Precies, mensen die met het argument 'stikstof is ook goed voor dingen' snappen het stikstofprobleem niet.quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:48 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Brandnetels en bramen zijn er dol op.
Geen enkel weldenkend mens ziet hier een probleem in. Zelfs Jetten en Timmermans boeit het in hun persoonlijke leven ook echt helemaal niets. Ze roepen het puur om het domme volk tevreden te houden.quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:36 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Precies, mensen die met het argument 'stikstof is ook goed voor dingen' snappen het stikstofprobleem niet.
Kom jij zelf wel afspraken na?quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:09 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Als europa te lastig doet dan word het gewoon een Nexit. Al gaat europa dat nooit riskeren want dan is het direct het einde van de EU. We kunnen dus gewoon doen wat we willen let maar op.
Je hebt een vreemde manier van politiek bedrijven, alsof het een voetbalwedstrijd is.quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:11 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Hahaha goed argument. Heerlijk die frustratie.![]()
Of het zijn goedkope trollen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:36 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Precies, mensen die met het argument 'stikstof is ook goed voor dingen' snappen het stikstofprobleem niet.
Jullie…. Wij… het klassieke rechtse ‘wij-zij’ denken.quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:45 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Het is geen probleem. Jullie verzinnen een probleem. Stikstof is zelfs goed voor heel veel zaken. Maarja jullie hebben een bepaalde soort natuur bedacht die je wil beschermen met ons geld. Gelukkig zijn we daar nu vanaf!
Yep en ik zorg ervoor dat er geen onzinnige afspraken uit mijn naam worden gemaakt.quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:39 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Kom jij zelf wel afspraken na?
[..]
Je hebt een vreemde manier van politiek bedrijven, alsof het een voetbalwedstrijd is.
Snap je wat het stikstofprobleem is of niet? Je geeft namelijk de indruk van niet. Of wíl je er gewoon niet aan?quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:37 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Geen enkel weldenkend mens ziet hier een probleem in. Zelfs Jetten en Timmermans boeit het in hun persoonlijke leven ook echt helemaal niets. Ze roepen het puur om het domme volk tevreden te houden.
Juist ja. Oke Hans. Tuurlijk.quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:09 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Als europa te lastig doet dan word het gewoon een Nexit. Al gaat europa dat nooit riskeren want dan is het direct het einde van de EU. We kunnen dus gewoon doen wat we willen let maar op.
Whehequote:Op donderdag 16 mei 2024 22:09 schreef DjDaano het volgende:
[..]
Dat dachten de Britten ook.quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:09 schreef DjDaano het volgende:
[..]
En plezier dat ze er van hebben! Alle problemen in ene keer weg, Nu nog de Gulden terug in de UK.quote:
Alle problemen sturen ze naar Rwanda hoor. Ja toch? Toch...?quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:44 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
En plezier dat ze er van hebben! Alle problemen in ene keer weg, Nu nog de Gulden terug in de UK.
Wat heeft de belastingdienst hier nu weer mee te maken?quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:23 schreef mcmlxiv het volgende:
Ik stel voor dat ons nieuwe kabinet begint met morgen de stekker uit "werkenbijdeoverheid.nl" te trekken. Staan 2369 vacatures op zo te zien. Daarmee is het eerste % krimp qua ambtenaren snel binnengehaald.
Hou dat een jaar of 3 vol en die 22% is zo in de pocket. Weliswaar heb je de overheid dan helemaal om zeep geholpen, maar ach, dat zijn maar details.
[ afbeelding ]
De overheid heeft te maken met een grote uitstroom door vergrijzing de komende 5-10 jaar en probeert met een zekere wanhoop daarvoor nieuw talent te werven. Dit nieuwe beleid gaat vast helpen om van die werving een enorm succes te maken.
'Dan lossen ze het daar maar op' wordt het thema van de aankomende jaren.quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:46 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Alle problemen sturen ze naar Rwanda hoor. Ja toch? Toch...?
Henk Kamp wil dat we ons meer gaan gedragen als Hongarije en Slowakije.quote:
Moet ik eerst weten wat rechts en links als gradaties zijn, voordat een onderwerp tot een midden kan worden gerekend.quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:59 schreef capricia het volgende:
[..]
De PVV is eigenlijk een middenpartij?
Overigens mag je best van mening zijn dat de PVV extreemrechts is. Zowel hier als in de TK, wat mij betreft.
Ja, kick the can. Zo deden we het al decennia.quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:48 schreef Jojoke het volgende:
Dat het vorige kabinet het stikstofprobleem op hun manier heeft aangepakt, vind ik nog steeds zo dom. Natuurlijk is in sommige gebieden de vee-concentratie veel te hoog, maar ze hebben dit zo dom aangepakt. Je moet gewoon met regulering en marktwerking dit er langzaam uitduwen. Geen enkele noodzaak om er plots miljarden tegenaan te gooien. Gun het tijd, regulering en marktwerking. Op zo'n wijze bereik je in 10 jaar veel meer dan in 10 jaar van het beleid dat de vorige regering had bedacht.
Blijf het bijzonder vinden dat zulke figuren het beleid bepalen in ons land. De man lijkt me nog niet geschikt om de lokale amateur voetbalclub te leidenquote:
Wel de waarheid. Er staan wat (terugdraaiingen van) maatregelen in. Maar waar we naar toe gaan is ongewis.quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:48 schreef Perrin het volgende:
Minder visie dan de kabinetten Rutte, het kán.
[ x ]
Henk Kamp is gewend om zich als een complete lul te gedragen dus dan snap ik wel dat hij het zegt.quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:48 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Henk Kamp wil dat we ons meer gaan gedragen als Hongarije en Slowakije.
Goed idee..quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
We kunnen ook gewoon het programma van de PVV erbij pakken en dan concluderen dat het toch echt best el een extreme partij is. Volgens mij is het aantal zetels volstrekt irrelevant.
We zwalken kibbelend de toekomst in.quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:50 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Wel de waarheid. Er staan wat (terugdraaiingen van) maatregelen in. Maar waar we naar toe gaan is ongewis.
Als visie als een olifant is die het zicht belemmert, dan is het hier een blauwe vinvis die in de weg zwemt ofzo?quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:48 schreef Perrin het volgende:
[ x ]
Principes mogen geld kosten.quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:49 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ja en of ze er beter van geworden zijn he
Maar het is in vrijwel alle gevallen de beste weg, je bedenkt een doel. Vervolgens een uitgesmeerd tijdpad met steeds striktere regels. Je hoeft vrijwel niks uit te keren in centjes, want de doelgroep heeft de tijd om zich er langzaam op aan de passen. Wie zich niet kan aanpassen gaat failliet. Doel bereikt.quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja, kick the can. Zo deden we het al decennia.
Maar minder asielzoekers!quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:48 schreef Perrin het volgende:
[ x ]
Kan stiekem ergens ook wel heel erg genieten van zo’n ongelooflijke botte horkquote:Op donderdag 16 mei 2024 22:51 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Henk Kamp is gewend om zich als een complete lul te gedragen dus dan snap ik wel dat hij het zegt.
Ja het kost de Britten alleen meer dan geld. Dat land is in rap tempo een grote bak ellende geworden. Alle publieke voorzieningen zijn naar de klote, privaat is er ongekend veel armoede.quote:
Wat dacht je van een referendum om toch maar uit de EU te stappen? Met een beetje populisme is dat binnen 2 jaar voor elkaar. (Het referendum dan)quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:52 schreef Vis1980 het volgende:
Maar het is al uit te tekenen, plannen wordne niet goedgekeurd door de 'extreem linkse' EU en dan kunnen we ons inderdaad gaan opmaken voor weer van die loze maanden waar het weer makkelijke oneliners tegen gedegen uitleg wordt. Waarbij het laatste vast weer zo'n linkse hobby is.
En dan komen er van die lampies die gaan eisen dat de gulden terugkomt en het circus is compleet. 'Want toen we de gulden nog hadden was het een veel leukere tijd'.
Gewoon straks ¤20K pppj aftikken.quote:
Of je ruimt gewoon wat megastallen op rondom Natura2000 gebieden en regelt voldoende huisvesting. Wat dacht je daar van?quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wat dacht je van een referendum om toch maar uit de EU te stappen? Met een beetje populisme is dat binnen 2 jaar voor elkaar. (Het referendum dan)
Het is wel treurig dat niemand het tegenwoordig überhaupt nog over Engeland heeft. Dat hele land lijkt wel verdwenen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:56 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ja het kost de Britten alleen meer dan geld. Dat land is in rap tempo een grote bak ellende geworden. Alle publieke voorzieningen zijn naar de klote, privaat is er ongekend veel armoede.
Echt top. Stop maar met de act nu die je opvoert.
Ja want een andere visie kan niet. Jij had ook nooit verwacht dat de PVV de grootste zal worden en een Nexit zal je ook wel uitsluiten. Ik zou maar snel een ander mooi EU land uitkiezen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:56 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ja het kost de Britten alleen meer dan geld. Dat land is in rap tempo een grote bak ellende geworden. Alle publieke voorzieningen zijn naar de klote, privaat is er ongekend veel armoede.
Echt top. Stop maar met de act nu die je opvoert.
Dat bedoelde ik eigenlijk.quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wat dacht je van een referendum om toch maar uit de EU te stappen? Met een beetje populisme is dat binnen 2 jaar voor elkaar. (Het referendum dan)
Het gaat daar echt rampzalig slecht. Bizar.quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het is wel treurig dat niemand het tegenwoordig überhaupt nog over Engeland heeft. Dat hele land lijkt wel verdwenen.
Ik denk inderdaad dat we geen sissy onderhandelaren waren, want anders had niemand Rutte als NAVO topman gewild.quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:59 schreef -XOR- het volgende:
Henkie Vermeer noemt Nederland sissy onderhandelaars en wil dat we nu eens onze tanden in Europa laten zien. De werkelijkheid is dat heel Europa ons de smerige honden van het continent vindt waamee niet te onderhandelen valt.
Ik vind veel plannen uit dit regeerakkoord compleet onuitvoerbaar.quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:58 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Of je ruimt gewoon wat megastallen op rondom Natura2000 gebieden en regelt voldoende huisvesting. Wat dacht je daar van?
Waarbij we vaak andere landen op de vinger tikken dat ze hum gemaakte afspraken niet nakomen, nu doen we het zelf en moeten we zogenaamd harder zijn. We zijn een beetje het nieuwe Griekenland aan het worden.quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:59 schreef -XOR- het volgende:
Henkie Vermeer noemt Nederland sissy onderhandelaars en wil dat we nu eens onze tanden in Europa laten zien. De werkelijkheid is dat heel Europa ons de smerige honden van het continent vindt waamee niet te onderhandelen valt.
Iedereen heeft een hekel aan Nederland en we krijgen niets gedaan omdat we ons altijd zo godvergeten lomp opstellen. Nu hoor ik verschillende mensen bij Op1 dat we Hongarije en Slowakije als lichtend voorbeeld moeten zien.quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:01 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat we geen sissy onderhandelaren waren, want anders had niemand Rutte als NAVO topman gewild.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |