke UI trouwensquote:Op donderdag 30 mei 2024 18:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Een konijn die grappig is. Dat zie je niet vaak.
O dat is balen ToT. En zolang een huurwoning tot je iets gevonden hebt geen optie?quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:14 schreef ToT het volgende:
Zo, ff een paar huizen bekeken vandaag, maar echt blij werd ik er niet van.
Eentje kon wel okay zijn, maar het staat duidelijk al jaren leeg en is helemaal versmeerd en verwaarloosd.
quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:15 schreef ToT het volgende:
Als je achterom de tuin betreedt, verwacht je dat er elk moment een baviaan of een panter in je nek kan springen.
Ik word een beetje argwanend als in deze tijd een huis al jaren leeg staat.quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:14 schreef ToT het volgende:
Zo, ff een paar huizen bekeken vandaag, maar echt blij werd ik er niet van.
Eentje kon wel okay zijn, maar het staat duidelijk al jaren leeg en is helemaal versmeerd en verwaarloosd.
Ja, maar je zou zeggen dat bij de makelaar dan bekend is waarom?quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik word een beetje argwanend als in deze tijd een huis al jaren leeg staat.
Als je er eentje weet, graag!quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is balen ToT. En zolang een huurwoning tot je iets gevonden hebt geen optie?
Voormalige huurwoning, lijkt me zo.quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik word een beetje argwanend als in deze tijd een huis al jaren leeg staat.
O dat is jammer. Er zijn op verschillende plaatsen shortstay woningen juist voor dit soort gevallen. Weet niet of dat bij jullie ook is. Ik zal in ieder geval even informeren. En misschien kan je een urgentie krijgen omdat je een kind hebt.quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Als je er eentje weet, graag!
Sociale huur sta ik veel te kort voor ingeschreven en particulier? Voor 850 per maand heb je een hok in een Tokkie jaren '60 appartement die je voor 135.000 kunt kopen.
Maar je zit dan aan een jaarcontract vast en vaak moet je ook 3,5X de kale huur aan bruto maandinkomen hebben.
Urgentie kan ik vergeten.quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is jammer. Er zijn op verschillende plaatsen shortstay woningen juist voor dit soort gevallen. Weet niet of dat bij jullie ook is. Ik zal in ieder geval even informeren. En misschien kan je een urgentie krijgen omdat je een kind hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |