"Ik wil geliefd zijn"quote:
Via een ingezonden brief ook echtquote:
Het lijkt me ook dat het bezwaar zit op 'achterhouden cruciale financiële informatie tijdens de gesprekken'. Als hij dat als informateur al doet, hoe erg gaat hij dan zijn als premier?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 09:57 schreef -XOR- het volgende:
Het zou wel heel kleinzerig zijn als Omtzigt Plasterk vetot wegens persoonlijke grieven. Ze zitten ook niet eens samen in het kabinet.
Ik ga er ook een sturen "Sorry, Pieter, ik vind dat je een ruggegraatloze politicus bent maar ik ben vrij om premier te worden". Moet lukken.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 10:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Via een ingezonden brief ook echt
Mischien kan hij een ingezonden brief sturen met de belofte het echt noooooooooit meer te doen?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 10:17 schreef Hanca het volgende:
[..]
Het lijkt me ook dat het bezwaar zit op 'achterhouden cruciale financiële informatie tijdens de gesprekken'. Als hij dat als informateur al doet, hoe erg gaat hij dan zijn als premier?
Nou, de NPO - als ze dan nog budget hebben - weer weer wie ze voor de oudejaarsconference moeten vragen hoor.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 10:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik ga er ook een sturen "Sorry, Pieter, ik vind dat je een ruggegraatloze politicus bent maar ik ben vrij om premier te worden". Moet lukken.
Dat is wat anders, maar ik neem aan dat Plasterk dat kolderieke ingezonden kattebelletje heeft geschreven naar aanleiding van info van Wilders die heeft doorgebrieft dat er Omtzigt nog altijd narrig is vanwege dat dienstautoverhaal.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 10:17 schreef Hanca het volgende:
[..]
Het lijkt me ook dat het bezwaar zit op 'achterhouden cruciale financiële informatie tijdens de gesprekken'. Als hij dat als informateur al doet, hoe erg gaat hij dan zijn als premier?
Ook nog een vooropgezet een-tweetje met de Telegraaf ook nogquote:Op vrijdag 17 mei 2024 10:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Of ze willen dat je denkt dat dat het is.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 10:20 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat is wat anders, maar ik neem aan dat Plasterk dat kolderieke ingezonden kattebelletje heeft geschreven naar aanleiding van info van Wilders die heeft doorgebrieft dat er Omtzigt nog altijd narrig is vanwege dat dienstautoverhaal.
Ik ga eigenlijk uit van miscommunicatie. Omtzigt is natuurlijk wel vaker niet echt duidelijk in wat hij bedoelt.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 10:20 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat is wat anders, maar ik neem aan dat Plasterk dat kolderieke ingezonden kattebelletje heeft geschreven naar aanleiding van info van Wilders die heeft doorgebrieft dat er Omtzigt nog altijd narrig is vanwege dat dienstautoverhaal.
Dat is weinig verrassend natuurlijk, aangezien hij daar columnist is/was (wat al treurig genoeg is).quote:Op vrijdag 17 mei 2024 10:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ook nog een vooropgezet een-tweetje met de Telegraaf ook nog
Pardon? Dat je dat durft te zeggen over het Orakel uit Twente!quote:Op vrijdag 17 mei 2024 10:24 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik ga eigenlijk uit van miscommunicatie. Omtzigt is natuurlijk wel vaker niet echt duidelijk in wat hij bedoelt.
Dat zou goed kunnen, die stugge Twenten hebben daar vaker last van. Ten Hag overkomt dat ook regelmatig en @trein2000 had vorige week de hele ESF-sub over zich heen.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 10:24 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik ga eigenlijk uit van miscommunicatie. Omtzigt is natuurlijk wel vaker niet echt duidelijk in wat hij bedoelt.
quote:Op vrijdag 17 mei 2024 10:26 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen, die stugge Twenten hebben daar vaker last van. Ten Hag overkomt dat ook regelmatig en @:trein2000 had vorige week de hele ESF-sub over zich heen.
Plasterk heeft een nogal vreemde vorm van humor.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 10:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat ben jij cynisch zeg. Heb je geen vertrouwen in prof. dr. Plasterk, tweevoudig minister…quote:Op vrijdag 17 mei 2024 10:19 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mischien kan hij een ingezonden brief sturen met de belofte het echt noooooooooit meer te doen?
Hier stip je wel iets belangrijks aan; namelijk de veel te grote invloed die de Telegaar heeft op de Nederlandse politiek.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 10:32 schreef Tijger_m het volgende:
Een voordeel, we weten wie de Telegraaf als premier wil. Dat lijkt mij toch wel een gelopen koers dan.
Ehhh...nee?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 10:33 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wat ben jij cynisch zeg. Heb je geen vertrouwen in prof. dr. Plasterk, tweevoudig minister…
quote:Op vrijdag 17 mei 2024 10:24 schreef Hanca het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |