abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213662201
quote:
7s.gif Op donderdag 23 mei 2024 20:28 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
FvD kamerleden doen veel buiten de kamer.
Je moet wat als je een nieuwe zuil wilt oprichten he
  donderdag 23 mei 2024 @ 22:58:25 #102
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_213662326
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 21:19 schreef Cilantro het volgende:
[ x ]

Dubieuze GroenLinks wethouder stapt op nadat haar antidemocratische plannetjes via een Woo-verzoek zijn ontdekt.
Hollands Kroon :') Bij de hyperscale datacentrums (prima zaak overigens) waren ze ook wars van procedures volgen daar.
pi_213662669
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 21:52 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

Partijen als VVD en CDA hebben volgens mij vaak echt een veelvoud aan dit soort problemen in vergelijking met bijvoorbeeld GL.
Wat wil je hier precies mee zeggen? Dat het dus eigenlijk niet zo erg is, want hun doen het ook?
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_213662794
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 23:35 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Wat wil je hier precies mee zeggen? Dat het dus eigenlijk niet zo erg is, want hun doen het ook?
Nee, dat GL niet de grootste boosdoener is.
pi_213662933
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 21:52 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Niet zo mooi natuurlijk in elke partij heb je rotte appels. Meestal hebben partijen die veel bestuurders leveren het meeste integeriteitsproblemen. Partijen als VVD en CDA hebben volgens mij vaak echt een veelvoud aan dit soort problemen in vergelijking met bijvoorbeeld GL.
Wat deed de wethouder verkeerd ? Ik zie niks concreets omschreven
Politieke bestuurders doen zo vaak een plan verder uitwerken om dan met nieuwe andere concepten alsnog een parlement te overtuigen van een eerder afgewezen soortgelijk plan.
Idd hebben/hadden de klassieke grote bestuurderspartijen veel meer dit soort problemen. Ik denk aan CDA, VVD, PvdA
  vrijdag 24 mei 2024 @ 01:54:51 #106
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213662998
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 17:30 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Van stemmers van populisten mag je alleen maar lieve woordjes zeggen over hun helden. Anders is het een hetze volgens hen.
Dat zagen we bij Kaag ook inderdaad; was toch allemaal niet 'vrouwenhaat', en netjes dat Nieuwsuur een rectificatie plaatste.

https://www.metronieuws.n(...)ficeert-sigrid-kaag/

Koddig dat we het een keer eens zijn.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 24 mei 2024 @ 01:56:21 #107
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213662999
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2024 19:52 schreef BlackLining het volgende:

[..]
Ik vind diep christelijke partijen minstens zo eng als de huidige coalitie.
Wat is er eng aan?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  vrijdag 24 mei 2024 @ 07:14:22 #108
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_213663314
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 01:54 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dat zagen we bij Kaag ook inderdaad; was toch allemaal niet 'vrouwenhaat', en netjes dat Nieuwsuur een rectificatie plaatste.

https://www.metronieuws.n(...)ficeert-sigrid-kaag/

Koddig dat we het een keer eens zijn.
Ojee, weer die turflijstjes.

Maarre ik werk niet bij Nieuwsuur dus zie de relevantie niet zo.

[ Bericht 4% gewijzigd door Hexagon op 24-05-2024 08:19:36 ]
pi_213663940
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 20:49 schreef ipa84 het volgende:

[..]
Zeker, lekker met 3 flessen Sancerre achter je kiezen vertellen dat de maanlanding fake is en Poetin een hele aardige man is. Die volgers geloven toch alles wel wat ze vertellen. Die kopen wel weer het nieuwe boek vol onzin een maaltijdbox met Nederlandse Noedels en rijst....

Het is eigenlijk triest dat die mensen er van kunnen leven van die onzin.
Kamerledensalaris uitbetaald krijgen en de werktijd vervolgens vooral vullen met ongeschoolde werkzaamheden waar je een minimumloon voor zou moeten krijgen zeg maar.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_213663977
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 23:57 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Nee, dat GL niet de grootste boosdoener is.
En ergens ook logisch ook. De grootste fraudeurs zijn vaak van die vastgoedmannetjes die de politiek in gaan om hun vriendjes en belangen veilig te stellen. Dat zijn over het algemeen geen GLers, maar VVDers, CDAers of willekeurig welke lokale partijen de desbetreffende gemeentes besturen.
beter een knipoog dan een blauw oog
  vrijdag 24 mei 2024 @ 09:35:06 #111
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_213664283
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 20:49 schreef ipa84 het volgende:

[..]
Zeker, lekker met 3 flessen Sancerre achter je kiezen vertellen dat de maanlanding fake is en Poetin een hele aardige man is. Die volgers geloven toch alles wel wat ze vertellen. Die kopen wel weer het nieuwe boek vol onzin een maaltijdbox met Nederlandse Noedels en rijst....

Het is eigenlijk triest dat die mensen er van kunnen leven van die onzin.
Forum Inside is pure cult.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  vrijdag 24 mei 2024 @ 09:36:24 #112
13309 nostra
ask why
pi_213664308
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 09:35 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Forum Inside is pure cult.
Business Class, Forum Inside en je hebt je regenachtige zondagmiddag weer vermakelijk gevuld.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_213664490
quote:
6s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 09:36 schreef nostra het volgende:

[..]
Business Class, Forum Inside en je hebt je regenachtige zondagmiddag weer vermakelijk gevuld.
Nog een wedstrijdje darten of F1 er bij en de marginalenhand is ruimschoots gevuld.
pi_213664513
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 10:02 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Nog een wedstrijdje darten of F1 er bij en de marginalenhand is ruimschoots gevuld.
Hey. Ik kijk altijd F1 en nooit die andere troep }:|
pi_213664532
Had zomaar de premier kunnen zijn:

quote:
FIOD valt huis binnen van PVV-senator Gom van Strien

https://www.nrc.nl/nieuws(...)-van-strien-a4199861
  vrijdag 24 mei 2024 @ 10:08:23 #116
13309 nostra
ask why
pi_213664539
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 10:02 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Nog een wedstrijdje darten of F1 er bij en de marginalenhand is ruimschoots gevuld.
Ik wissel het af met het lezen van Der Baaden Meinhof Komplex, dan kan ik ook nog een beetje op stand tegen links aan schoppen.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_213664547


[ Bericht 100% gewijzigd door KaheemSaid op 24-05-2024 10:10:33 ]
  vrijdag 24 mei 2024 @ 10:10:02 #118
13309 nostra
ask why
pi_213664559
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 10:06 schreef Tijger_m het volgende:
Had zomaar de premier kunnen zijn:
[..]

Dan valt dat gerommel met patenten nog mee.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
  vrijdag 24 mei 2024 @ 10:17:28 #119
174756 Rnie
& Bert
pi_213664605
Aangifte tegen Mona Keijzer na omstreden uitspraak over moslims op TV.

https://www.ad.nl/politie(...)lims-op-tv~aea523c5/

Nou, Mona wordt het ook niet _O-
De enige echte.
pi_213664645
Oh nee, de FIOD is het huis binnengevallen van PVV-senator en bijna-informateur Gom van Strien.

FIOD valt huis binnen van PVV-senator Gom van Strien

Edit: excuus, Gom was geen beoogd informateur, maar verkenner.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator vrijdag 24 mei 2024 @ 10:22:56 #121
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_213664658
Die vieslinkse FIOD weer! :(
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_213664674
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 10:06 schreef Tijger_m het volgende:
Had zomaar de premier kunnen zijn:
[..]

Sorry, had je post over ons aller Gom over het hoofd gezien.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_213664696
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 10:22 schreef KoosVogels het volgende:
Oh nee, de FIOD is het huis binnengevallen van PVV-senator en bijna-informateur Gom van Strien.

FIOD valt huis binnen van PVV-senator Gom van Strien

Edit: excuus, Gom was geen beoogd informateur, maar verkenner.
Wat nou..... 1ste keuze van Wilders en toen een 2de keuze genaamd Plasterk, ook omstreden nu.
Wel of niet foute lieden..... het zegt ook wat over Wilders, zijn keuzes in standpunten en mensen deugen niet.
Doet me denken aan die brievenbuspisser en die caviaverdediger edoch vrouwenmepper.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bluesdude op 24-05-2024 10:39:30 ]
  vrijdag 24 mei 2024 @ 10:29:41 #124
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_213664698
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 10:17 schreef Rnie het volgende:
Aangifte tegen Mona Keijzer na omstreden uitspraak over moslims op TV.

https://www.ad.nl/politie(...)lims-op-tv~aea523c5/

Nou, Mona wordt het ook niet _O-
Kansloos.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  Moderator vrijdag 24 mei 2024 @ 10:34:15 #125
375570 crew  Cyan9
pi_213664720
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 10:29 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Kansloos.
Mona is inderdaad vrij kansloos.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')