abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 mei 2024 @ 21:38:19 #201
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_213587223
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 21:37 schreef DjDaano het volgende:

We hebben al decennia rechtse kabinetten, wat lul je nou stom.

Volgens mij snap je onze democratie niet zo. Dat er een rechts kabinet is wil niet zeggen dat je dan alle niet kiezers maar moet negeren. Het is geen voetbalwedstrijd, maar een land dat z'n best moet doen om het voor iedereen zo goed mogelijk te maken.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_213587230
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 21:34 schreef DjDaano het volgende:

[..]
We zijn vastgelopen door verzonnen regels van de links partijen waarbij de rechter heeft bepaald dat als er regels worden verzonnen je jezelf er ook aan moet houden. Als we de regels veranderen hoeven we ons er ook niet druk meer over te maken.

Jullie hebben een paar jaren ons geld over de balk mogen gooien en nu wordt weer alles teruggedraaid en kunnen we als land weer normaal doen.
Aha, nooit geweten dat CDA/LPF/VVD een links kabinet was.
  donderdag 16 mei 2024 @ 21:41:17 #203
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213587256
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 21:37 schreef DjDaano het volgende:

[..]
Achja gelukkig kunnen we jullie de komende jaren gewoon negeren. Dit werd voor de verkiezingen ook geroepen en daarna ook dat er geen rechts kabinet zou komen. En opeens is het daar. *O* ~O>
De komende jaren?

Je hoeft geen Nostradamus te zijn om te zien dat dit kabinet de kerst niet haalt.

Verder: we hebben eigenlijk alleen maar (centrum)-rechtse kabinetten gehad de afgelopen jaren.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_213587257
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 21:38 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
We hebben al decennia rechtse kabinetten, wat lul je nou stom.

Volgens mij snap je onze democratie niet zo. Dat er een rechts kabinet is wil niet zeggen dat je dan alle niet kiezers maar moet negeren. Het is geen voetbalwedstrijd, maar een land dat z'n best moet doen om het voor iedereen zo goed mogelijk te maken.
Op het gebied van stikstof en de natuur zijn er jarenlang belachelijke keuzes gemaakt en die worden nu massaal teruggedraaid. Mocht het kabinet vallen hebben ze in ieder geval 10 jaar tijd gewonnen. Ik lach mij oprecht dood hier. _O-
Let op dit is mijn mening, geen feit.
pi_213587268
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 21:34 schreef DjDaano het volgende:

[..]
We zijn vastgelopen door verzonnen regels van de links partijen waarbij de rechter heeft bepaald dat als er regels worden verzonnen je jezelf er ook aan moet houden. Als we de regels veranderen hoeven we ons er ook niet druk meer over te maken.

Jullie hebben een paar jaren ons geld over de balk mogen gooien en nu wordt weer alles teruggedraaid en kunnen we als land weer normaal doen.
Wie zijn die jullie eigenlijk precies? Ik weet dat Fok altijd graag alle ruimte geeft aan zwakzinnig geraaskal, maar we hebben sinds Paars geen linkse premier meer gehad en dat eindigde dus in 2002. Sterker nog, je moet terug naar het kabinet Den Uyl voor het zogenaamd meest linkse kabinet in de Nederlandse politieke geschiedenis en zelfs dat was gewoon een centrumlinks kabinet met katholieken en anti-revolutionairen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 16 mei 2024 @ 21:42:36 #206
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213587276
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 21:41 schreef DjDaano het volgende:

[..]
Op het gebied van stikstof en de natuur zijn er jarenlang belachelijke keuzes gemaakt en die worden nu massaal teruggedraaid. Mocht het kabinet vallen hebben ze in ieder geval 10 jaar tijd gewonnen. Ik lach mij oprecht dood hier. _O-
Da's leuk, dus we krijgen over 10 jaar enorme lastenverzwaringen wegens het volstrekt incoherente financieel kader van dit kabinet?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 16 mei 2024 @ 21:42:57 #207
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_213587286
quote:

[..]
Waarom lach jij je dan zogenaamd dood? Zie jij het als een soort Ajax - Feyenoord?
pi_213587290
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 21:42 schreef Monolith het volgende:

[..]
Wie zijn die jullie eigenlijk precies? Ik weet dat Fok altijd graag alle ruimte geeft aan zwakzinnig geraaskal, maar we hebben sinds Paars geen linkse premier meer gehad en dat eindigde dus in 2002. Sterker nog, je moet terug naar het kabinet Den Uyl voor het zogenaamd meest linkse kabinet in de Nederlandse politieke geschiedenis en zelfs dat was gewoon een centrumlinks kabinet met katholieken en anti-revolutionairen.
De KVP en ARP waren zo conservatief als de neten dus dat was eerder een middenkabinet dan centrumlinks.
pi_213587294
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 21:42 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Da's leuk, dus we krijgen over 10 jaar enorme lastenverzwaringen wegens het volstrekt incoherente financieel kader van dit kabinet?
Die fabeltjes gelooft niemand meer. Blijf ze vooral verspreiden.
  donderdag 16 mei 2024 @ 21:44:10 #210
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_213587299
quote:

[..]
Nee, waarom? Van dat probleem kunnen we toch ook gewoon zeggen dat het niet bestaat?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_213587309
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 21:41 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
De komende jaren?

Je hoeft geen Nostradamus te zijn om te zien dat dit kabinet de kerst niet haalt.

Verder: we hebben eigenlijk alleen maar (centrum)-rechtse kabinetten gehad de afgelopen jaren.
Ze zijn nog niet begonnen en zeker het eerste jaar houdt een nieuw kabinet elkaar vaak wel stevig vast dus de kerst 2024 lijkt me wat optimistisch. Rond de kerst 2025 hebben we vast wel weer journalisten bij een draaideur staan :P.
pi_213587313
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 21:44 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Nee, waarom? Van dat probleem kunnen we toch ook gewoon zeggen dat het niet bestaat?
Het is geen probleem. Jullie verzinnen een probleem. Stikstof is zelfs goed voor heel veel zaken. Maarja jullie hebben een bepaalde soort natuur bedacht die je wil beschermen met ons geld. Gelukkig zijn we daar nu vanaf!
  Moderator donderdag 16 mei 2024 @ 21:45:48 #213
236264 crew  capricia
pi_213587323
quote:

[..]
Après nous..
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
  donderdag 16 mei 2024 @ 21:45:56 #214
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_213587326
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 21:45 schreef DjDaano het volgende:
Jullie verzinnen een probleem. Stikstof is zelfs goed voor heel veel zaken.
_O- _O-
pi_213587337
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 21:42 schreef Monolith het volgende:

[..]
Ja, hier wordt de VVD al links genoemd door sommige figuren , dus ik ben het volkomen met je eens
pi_213587359
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 21:43 schreef DjDaano het volgende:

[..]
Die fabeltjes gelooft niemand meer. Blijf ze vooral verspreiden.
En dan raar opkijken van de term dom rechts
pi_213587362
Zijn er eigenlijk al fokkers geëmigreerd door de uitslag van de verkiezingen of de vorming van het nieuwe kabinet?
pi_213587367
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 21:45 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
_O- _O-
Brandnetels en bramen zijn er dol op.
  Moderator donderdag 16 mei 2024 @ 21:51:26 #219
236264 crew  capricia
pi_213587395
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 21:45 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
_O- _O-
Heel NL braamstruiken. :D
- Goethe, “Faust”
pi_213587424
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2024 21:51 schreef capricia het volgende:

[..]
Heel NL braamstruiken. :D
Beter dan dorre heide.
  donderdag 16 mei 2024 @ 21:55:19 #221
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_213587427
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 21:22 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Als jij dit roept..... dan ben je zelf van "in zichzelf verheven partij"..... toch niet extreemrechts ?
PVV is extreemrechts en het is niet de taak van de kamervoorzitter dat te verbloemen en kamerleden de mond te snoeren als ze dat woord gebruiken voor de kluppie van de voorzitter.
Dat is niet de neutraliteit die een kamervoorzitter in acht moet nemen
Het is geen voetbalpolitiek en de voorzitter van de Kamer is gekozen door de Kamer en verdiend allereerst het respect in oordelend vermogen van Kamerleden zonder daarbij in een hokje te worden geduwd van "kluppie".

Los van voorzitter, lijkt het mij onjuist om een partij met 37 zetels - zo je wilt op sommige onderwerpen stevig - rechts van het midden opererend te bestempelen als extreem rechts en daarmee, in het zelfde stinkmoeras te duwen als bv een FvD. Het bekt natuurlijk wel lekker want bij het woordje "extreem" net als overigens bij links, is verder geen beredenering meer nodig want "extreem" en dus bij voorbaat onwenselijk voor het midden.
De vergrotende woorden lijken hier één en alleen bedoeld om via voorzitter Kamerpolitiek te bedrijven.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_213587460
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 21:55 schreef Vallon het volgende:

[..]
Het is geen voetbalpolitiek en de voorzitter van de Kamer is gekozen door de Kamer en verdiend allereerst het respect in oordelend vermogen van Kamerleden zonder daarbij in een hokje te worden geduwd van "kluppie".

Los van voorzitter, lijkt het mij onjuist om een partij met 37 zetels - zo je wilt op sommige onderwerpen stevig - rechts van het midden opererend te bestempelen als extreem rechts en daarmee, in het zelfde stinkmoeras te duwen als bv een FvD. Het bekt natuurlijk wel lekker want bij het woordje "extreem" net als overigens bij links, is verder geen beredenering meer nodig want "extreem" en dus bij voorbaat onwenselijk voor het midden.
De vergrotende woorden lijken hier één en alleen bedoeld om via voorzitter Kamerpolitiek te bedrijven.
Ik zie Jesse en Jetten al samen op het strabankje zitten. Genieten oO/
  Moderator donderdag 16 mei 2024 @ 21:59:35 #223
236264 crew  capricia
pi_213587472
quote:

[..]

De PVV is eigenlijk een middenpartij?

Overigens mag je best van mening zijn dat de PVV extreemrechts is. Zowel hier als in de TK, wat mij betreft.
- Goethe, “Faust”
  Forum Admin donderdag 16 mei 2024 @ 21:59:37 #224
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_213587473
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 21:54 schreef DjDaano het volgende:

[..]
Beter dan dorre heide.
Glyfosaat bedoel je?
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_213587498
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 21:59 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Glyfosaat bedoel je?
We hebben de rode diesel bonus al, misschien kan de DDT ook gewoon weer terug.
pi_213587504
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2024 21:59 schreef capricia het volgende:

[..]
De PVV is eigenlijk een middenpartij?

Overigens mag je best van mening zijn dat de PVV extreemrechts is. Zowel hier als in de TK, wat mij betreft.
Ja, eens. Hoewel de voorzitter wel een taak heeft toch? Stel je gaat elkaar voor "nazi" of "stalinist" of "hitler" ofzo uitmaken. Ik denk niet dat dat een debat er beter op maakt... dus moeten ze dat dan bv. ook toestaan? Echter wil je wil ook weer niet dat de voorzitter op gaat treden als duider van wat waar is... lastig.
  donderdag 16 mei 2024 @ 22:07:28 #227
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_213587565
quote:

[..]
Het hoe daarvan ga ik onderwijl gepofte mais van eigen bodem etend, bewonderen en vrees dat de schade in de vorm van sancties bij (verder) verzet tegen maatregelen, vies hoog zal tegenvallen.

Onze (beperkt) leidende rol in de EU is sws al flink minder geworden en Nederland zal zich realiseren dat "wij" niet zo heel jokers meer hebben om iets meer op te kunnen (op)eisen dan de vorm bepalen van wat de meerheid elders vind dat wij moeten inregelen.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_213587578
quote:
12s.gif Op donderdag 16 mei 2024 22:07 schreef Vallon het volgende:

[..]
Het hoe daarvan ga ik onderwijl gepofte mais van eigen bodem etend, bewonderen en vrees dat de schade in de vorm van sancties bij (verder) verzet tegen maatregelen, vies hoog zal tegenvallen.

Onze (beperkt) leidende rol in de EU is sws al flink minder geworden en Nederland zal zich realiseren dat "wij" niet zo heel jokers meer hebben om iets meer op te kunnen (op)eisen dan de vorm bepalen van wat de meerheid elders vind dat wij moeten inregelen.
Als europa te lastig doet dan word het gewoon een Nexit. Al gaat europa dat nooit riskeren want dan is het direct het einde van de EU. We kunnen dus gewoon doen wat we willen let maar op.
pi_213587590
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 22:09 schreef DjDaano het volgende:

[..]
Als europa te lastig doe dan word het gewoon een Nexit. Al gaat europa dat nooit riskeren want dan is het direct het einde van de EU. We kunnen dus gewoon doen wat we willen let maar op.
Ben je eigenlijk aan het trollen of gewoon een beetje minder begaafd?
pi_213587605
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 22:10 schreef Monolith het volgende:

[..]
Ben je eigenlijk aan het trollen of gewoon een beetje minder begaafd?
Hahaha goed argument. Heerlijk die frustratie. _O- :W
pi_213587622
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 22:11 schreef DjDaano het volgende:

[..]
Hahaha goed argument. Heerlijk die frustratie. _O- :W
Ah minder begaafd, helder.
pi_213587652
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 22:12 schreef Monolith het volgende:

[..]
Ah minder begaafd, helder.
Ik garandeer je dat zowel mijn IQ als opleidingsniveau hoger is dan die van jou. Succes met je zielige frustratie dat maakt het alleen maar mooier!
  donderdag 16 mei 2024 @ 22:14:34 #234
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_213587654
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 22:09 schreef DjDaano het volgende:

[..]
Als europa te lastig doet dan word het gewoon een Nexit. Al gaat europa dat nooit riskeren want dan is het direct het einde van de EU. We kunnen dus gewoon doen wat we willen let maar op.
Of alle plannetjes ook kunnen, waarschijnlijk niet, maar dit akkoord is vooral een triomf van de wil.

quote:
Ik hou nooit zo van die referenties aan het nazisme.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_213587657
quote:

[..]

We kunnen ook gewoon het programma van de PVV erbij pakken en dan concluderen dat het toch echt best el een extreme partij is. Volgens mij is het aantal zetels volstrekt irrelevant.
  Moderator donderdag 16 mei 2024 @ 22:15:40 #236
236264 crew  capricia
pi_213587673
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 22:02 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Ja, eens. Hoewel de voorzitter wel een taak heeft toch? Stel je gaat elkaar voor "nazi" of "stalinist" of "hitler" ofzo uitmaken. Ik denk niet dat dat een debat er beter op maakt... dus moeten ze dat dan bv. ook toestaan? Echter wil je wil ook weer niet dat de voorzitter op gaat treden als duider van wat waar is... lastig.
Kom op zeg.
Diezelfde Bosma noemde D66 extreemrechts, schreef een boek over hoe het nazisme links was, en noemde ook andere partijen extreemlinks.
Beetje hypocriet om nu opeens lange tenen te hebben en verongelijkt te doen.

Als je de PVV extreemrechts vindt, moet je dat gewoon kunnen zeggen.
- Goethe, “Faust”
pi_213587690
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2024 22:15 schreef capricia het volgende:

[..]
Kom op zeg.
Diezelfde Bosma noemde D66 extreemrechts, schreef een boek over hoe het nazisme links was, en noemde ook andere partijen extreemlinks.

Zo wereldschokkend is dat nou ook weer niet toch? Al kan ik me ergens nog voorstellen dat extreemrechts gevoeliger ligt dan extreemlinks in de oren van de 'gewone man'.
pi_213587700
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 22:14 schreef DjDaano het volgende:

[..]
Ik garandeer je dat zowel mijn IQ als opleidingsniveau hoger is dan die van jou. Succes met je zielige frustratie dat maakt het alleen maar mooier!
dat
pi_213587724
quote:

[..]
Kom op zeg.

Het is vooral lachwekkend hypocriet. Kijk ik heb er geen bezwaar tegen als er bepaalde consistente normen in de kamer gehanteerd worden, maar je ziet hier gewoon wat je al twee decennia ziet met deze politieke stroming; Wel wild om je heen willen slaan, maar nul incasseringsvermogen als je de bal teruggekaatst krijgt.
  Moderator donderdag 16 mei 2024 @ 22:19:21 #240
236264 crew  capricia
pi_213587725
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 22:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Zo wereldschokkend is dat nou ook weer niet toch? Al kan ik me ergens nog voorstellen dat extreemrechts gevoeliger ligt dan extreemlinks in de oren van de 'gewone man'.
Ja. En nu gaat voorzitter Bosma dat opeens verbieden in de TK.
Ik vind het lichtelijk absurd.
- Goethe, “Faust”
pi_213587738
quote:

[..]
Kom op zeg.

Ja, dat zeg ik toch? Ik zeg ook andere dingen die ik me dan daarbij afvraag...
  Moderator donderdag 16 mei 2024 @ 22:20:51 #243
236264 crew  capricia
pi_213587749
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2024 22:19 schreef Monolith het volgende:

[..]
Het is vooral lachwekkend hypocriet. Kijk ik heb er geen bezwaar tegen als er bepaalde consistente normen in de kamer gehanteerd worden, maar je ziet hier gewoon wat je al twee decennia ziet met deze politieke stroming; Wel wild om je heen willen slaan, maar nul incasseringsvermogen als je de bal teruggekaatst krijgt.
Dit dus.
Krijg het gevoel dat vrijheid van meningsuiting alleen is voor mensen die het met hem en zijn partij eens zijn.
- Goethe, “Faust”
pi_213587761
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 22:17 schreef Raw85 het volgende:

[..]
dat
Dat alleen als was wel genoeg bewijs dat betreffende user geen PhD heeft, maar verder is het speelkwartiertje wel weer over en maar kunnen alle kindertjes met waandenkbeelden gewoon weer genegeerd worden. :P
  Moderator donderdag 16 mei 2024 @ 22:21:37 #245
236264 crew  capricia
pi_213587763
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 22:20 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Ja, dat zeg ik toch? Ik zeg ook andere dingen die ik me dan daarbij afvraag...
Okay. Excuus. :D

Iemand voor nazi uitmaken zie ik dan meer als een persoonlijke aanval.

Naar hey 'Sinterklaas bestaat en hij zit daar!' is wel weer okay.
- Goethe, “Faust”
pi_213587800
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2024 22:20 schreef capricia het volgende:

[..]
Dit dus.
Krijg het gevoel dat vrijheid van meningsuiting alleen is voor mensen die het met hem en zijn partij eens zijn.
Ik vind het gezeik op conservatief rechts vaak kinderachtig maar deze kritiek deel ik wel. Wat Bosma hier deed was ontzettend dom, zeker na 15 jaar gescheld en het uitmaken van mensen voor de meest vreselijke dingen.

Vorig jaar Uslu nog als stasisecretaris, zie video hierboven.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2024 22:24:38 ]
pi_213587828
quote:
Ja, een beetje hypocriet, meneer Bosma.
pi_213587861
quote:
Het feit dat de PVV veel zetels heeft, maakt hen natuurlijk niet minder extreemrechts. Extreemrechts hoeft niet per definitie impopulair of iets kleinschaligs te zijn om het zo te noemen -- sterker nog, het kan gewoon de absolute macht hebben. Je wekt ook de suggestie dat een partij ofwel extreemrechts is én "in hetzelfde moeras zit" als FvD, ofwel niet extreemrechts is, maar zo werkt het natuurlijk niet.

Je doet daarnaast alsof mensen het woord "extreemrechts" gebruiken als een soort scheldwoord zonder verdere beredenering, maar volgens mij is dat juist waar men zo mee bezig is als men waarschuwt voor deze partijen. Als de PVV echt zo van het "benoemen" is, dan zou dit ook gewoon moeten kunnen. Waarom komen ze niet gewoon uit voor hun positie in plaats van zich te verschuilen achter dit soort valse verontwaardiging?
pi_213587908
quote:

[..]
Hij zit al vele jaren in dat hoekie.... gewoon erkennen

quote:
Los van voorzitter, lijkt het mij onjuist om een partij met 37 zetels - zo je wilt op sommige onderwerpen stevig - rechts van het midden opererend te bestempelen als extreem rechts en daarmee, in het zelfde stinkmoeras te duwen als bv een FvD.
Gewoon erkennen dat PVV extreemrechts en dat is ook een verzamelnaam voor diverse enge denkwijzes. Niet gelijk aan elkaar, maar wel met overlappingen. En dat is inderdaad een stinkmoeras en etnische haat is war diverse stromen gemeenschappelijk hebben

quote:
"extreem" en dus bij voorbaat onwenselijk voor het midden.
idd 'extreem' denken is onwenselijk voor het politieke midden en per definitie niet aan te duiden met 'midden' en andersom.
Deze voorzitter begint er zelf over... zichzelf vrij te pleiten als extremist. Wat hij wel is als hij islamieten wil verbieden zich gewoon vreedzaam religieus te uiten. Bosma is dan in strijd met artikel 1 van de grondwet, in strijd met de vrijheid van godsdienst en de vrije meningsuiting

[ Bericht 0% gewijzigd door Bluesdude op 16-05-2024 22:46:01 ]
pi_213587934
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2024 22:31 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Hij zit al vele jaren in dat hoekie.... gewoon erkennen
[..]
Gewoon erkennen dat PVV extreemrechts en dat is ook een verzamelnaam voor diverse enge denkwijzes. Niet gelijk aan elkaar, maar wel met overlappingen. En dat is inderdaad een stinkmoeras en etnische haat is war diverse stromen gemeenschappelijk hebben
[..]
idd 'extreem' onwenselijk voor het politieke midden en per definitie niet aan te duiden met 'midden' en andersom.
Deze voorzitter begint er zelf over... zichzelf vrij te pleiten als extremist. Wat hij wel is als hij islamieten wil verbieden zich gewoon vreedzaam religieus te uiten. Bosma is dan in strijd met artikel 1 van de grondwet, in strijd met de vrijheid van godsdienst en de vrije meningsuiting
Het zou toch prachtig zijn als je gelijk hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')