Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-05-2024 15:05:31 ]![]()
Nice !quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Mooie TT.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
@mario390 heb je er nog meer ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote]Op donderdag 30 mei 2024 13:48 schreef BPS70 het volgende:
Ik wil nog even zeggen dat mijn beeld over @:yvonne een stuk positiever is geworden.
Helaas kan ik nog niet dmmen, daarom op deze manier.
En meen ik serieus.
[/quote]
Nou, dat vind ik enorm tof van je.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]![]()
Nou, dat vind ik enorm tof van je.quote:Op donderdag 30 mei 2024 15:17 schreef yvonne het volgende:
quote][ afbeelding ] Op donderdag 30 mei 2024 13:48 schreef BPS70 het volgende:
Ik wil nog even zeggen dat mijn beeld over @:yvonne een stuk positiever is geworden.
En meen ik serieus.
[/quote]
Graag gedaan![]()
![]()
Nou, dat vind ik enorm tof van je.quote:Op donderdag 30 mei 2024 15:17 schreef yvonne het volgende:
quote][ afbeelding ] Op donderdag 30 mei 2024 13:48 schreef BPS70 het volgende:
En meen ik serieus.
[/quote]
KWOOTVERKLOOT![]()
ben eerder een bunnyquote:Op woensdag 29 mei 2024 21:06 schreef Mickytjuh het volgende:
@:loveislikeakiss kan ook een strenge dame zijn.
Voor straf bindt ze je vast als je niet uitkijkt.
maar als je genoeg bunnied dan leer je vanzelf rig trucjesHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
tevens, zij heeft een nipslip in who framed roger rabbitquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Is toch al langer, tegenwoordigquote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Een poesslip, toch?quote:Op donderdag 30 mei 2024 15:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
tevens, zij heeft een nipslip in who framed roger rabbit![]()
voor zover ik weet alleen tepels als ze boop oop ie doop zegtquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ik vind er wat van.quote:
Ik ben niet tegen maar niet hier. daar zijn andere topics voor zodat je het opzoeken kan.![]()
Graag gedaanquote:
[/quote]
Verkloot ik nog een quote ook nog
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]![]()
geregistreerd op: zondag 26 mei 2024 @ 10:05quote:Op donderdag 30 mei 2024 15:23 schreef BPS70 het volgende:
Ik zit al heel lang op Fok, maar wat is NSFW topic? #dtv
"heel lang"
jajajaGoogle is your friend, abuse your friends
Forum Opties Forumhop: Hop naar: