Uiteraard en dan krijgen ze nog meer stemmen, want mensen begrijpen het niet of accepteren het niet.quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:02 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik vind veel plannen uit dit regeerakkoord compleet onuitvoerbaar.
Ik weet nu al wat er gaat gebeuren: de rechters en de EU krijgen de schuld. Mark my words.
Jij begint.quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:06 schreef Rnie het volgende:
Omschrijf het kabinet in 1 woord.
[ [url=https://img.metronieuws.nl/images/6cVVd6-etO9ndtGtnlAECKiCDNc=/750x422/filters:quality(80):format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.metronieuws.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2024%2F05%2FANP-498611115.jpg]afbeelding[/url] ]
Jaaaaaa Nexit, lekker failliet gaan. Genot.quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:59 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Ja want een andere visie kan niet. Jij had ook nooit verwacht dat de PVV de grootste zal worden en een Nexit zal je ook wel uitsluiten. Ik zou maar snel een ander mooi EU land uitkiezen.
Piemel!quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:06 schreef Rnie het volgende:
[ [url=https://img.metronieuws.nl/images/6cVVd6-etO9ndtGtnlAECKiCDNc=/750x422/filters:quality(80):format(jpeg):background_color(fff)/https%3A%2F%2Fwww.metronieuws.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2024%2F05%2FANP-498611115.jpg]afbeelding[/url] ]
Wel dé methode dat geen enkele enge vreemdeling nog naar ons land wil komen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:07 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Jaaaaaa Nexit, lekker failliet gaan. Genot.
Je eigen glazen ingooien.quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je mag heel blij zijn dat UK heel EU heeft laten zien hoe dom het is om eruit te stappen.
Een beter voorbeeld ga je niet krijgen. Als je het dan nog niet ziet wil je het gewoon niet begrijpen.
Acteursquote:Op donderdag 16 mei 2024 23:06 schreef Rnie het volgende:
Niemand gaat failliet hoor. Blijf maar heel hard roepen dat het onmogelijk is en opeens word je huilend wakker.quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:07 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Jaaaaaa Nexit, lekker failliet gaan. Genot.
Dat zijn we allemaal, mijn beste.quote:
Heeft niks met visie of politieke voorkeur te maken. Ik heb het over de gevolgen van de Brexit,die heeft voor de Britten niet goed uitgepakt tot op heden en in de nabije toekomst. Dat is niet te ontkennen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:59 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Ja want een andere visie kan niet. Jij had ook nooit verwacht dat de PVV de grootste zal worden en een Nexit zal je ook wel uitsluiten. Ik zou maar snel een ander mooi EU land uitkiezen.
'Vertel hoe je geen reet snapt van politiek, zonder dat je zegt geen reet te snappen van de politiek.'quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:11 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Niemand gaat failliet hoor. Blijf maar heel hard roepen dat het onmogelijk is en opeens word je huilend wakker.
Heb je al een land in gedachten?quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:11 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Een Nexit (zoals de Brexit) zie ik niet gebeuren nee. Dan emigreer ik ook meteen met mijn gezin.
België natuurlijk.quote:
Maar dat is wel degelijk de opzet van dit beleid. Het kan niet en dan wijzen naar de EU en ik zie het zomaar eens gebeuren dat men het voor elkaar krijgt. De enige manier om dat te doen politieke spelletjes spelen, waar ze al 20 jaar zogenaamd tegen vechten.quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:11 schreef Geschiedkundige het volgende:
Een Nexit (zoals de Brexit) zie ik niet gebeuren nee. Dan emigreer ik ook meteen met mijn gezin.
Ik heb twee huizen in Oostenrijk. Noorwegen (non-EU) is ook een optie, daar ga ik mogelijk ook een huis kopen. Maar dat idee is nog erg jong.quote:
Je lijkt te leven in een twitterx-realiteit ofzo van mensen met allemaal hele extreme meningen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:11 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Niemand gaat failliet hoor. Blijf maar heel hard roepen dat het onmogelijk is en opeens word je huilend wakker.
INb4 'NOS is propaganda'.quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:15 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Je lijkt te leven in een twitterx-realiteit ofzo van mensen met allemaal hele extreme meningen.
Als je met veel mensen dezelfde mening hebt dan lijkt een andere mening opeens extreem. Ik heb totaal geen extreme mening, ik lach alleen om de naïviteit van veel users.quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:15 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Je lijkt te leven in een twitterx-realiteit ofzo van mensen met allemaal hele extreme meningen.
Klinkt wel logisch. Daarom heeft de PVV geen kroonprins(ess)en. Geert in naar binnen gewenteld. Daarom is hij de nestor van de kamer, maar heeft nog steeds nauwelijks een netwerk. Als Geert weg is, dan stopt ook de PVV. Tenzij het gekaapt wordt door iemand uit de coulissen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:12 schreef Arcee het volgende:
Uitstekend artikel in De Volkskrant over waarom Wilders voor Plasterk kiest als premier:
Heeft te maken met de grote mate van loyaliteit van Plasterk naar mensen toe en met dat Wilders geen bedreiging in Plasterk ziet voor zijn eigen positie. Dat hij Plasterk niet snel zijn premier-bonus ziet verzilveren, zeg maar.
Die twee factoren, loyaliteit en het behoud van zijn eigen positie, spelen een grote rol bij personele beslissingen van Wilders volgens de Volkskrant en Plasterk scoort dus hoog op beide.
Dat kan een trojaans paard worden ?quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:16 schreef Arcee het volgende:
Blijft overigens bizar dat een PvdA'er straks premier wordt een onversneden rechts kabinet.
Ja, klopt. Eigenlijk is ieder ander dan Wilders binnen de PVV Mat Herben.quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:20 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Klinkt wel logisch. Daarom heeft de PVV geen kroonprins(ess)en. Geert in naar binnen gewenteld. Daarom is hij de nestor van de kamer, maar heeft nog steeds nauwelijks een netwerk. Als Geert weg is, dan stopt ook de PVV. Tenzij het gekaapt wordt door iemand uit de coulissen.
Je kan geen kroonprins hebben als je geen leden hebt, lijkt mij. Als Wilders morgen overlijd dan houd de PVV volgens mij op te bestaan omdat ze dan niet langer voldoen aan de wet als politieke partij.quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:20 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Klinkt wel logisch. Daarom heeft de PVV geen kroonprins(ess)en. Geert in naar binnen gewenteld. Daarom is hij de nestor van de kamer, maar heeft nog steeds nauwelijks een netwerk. Als Geert weg is, dan stopt ook de PVV. Tenzij het gekaapt wordt door iemand uit de coulissen.
Ik zeg niet dat jij een extreme mening hebt, sterker ik ken je mening niet eens, afgezien van dat je dit regeerakkoord nogal puik lijkt te vinden. Wat ik bedoel te zeggen is dat het erop lijkt erop dat je denkt dat ieder ander een heel sterke opvattingen heeft... waardoor ze zouden moeten huilen als een uitzondering op asielopvang wel binnen gehaald zou worden ofzo. Praktisch niemand zal het erg vinden als dat zou lukken.quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:19 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Als je met veel mensen dezelfde mening hebt dan lijkt een andere mening opeens extreem. Ik heb totaal geen extreme mening, ik lach alleen om de naïviteit van veel users.
Wilders gokt dankzij de loyaliteit van Plasterk van niet.quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:22 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dat kan een trojaans paard worden ?
Dat werkt in het VK anders totaal niet. Integendeel, record immigratie daar en de stroom asielzoekers neemt ook maar niet af.quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wel dé methode dat geen enkele enge vreemdeling nog naar ons land wil komen.
Een groot deel van de fokkers kan het niet accepteren dat de PVV in een kabinet komt en doet er alles aan om Wilders zwart te maken. Het is gewoon heel treurig als je geen andere mening kunt accepteren.quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:23 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat jij een extreme mening hebt, sterker ik ken je mening niet eens, afgezien van dat je dit regeerakkoord nogal puik lijkt te vinden. Wat ik bedoel te zeggen is dat het erop lijkt erop dat je denkt dat ieder ander een heel sterke opvattingen heeft... waardoor ze zouden moeten huilen als een uitzondering op asielopvang wel binnen gehaald zou worden ofzo.
Dit klinkt heel sterk als projectie van jouw kant.quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:30 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Een groot deel van de fokkers kan het niet accepteren dat de PVV in een kabinet komt en doet er alles aan om Wilders zwart te maken. Het is gewoon heel treurig als je geen andere mening kunt accepteren.
En het is al zo'n onaantrekkelijk land.quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat werkt in het VK anders totaal niet. Integendeel, record immigratie daar en de stroom asielzoekers neemt ook maar niet af.
Hoe bedoel je zwart maken?quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:30 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Een groot deel van de fokkers kan het niet accepteren dat de PVV in een kabinet komt en doet er alles aan om Wilders zwart te maken. Het is gewoon heel treurig als je geen andere mening kunt accepteren.
Mischien ook een strafrechterlijke veroordeling? Rare gedachte mischien maar dat weegt mischien wel mee.quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:32 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Hoe bedoel je zwart maken?
Dat hij als extreem-rechts te boek staat heeft hij denk ik aan zichzelf te wijten met zijn koran-verbod of minder-marokkanen-opzweperij.
Dat ook, hoewel de kern-PVV'ers dan een misschien een opvolger starten. Maar het lijkt de bedoeling van Wilders dat de partij met hem start en stopt. Elke andere politieke partij was een jongerenbeweging begonnen, als ze willen voortbestaan.quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:23 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je kan geen kroonprins hebben als je geen leden hebt, lijkt mij. Als Wilders morgen overlijd dan houd de PVV volgens mij op te bestaan omdat ze dan niet langer voldoen aan de wet als politieke partij.
Nou ja, dat is ook het idiote aan roepen dat Nederland onaantrekkelijk moet worden alsof dat ook maar in verste verte opweegt tegen het risico om gedood te worden in een vluchtelingenkamp in Syrie oid.quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:32 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
En het is al zo'n onaantrekkelijk land.
Geert had het idee dat ze in pak 'm beet Niger eerst de regeerakkoorden doornemen van de Europese landen voor ze bepalen waar ze heen gaan. Hij denkt serieus dat dit akkoord alleen al op papier invloed heeft op de asielinstroom.
Over naïviteit gesproken.
Logisch want Nederland is het eerste land wat je tegenkomt als je uit Syrie vlucht.quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:36 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nou ja, dat is ook het idiote aan roepen dat Nederland onaantrekkelijk moet worden alsof dat ook maar in verste verte opweegt tegen het risico om gedood te worden in een vluchtelingenkamp in Syrie oid.
Als je mij de keuze geeft tussen die twee dan kies ik toch echt voor een beetje ongemak in Nederland.
Irrelevant voor het punt wat ik maakte maar dank je voor je bijdrage.quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:38 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Logisch want Nederland is het eerste land wat je tegenkomt als je uit Syrie vlucht.
En daarom vind je het zo belangrijk dat andere mensen 'huilen' en daar geniet je dan van. Tot zo ver je betoog en 'treurig' als je geen andere mening kan accepteren'. En dan in plaats van inhoudelijk ga je vooral op persoonlijk niveau zitten...quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:30 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Ook dat inderdaad.quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:34 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mischien ook een strafrechterlijke veroordeling? Rare gedachte mischien maar dat weegt mischien wel mee.
Je kan roepen wat je wil maar de ironie is natuurlijk dat de veranderde, klimaatgedreven, situatie van de Noordzee nogal een doodsteek is voor de Nederlandse commercieele visserij.quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:36 schreef Bluesdude het volgende:
[ x ]
Die frase van 'onlosmakelijk onderdeel van de Nederlandse cultuur' is een nationalistisch statement invoeren
bij het geruststellen van de boeren en vissers en specifiek voor BBB het signaal geven van 'we hebben ons best gedaan voor de boeren'
Dat nationalistische sentiment is dat eerdere plannen met visserij en de boerenbedrijven het vernietigen van Nederlandse cultuur lijkt te zijn en dat gevaar is afgewend . Het land is gered dus.
Nu is vaderschap, huisartsenij, politiewerk ook Nederlandse cultuur.En nog veel meer, wat men niet noemt in het regeerakkoord
Ja want de keuzes van dit kabinet zullen wel echt invloed gaan hebben op de Noordzee.quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je kan roepen wat je wil maar de ironie is natuurlijk dat de veranderde, klimaatgedreven, situatie van de Noordzee nogal een doodsteek is voor de Nederlandse commercieele visserij.
Als ze nu nog haring willen vangen moeten ze naar Noorse wateren en dan moet je quota van Noorwegen kopen of nog veel verder weg zeilen wat de kosten te hoog maakt.
De BBB zal er vast nog wel wat miljoen cq miljarden naar toe willen smijten maar het is goed geld naar kwaad geld gooien.
Mosselen, Oesters en er zijn nog een klein beetje garnalen en dan houdt het commercieel wel aardig op heden ten dage.
Alweer, je mist het punt maar bedankt voor de moeite.quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:48 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Ja want de keuzes van dit kabinet zullen wel echt invloed gaan hebben op de Noordzee.
Ik vind het fijn als kiezers meepraten die op een van de partijen gestemd hebben, want anders is het ook maar een holle echoput. Maar naast dat je vast wil dat anderen jou begrijpen kun je toch ook wel proberen te begrijpen wat anderen precies bedoelen?quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:48 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Ja want de keuzes van dit kabinet zullen wel echt invloed gaan hebben op de Noordzee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |