Je moet wat als je een nieuwe zuil wilt oprichten hequote:Op donderdag 23 mei 2024 20:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
FvD kamerleden doen veel buiten de kamer.
Hollands Kroonquote:Op donderdag 23 mei 2024 21:19 schreef Cilantro het volgende:
[ x ]
Dubieuze GroenLinks wethouder stapt op nadat haar antidemocratische plannetjes via een Woo-verzoek zijn ontdekt.
Wat wil je hier precies mee zeggen? Dat het dus eigenlijk niet zo erg is, want hun doen het ook?quote:Op donderdag 23 mei 2024 21:52 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Partijen als VVD en CDA hebben volgens mij vaak echt een veelvoud aan dit soort problemen in vergelijking met bijvoorbeeld GL.
Nee, dat GL niet de grootste boosdoener is.quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat wil je hier precies mee zeggen? Dat het dus eigenlijk niet zo erg is, want hun doen het ook?
Wat deed de wethouder verkeerd ? Ik zie niks concreets omschrevenquote:Op donderdag 23 mei 2024 21:52 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Niet zo mooi natuurlijk in elke partij heb je rotte appels. Meestal hebben partijen die veel bestuurders leveren het meeste integeriteitsproblemen. Partijen als VVD en CDA hebben volgens mij vaak echt een veelvoud aan dit soort problemen in vergelijking met bijvoorbeeld GL.
Dat zagen we bij Kaag ook inderdaad; was toch allemaal niet 'vrouwenhaat', en netjes dat Nieuwsuur een rectificatie plaatste.quote:Op donderdag 23 mei 2024 17:30 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Van stemmers van populisten mag je alleen maar lieve woordjes zeggen over hun helden. Anders is het een hetze volgens hen.
Wat is er eng aan?quote:Op donderdag 23 mei 2024 19:52 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik vind diep christelijke partijen minstens zo eng als de huidige coalitie.
Ojee, weer die turflijstjes.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 01:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat zagen we bij Kaag ook inderdaad; was toch allemaal niet 'vrouwenhaat', en netjes dat Nieuwsuur een rectificatie plaatste.
https://www.metronieuws.n(...)ficeert-sigrid-kaag/
Koddig dat we het een keer eens zijn.
Kamerledensalaris uitbetaald krijgen en de werktijd vervolgens vooral vullen met ongeschoolde werkzaamheden waar je een minimumloon voor zou moeten krijgen zeg maar.quote:Op donderdag 23 mei 2024 20:49 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Zeker, lekker met 3 flessen Sancerre achter je kiezen vertellen dat de maanlanding fake is en Poetin een hele aardige man is. Die volgers geloven toch alles wel wat ze vertellen. Die kopen wel weer het nieuwe boek vol onzin een maaltijdbox met Nederlandse Noedels en rijst....
Het is eigenlijk triest dat die mensen er van kunnen leven van die onzin.
En ergens ook logisch ook. De grootste fraudeurs zijn vaak van die vastgoedmannetjes die de politiek in gaan om hun vriendjes en belangen veilig te stellen. Dat zijn over het algemeen geen GLers, maar VVDers, CDAers of willekeurig welke lokale partijen de desbetreffende gemeentes besturen.quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:57 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Nee, dat GL niet de grootste boosdoener is.
Forum Inside is pure cult.quote:Op donderdag 23 mei 2024 20:49 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Zeker, lekker met 3 flessen Sancerre achter je kiezen vertellen dat de maanlanding fake is en Poetin een hele aardige man is. Die volgers geloven toch alles wel wat ze vertellen. Die kopen wel weer het nieuwe boek vol onzin een maaltijdbox met Nederlandse Noedels en rijst....
Het is eigenlijk triest dat die mensen er van kunnen leven van die onzin.
Business Class, Forum Inside en je hebt je regenachtige zondagmiddag weer vermakelijk gevuld.quote:
Nog een wedstrijdje darten of F1 er bij en de marginalenhand is ruimschoots gevuld.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 09:36 schreef nostra het volgende:
[..]
Business Class, Forum Inside en je hebt je regenachtige zondagmiddag weer vermakelijk gevuld.
Hey. Ik kijk altijd F1 en nooit die andere troepquote:Op vrijdag 24 mei 2024 10:02 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Nog een wedstrijdje darten of F1 er bij en de marginalenhand is ruimschoots gevuld.
quote:FIOD valt huis binnen van PVV-senator Gom van Strien
https://www.nrc.nl/nieuws(...)-van-strien-a4199861
Ik wissel het af met het lezen van Der Baaden Meinhof Komplex, dan kan ik ook nog een beetje op stand tegen links aan schoppen.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 10:02 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Nog een wedstrijdje darten of F1 er bij en de marginalenhand is ruimschoots gevuld.
Dan valt dat gerommel met patenten nog mee.quote:
Sorry, had je post over ons aller Gom over het hoofd gezien.quote:
Wat nou..... 1ste keuze van Wilders en toen een 2de keuze genaamd Plasterk, ook omstreden nu.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 10:22 schreef KoosVogels het volgende:
Oh nee, de FIOD is het huis binnengevallen van PVV-senator en bijna-informateur Gom van Strien.
FIOD valt huis binnen van PVV-senator Gom van Strien
Edit: excuus, Gom was geen beoogd informateur, maar verkenner.
Kansloos.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 10:17 schreef Rnie het volgende:
Aangifte tegen Mona Keijzer na omstreden uitspraak over moslims op TV.
https://www.ad.nl/politie(...)lims-op-tv~aea523c5/
Nou, Mona wordt het ook niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |