quote:Op donderdag 30 mei 2024 17:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Het is 17u geweest, dus de tieten mogen los
Ik reageer op een nieuwsbericht dat mag toch?quote:Op donderdag 30 mei 2024 17:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh, ga je nou weer...?![]()
En niet miepen naar @:SwJ hoor.
Zag al dat hij verwijderd was van Youtube.quote:Het sexy fragment is geheel uit zijn context gerukt. Het komt uit de speelfilm 'Turkse Chick' uit 2006. De voetbalvrouw speelt daarin een Turks meisje dat verliefd is op een skater. In het gewraakte fragment staat Yolanthe voorovergebogen in een beha en een stringetje met daarop de tekst 'doggy style'. Haar vriendje heeft de broek al op de enkels en Yolanthe vraagt zwoel: 'Zeg, skaterboy, komt er nog wat van...?'
Yolanthe wil het filmpje van internet af, het zou niet passen bij haar huidige reputatie en uitstraling, maar juridisch ligt het gecompliceerd. Yolanthe's manager en woordvoerster Arlette Lerby reageert terughoudend in De Telegraaf. 'Je doet soms dingen waar je later anders tegenaan kijkt. Je ontwikkelt je. Ze heeft het toen met volle overtuiging gedaan.'
De producent van de film vindt de ontwikkeling op Youtube heel vervelend. 'Het is absoluut niet de bedoeling. Maar op het moment dat een film online heeft gestaan, is het bijna vogelvrij', aldus woordvoerster Annemarie Simons van producent IDTV Film.
Ik ook wat ga je eten.quote:
Hm nou...quote:Op donderdag 30 mei 2024 17:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik reageer op een nieuwsbericht dat mag toch?
Staat in de tekst vorig jaar had je een volledige vrouwelijke jury kregen ze nog al aparte winnaars daarom hebben ze dat dit jaar anders gedaan zo staat het op ad.
Wij gaan voor frietjes.quote:
Lekkerquote:
Lekkerquote:
Firefox’s Enhanced Tracking Protection (Strict Mode) is known to cause issues on x.comquote:
Prima redenen, wij hebben dierenwelzijn hoog in het vaandel zittenquote:
huh..quote:Op donderdag 30 mei 2024 17:23 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Firefox’s Enhanced Tracking Protection (Strict Mode) is known to cause issues on x.com
Zo sta ik wel eens te wachten voor een kruising... Een niet aflatende stroom auto's....quote:
Das ook min ja..quote:Op donderdag 30 mei 2024 17:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zo sta ik wel eens te wachten voor een kruising... Een niet aflatende stroom auto's....
Geen probleemquote:Op donderdag 30 mei 2024 17:43 schreef Cupfighter het volgende:
![]()
Ik ben wat weinig online omdat ik moe ben en erg weinig concentratie heb de laatste dagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |