abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213589678
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 06:13 schreef JohnBercow het volgende:

[..]
Wat opzichtig
Omtzichtig.
pi_213589692
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 22:54 schreef Jojoke het volgende:

[..]
Maar het is in vrijwel alle gevallen de beste weg, je bedenkt een doel. Vervolgens een uitgesmeerd tijdpad met steeds striktere regels. Je hoeft vrijwel niks uit te keren in centjes, want de doelgroep heeft de tijd om zich er langzaam op aan de passen. Wie zich niet kan aanpassen gaat failliet. Doel bereikt.
Je weet dat we in 1998 al over het inkrimpen van de veestapel praatten, vanwege oa dit probleem? Dat toen de boeren al met tractors de snelweg gingen blokkeren, ondanks dat er toen een plan lag om het in 15 jaar te doen? Dat daarna de bal steeds verder vooruit is geschopt, tot we nu met bal en al tegen een muur zijn gelopen?

Allereerst accepteert de rechter geen uitstel meer, daarnaast accepteert de natuur ook geen uitstel meer. Als je de laatste 15 jaar regelmatig diverse Natura 2000 gebieden of Nationale Parken hebt bezocht, dan weet je wat ik bedoel. Je ziet voor je ogen de natuur veranderen. Essentiële flora verdwijnen, waardoor een heel aantal insecten hun waardplanten kwijt raken en dus uitsterven. Waardoor dieren en planten die weer leven van die insecten ook achteruit gaan. En je zit echt bijna elk gebied overwoekerd raken met braam en brandnetel, ook gebieden waar beide helemaal niet horen te kunnen groeien.

Als we nu nog 10 jaar wachten, hebben we geen insect meer over en is er aan natuur alleen braam en brandnetel over. De natuur staat echt op de rand van de afgrond, we kampen met enorme insectensterfte (en ja, dat speelt in heel Europa, maar in Nederland is het volgens alle metingen erger dan in de rest van de EU).

De vraag is of de Veluwe nog te redden is: https://www.gelderlander.(...)grond-duwt~a631f023/
En nee, het komt niet alleen door stikstof, er speelt meer: https://www.nu.nl/binnenl(...)n-door-stikstof.html

Waterkwaliteit, te droge grond... voordeel is dat je die ook oplost bij een stikstofoplossing, want ook die beide komen door een teveel aan landbouw en het te belangrijk maken van de boeren.

Als je nu nog zegt: maak een plan waarbij je weer 15 jaar bezig bent met rustig afbouwen van de veestapel, dan heb je echt de ernst van de situatie niet begrepen. Ik weet al wel zeker dat ik natuur heb gezien in Nederland nog niet eens zo lang geleden (10 tot 15 jaar) die mijn kinderen nooit zullen zien. Nou kun je dat niet zo'n ramp noemen (natuur is voor veel mensen inwisselbaar), maar als we geen insecten meer hebben die de planten bestuiven hebben we toch een groot probleem: https://www.nu.nl/tech-we(...)n%20soorten%20stijgt.

Ook de boeren, vraag maar aan China: https://www.mo.be/nieuws/(...)ren%20tachtig%20niet.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_213589906
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 01:43 schreef Cilantro het volgende:
[ x ]

:')
Te genant voor woorden, ik kan niet anders zeggen. :@
pi_213589948
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 08:20 schreef zimmy910 het volgende:

[..]
Te genant voor woorden, ik kan niet anders zeggen. :@
Inderdaad. Maar de vraag is nu, werd Plasterk gedwongen tot publieke excuses of heeft hij dat zelf verzonnen na een gesprek met minstens 1 van de onderhandelaars? En: ligt het probleem voor Omtzigt niet veel meer in het achterhouden van cruciale financiële informatie tijdens de onderhandelingen?
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_213590003
De formatie uitvechten op Twitter, het klakkeloos overnemen van polariserende berichten en het premierschap veilig proberen te stellen met een brief in De Telegraaf.

En dit niveau moet onze kenniseconomie gaan besturen ;(
pi_213590044
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 08:26 schreef Hanca het volgende:

[..]
Inderdaad. Maar de vraag is nu, werd Plasterk gedwongen tot publieke excuses of heeft hij dat zelf verzonnen na een gesprek met minstens 1 van de onderhandelaars? En: ligt het probleem voor Omtzigt niet veel meer in het achterhouden van cruciale financiële informatie tijdens de onderhandelingen?
Hoe dan ook is dit toch geen werkbare relatie zo?
zie email 27 oktober
pi_213590062
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 08:35 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Hoe dan ook is dit toch geen werkbare relatie zo?
Nee, maar het idee van een werkbare relatie had ik bij deze coalitie allang losgelaten. Nog veel meer dan het vorige kabinet (waar "er is geen alternatief" het adagium was), zitten deze 4 bij elkaar uit angst voor het feit wat er zou gebeuren als ze niet samen zouden zitten. Dat levert nooit een echt werkbare situatie op. Een premier vinden die met alle 4 de partijen goed kan werken lijkt me onmogelijk.
pi_213590072
Het lijkt er ook wel op dat Wilders geen alternatief heeft voor Plasterk. Of is er een andere ijdeltuit te vinden die zijn hoofd in dit wespennest wil steken ?
pi_213590094
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 08:38 schreef zimmy910 het volgende:
Het lijkt er ook wel op dat Wilders geen alternatief heeft voor Plasterk. Of is er een andere ijdeltuit te vinden die zijn hoofd in dit wespennest wil steken ?
Of Wilders wil geen publiekelijk gezichtsverlies lijden: iedereen weet inmiddels dat hij met Plasterk is gekomen. Heeft hij ook dom gespeeld, als hij dit een week eerder had laten vallen aan de tafel was het nooit zo gelekt dat de pers en dus de hele bevolking het zeker wist. En dus had hij altijd kunnen ontkennen dat Plasterk zijn nummer 1 was.
  vrijdag 17 mei 2024 @ 08:42:42 #110
174756 Rnie
& Bert
pi_213590109
Dit is echt te bizar voor woorden. _O- _O-
De enige echte.
pi_213590119
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 08:41 schreef Hanca het volgende:

[..]
Of Wilders wil geen publiekelijk gezichtsverlies lijden: iedereen weet inmiddels dat hij met Plasterk is gekomen. Heeft hij ook dom gespeeld, als hij dit een week eerder had laten vallen aan de tafel was het nooit zo gelekt dat de pers en dus de hele bevolking het zeker wist. En dus had hij altijd kunnen ontkennen dat Plasterk zijn nummer 1 was.
Zou wat zijn als het hier nog op stuk loopt.

Verwacht ik niet hoor. Maar het maakt meteen al een heel instabiele indruk.

Daar komt nog bij dat ik gisteren bij Op1 begreep dat het de bedoeling is dat ná het samenstellen van de ministersploeg de ministerraad het hoofdlijnenakkoord moet uitwerken naar een regeerakkoord. Dat gaat ook nog een hoop discussie teweegbrengen wellicht.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  vrijdag 17 mei 2024 @ 08:44:29 #112
13309 nostra
ask why
pi_213590127
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 06:24 schreef Pedroso het volgende:
Lopen er al weddenschappen over wanneer deze nieuwe regering gaat vallen?
Einde vh jaar gaan ze sowieso niet halen, ik ga voor 2 September 2024.
Dit gaat echt niet zo snel klappen. Vier jaar volmaken wordt uit een uitdaginkje, maar binnen het jaar lijkt me uitgesloten.
Do I wanna know?
L’État, c’est la grande fiction à travers laquelle tout le monde s’efforce de vivre aux dépens de tout le monde.
pi_213590173
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 08:44 schreef nostra het volgende:

[..]
Dit gaat echt niet zo snel klappen. Vier jaar volmaken wordt uit een uitdaginkje, maar binnen het jaar lijkt me uitgesloten.
Binnen een jaar kan wel, binnen 2024 lijkt me niet. Maar dat het bij gesprekken rondom de voorjaarsnota oid in maart/april 2025 alsnog valt kan denk ik heel goed.
  Moderator vrijdag 17 mei 2024 @ 08:51:59 #114
5428 crew  miss_sly
pi_213590192
Als Omtzigt nu van mening verandert en Plasterk wel accepteert als premier, is hij toch ook echt geen knip voor de neus waard? Dit is toch echt zo beneden alle niveau, daar kun je toch niet voor door de knieën gaan?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_213590216
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 08:31 schreef FYazz het volgende:
De formatie uitvechten op Twitter, het klakkeloos overnemen van polariserende berichten en het premierschap veilig proberen te stellen met een brief in De Telegraaf.

En dit niveau moet onze kenniseconomie gaan besturen ;(
Met de bezuinigingen op hoger onderwijs is de kenniseconomie sowieso al exit :P
pi_213590223
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 08:51 schreef miss_sly het volgende:
Als Omtzigt nu van mening verandert en Plasterk wel accepteert als premier, is hij toch ook echt geen knip voor de neus waard? Dit is toch echt zo beneden alle niveau, daar kun je toch niet voor door de knieën gaan?
Hij kan het natuurlijk 'naar aanleiding van gesprekken' doen, nooit naar aanleiding van deze excuses idd. Maar wat is Omtzigt zijn alternatief? Wilders staat nu vol achter Plasterk en kan ook moeilijk met een ander komen, Yeşilgöz lijkt Plasterk ook te steunen.
pi_213590227
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 08:51 schreef miss_sly het volgende:
Heh, oh, dat kan echt wel, hoor :)
pi_213590235
Het regeerprogramma komt waarschijnlijk op of vlak voor prinsjesdag: https://www.volkskrant.nl(...)-te-zetten~b67490ba/
  vrijdag 17 mei 2024 @ 08:57:25 #119
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_213590245
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 08:50 schreef Hanca het volgende:

[..]
Binnen een jaar kan wel, binnen 2024 lijkt me niet. Maar dat het bij gesprekken rondom de voorjaarsnota oid in maart/april 2025 alsnog valt kan denk ik heel goed.
Ik hoorde in de analyse tijdens Met Het Oog Op Morgen dat blijkbaar de meeste VVD punten al in 2025 in gaan, terwijl de belangrijkste punten van de andere partij in 2026 of 2027 zijn. Mocht het na een jaar vallen heeft de VVD dus de buit binnen terwijl de rest maar moet hopen dat het niet sneuvelt.
I am a black hole shitting into the void
pi_213590282
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 08:57 schreef Gimmick het volgende:

[..]
Ik hoorde in de analyse tijdens Met Het Oog Op Morgen dat blijkbaar de meeste VVD punten al in 2025 in gaan, terwijl de belangrijkste punten van de andere partij in 2026 of 2027 zijn. Mocht het na een jaar vallen heeft de VVD dus de buit binnen terwijl de rest maar moet hopen dat het niet sneuvelt.
Ja, dat roepen we hier ook al tijden: het is zaak je eigen punten te versnellen en de punten van de anderen te vertragen. Dat beseffen de 4 zich ook wel en dat gaat denk ik ook een eigen dynamiek opleveren 'als we A nu invoeren, wil ik ook dat we B nu invoeren, anders moet A ook maar een tijdje wachten'.
  vrijdag 17 mei 2024 @ 09:01:04 #121
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_213590293
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 00:22 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Het kan, hoor, het kan ook al die tijd een loos gerucht zijn geweest. We weten het gewoon niet.

Maar als het probleem het onderzoek is dan valt Plasterk af omdat dat onderzoek nog wel een tijdje gaat duren, dacht ik.
Dit is redeneren vanuit het idee dat er een soort ondergrens is. Plasterk wordt gewoon premier als de vier partijen dat willen, het onderzoek is niets meer dan een kinderachtig detail.
Antifa
  vrijdag 17 mei 2024 @ 09:14:53 #122
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_213590421
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 08:43 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Zou wat zijn als het hier nog op stuk loopt.

Verwacht ik niet hoor. Maar het maakt meteen al een heel instabiele indruk.

Daar komt nog bij dat ik gisteren bij Op1 begreep dat het de bedoeling is dat ná het samenstellen van de ministersploeg de ministerraad het hoofdlijnenakkoord moet uitwerken naar een regeerakkoord. Dat gaat ook nog een hoop discussie teweegbrengen wellicht.
Het hoofdlijnakkoord bevat ook vooral doelen en wensen, en weinig werkbare plannen. De regering moet dus zelf de plannen verzinnen om het wensenlijstje af te kunnen vinken.
Antifa
pi_213590669
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 23:43 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Je kan roepen wat je wil maar de ironie is natuurlijk dat de veranderde, klimaatgedreven, situatie van de Noordzee nogal een doodsteek is voor de Nederlandse commercieele visserij.
Als ze nu nog haring willen vangen moeten ze naar Noorse wateren en dan moet je quota van Noorwegen kopen of nog veel verder weg zeilen wat de kosten te hoog maakt.

De BBB zal er vast nog wel wat miljoen cq miljarden naar toe willen smijten maar het is goed geld naar kwaad geld gooien.
Mosselen, Oesters en er zijn nog een klein beetje garnalen en dan houdt het commercieel wel aardig op heden ten dage.
Het is ook weer vooral symboolpolitiek. De vissector heeft nog best wel een economisch belang in Nederland maar dat is amper nog door zelf actief te vissen, in plaats daarvan gaat de wereldhandel tegenwoordig via Urk…
Er zijn onderhand geloof ik minder dan 200 grote kotters over…
  Moderator vrijdag 17 mei 2024 @ 09:46:14 #124
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_213590724
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 08:55 schreef Hanca het volgende:

[..]
Hij kan het natuurlijk 'naar aanleiding van gesprekken' doen, nooit naar aanleiding van deze excuses idd. Maar wat is Omtzigt zijn alternatief? Wilders staat nu vol achter Plasterk en kan ook moeilijk met een ander komen, Yeşilgöz lijkt Plasterk ook te steunen.
Dit is allemaal gebaseerd op wat kranten schrijven maar komt niet uit de monden van Wilders en Yesilgöz toch?
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_213590784
quote:
88s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 09:46 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]
Dit is allemaal gebaseerd op wat kranten schrijven maar komt niet uit de monden van Wilders en Yesilgöz toch?
Klopt. Maar zeker dit excuusbriefje is gewoon een bevestiging. Als Wilders nu een ander voor draagt, lijdt hij gewoon gezichtsverlies.
  vrijdag 17 mei 2024 @ 09:57:28 #126
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_213590833
Het zou wel heel kleinzerig zijn als Omtzigt Plasterk vetot wegens persoonlijke grieven. Ze zitten ook niet eens samen in het kabinet.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_213590863
is #sorrypieter al trending?
graag op anoniem
  vrijdag 17 mei 2024 @ 10:14:31 #130
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_213590961
quote:
"Ik wil geliefd zijn"
De grote fout die vrijwel alle politici maken.
  vrijdag 17 mei 2024 @ 10:16:25 #131
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213590984
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 01:43 schreef Cilantro het volgende:
[ x ]

:')
Via een ingezonden brief ook echt :')
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_213590999
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 09:57 schreef -XOR- het volgende:
Het zou wel heel kleinzerig zijn als Omtzigt Plasterk vetot wegens persoonlijke grieven. Ze zitten ook niet eens samen in het kabinet.
Het lijkt me ook dat het bezwaar zit op 'achterhouden cruciale financiële informatie tijdens de gesprekken'. Als hij dat als informateur al doet, hoe erg gaat hij dan zijn als premier?
pi_213591000
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 10:16 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Ik ga er ook een sturen "Sorry, Pieter, ik vind dat je een ruggegraatloze politicus bent maar ik ben vrij om premier te worden". Moet lukken.
pi_213591010
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 10:17 schreef Hanca het volgende:

[..]
Het lijkt me ook dat het bezwaar zit op 'achterhouden cruciale financiële informatie tijdens de gesprekken'. Als hij dat als informateur al doet, hoe erg gaat hij dan zijn als premier?
Mischien kan hij een ingezonden brief sturen met de belofte het echt noooooooooit meer te doen?
  FOK!Fotograaf vrijdag 17 mei 2024 @ 10:19:30 #135
842 Zorro
Z
pi_213591014
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 10:17 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Ik ga er ook een sturen "Sorry, Pieter, ik vind dat je een ruggegraatloze politicus bent maar ik ben vrij om premier te worden". Moet lukken.
Nou, de NPO - als ze dan nog budget hebben - weer weer wie ze voor de oudejaarsconference moeten vragen hoor.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  vrijdag 17 mei 2024 @ 10:20:33 #136
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_213591032
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 10:17 schreef Hanca het volgende:

[..]
Dat is wat anders, maar ik neem aan dat Plasterk dat kolderieke ingezonden kattebelletje heeft geschreven naar aanleiding van info van Wilders die heeft doorgebrieft dat er Omtzigt nog altijd narrig is vanwege dat dienstautoverhaal.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  vrijdag 17 mei 2024 @ 10:21:24 #137
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_213591052
quote:

[..]
Ook nog een vooropgezet een-tweetje met de Telegraaf ook nog :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 17 mei 2024 @ 10:23:31 #138
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_213591082
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 10:20 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Dat is wat anders, maar ik neem aan dat Plasterk dat kolderieke ingezonden kattebelletje heeft geschreven naar aanleiding van info van Wilders die heeft doorgebrieft dat er Omtzigt nog altijd narrig is vanwege dat dienstautoverhaal.
Of ze willen dat je denkt dat dat het is.
Antifa
pi_213591091
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 10:20 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Ik ga eigenlijk uit van miscommunicatie. Omtzigt is natuurlijk wel vaker niet echt duidelijk in wat hij bedoelt.
  vrijdag 17 mei 2024 @ 10:25:34 #140
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213591102
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 10:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Ook nog een vooropgezet een-tweetje met de Telegraaf ook nog :')
Dat is weinig verrassend natuurlijk, aangezien hij daar columnist is/was (wat al treurig genoeg is).
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_213591107
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 10:24 schreef Hanca het volgende:

[..]
Ik ga eigenlijk uit van miscommunicatie. Omtzigt is natuurlijk wel vaker niet echt duidelijk in wat hij bedoelt.
Pardon? Dat je dat durft te zeggen over het Orakel uit Twente! ;)

Mijn sarcasme vaatje loopt over hedenmorgen.
  vrijdag 17 mei 2024 @ 10:26:30 #142
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_213591116
quote:

[..]
Dat zou goed kunnen, die stugge Twenten hebben daar vaker last van. Ten Hag overkomt dat ook regelmatig en @trein2000 had vorige week de hele ESF-sub over zich heen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_213591147
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 10:26 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Dat zou goed kunnen, die stugge Twenten hebben daar vaker last van. Ten Hag overkomt dat ook regelmatig en @:trein2000 had vorige week de hele ESF-sub over zich heen.
:D
zie email 27 oktober
pi_213591171
quote:

[..]
Plasterk heeft een nogal vreemde vorm van humor.
graag op anoniem
pi_213591182
Een voordeel, we weten wie de Telegraaf als premier wil. Dat lijkt mij toch wel een gelopen koers dan.
pi_213591191
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 10:19 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Mischien kan hij een ingezonden brief sturen met de belofte het echt noooooooooit meer te doen?
Wat ben jij cynisch zeg. Heb je geen vertrouwen in prof. dr. Plasterk, tweevoudig minister…
zie email 27 oktober
  Moderator vrijdag 17 mei 2024 @ 10:35:31 #147
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_213591205
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 10:32 schreef Tijger_m het volgende:
Een voordeel, we weten wie de Telegraaf als premier wil. Dat lijkt mij toch wel een gelopen koers dan.
Hier stip je wel iets belangrijks aan; namelijk de veel te grote invloed die de Telegaar heeft op de Nederlandse politiek.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_213591206
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2024 10:33 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Wat ben jij cynisch zeg. Heb je geen vertrouwen in prof. dr. Plasterk, tweevoudig minister…
Ehhh...nee? :D

En ja, ik ben gigantisch cynisch momenteel, ik vermoed dat het een allergische reactie is op alle stupiditeit die ik heb gelezen de afgelopen dagen ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2024 10:36:15 ]
pi_213591222
Nog een pareltje; Het klimaatfonds gaat ingezet worden (wat er van overblijft na de rooftocht) om de gevolgen van klimaatrampen te betalen.

Dus we gaan niet de oorzaken aanpakken maar dweilen met de kraan open. Goed bestuur waar rechts Nederland op zat te wachten!
pi_213591234
quote:

[..]
twitter

Ik gok eerder dit. Er staat nog een rekening open.
zie email 27 oktober
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')