dan begin je daarmee bij seizoen 1 aflevering 1.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 17:50 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ja maar om nu Grey's Anatomy vanaf seizoen 1 te gaan terugkijken gaat ook wat ver.
Wat dat betreft was Succession wel een uitkomst. Daar kon je gewoon niet bingen.
Gewoon net als vroeger één aflevering per week.
Toch altijd fijn hoe jij denkt in oplossingen.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 17:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan begin je daarmee bij seizoen 1 aflevering 1.
dan kun je 39 afleveringen vooruit
Voor en door zwakzinnigen.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 19:31 schreef ijs_beer het volgende:
Dat regeerakkoord is ook door een stel zwakzinnigen geschreven hè?
ow cool een potje 1 op 1?quote:
Ah nee, wat een ellende! Je zou toch denken dat ze daar goede procedures voor hebben zodat dit niet mis kan gaan, er zijn ieder jaar kinderen voor wie dit geldt. Hopelijk heb je dinsdag snel meer duidelijkheid.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 20:26 schreef Troel het volgende:
Mijn oudste had vandaag zijn examen Nederlands. Hij zou extra tijd krijgen voor zijn examens en toetsen, maar daar is dus iets in misgegaan. Gevolg: examen dus niet helemaal af. We horen hopelijk dinsdag wat en hoe, want uiteraard is de inspectie niet meer bereikbaar na 17 uur op vrijdag.
Ik ben dus compleet op van emoties, ongeloof, spanning, stress, noem maar op.
Halloooooo spuit elf is aan het teruglezenquote:Op donderdag 16 mei 2024 15:24 schreef Strani het volgende:
Trouwens, wat vinden jullie eigenlijk van de gewoonte dat zodra je deel uitmaakt van een koppel, je vaak ook opeens vooral bevriend raakt met andere koppels en daar dan dingen mee gaat doen?
Gefeliciteerd @Jane en @Tijnquote:Op donderdag 16 mei 2024 22:53 schreef Jane het volgende:
[..]
@:Tijn en ik zijn niet getrouwd, maar wel al bija 20 jaar samen. Ik heb trouwen nooit belangrijk gevonden, maar naar mate ik ouder word denk ik af en toe wel, sommige dingen zijn wel makkelijk en snel geregeld door gewoon ff te trouwen.Ipv dat je speciaal dingen moet gaan regelen bij de notaris enzo.
Ja, inderdaad, deze post gaat voor de meest romantische post van de dag.
Niks mis met een leuke spelletjesavond.quote:
Nee is ook niets mis mee, maar wel dat het zo burgerlijk voeltquote:Op vrijdag 17 mei 2024 20:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niks mis met een leuke spelletjesavond.
Oh zo. Wij doen het ook nog wel, maar dat is een stel met kinderen en dan ik en een vriend erbij. Eigenlijk altijd bij het stel thuis, want die hebben de ruimte dat we kunnen overnachten. Best handig als je ook nog wat wil drinken.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 20:40 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee is ook niets mis mee, maar wel dat het zo burgerlijk voeltOm en om bij elkaar en dan voor de anderen koken
Dit was juist het examen wat hem verreweg de meeste stress opleverde, maar hij had wel een goed gevoel erover (hij baalt vooral dat het mogelijk afgekeurd wordt en hij een nieuwe moet maken die mogelijk minder goed gemaakt wordt.) We hadden graag vanavond al geweten hoe de vlag erbij hing, maar helaas. Ik mag gelukkig wel de coordinator bellen als ik vannacht wakker lig met zorgenquote:Op vrijdag 17 mei 2024 20:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ah nee, wat een ellende! Je zou toch denken dat ze daar goede procedures voor hebben zodat dit niet mis kan gaan, er zijn ieder jaar kinderen voor wie dit geldt. Hopelijk heb je dinsdag snel meer duidelijkheid.
Edit: hoe is je oudste er zelf onder?
Die examenperiode is al stressvol genoeg zónder dat er dingen misgaanquote:Op vrijdag 17 mei 2024 20:43 schreef Troel het volgende:
[..]
Dit was juist het examen wat hem verreweg de meeste stress opleverde, maar hij had wel een goed gevoel erover (hij baalt vooral dat het mogelijk afgekeurd wordt en hij een nieuwe moet maken die mogelijk minder goed gemaakt wordt.) We hadden graag vanavond al geweten hoe de vlag erbij hing, maar helaas. Ik mag gelukkig wel de coordinator bellen als ik vannacht wakker lig met zorgen
Ja en het is natuurlijk ook wel echt pech dat het niet op een woensdag is maa rop de vrijdag voor het pinksterweekend. Aan de ene kant jammer dat hij niet eerder de extra tijd nodig had, aan de andere kant ben ik heel blij dat hij het niet eerder nodig had.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 20:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Die examenperiode is al stressvol genoeg zónder dat er dingen misgaan. Fijn dat de coördinator een luisterend oor wil bieden als dat nodig is, alleen die gedachte is al wat geruststellend he
Ja dat is ook leukquote:Op vrijdag 17 mei 2024 20:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh zo. Wij doen het ook nog wel, maar dat is een stel met kinderen en dan ik en een vriend erbij. Eigenlijk altijd bij het stel thuis, want die hebben de ruimte dat we kunnen overnachten. Best handig als je ook nog wat wil drinken.
Oh hier wil ik ook op reageren!!quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:44 schreef Strani het volgende:
Degenen hier die nu niet getrouwd zijn, zouden jullie nog wel willen trouwen denk je?
Voor mij hoeft het in principe niet meer, hoewel ik me ook wel voor kan stellen dat ik zo gek op iemand raak dat ik - mits zij graag wil trouwen - ook akkoord zou kunnen gaan.
Met jou altijd Mekequote:Op vrijdag 17 mei 2024 20:54 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh hier wil ik ook op reageren!!
Ja, maar vooral met @:arizona
Ik ben al getrouwd geweest, dus van mij hoeft dat allemaal niet nog een keer. Trouwen zou voor mijn puur alleen nog nuttig zijn vanwege een huis, zeggenschap als iemand in het ziekenhuis ligt als een plantje en dat soort dingen. Desondanks zou ik het niet erg vinden als meneer met een mooie ring aan komt zetten gewoon 'omdat het kan'quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:44 schreef Strani het volgende:
Degenen hier die nu niet getrouwd zijn, zouden jullie nog wel willen trouwen denk je?
Voor mij hoeft het in principe niet meer, hoewel ik me ook wel voor kan stellen dat ik zo gek op iemand raak dat ik - mits zij graag wil trouwen - ook akkoord zou kunnen gaan.
Hè wat belachelijkquote:Op vrijdag 17 mei 2024 20:26 schreef Troel het volgende:
Mijn oudste had vandaag zijn examen Nederlands. Hij zou extra tijd krijgen voor zijn examens en toetsen, maar daar is dus iets in misgegaan. Gevolg: examen dus niet helemaal af. We horen hopelijk dinsdag wat en hoe, want uiteraard is de inspectie niet meer bereikbaar na 17 uur op vrijdag.
Ik ben dus compleet op van emoties, ongeloof, spanning, stress, noem maar op.
Oh, kan je even een samenvatting geven?quote:
Dat denk je. We hebben nog drie verborgen topics voor je.quote:
En wat is je conclusie?quote:
Er is een boel besproken door allerlei verschillende mensenquote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, kan je even een samenvatting geven?
Kom maar door hoorquote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat denk je. We hebben nog drie verborgen topics voor je.
Jaa aan de ene kant, maar aan de andere kant..quote:
Oh cool. Bedankt voor deze heldere samenvatting.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Er is een boel besproken door allerlei verschillende mensen
Zijn er ook nog dingen niet besproken die dat wel hadden moeten zijn volgens jou?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Er is een boel besproken door allerlei verschillende mensen
Zeker niet. Wat is je favoriete bordspel?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 20:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niks mis met een leuke spelletjesavond.
Hier in de buurt zijn ze zo blij met dit heugelijke feit dat ze uitgebreid vuurwerk afsteken.quote:
word ik geroepenquote:Op vrijdag 17 mei 2024 20:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Halloooooo spuit elf is aan het teruglezen![]()
Bij mijn vriend is dit bij hun vriendengroep wel heel erg zo, die wonen allemaal nog hier in de buurt en ze spreken best wel vaak af met z'n allen (of in subgroepjes) - en ook wel redelijk vaak met aanhang. Ik vind dat ook wel gezellig want ben nu ook voor hem deze kant op verhuist.
Erg ongezellig als hij dan zonder mij gaat bbq'en als het lekker weer is bijvoorbeeld. En we doen nu ook met een ander stel spelletjesavond![]()
Qua sociale kenniskring vind ik het dus wel fijnEn zo had ik gister dus ook mensen die met mij mee wilden naar een pubquiz
![]()
Maar we hebben ook nog heeel veel sociale dingen los van elkaar, en ik wil ook nog wel zoeken naar een eigen sociaal netwerk hier (behalve @:momo en @:koen66)
Riep er iemand 'Stil hier' dan?quote:
ik zie nu pas dat het ook wel een erg oud bericht wasquote:
Ik weet niet of ik wel echt een favoriet heb, hangt een beetje van de avond af waar je zin in hebt.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:15 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Zeker niet. Wat is je favoriete bordspel?
Ja ok, het is idd best lekker.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Het is bier met grapefruit. Best lekker
Disneyfan jij dus?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:48 schreef NailQueen het volgende:
Het is weer tijd voor een disneyavondje. Om in de sferen van Eurovision te blijven heb ik een toepasselijk film aan gezet. Finding Nemo.
Nee snap ik, absolute favoriet zou ik ook niet kunnen aanwijzen. Maar ergens in de top staan wel gloomhaven, the crew, tichu, pandemic...quote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik wel echt een favoriet heb, hangt een beetje van de avond af waar je zin in hebt.
Volgens mij hebben wij die allemaal nooit gespeeld.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:55 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nee snap ik, absolute favoriet zou ik ook niet kunnen aanwijzen. Maar ergens in de top staan wel gloomhaven, the crew, tichu, pandemic...
Ja wij doen nu Pandemic legacy! Vind ik erg leuk (en frustrerend soms haha)quote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:55 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nee snap ik, absolute favoriet zou ik ook niet kunnen aanwijzen. Maar ergens in de top staan wel gloomhaven, the crew, tichu, pandemic...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |