abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport woensdag 15 mei 2024 @ 08:56:39 #1
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
  woensdag 15 mei 2024 @ 08:58:11 #2
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_213566673
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 08:56 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Nee, ik weet dat het alternatief veel erger is
Timmermans 1 was gewoon gruwelijk geweest.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  Moderator woensdag 15 mei 2024 @ 08:58:21 #3
5428 crew  miss_sly
pi_213566675
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 08:54 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Ik denk juist dat voor Plasterk wordt gekozen omdat hij geen sterke stugge persoonlijkheid is die bij iedere windvlaag iemands kop eraf wil trekken.
Dit sluit perfect aan op wat ik al zei. Hij is geen sterke persoonlijkheid, zal niet gauw koppen afbijten, maar is daardoor dus ook prima om strak aangelijnd door Wilders bespeeld te worden.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_213566678
Zit maar door slotjes heen te posten, dat modvolk.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?
  Moderator woensdag 15 mei 2024 @ 08:59:04 #5
5428 crew  miss_sly
pi_213566682
quote:
8s.gif Op woensdag 15 mei 2024 08:58 schreef nostra het volgende:
Zit maar door slotjes heen te posten, dat modvolk.
Ik heb het keurig gecorrigeerd :Y
  Moderator woensdag 15 mei 2024 @ 08:59:29 #6
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_213566686
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 08:55 schreef archito het volgende:

[..]
Ik denk dat veel kiezers van Omtzigt hun soort van messias hebben gemaakt als de redelijke man die opkomt voor ieders belang. Zo vormde iedereen een beeld van wat Omtzigt zou zijn.

Maar Omtzigt is rechtsconservatief en blijkt nu helemaal niet zo'n verbinder te zijn als veel mensen graag wilden geloven.
Halo effect: als hij goed is in het toeslagen dossier zal hij dat ook wel in alle andere dosiers zijn.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  woensdag 15 mei 2024 @ 08:59:40 #7
403820 Aberkullie
Sicker than your average.
pi_213566687
Is bruin-rechts I er al klaar voor
  woensdag 15 mei 2024 @ 08:59:58 #8
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_213566689
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  Moderator woensdag 15 mei 2024 @ 09:00:42 #9
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_213566694
Maar is plasterk nou officieel bekend gemaakt of zijn "wij" er gewoon zeker van?
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  woensdag 15 mei 2024 @ 09:01:01 #10
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_213566695
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2024 08:58 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Timmermans 1 was gewoon gruwelijk geweest.
Waarom?

Ik weet dat het lastig is, maar probeer bij het beantwoorden van deze vraag je hoofd en niet je onderbuik te gebruiken.
Huilen dan.
pi_213566700
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2024 08:58 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dit sluit perfect aan op wat ik al zei. Hij is geen sterke persoonlijkheid, zal niet gauw koppen afbijten, maar is daardoor dus ook prima om strak aangelijnd door Wilders bespeeld te worden.
Ik zie iemand als Obama of Reagan meer als een 'sterke' persoonlijkheid. Iemand als Trump vooral als 'stug'. Ik denk dat de sterkte van Plasterk vooral afhangt van hoe snel hetgeen overdatum raakt van wat hij moet uitdragen.

quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 08:55 schreef archito het volgende:

[..]
Ik denk dat veel kiezers van Omtzigt hun soort van messias hebben gemaakt als de redelijke man die opkomt voor ieders belang. Zo vormde iedereen een beeld van wat Omtzigt zou zijn.

Maar Omtzigt is rechtsconservatief en blijkt nu helemaal niet zo'n verbinder te zijn als veel mensen graag wilden geloven.
Omtzigt werd als een degelijk "anti-establishment" gezien door links en uiterst rechts. Daardoor is hij nu even de "Rumi" van de Nederlandse politiek. Maar helaas is het bij Omtzigt een bubbel.

Ik had nog bijna op 'm gestemd ook, ben blij dat ik dat niet heb gedaan. :X
  woensdag 15 mei 2024 @ 09:02:02 #12
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_213566704
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2024 09:01 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Waarom?
Omdat hij veel te links is tov wat de meerderheid wil.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 15 mei 2024 @ 09:02:57 #13
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_213566713
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2024 09:02 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Omdat hij veel te links is tov wat de meerderheid wil.
Oh. Is dat 'gruwelijk'?
Huilen dan.
  woensdag 15 mei 2024 @ 09:03:56 #14
403820 Aberkullie
pi_213566728
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2024 09:01 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Waarom?

Ik weet dat het lastig is, maar probeer bij het beantwoorden van deze vraag je hoofd en niet je onderbuik te gebruiken.
Stop eens met trollen. Je weet zelf ook wel dat je geen normaal antwoord gaat krijgen
pi_213566739
twitter

Dit was al een voorteken dat het goed zou komen natuurlijk.
De enige echte.
pi_213566740
quote:
88s.gif Op woensdag 15 mei 2024 09:00 schreef Bosbeetle het volgende:
Maar is plasterk nou officieel bekend gemaakt of zijn "wij" er gewoon zeker van?
Naam komt vandaag officieel naar buiten, het kan dus ook nog een ander worden.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_213566764
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 09:04 schreef Rnie het volgende:
[ x ]
zie 'm zitten.. de zelfverklaarde " premier van alle Nederlanders"
  woensdag 15 mei 2024 @ 09:08:04 #18
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_213566772
quote:
88s.gif Op woensdag 15 mei 2024 09:00 schreef Bosbeetle het volgende:
Nee nog niet officieel maar het gonst wel rond.
  woensdag 15 mei 2024 @ 09:08:43 #19
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_213566774
Volgens mij moet ie wel het PvdA lidmaatschap opzeggen (dat zei Timmermans), maar daar was toch al niet meer zoveel van over.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 15 mei 2024 @ 09:13:51 #20
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_213566821
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2024 09:08 schreef phpmystyle het volgende:
Volgens mij moet ie wel het PvdA lidmaatschap opzeggen (dat zei Timmermans), maar daar was toch al niet meer zoveel van over.
Lever op zn minst bronnen bij je beweringen want we hebben echt geen idee waar je het over hebt.

Net zoals je niet kan vertellen welke goede plannen, met financiele onderbouwing, zowel PVV als BBB heeft ingediend.
  woensdag 15 mei 2024 @ 09:15:43 #21
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_213566831
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 09:13 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Lever op zn minst bronnen bij je beweringen want we hebben echt geen idee waar je het over hebt.

Net zoals je niet kan vertellen welke goede plannen, met financiele onderbouwing, zowel PVV als BBB heeft ingediend.
quote:
Aan het einde van Plasterks informateurschap was Pieter Omtzigt (NSC) weggelopen uit de onderhandelingen, waardoor er geen definitief ‘ja’ kon worden uitgesproken over een kabinetsvorming tussen de vier formerende partijen. Daarna nam een andere PvdA-prominent, Kim Putters, als nieuwe informateur het stokje over. Die werd vervolgens weer afgelost door het duo Elbert Dijkgraaf (SGP) en Richard van Zwol (CDA) en die zijn dus naar verluidt in de eindfase terug bij Ronald Plasterk uitgekomen, maar ditmaal als premier.

Als Plasterk inderdaad premier wordt, zal hij geroyeerd worden door de Partij van de Arbeid. Die had, net als andere partijen, aangegeven dat leden hun lidmaatschap verliezen wanneer ze toetreden tot een regering waar de PVV onderdeel van uitmaakt. Plasterk is 46 jaar lid, maar gaf in het debat over zijn eindrapport als informateur al aan dat de arbeiderspartij weinig meer met arbeiders te maken had. Als hij premier wordt, zal hij dat als PVV'er moeten doen.
Bron: https://revu.nl/artikel/6(...)d-als-nieuwe-premier
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 15 mei 2024 @ 09:18:50 #22
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_213566852
quote:
Helder, geen verlies voor PvdA. Beste man is al jaren 'vertrokken' bij de partij.
  woensdag 15 mei 2024 @ 09:19:14 #23
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_213566854
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 09:18 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Helder, geen verlies voor PvdA. Beste man is al jaren 'vertrokken' bij de partij.
Misschien even sorry zeggen tegen mij?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_213566857
quote:
Dat royeren klopt, dat een nieuwsbron durft te melden dat iemand PVVer kan worden is wel echt een flater. Plasterk gaat dit sowieso niet als PVVer doen, omdat hij geen lid van de PVV kan worden, dat kan niemand. Maar ook is het idee dat de premier een beetje uit alle 4 partijen komt, er zal dan ook namens de PVV een vice-premier komen (wat de VVD nu niet heeft).
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  woensdag 15 mei 2024 @ 09:21:28 #25
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_213566869
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2024 09:19 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Misschien even sorry zeggen tegen mij?
Waarom? Fijn dat je eindelijk bronnen levert bij je posts.
pi_213566898
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2024 08:50 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik denk dat het voordeel van Plasterk voor Wilders is dat Plasterk zich wel laat leiden door hem. Plasterk lijkt me geen al te sterke persoonlijkheid, dus die kan Wilders prima bespelen.
Dat weet ik eigenlijk niet, ik ben niet onder de indruk van z'n politieke capaciteiten maar ik heb ook niet het gevoel dat hij als een lulletje rozenwater over zich heen laat lopen. Gezien z'n succes in de academische wereld met alle ego's die daar rondlopen denk ik niet dat er veel schort aan z'n persoonlijkheid, al heb ik wel de indruk dat z'n instelling vooral pragmatisch is.
pi_213566907
Misschien dat Plasterk zelf zijn lidmaatschap al heeft opgezegd en dat daarom de geruchten gaan?
pi_213566928
Taart? Ik vind het eerder een plakje cake waard zoals bij een begrafenis of crematie, in dit geval van ons land
pi_213566944
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 09:28 schreef Cupfighter het volgende:
Taart? Ik vind het eerder een plakje cake waard zoals bij een begrafenis of crematie, in dit geval van ons land
pi_213566951
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 09:26 schreef Jojoke het volgende:
Misschien dat Plasterk zelf zijn lidmaatschap al heeft opgezegd en dat daarom de geruchten gaan?
Nee, ik geloof hier gelezen te hebben dat de geruchten gaan omdat Fleur Agema een paar dagen geleden een Tweet van die strekking heeft geretweet/geliket.
  woensdag 15 mei 2024 @ 09:32:25 #31
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_213566953
Dat eeuwige eeuwige eeuwige gezeik over arbeiders.
pi_213566960
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 09:25 schreef J.B. het volgende:

[..]
Dat weet ik eigenlijk niet, ik ben niet onder de indruk van z'n politieke capaciteiten maar ik heb ook niet het gevoel dat hij als een lulletje rozenwater over zich heen laat lopen. Gezien z'n succes in de academische wereld met alle ego's die daar rondlopen denk ik niet dat er veel schort aan z'n persoonlijkheid, al heb ik wel de indruk dat z'n instelling vooral pragmatisch is.
Hij liet Pieter toch zijn dienstauto lenen en was toen boos dat Pieter die gebruikte om journalisten te woord te staan dat hij uit de formatie stapte. Lijkt me wel een voorbeeld dat hij als een lulletje rozenwater weg werd gezet door iemand waarmee hij nauw samen moet werken.
Hopelijk is het nu snel nieuwe verkiezingen.

Ik verwacht dat het wel een jaar of 2 kan duren maar je kunt natuurlijk nooit uitsluiten dat deze faalhazen sneller met elkaar klaar zijn dan dat de formatie duurde. Wie hem laat klappen lijkt me ook wel een wedje waard denk dat op de BBB na ze allemaal wel opportunistisch genoeg zijn om bij de eerste mogelijkheid het op te blazen.
pi_213566996
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 09:32 schreef VoMy het volgende:
Dat eeuwige eeuwige eeuwige gezeik over arbeiders.
Wat zijn arbeiders tegenwoordig eigenlijk? Oost-Europese arbeiders die in distributiecentra met dozen schuiven en in Limburg momenteel de asperges aan het steken zijn mogen toch helemaal niet stemmen bij de landelijke verkiezingen?
pi_213567013
Maar goed, na vandaag dus een debat en dan nog 4 tot 5 weken voor er een kabinet is. Zitten we mooi vlak voor het reces, is de kans dat ze de 100 dagen vol maken weer wat groter.
  woensdag 15 mei 2024 @ 09:39:37 #35
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_213567024
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2024 09:19 schreef Hanca het volgende:

[..]
Dat royeren klopt, dat een nieuwsbron durft te melden dat iemand PVVer kan worden is wel echt een flater.
Eens als het statutair echt onmogelijk is.
Kan Wilders geen mensen toelaten als lid?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_213567039
Ik zat er nog eens over na te denken, maar het is eigenlijk genant dat we zometeen met zo'n lichtgewicht als Plasterk opgescheept zitten als premier. Al is het dan weer beter dan Geert zelf of een Mona Keijzer als uithangbord :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_213567052
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 09:37 schreef J.B. het volgende:

[..]
Wat zijn arbeiders tegenwoordig eigenlijk? Oost-Europese arbeiders die in distributiecentra met dozen schuiven en in Limburg momenteel de asperges aan het steken zijn mogen toch helemaal niet stemmen bij de landelijke verkiezingen?
Geen idee eigenlijk. Zijn dat net zoiets als de "hardwerkende Nederlander"? Want ik weet ook niet precies wie dat zijn.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_213567057
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2024 09:39 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Nee, dat kan niet. Al kan hij de statuten zelf wijzigen. Maar hij wil het ook niet.

Maar zelfs al zou hij dat willen, dan nog zou dat zijn voor de vice-premier (Agema, zo goed als zeker), niet voor de premier die boven de partijen zou moeten staan in dit kabinet. Het hele idee is juist dat de premier er niet namens de PVV zit.
pi_213567067
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 09:40 schreef TheVulture het volgende:
Ik zat er nog eens over na te denken, maar het is eigenlijk genant dat we zometeen met zo'n lichtgewicht als Plasterk opgescheept zitten als premier. Al is het dan weer beter dan Geert zelf of een Mona Keijzer als uithangbord :')
Plasterk met Agema, Keijzer, Hermans en dan nog iemand namens NSC (Van Vroonhoven?) als vice-premiers. De kwaliteit spat er van af.
pi_213567070
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2024 09:39 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Dat kan hij wel als hij dat wil. Maar kennelijk heeft Geertje niet zoveel met andere meningen/ideeën en hoogstwaarschijnlijk ook niet zoveel met democratie.
  woensdag 15 mei 2024 @ 09:44:46 #41
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_213567083
quote:
2s.gif Op woensdag 15 mei 2024 09:43 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Dat kan hij wel als hij dat wil. Maar kennelijk heeft Geertje niet zoveel met andere meningen/ideeën en hoogstwaarschijnlijk ook niet zoveel met democratie.
Democratie heeft niks te maken met hoeveel leden een partij heeft. Als je dat zo zou zien dan waren Stalin en Hitler heel democratisch gezien de hoeveelheid aan leden in hun partij.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_213567101
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 09:43 schreef Hanca het volgende:

[..]
Plasterk met Agema, Keijzer, Hermans en dan nog iemand namens NSC (Van Vroonhoven?) als vice-premiers. De kwaliteit spat er van af.
Over Hermans gesproken, ik vraag me echt af of zij zich hiervoor laat lenen (maar ik denk het wel), maar dat zou dan toch ook wel vrij apart zijn als je door Wilders tot janken toe bent beledigd _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_213567123
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 09:46 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Over Hermans gesproken, ik vraag me echt af of zij zich hiervoor laat lenen (maar ik denk het wel), maar dat zou dan toch ook wel vrij apart zijn als je door Wilders tot janken toe bent beledigd _O-
Van janken om tassendrager van Mark genoemd te worden door Wilders tot tassendrager van Wilders zijn, het leven kan wonderlijk verlopen. Ik ben Sophie!
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
  woensdag 15 mei 2024 @ 09:50:07 #44
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_213567143
quote:
6s.gif Op woensdag 15 mei 2024 09:48 schreef nostra het volgende:

[..]
Van janken om tassendrager van Mark genoemd te worden door Wilders tot tassendrager van Wilders zijn, het leven kan wonderlijk verlopen.
Misschien kan Hermans bij Wilders in de leer om zodoende wat meer karakter en zelfvertrouwen te ontwikkelen. Tis nog een meisje O+

* maar ze draagt straks misschien wel de juiste tas, en daar gaat het om!
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_213567169
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2024 09:50 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Misschien kan Hermans bij Wilders in de leer om zodoende wat meer karakter en zelfvertrouwen te ontwikkelen. Tis nog een meisje O+
Welnee, Hermans is veel te oud om dat nog te ontwikkelen en heeft jarenlang de kans gehad onder de mantel van Mark. Ze is echt het grootste gedrocht van een bewindspersoon dat de VVD in het afgelopen decennium op het pluche heeft gehesen en ik snap werkelijk niet dat ze nog steeds op nummer twee gezet is.

Zet lekker Bente daar als vice neer, beetje schwung en verjonging.

[ Bericht 2% gewijzigd door nostra op 15-05-2024 09:58:56 ]
pi_213567172
quote:
Zo’n te vette natte cake waarbij het maagzuur al omhoog komt voor de cake de slokdarm door is.
pi_213567187

In het kader van de feestelijkheden op rechts heb ik zojuist voor dit topic wat hollands gebak aangeschaft. Tast toe en maak er astublieft geen voedselgevecht van.
De enige echte.
pi_213567190
Zou de rest echt nog niet weten wie de premier wordt? Ik kan mij zo voorstellen dat Wilders nog geen naam genoemd heeft, maar de persoon wel beschreven heeft. Een Telegraaf-columnist die 2 keer eerder minister is geweest en PvdA-lid is. Zoiets.
  woensdag 15 mei 2024 @ 09:56:33 #49
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_213567195
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2024 09:53 schreef nostra het volgende:

[..]
Welnee, Hermans is veel te oud om dat nog te ontwikkelen en heeft jarenlang de kans gehad onder de mantel van Mark. Ze is echt het grootste gedrocht van een bewindspersoon dat de VVD ooit op het pluche heeft gehesen en ik snap werkelijk niet dat ze nog steeds op nummer twee gezet is.

Zet lekker Bente daar neer, beetje schwung en verjonging.
Ideologisch wokisme dat Hermans, van der Burg, en figuren zoals Broekers-Knol zo'n grote rol hebben (gehad) binnen de VVD.

Hopelijk keren ze weer terug naar hun oude klassiek liberale waarden. Ik hoop echt dat figuren als Teeven en Slettenhaar of Aptroot dat kunnen bewerkstelligen.

Is het orakel uit Friesland zich al geroerd of dit kabinet?

NB: kende Becker niet, leuke foto! Maar treedt nog niet erg naar voren.. Lijkt mij ook geen Thatcher of Schippers

[ Bericht 2% gewijzigd door phpmystyle op 15-05-2024 10:03:31 ]
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_213567225
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2024 09:56 schreef phpmystyle het volgende:
Is het orakel uit Friesland zich al geroerd of dit kabinet?
Joost laat zich nog niet zien of horen.
  woensdag 15 mei 2024 @ 10:01:59 #51
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_213567235
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 10:00 schreef nostra het volgende:

[..]
Joost laat zich nog niet zien of horen.
_O-
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 15 mei 2024 @ 10:04:55 #52
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213567261
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2024 09:50 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

* maar ze draagt straks misschien wel de juiste tas, en daar gaat het om!
Ze is 43! Meisje.. _O-
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 15 mei 2024 @ 10:05:17 #53
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_213567265
Plasterk kennende zal hij zich wel gaan verzetten tegen zijn PvdA royement. Gewoon om te zieken.
  woensdag 15 mei 2024 @ 10:06:07 #54
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_213567274
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 10:05 schreef Hexagon het volgende:
Plasterk kennende zal hij zich wel gaan verzetten tegen zijn PvdA royement. Gewoon om te zieken.
Zou wel baas zijn als ie nog gewoon gaat naar PvdA congressen om wat te mokken als ie straks premier namens een rechts kabinet is :P
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 15 mei 2024 @ 10:06:24 #55
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_213567277
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2024 10:04 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Ze is 43! Meisje.. _O-
Kijk haar gezichtje dan O+
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_213567280
quote:
Ik denk juist weer aan frikandelbroodjes met Monster energiedrank :+
Incelfrikandel
  woensdag 15 mei 2024 @ 10:07:26 #57
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_213567285
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 10:06 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Ik denk juist weer aan frikandelbroodjes met Monster energiedrank :+
Of gewoon flesje bier, bitterbal, peukie :D
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 15 mei 2024 @ 10:09:42 #58
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_213567299
Maar of Plasterk geroyeerd kan worden hangt helemaal af van de statuten van de PvdA. Als daarin geen grond te vinden is om hem het lidmaatschap te ontnemen op basis van het zijn van premier namens een andere partij, dan gaat dat gewoon niet plaatsvinden.
  woensdag 15 mei 2024 @ 10:12:02 #59
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_213567319
Ben benieuwd naar de visie van Baudet over de hele gang van zaken. Die zal wel argwaan hebben als straks toch een PvdA'er het kabinet gaat voorzitten. Zal voor hem het ultieme bewijs zijn van controller opposition.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 15 mei 2024 @ 10:14:17 #60
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_213567337
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 10:09 schreef Hexagon het volgende:
Maar of Plasterk geroyeerd kan worden hangt helemaal af van de statuten van de PvdA. Als daarin geen grond te vinden is om hem het lidmaatschap te ontnemen op basis van het zijn van premier namens een andere partij, dan gaat dat gewoon niet plaatsvinden.
En dan lijdzaam afwachten tot je de schuld krijgt van het mislukken van het kabinet. Masochistisch hoor.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  woensdag 15 mei 2024 @ 10:15:12 #61
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_213567349
quote:
  Moderator woensdag 15 mei 2024 @ 10:16:42 #62
5428 crew  miss_sly
pi_213567365
quote:
En dan PvdA echt nog het mislukken van dit kabinet in de schoenen kunnen schuiven zeker?
pi_213567372
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2024 10:16 schreef miss_sly het volgende:

[..]
En dan PvdA echt nog het mislukken van dit kabinet in de schoenen kunnen schuiven zeker?
U snapt hem.
  woensdag 15 mei 2024 @ 10:19:28 #64
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_213567380
Linkse heren en dames. Probeer uw redelijkheid te bewaren.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_213567381
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 09:26 schreef Jojoke het volgende:
Hij heeft wel z’n twitterprofiel leeggeveegd en is met pensioen gegaan bij de uva…
twitter

twitter
zie email 27 oktober
  woensdag 15 mei 2024 @ 10:22:50 #66
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_213567397
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 10:19 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Hij heeft wel z’n twitterprofiel leeggeveegd en is met pensioen gegaan bij de uva…
[ x ]
[ x ]
Dan zal hij het wel worden.

Kom er maar in Roon _O_ _O_
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 15 mei 2024 @ 10:24:32 #67
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_213567409
Als Plasterk een beetje fatsoen heeft levert hij zijn partijlidmaatschap in voor in ieder geval de tijd dat hij premier is.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  woensdag 15 mei 2024 @ 10:24:59 #68
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_213567412
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2024 10:16 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Nee, het kabinet staat of valt niet met of Plasterk lid is van de PvdA of niet. Tenzij de partijleiders eisen dat hij opzegt en hij dat weigert.

Maar het is natuurlijk maar een papieren discussie.
  woensdag 15 mei 2024 @ 10:25:42 #69
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_213567418
Wat een gare twitterfoto heeft die Plasterk trouwens. Lijkt wel een ouwe zwerver.
  woensdag 15 mei 2024 @ 10:26:48 #70
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_213567425
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 10:25 schreef Hexagon het volgende:
Wat een gare twitterfoto heeft die Plasterk trouwens. Lijkt wel een ouwe zwerver.
Ook wel een beetje op een net afgeschminkte drag-queen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  woensdag 15 mei 2024 @ 10:28:48 #71
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_213567440
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 10:15 schreef Zelva het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Okay, dan is royeren niet moeilijk.

Hij kan nog wel doorzieken dat het bestuur een uitzondering moet maken.
pi_213567442
quote:
Deze is beter.

De enige echte.
  woensdag 15 mei 2024 @ 10:31:11 #73
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_213567452
quote:
2s.gif Op woensdag 15 mei 2024 10:28 schreef Rnie het volgende:

[..]
Deze is beter.

[ afbeelding ]
Als een Leonard Cohen wannabe.
Dan is die twitterfoto sowieso beter.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 15 mei 2024 @ 10:35:50 #74
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_213567493
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2024 08:50 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik denk dat het voordeel van Plasterk voor Wilders is dat Plasterk zich wel laat leiden door hem. Plasterk lijkt me geen al te sterke persoonlijkheid, dus die kan Wilders prima bespelen.
Mwah, je kunt een boel zeggen van Plasterk, maar dat 'ie geen sterke persoonlijkheid heeft niet. Dat wordt echt niet zomaar Wilders' zetbaas.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_213567502
Niet haten op Leonard Cohen hoor O+

[ Bericht 59% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2024 10:37:05 ]
pi_213567524
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 10:15 schreef Zelva het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Aan welke groepering neemt hij als premier deel dan?
  Moderator woensdag 15 mei 2024 @ 10:40:30 #77
5428 crew  miss_sly
pi_213567542
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 10:24 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Nee, het kabinet staat of valt niet met of Plasterk lid is van de PvdA of niet. Tenzij de partijleiders eisen dat hij opzegt en hij dat weigert.

Maar het is natuurlijk maar een papieren discussie.
Nee, het staat of valt er niet mee. Het maakt alleen de wijzende vinger aan het einde richting PvdA nog eentje met een werkelijk doel. Want er deed een PvdA'er mee, de oorzaak van alle kwaad in onze samenleving.
pi_213567549
2012 !! Drie maanden na de val van Rutte I doordat Wilders de coalitie verliet
twitter
Zou Plasterk zich ooit alsnog schamen voor zijn politieke vriendschap met Wilders die droomt van Nederland 'zonder islam'?

[ Bericht 3% gewijzigd door Bluesdude op 15-05-2024 10:49:13 ]
  Moderator woensdag 15 mei 2024 @ 10:41:31 #79
5428 crew  miss_sly
pi_213567555
quote:
3s.gif Op woensdag 15 mei 2024 10:19 schreef phpmystyle het volgende:
Mensen die niet blij zijn met dit aankomende kabinet zijn niet per definitie links en al helemaal niet onredelijk.

Waarom neem je niet gewoon met argumenten en inhoudelijke posts deel aan de discussies en gesprekken?
pi_213567557
Op je 67ste nog premier worden, we hebben straks onze eigen Biden hier in Nederland.
  Overall beste user 2022 woensdag 15 mei 2024 @ 10:42:36 #81
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_213567563
Wilders gaat een elitaire hoogopgeleide plucheplakkende Amsterdams grachtengordeldier naar voren schuiven als premier? Valt tegen. Ik had liever iemand met gezond verstand gehad. Weet zo'n professor nou echt beter dan een door de Albert Heijn weggeconcurreerde SRV wagenbestuurder wat echt belangrijk is?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_213567564
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 10:41 schreef Jeroboam het volgende:
Op je 67ste nog premier worden, we hebben straks onze eigen Biden hier in Nederland.
Stel je aan. Die man is bijkans 20 jaar ouder.
  woensdag 15 mei 2024 @ 10:43:26 #83
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_213567574
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2024 10:41 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Mensen die niet blij zijn met dit aankomende kabinet zijn niet per definitie links en al helemaal niet onredelijk.

Waarom neem je niet gewoon met argumenten en inhoudelijke posts deel aan de discussies en gesprekken?
Dat doe ik. Ik post volop mee, ik noem bronnen als men erom vraagt als er een hiaat in hun kennis zit.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 15 mei 2024 @ 10:43:44 #84
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_213567577
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 10:41 schreef Jeroboam het volgende:
Plasterk oogt best fit vind ik.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_213567595
quote:
3s.gif Op woensdag 15 mei 2024 10:19 schreef phpmystyle het volgende:
En dan elders op fok deze parels uitpoepen:
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2024 10:33 schreef phpmystyle het volgende:
het eerste wat het kabinet moet doen is de orde herstellen in Amsterdam en andere "studenten" steden.
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2024 10:28 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ze hebben er een bende van gemaakt, en maken er nog steeds een bende van zoals je nu weer ziet in Amsterdam. En dan hebben ze nog de mond vol over rechtstaat.
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2024 10:24 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Dat en dan nog die wokisten van PvdA-GL en D66 :r
:'):')
pi_213567603
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2024 10:41 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Correct! Maar iedereen die PVV heeft gestemd wordt voor extreem-rechts uitgemaakt blijkbaar.

Dat zie je ook in NWS terug.
  woensdag 15 mei 2024 @ 10:47:12 #87
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_213567607
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2024 10:40 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Nee, het staat of valt er niet mee. Het maakt alleen de wijzende vinger aan het einde richting PvdA nog eentje met een werkelijk doel. Want er deed een PvdA'er mee, de oorzaak van alle kwaad in onze samenleving.
De enigen die daar intrappen hebben sowieso het IQ van een dropveter.
pi_213567613
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2024 10:46 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Correct! Maar iedereen die PVV heeft gestemd wordt voor extreem-rechts uitgemaakt blijkbaar.

Gek wel, ja, dat als je op een dergelijke partij stemt mensen denken dat je hun gedachtengoed deelt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2024 10:48:03 ]
pi_213567616
Omtzigt heeft nog een laatste velletje, RIP Plasterk-1
pi_213567623
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 10:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Omtzigt heeft nog een laatste velletje, RIP Plasterk-1
Niemand die het zou verbazen, vermoed ik.
  woensdag 15 mei 2024 @ 10:48:34 #91
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_213567629
quote:
10s.gif Op woensdag 15 mei 2024 10:46 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
En dan elders op fok deze parels uitpoepen:
[..]
[..]
[..]
:'):')
??
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 15 mei 2024 @ 10:48:38 #92
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_213567631
quote:

[..]

Wie niet voor extreemrechts uitgemaakt wil worden moet misschien eens ophouden een extreemrechtse club te steunen.
pi_213567640
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 10:48 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Niemand die het zou verbazen, vermoed ik.
Wel gevaarlijk met mensen die allemaal weinig geslapen hebben, Omtzigt komt niet ongeschonden die deur weer uit.
  woensdag 15 mei 2024 @ 10:49:14 #94
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_213567641
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 10:48 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Wie niet voor extreemrechts uitgemaakt wil worden moet misschien eens ophouden een extreemrechtse club te steunen.
Die hebben wij niet in het parlement hoor.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_213567645
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2024 10:49 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Die hebben wij niet in het parlement hoor.
Forum?
pi_213567649
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 10:47 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Gek wel, ja, dat als je op een dergelijke partij stemt mensen denken dat je hun gedachtengoed deelt.
Ook als je er niet op hebt gestemd. Zelfde verhaal.
  Moderator woensdag 15 mei 2024 @ 10:49:55 #97
5428 crew  miss_sly
pi_213567656
quote:

[..]

Wat is PVV volgens jou, als ze niet extreem of radicaal rechts zijn?
pi_213567665
quote:

[..]

Wilders heeft NL toch geleerd dat zaken benoemd moeten kunnen worden? Of werkt dat benoemen maar één kant uit?
  woensdag 15 mei 2024 @ 10:50:32 #99
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_213567667
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 10:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Forum?
Die zijn wel het meest rechts
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_213567671
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 09:37 schreef J.B. het volgende:

[..]
*zwaait vanaf de steiger in zijn werkkleding.*
  woensdag 15 mei 2024 @ 10:51:03 #101
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_213567672
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2024 10:49 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Wat is PVV volgens jou, als ze niet extreem of radicaal rechts zijn?
Misschien niet heel erg makkelijk in te schalen?
Rechts op cultuur, links op economie.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_213567693
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 10:48 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Ik heb mijn stem aan vriendje gegeven aangezien ik iedereen in de politiek kansloos vind.

Nu ben ik behoor zoekende voor 6 juni. Nooit rechts iig.
  Overall beste user 2022 woensdag 15 mei 2024 @ 10:53:04 #103
3928 Ulx
pi_213567694
quote:

[..]

Logisch. Bij elke rondvraag onder PVV stemmers geven die aan dat 'de buitenlanders/vluchtelingen/immigratie' het grootste probleem is.

Dan moet je niet raar opkijken als men je extreem-rechts gaat noemen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Moderator woensdag 15 mei 2024 @ 10:53:11 #104
5428 crew  miss_sly
pi_213567696
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2024 10:51 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Had je het stemgedrag van de PVV nou zelf al eens bekeken? Want kennelijk zijn de links en posts in het topic die daarop wijzen langs je heen gegaan.
pi_213567707
quote:

[..]

Of ze allemaal extreemrechts zijn weet ik niet. Ze hebben echter wel allemaal op een extreemrechtse partij gestemd…
pi_213567712
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2024 10:53 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Had je het stemgedrag van de PVV nou zelf al eens bekeken? Want kennelijk zijn de links en posts in het topic die daarop wijzen langs je heen gegaan.
Er is een andere naam te bedenken voor de politieke stroming van de PVV maar ik vermoed HEEL sterk dat die nog veel minder zal bevallen. Hoewel je dat tegenwoordig ook maar moet afwachten.
pi_213567716
De extreem-rechtse uitingen van de PVV zijn op zijn minst geen belemmering voor de niet extreem-rechtse PVV kiezer.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
  Forum Admin woensdag 15 mei 2024 @ 10:56:01 #108
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_213567718
quote:
10s.gif Op woensdag 15 mei 2024 10:54 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Of ze allemaal extreemrechts zijn weet ik niet. Ze hebben echter wel allemaal op een extreemrechtse partij gestemd…
Ik denk niet dat je zonder meer kan stellen dat elke pvv stemmen extreem rechts is eigenlijk
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  woensdag 15 mei 2024 @ 10:56:46 #109
403820 Aberkullie
pi_213567723
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 10:56 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Ik denk niet dat je zonder meer kan stellen dat elke pvv stemmen extreem rechts is eigenlijk
Extreem rechts of dom / ongeïnformeerd dan.
pi_213567727
quote:

[..]
Dat doe ik dan ook niet.
pi_213567731
quote:

[..]
Tja, het is voor mij een beetje dit:

"Ik eet geen friet!"
"Maar je stond toch net een zak friet te eten?"
"Nee, dat was een protest!....maar het was wel lekker"
pi_213567733
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2024 10:51 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
  woensdag 15 mei 2024 @ 10:57:57 #113
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_213567734
quote:

[..]
Ze hebben blijkbaar geen moeite met extreemrechts. Anders zouden ze er niet op stemmen.
  Forum Admin woensdag 15 mei 2024 @ 10:58:26 #114
pi_213567736
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 10:56 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Extreem rechts of dom / ongeïnformeerd dan.
Gezien de in het verleden behaalde resultaten denk ik vooral dat laatste.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  woensdag 15 mei 2024 @ 11:00:24 #115
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_213567747
Maargoed men moet eens ophouden met dat eeuwige gepamper van die "niet-extreemrechtse" PVV-kiezer.

Er wordt gedaan of die persoon alleen maar ontzettend zielig en hulpeloos is, en er allemaal niks aan kan doen. Wat volledige kolder is.
pi_213567754
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 11:00 schreef Hexagon het volgende:
Maargoed men moet eens ophouden met dat eeuwige gepamper van die "niet-extreemrechtse" PVV-kiezer.

Er wordt gedaan of die persoon alleen maar ontzettend zielig en hulpeloos is, en er allemaal niks aan kan doen. Wat volledige kolder is.
Dit dus.
  Forum Admin woensdag 15 mei 2024 @ 11:02:03 #117
pi_213567756
quote:

Ik zie hier geen gepamper, wel veel hokjesdenken.
  woensdag 15 mei 2024 @ 11:03:29 #118
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_213567778
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  Forum Admin woensdag 15 mei 2024 @ 11:03:47 #119
pi_213567783
.
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2024 11:02 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Dit is net zo dom als stellen dat elke GL-kiezer achter de wandaden van V. van der Graaf staat.
Dat is dan weer een verschrikkelijk slechte vergelijking.
  woensdag 15 mei 2024 @ 11:04:42 #120
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_213567792
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 11:02 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Ik zie hier geen gepamper, wel veel hokjesdenken.
Dat hokjesdenken is er nogal veel bij goedpraters. Waarvan Plasterk een hele bekende is.

De PVV-kiezer is ontzettend zielig en hulpeloos en kan er allemaal niks aan doen. Dat verantwoordelijkheid afschuiven op anderen moet eens ophouden.
pi_213567797
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2024 10:58 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Gezien de in het verleden behaalde resultaten denk ik vooral dat laatste.
Wilders gaat het oplossen! Iets wat in bijna elk NWS-bericht wordt gepost.

Dat is oké?
  Forum Admin woensdag 15 mei 2024 @ 11:06:54 #122
pi_213567821
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2024 11:05 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Dat is oké?
Nee ik vind het verschrikkelijk vermoeiend. We weten het nu wel, net als de super grappige timmerfrans grappen en nou ja, je snapt me wel.

Vind je het gek dat geen hond meer toenadering tot elkaar zoekt. Het is alleen maar sneren tot je een ons weegt want dat is toch maar de tegenstander.
  woensdag 15 mei 2024 @ 11:07:03 #123
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_213567824
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2024 11:05 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Dat is oké?
Ja, gezien het parmantige gedrag van enkele PVV-internetsoldaten hier is dat een zeer terechte reactie.

Het is niet alsof PVV'ers het alleenrecht hebben om te galbakken.
pi_213567828
quote:
Wilders: als het lukt is dit een historische dag
De onderhandelaars van de vier partijen zijn weer met hun gesprek begonnen om de "puntjes op de i te zetten". PVV-leider Wilders was bij het binnenlopen erg optimistisch.

"Het zou goed nieuws zijn als het lukt, en ik ga ervan uit dat het zo is. Ik heb twee uur geslapen, de adrenaline gaat wel een beetje door je lichaam. Als het lukt is het wel een historische dag. Als grootste partij meedoen aan kabinet, daar kun je als leider van een partij alleen maar van dromen en het is goed voor onze kiezers."
quote:
Omtzigt: nog velletje met laatste wijzigingen
Ook NSC-leider Omtzigt is weer aangeschoven. Bij het binnenlopen zei hij nog één velletje te hebben met wijzigingen voor het financiële hoofdstuk. Omtzigt gaat ervan uit dat het akkoord gaat lukken. Hij kijkt al vooruit naar het zoeken van ministers.

"We krijgen een extraparlementair kabinet en dat is een grote trendbreuk met kabinetten van de afgelopen jaren." Zo'n extraparlementair kabinet is een grote wens van Omtzigt. Het betekent dat de partijleiders van de coalitiepartijen in de Tweede Kamer blijven en geen minister worden. Het kabinet heeft ook een grotere afstand tot de coalitiepartijen, zo is de bedoeling.

Omtzigt: "De komende weken is het belangrijk om te kijken wie de ministers worden. Dat het kundige mensen zijn, die verstand hebben van hun vakgebied. Zorg, onderwijs, hoe moet het verder met Schiphol en de wegenaanleg bijvoorbeeld."
https://nos.nl/liveblog/2(...)en-zijn-er-bijna-uit

Ze lijken er wel zin in te hebben. Ik ben wel benieuwd wat ze allemaal bedacht hebben. Zou toch leuk zijn als we positief verrast worden.
pi_213567830
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2024 10:53 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Zo'n percentage zegt op zich vrij weinig zonder dieper op de inhoud te kijken. In de paragraaf Financiën zitten ook moties als het breder toestaan van de bevissing van de Amerikaanse rivierkreeft, om maar een voorbeeld te noemen. Een paar voorbeelden uit de eerste honderd moties waar de PVV duidelijk links stemt - even ten opzichte van waar de VVD tegen stemde:

• Ingrijpen in de massale overname van dierenartsenpraktijken door twee grote private-equitypartijen
• Winstuitkering in de zorg onmogelijk maken
• De btw op boodschappen schrappen
• De sociale huurprijzen verlagen
• Een pas op de plaats maken bij de verkoop van sociale huurwoningen door woningcorporaties
• Het in het leven roepen van een opkoopfonds
• De maximale huurverhoging koppelen aan het laagste niveau van inflatie of loonontwikkeling
• Alleen geld aan bedrijven geven in de vorm van maatwerkafspraken als de overheid daar aandelen voor terugkrijgt
• Het minimumloon binnen een jaar verhogen naar ¤16
• Uitspreken dat de regering de koppeling tussen het minimumloon en de AOW nooit moet verbreken
• Structureel budget vrijmaken voor de cao Aan de slag
  Forum Admin woensdag 15 mei 2024 @ 11:08:26 #126
pi_213567837
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 11:07 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Ja, gezien het parmantige gedrag van enkele PVV-internetsoldaten hier is dat een zeer terechte reactie.

Het is niet alsof PVV'ers het alleenrecht hebben om te galbakken.
Om maar even in die sferen te blijven, van een pvv soldaat kan ik zulk gedrag nog verwachten. Van iemand die daar boven zegt te staan niet.
pi_213567858
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 11:07 schreef Jojoke het volgende:

[..]
[..]
https://nos.nl/liveblog/2(...)en-zijn-er-bijna-uit

Ze lijken er wel zin in te hebben. Ik ben wel benieuwd wat ze allemaal bedacht hebben. Zou toch leuk zijn als we positief verrast worden.
Denk dat de andere politieke partijen hun mening over het akkoord allang af hebben.
pi_213567867
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2024 11:07 schreef nostra het volgende:

[..]
Zo'n percentage zegt op zich vrij weinig zonder dieper op de inhoud te kijken. In de paragraaf Financiën zitten ook moties als het breder toestaan van de bevissing van de Amerikaanse rivierkreeft, om maar een voorbeeld te noemen. Een paar voorbeelden uit de eerste honderd moties waar de PVV duidelijk links stemt - even ten opzichte van waar de VVD tegen stemde:

• Ingrijpen in de massale overname van dierenartsenpraktijken door twee grote private-equitypartijen
• Een pas op de plaats maken bij de verkoop van sociale huurwoningen door woningcorporaties
• De maximale huurverhoging koppelen aan het laagste niveau van inflatie of loonontwikkeling
• Alleen geld aan bedrijven geven in de vorm van maatwerkafspraken als de overheid daar aandelen voor terugkrijgt
• Uitspreken dat de regering de koppeling tussen het minimumloon en de AOW nooit moet verbreken
Is dat links of vooral goedkoop populisme?
pi_213567868
POLL

Ik zie hem er wel voor aan _O-
De enige echte.
  woensdag 15 mei 2024 @ 11:11:19 #130
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_213567876
quote:
10s.gif Op woensdag 15 mei 2024 11:10 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Sluit links en goedkoop polulisme elkaar noodzakelijkerwijs uit?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 15 mei 2024 @ 11:11:23 #131
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_213567877
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 11:08 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Om maar even in die sferen te blijven, van een pvv soldaat kan ik zulk gedrag nog verwachten. Van iemand die daar boven zegt te staan niet.
Nou nee

De PVV kiezer heeft geen alleenrecht om zich meer als een galbak te gedragen dan een ander omdat die zo zielig is. Dus wie kaatst kan ballen verwachten.
  woensdag 15 mei 2024 @ 11:12:20 #132
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_213567897
Zullen wij het eens hebben wat er op de universiteiten gebeurt atm? Allemaal linkse mensen die enorm deugen zeker _O-
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  Overall beste user 2022 woensdag 15 mei 2024 @ 11:12:24 #133
3928 Ulx
pi_213567898
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 11:08 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Iemand die zegt hetzelfde te willen doen zegt daarmee er niet boven te staan.
pi_213567905
Onbegrijpelijk dat iemand van de PvdA minister-president wordt van een zeer rechts kabinet. Als dit echt gebeurt, ga ik mijn lidmaatschap opzeggen.
  Forum Admin woensdag 15 mei 2024 @ 11:14:28 #135
pi_213567914
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 11:12 schreef Ulx het volgende:

[..]
Iemand die zegt hetzelfde te willen doen zegt daarmee er niet boven te staan.
Prima, dan doet diegene wel precies hetzelfde maar dan met het morele gelijk aan zijn kant.

Kinderachtig is het.
pi_213567917
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 11:12 schreef Vincent_student het volgende:
Onbegrijpelijk dat iemand van de PvdA minister-president wordt van een zeer rechts kabinet. Als dit echt gebeurt, ga ik mijn lidmaatschap opzeggen.
Hij is je wel voor hoor. De Partij kan daar verder ook niets aan doen natuurlijk, dus opzeggen lijkt me vrij nutteloos.
  Forum Admin woensdag 15 mei 2024 @ 11:15:10 #137
pi_213567920
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 11:11 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Nou nee

De PVV kiezer heeft geen alleenrecht om zich meer als een galbak te gedragen dan een ander omdat die zo zielig is. Dus wie kaatst kan ballen verwachten.
Leuke peuterspeelzaal retoriek.

Geen wonder dat dit land afglijdt met dit soort invalshoeken.
  woensdag 15 mei 2024 @ 11:15:14 #138
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_213567921
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2024 11:12 schreef phpmystyle het volgende:
Zullen wij het eens hebben wat er op de universiteiten gebeurt atm? Allemaal linkse mensen die enorm deugen zeker _O-
Open er een topic over
  woensdag 15 mei 2024 @ 11:15:46 #139
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_213567929
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 11:12 schreef Vincent_student het volgende:
Wat kan de PvdA er precies aan doen? Behalve hem royeren.
pi_213567933
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2024 11:14 schreef nostra het volgende:

[..]
Hij is je wel voor hoor. De Partij kan daar verder ook niets aan doen natuurlijk, dus opzeggen lijkt me vrij nutteloos.
De partij kan hem daarop aanspreken. De PVV is voor ons geen partij om mee samen te werken. Ik snap die hele Omzigt ook niet. Dan ga je in zee met een ultrarechtse partij die mensen in hokjes plaatst. Ik had Pieter veel hoger ingeschat.
pi_213567936
quote:
10s.gif Op woensdag 15 mei 2024 11:10 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Nou ja, de gekkigheid waar links mee komt is misschien vaak wel als populistisch te beschouwen, dat ben ik met je eens; maar volgens mij zijn zaken als de verhoging van het minimumloon, het verlagen van de btw op voeding en het reguleren van de huren toch redelijk gangbare stokpaardjes voor zeg een PvdAGL.
  Overall beste user 2022 woensdag 15 mei 2024 @ 11:17:49 #142
3928 Ulx
pi_213567941
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 11:14 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Prima, dan doet diegene wel precies hetzelfde maar dan met het morele gelijk aan zijn kant.

Kinderachtig is het.
Waarom moet een pvv'ert het alleenrecht hebben op dat soort gelul? En waarom moet die dat gedrag niet aanpassen?
pi_213567942
Straatschatje. _O_
  woensdag 15 mei 2024 @ 11:18:30 #144
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_213567947
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 11:15 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Dat heeft niks met peuterspeelzaal te maken maar meer met een gelijk speelveld.

Als iedereen zich keurig en aardig moet gaan gedragen. Maar de PVV-aanhanger een uitzondering heeft omdat die zo zielig is, dan is dat een ongelijk speelveld.

Bovendien hebben die PVV-aanhangers ook geen recht om aardig gevonden te worden zoals ze soms denken.
  woensdag 15 mei 2024 @ 11:18:46 #145
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_213567951
Het voordeel van Plasterk is in ieder geval dat hij nog wel in staat is om een vraag te beantwoorden of (en dit is waarschijnlijker) te ontwijken met een paar volzinnen. Dat leek me eigenlijk al een behoorlijke zoekopdracht voor Wilders. Bij de APB moet je gewoon een halve dag kunnen praten terwijl PVV-figuren als Marjolein Faber het al moeilijk vinden om een minuut lang aan het woord te zijn.
  woensdag 15 mei 2024 @ 11:19:58 #146
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_213567958
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 11:16 schreef Vincent_student het volgende:

[..]
De partij kan hem daarop aanspreken. De PVV is voor ons geen partij om mee samen te werken. Ik snap die hele Omzigt ook niet. Dan ga je in zee met een ultrarechtse partij die mensen in hokjes plaatst. Ik had Pieter veel hoger ingeschat.
De PvdA kan de persoon Plasterk toch niet verbieden om samen te werken met de PVV.

Ze kunnen enkel dreigen met hem royeren als hij dat doet. Wat ze al gedaan hebben.
pi_213567963
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 11:16 schreef Vincent_student het volgende:
De partij kan hem daarop aanspreken.
Dat kan, en ze kunnen hem eruit sodemieteren (en dat zullen ze ook doen - of niet, want hij zal zelf wel opzeggen). Dus wat valt de PvdA daar verder in te verwijten?
  Forum Admin woensdag 15 mei 2024 @ 11:20:57 #148
pi_213567964
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 11:17 schreef Ulx het volgende:

[..]
Waarom moet een pvv'ert het alleenrecht hebben op dat soort gelul? En waarom moet die dat gedrag niet aanpassen?
Hebben ze niet, zouden ze moeten doen. Doen ze toch niet.

Waarom dan zelf ook een duit in het zakje doen? Je maakt het er alleen maar erger mee en met dat kinderachtige gedrag jaag je mensen alleen maar verder de hoek in. Alsof je zelf ook maar even een vaas gaat draaien naast een hondendrol.
  woensdag 15 mei 2024 @ 11:20:58 #149
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_213567965
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 11:17 schreef Ulx het volgende:

[..]
Inderdaad, dat is ook onderdeel van het gepamper van de PVV-kiezer. Dan ben je zielig en mag je je als een galbak gedragen. Anderen mogen dat niet.
pi_213567967
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 11:19 schreef Hexagon het volgende:

[..]
De PvdA kan de persoon Plasterk toch niet verbieden om samen te werken met de PVV.

Ze kunnen enkel dreigen met hem royeren als hij dat doet. Wat ze al gedaan hebben.
Dat lijkt mij ook terecht, eigenlijk. Je kan niet en PvdA lid zijn en premier namens Wilders, dat past niet door een deur.
  Forum Admin woensdag 15 mei 2024 @ 11:21:17 #151
pi_213567971
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 11:18 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Dat heeft niks met peuterspeelzaal te maken maar meer met een gelijk speelveld.

Als iedereen zich keurig en aardig moet gaan gedragen. Maar de PVV-aanhanger een uitzondering heeft omdat die zo zielig is, dan is dat een ongelijk speelveld.

Bovendien hebben die PVV-aanhangers ook geen recht om aardig gevonden te worden zoals ze soms denken.
Oke man
  woensdag 15 mei 2024 @ 11:21:22 #152
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_213567972
quote:

[..]

Hebben deze moties allemaal ook een degelijke financiele onderbouwing? Want vaak als het daarop komt dan stemt PVV tegen. Want dan bevalt de financiele onderbouwing hun niet (lees: geld bij de rijken of bedrijven halen).
  woensdag 15 mei 2024 @ 11:22:59 #153
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_213567985
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 11:21 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Hebben deze moties allemaal ook een degelijke financiele onderbouwing? Want vaak als het daarop komt dan stemt PVV tegen. Want dan bevalt de financiele onderbouwing hun niet (lees: geld bij de rijken of bedrijven halen).
Had PvdA-GL een degelijke onderbouwingen voor hun luchtkastelen? Een taks invoeren op het eigenvermogen van ondernemingen was het toch?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_213568003
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2024 11:22 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Had PvdA-GL een degelijke onderbouwingen voor hun luchtkastelen? Een taks invoeren op het eigenvermogen van ondernemingen was het toch?
Ja dat was onderbouwd. Kan je op tegen zijn maar de onderbouwing en doorrekening was er wel.

Die ontbreekt volkomen bij 3 van de 4 formerende partijen.
pi_213568004
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 11:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Denk dat de andere politieke partijen hun mening over het akkoord allang af hebben.
Het is sowieso slecht natuurlijk. Daar zijn ze oppositie voor.
  Forum Admin woensdag 15 mei 2024 @ 11:26:42 #156
pi_213568013
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 11:20 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Inderdaad, dat is ook onderdeel van het gepamper van de PVV-kiezer. Dan ben je zielig en mag je je als een galbak gedragen. Anderen mogen dat niet.
Dat zegt helemaal niemand.
pi_213568015
De enige echte.
  woensdag 15 mei 2024 @ 11:27:11 #158
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_213568017
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 11:25 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Ja dat was onderbouwd. Kan je op tegen zijn maar de onderbouwing en doorrekening was er wel.

Die ontbreekt volkomen bij 3 van de 4 formerende partijen.
Eens dat ze een onderbouwing hadden, maar die was wel lachwekkend en totaal niet reeel.
Dan heb je er alsnog niks aan.

Zijn veel meer partijen die het niet (meer) laten doorrekenen.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 15 mei 2024 @ 11:27:45 #159
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_213568021

En daarna gewoon nog een keer

Zulke fopmoties hebben we toch helemaal niets aan. Lekker de bal leggen bij het kabinet die al hele begroting rond heeft en dan maar voor jou moet uitzoeken waar het geld vandaan moet komen? Zo zijn er natuurlijk veel meer, ook van SP zie ik populistische moties.
pi_213568022
quote:
Oh, op korte en middellange termijn rekent dat wel door hoor. Veel ambtenaren aannemen en dan verdient zichzelf dat weer terug omdat die mensen geld uitgeven, dat was grosso modo een beetje het idee. Als je dat een beetje Keynesiaans doorrekent komt dat aardig uit. Tot een jaar of vijf later.
pi_213568023
quote:

[..]
Een oorzaak imho is dat "serieuze" oppositiepartijen ook maar meegaan in het populisme door te stemmen voor dit soort moties zonder bijvoorbeeld degelijke financiele onderbouwing, wat op zich steeds meer ruimte heeft gegeven voor ander populisten.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
  woensdag 15 mei 2024 @ 11:28:28 #162
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_213568030
quote:

[..]
Allemaal keurig doorgerekend inderdaad :)
  woensdag 15 mei 2024 @ 11:29:06 #163
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_213568038
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2024 11:27 schreef nostra het volgende:

[..]
Oh, op korte en middellange termijn rekent dat wel door hoor. Veel ambtenaren aannemen en dan verdient zichzelf dat weer terug omdat die mensen geld uitgeven, dat was grosso modo een beetje het idee. Als je dat een beetje Keynesiaans doorrekent komt dat aardig uit. Tot een jaar of vijf later.
Denk als je aankondigt dat met ingang van 2026 een heffing komt op het eigenvermogen van ondernemers dat tegen die tijd er helemaal niks meer te heffen valt, en het geld om die ambtenaren te betalen ook niet.

Schulden maken is altijd een optie, dan deed den Uyl ook. Lubbers heeft toen 2 kabinetten gesaneerd.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_213568039
quote:

[..]
Een motie heeft zelden een financiële onderbouwing, anders dan "verzoekt de regering te onderzoeken".
  woensdag 15 mei 2024 @ 11:29:20 #165
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_213568040
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 11:28 schreef VoMy het volgende:

[..]
Allemaal keurig doorgerekend inderdaad :)
In excel ja.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_213568048
Overigens interesseert het mij geen ene moer wat PVV stemmers wel of niet zijn qua politieke stroming, ik benoem PVV stemmers volgens mij nooit als X of Y maar ik zet wel grote vraagtekens bij de vraag of ze weten waar ze op stemmen want dat betwijfel ik vaker wel dan niet.

Maar goed, die situatie is er nu eenmaal en als deze partijen een regering gaan vormen dan verwacht ik eigenlijk niet dat de mensen die nu zo boos zijn bij de volgende verkiezingen minder boos gaan zijn, integendeel. Maar da's hun probleem, ik ben niet boos en ik heb het goed en bij een rechtse regering krijg ik het, financieel, alleen maar beter.
  Forum Admin woensdag 15 mei 2024 @ 11:30:37 #167
pi_213568054
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 11:27 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Een oorzaak imho is dat "serieuze" oppositiepartijen ook maar meegaan in het populisme door te stemmen voor dit soort moties zonder bijvoorbeeld degelijke financiele onderbouwing, wat op zich steeds meer ruimte heeft gegeven voor ander populisten.
Tja, de verdomming en huftering zet ook in de tweede kamer flinke stappen.
pi_213568055
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2024 11:29 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
In excel ja.
Versus niets. Een realiteit die jij blijkbaar niet wil zien.
  woensdag 15 mei 2024 @ 11:32:11 #169
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_213568070
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 11:30 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Versus niets. Een realiteit die jij blijkbaar niet wil zien.
Nee, de PVV en andere partijen hadden helemaal niks laten doorrekenen.
Maar bij dergelijke doorrekeningen wordt nooit getoetst of het echt kan. Ik kan ook tot een batig slot komen van de financiën door met dekkingen te komen om sigaretten 200 eu per pakje aan accijnzen te heffen, of het belasten van het dragen van een hoed.

Het klopt rekenkundig, alleen het is niet realistisch.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 15 mei 2024 @ 11:33:37 #170
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_213568087
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2024 11:29 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
In excel ja.
Nee gewoon door het CPB.
Hoe kan het precies dat je een vraag stelt (is het doorgerekend?) en bij een positief antwoord, de doorrekening denkt te kunnen afkraken? Op welk moment tussen het stellen van je vraag, en het afkraken van de doorrekening waar je niet van op de hoogte was, heb je de kans gehad om een onderbouwde mening te vormen over die doorrekening?
  woensdag 15 mei 2024 @ 11:34:56 #171
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_213568102
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 11:33 schreef VoMy het volgende:

[..]
Nee gewoon door het CPB.
Hoe kan het precies dat je een vraag stelt (is het doorgerekend?) en bij een positief antwoord, de doorrekening denkt te kunnen afkraken? Op welk moment tussen het stellen van je vraag, en het afkraken van de doorrekening waar je niet van op de hoogte was, heb je de kans gehad om een onderbouwde mening te vormen over die doorrekening?
Ik heb ze doorgenomen.
En door verschillende experts is gesteld dat het kolder is om eigenvermogen te belasten van ondernemingen. Geen enkel ander land doet dat. Zelfs Noord-Korea niet en de voormalige USSR.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 15 mei 2024 @ 11:35:03 #172
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_213568105
Partijen die hun programma niet laten doorrekenen kun je sowieso al als luchtfietsers beschouwen.
pi_213568110
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2024 11:32 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Nee, de PVV en andere partijen hadden helemaal niks laten doorrekenen.
Maar bij dergelijke doorrekeningen wordt nooit getoetst of het echt kan. Ik kan ook tot een batig slot komen van de financiën door met dekkingen te komen om sigaretten 200 eu per pakje aan accijnzen te heffen, of het belasten van het dragen van een hoed.

Het klopt rekenkundig, alleen het is niet realistisch.
Alleen was het niet gebaseerd op onzin die jij nu aanvoert, natuurlijk.

Als je verhaal zelfs rekenkundig op papier al niet klopt waarom is het dan een goed idee om dan maar op de bonnefooi aan de slag te gaan? Ten minste een formerende partij vond het hele overheidsfinancieen verhaal al te ingewikkeld voor ze. Dat moet dan gaan regeren? Daar sta jij om te trappelen?

Ik persoonlijk niet maar goed, zoals gezegd, ik zal de rekening niet hoeven te betalen en er geen vakantie minder om hebben.
pi_213568111
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 11:15 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Wanneer iemand zich direct als een eikel opstelt, wat je helaas bovengemiddeld veel ziet bij radicaalrechtse-stemmers, ga ik natuurlijk niet aardig terug doen. Maar dat is natuurlijk geen reden om die houding over te nemen.
Incelfrikandel
  woensdag 15 mei 2024 @ 11:36:34 #175
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_213568117
quote:
Ik dacht dat het een vrouw was.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_213568121
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2024 11:36 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ik dacht eerder aan Maarten Dammers.
  woensdag 15 mei 2024 @ 11:37:56 #177
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_213568123
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2024 11:34 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ik heb ze doorgenomen.
Wanneer precies?
Want 12 minuten voordat je zei dat je ze hebt doorgenomen, zei je nog dit:
quote:

[..]
Maar nu heb je ze dus al doorgenomen. En je hebt jezelf natuurlijk ook even een paar jaartjes bijgespijkerd op het analyseren van dergelijke doorrekeningen? Of niet?
  woensdag 15 mei 2024 @ 11:37:58 #178
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_213568124
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 11:35 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Alleen was het niet gebaseerd op onzin die jij nu aanvoert, natuurlijk.

Als je verhaal zelfs rekenkundig op papier al niet klopt waarom is het dan een goed idee om dan maar op de bonnefooi aan de slag te gaan? Ten minste een formerende partij vond het hele overheidsfinancieen verhaal al te ingewikkeld voor ze. Dat moet dan gaan regeren? Daar sta jij om te trappelen?

Ik persoonlijk niet maar goed, zoals gezegd, ik zal de rekening niet hoeven te betalen en er geen vakantie minder om hebben.
Ik weet dat je graag op vakantie gaat, ik ook. Maar waarom meld je dat zo vaak? We weten dat je het heel goed hebt omdat je dat al heel vaak hebt gezegd.

Het hele program wat klaar is wordt door het CPB doorgerekend. Dus ik zou je er geen zorgen om maken.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  Forum Admin woensdag 15 mei 2024 @ 11:39:24 #179
pi_213568132
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 11:35 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Wanneer iemand zich direct als een eikel opstelt, wat je helaas bovengemiddeld veel ziet bij radicaalrechtse-stemmers, ga ik natuurlijk niet aardig terug doen. Maar dat is natuurlijk geen reden om die houding over te nemen.
Eens. Dat je een partij als pvv verder ook niet serieus neemt snap ik ook (dat doe ik ook niet) maar dat bozige gebrul is al vervelend genoeg als het vanuit 1 kamp komt.

En vanuit dat kamp verwacht ik ook geen oplossingen trouwens.
pi_213568133
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2024 11:37 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ik weet dat je graag op vakantie gaat, ik ook. Maar waarom meld je dat zo vaak? We weten dat je het heel goed hebt omdat je dat al heel vaak hebt gezegd.

Het hele program wat klaar is wordt door het CPB doorgerekend. Dus ik zou je er geen zorgen om maken.
Lees mijn post nog eens, ik maak mij, voor mij persoonlijk, helemaal geen zorgen.
pi_213568140
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2024 11:36 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Die heeft die dus sinds een paar dagen veranderd, de oude foto was inderdaad een stuk beter.
pi_213568174
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 11:19 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ze kunnen het niet verbieden, wel zijn partijlidmaatschap ontnemen. PVV is een extreem-rechtse partij.
  woensdag 15 mei 2024 @ 11:43:10 #183
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_213568182
Even iets anders.

NSC-leider Pieter Omtzigt is blij en opgelucht dat formatiefinish in zicht is en Nederland een nieuw kabinet krijgt. Op de vraag of hij had verwacht dat hij, na al zijn bezwaren tegen samenwerking met de PVV, alsnog in een kabinet zou stappen met de partij antwoordde hij ontwijkend.

Ik behoor tot de groep mensen die er geen seconde, maar dan ook geen seconde, aan heeft getwijfeld of Omtzigt wel of niet met de PVV in een kabinet zou stappen. Wat mij betreft was al jarenlang duidelijk dat hij, gegeven de kans, dat zou doen. Er is voorafgaand aan de verkiezingen van 22 november, en na de verkiezingen van 22 november, ook niets gebeurd dat me van die gedachte af heeft gebracht. Mocht je ergens in die tijd anders hebben gedacht, kan gebeuren natuurlijk. Geen probleem.

Voor eens en voor altijd:
Pieter Omtzigt heeft geen fundamentele problemen met de PVV. Niet staatsrechtelijk, niet financieel, niet persoonlijk. Hij heeft de PVV ook nooit uitgesloten.

Hopelijk kunnen we, met de installatie van dit kabinet, ook eindelijk die hele mythe (een van de vele rond Omtzigt) vaarwel zeggen.
  woensdag 15 mei 2024 @ 11:44:56 #184
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_213568214
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 11:42 schreef Vincent_student het volgende:

[..]
Ze kunnen het niet verbieden, wel zijn partijlidmaatschap ontnemen. PVV is een extreem-rechtse partij.
Dat gaan ze ook doen. Dat staat immers in de statuten van de partij.
pi_213568218
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 11:43 schreef VoMy het volgende:
Even iets anders.

NSC-leider Pieter Omtzigt is blij en opgelucht dat formatiefinish in zicht is en Nederland een nieuw kabinet krijgt. Op de vraag of hij had verwacht dat hij, na al zijn bezwaren tegen samenwerking met de PVV, alsnog in een kabinet zou stappen met de partij antwoordde hij ontwijkend.

Ik behoor tot de groep mensen die er geen seconde, maar dan ook geen seconde, aan heeft getwijfeld of Omtzigt wel of niet met de PVV in een kabinet zou stappen. Wat mij betreft was al jarenlang duidelijk dat hij, gegeven de kans, dat zou doen. Er is voorafgaand aan de verkiezingen van 22 november, en na de verkiezingen van 22 november, ook niets gebeurd dat me van die gedachte af heeft gebracht. Mocht je ergens in die tijd anders hebben gedacht, kan gebeuren natuurlijk. Geen probleem.

Pieter Omtzigt heeft geen fundamentele problemen met de PVV. Niet staatsrechtelijk, niet financieel, niet persoonlijk. Hij heeft de PVV ook nooit uitgesloten.

Hopelijk kunnen we, met de installatie van dit kabinet, ook eindelijk die hele mythe (een van de vele rond Omtzigt) vaarwel zeggen.
Heel Omtzigt is een mythe, natuurlijk.
  woensdag 15 mei 2024 @ 11:45:51 #186
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_213568220
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 10:53 schreef Ulx het volgende:

[..]
Logisch. Bij elke rondvraag onder PVV stemmers geven die aan dat 'de buitenlanders/vluchtelingen/immigratie' het grootste probleem is.

Dan moet je niet raar opkijken als men je extreem-rechts gaat noemen.
Beetje raar wel. Wilders werd de grootste op Milders maar de peilingen wijzen volgens mij inderdaad uit dat migratie het belangrijkste is
  woensdag 15 mei 2024 @ 11:47:46 #187
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_213568235
quote:

Wat elitair.

Armoede is een keuze?
pi_213568240
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 11:45 schreef Origami94 het volgende:
Beetje raar wel. Wilders werd de grootste op Milders maar de peilingen wijzen volgens mij inderdaad uit dat migratie het belangrijkste is
Als je migratie een belangrijk onderwerp vindt, ben je niet direct extreemrechts hè, alhoewel dat wel de communis opinio is in sommige kringen. Er zit nogal een verschil tussen alle moslims het land uit willen trappen en een streng asielbeleid.
  woensdag 15 mei 2024 @ 11:48:17 #189
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_213568242
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 11:04 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Dat hokjesdenken is er nogal veel bij goedpraters. Waarvan Plasterk een hele bekende is.

De PVV-kiezer is ontzettend zielig en hulpeloos en kan er allemaal niks aan doen. Dat verantwoordelijkheid afschuiven op anderen moet eens ophouden.
Het projecteren van onkunde op asielzoekers ja.
pi_213568244
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 11:43 schreef VoMy het volgende:
Even iets anders.

Tja...
Ik kreeg een keer op het werk als bijnaam "Onze Pieter Omzigt". Ik ga er alles aan doen, eh hoe zeggen we dat ook alweer, ik zal niets nalaten, om van die bijnaam af te komen.
  woensdag 15 mei 2024 @ 11:50:07 #191
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_213568262
quote:

[..]

Pro-moties
  Forum Admin woensdag 15 mei 2024 @ 11:50:30 #192
pi_213568267
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 11:48 schreef Vincent_student het volgende:

[..]
Tja...
Ik kreeg een keer op het werk als bijnaam "Onze Pieter Omzigt". Ik ga er alles aan doen, eh hoe zeggen we dat ook alweer, ik zal niets nalaten, om van die bijnaam af te komen.
"Maar ik ga eerst even met de rest in conclaaf om te kijken hoe ik hier van af kom. Mogelijk."
pi_213568271
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 11:48 schreef Vincent_student het volgende:

[..]
Tja...
Je moet ook niet continu de auto van de baas jatten.
pi_213568279
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 11:47 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Wat elitair.

Armoede is een keuze?
Dat zegt hij niet.
  woensdag 15 mei 2024 @ 11:52:11 #195
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_213568283
quote:
16s.gif Op woensdag 15 mei 2024 11:51 schreef nostra het volgende:

[..]
Je moet ook niet continu de auto van de baas jatten.
Of om de haverklap in een burn-out zitten.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_213568286
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2024 11:50 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
"Maar ik ga eerst even met de rest in conclaaf om te kijken hoe ik hier van af kom. Mogelijk."
Eerst op vakantie met het gezin, he? ;)
pi_213568289
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2024 11:52 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Of om de haverklap in een burn-out zitten.
Hier spreekt een fan van deze beoogde coalitie :D
  woensdag 15 mei 2024 @ 11:53:32 #198
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_213568291
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 11:47 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Wat elitair.

Armoede is een keuze?
Nee, armoede is geen keuze

Hoe je er politiek mee omgaat daarentegen wel. Dat zie je ook in de VS. Als die armen daar nou eens constructief zich hadden ingezet voor een beter beleid dan hadden ze het waarschijnlijk beter gehad. Maar die eigen verantwoordelijkheid wordt altijd stelselmatig ontweken.
  woensdag 15 mei 2024 @ 11:53:55 #199
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_213568296
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 11:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]

En daarna gewoon nog een keer

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Zulke fopmoties hebben we toch helemaal niets aan. Lekker de bal leggen bij het kabinet die al hele begroting rond heeft en dan maar voor jou moet uitzoeken waar het geld vandaan moet komen? Zo zijn er natuurlijk veel meer, ook van SP zie ik populistische moties.
Begroting of niet. Voor Shell en ASML kan het kabinet ook een uitzondering maken.
  woensdag 15 mei 2024 @ 11:55:25 #200
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_213568326
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 11:53 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Hier spreekt een fan van deze beoogde coalitie :D
Nou ja fan, er is niks beter op dit moment.
Als ik het mocht samenstellen kwam er nog wel wat anders. Ik zou een echt rechts-conservatief samenstellen.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 15 mei 2024 @ 11:56:13 #201
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_213568334
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 11:53 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Begroting of niet. Voor Shell en ASML kan het kabinet ook een uitzondering maken.
Dat is dan ook een betere investering dan in goedkopere halve liters in de supermarkt.
pi_213568384
T nu ook livestream.
pi_213568388
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 11:56 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Dat is dan ook een betere investering dan in goedkopere halve liters in de supermarkt.
Ik geloof niet dat men de accijnzen op alcohol gaat verlagen :P
  Forum Admin woensdag 15 mei 2024 @ 12:03:48 #204
pi_213568420
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 12:01 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Aangezien de naam van Teeven rond zong..

https://www.telegraaf.nl/(...)van-lekker-glas-bier

Nee, dat denk ik ook niet :D
pi_213568440
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 12:01 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Zou wel in dezelfde categorie van “leuke dinge voor de mense” vallen als 130…
  woensdag 15 mei 2024 @ 12:05:48 #206
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_213568444
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 11:56 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Please.

De overheid hoeft helemaal niet miljarden te investeren in grote multinationals die record winsten boeken, dat kunnen ze zelf. Hoe ga je het uitleggen dat een kind in de Bijlmer zonder ontbijt, lunch of avondeten leeft terwijl de aandeelhouder een nieuwe Maserati kan kopen.

quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 11:53 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Nee, armoede is geen keuze

Hoe je er politiek mee omgaat daarentegen wel. Dat zie je ook in de VS. Als die armen daar nou eens constructief zich hadden ingezet voor een beter beleid dan hadden ze het waarschijnlijk beter gehad. Maar die eigen verantwoordelijkheid wordt altijd stelselmatig ontweken.
Bernie Sanders heeft nooit de kans gekregen van de DNC, verder is het kiezen uit twee fossielen, twee fossiele partijen en een senaat bestaand uit fossielen. En ze laten zich maar al te graag lobbyen door AIPAC of Blackrock terwijl ze dagelijks rond een mooie tentenkamp rondrijden bestaand uit daklozen.

Dat het land decennia later nog steeds geen zorgfonds heeft maar er wel miljarden gaan naar Israel, Oekraine en de wapenindustrie zegt genoeg
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2024 11:48 schreef nostra het volgende:

[..]
Als je migratie een belangrijk onderwerp vindt, ben je niet direct extreemrechts hè, alhoewel dat wel de communis opinio is in sommige kringen. Er zit nogal een verschil tussen alle moslims het land uit willen trappen en een streng asielbeleid.
Dat zeg ik ook niet. Een vriend van mij stemt PVV. En Wilders was Milders maar migratie als belangrijkste onderwerp maakt de gemiddelde pvv stemmer wel erg xenofoob
  Forum Admin woensdag 15 mei 2024 @ 12:08:10 #207
pi_213568468
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 12:05 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Please.

De overheid hoeft helemaal niet miljarden te investeren in grote multinationals die record winsten boeken, dat kunnen ze zelf. Hoe ga je het uitleggen dat een kind in de Bijlmer zonder ontbijt, lunch of avondeten leeft terwijl de aandeelhouder een nieuwe Maserati kan kopen.
[..]
Bernie Sanders heeft nooit de kans gekregen van de DNC, verder is het kiezen uit twee fossielen, twee fossiele partijen en een senaat bestaand uit fossielen. En ze laten zich maar al te graag lobbyen door AIPAC of Blackrock terwijl ze dagelijks rond een mooie tentenkamp rondrijden bestaand uit daklozen.

Dat het land decennia later nog steeds geen zorgfonds heeft maar er wel miljarden gaan naar Israel, Oekraine en de wapenindustrie zegt genoeg
[..]
Dat zeg ik ook niet. Een vriend van mij stemt PVV. En Wilders was Milders maar migratie als belangrijkste onderwerp maakt de gemiddelde pvv stemmer wel erg xenofoob
Ik ken meerdere migranten die pvv stemmen. Daar klapperden mijn oren wel van.
pi_213568469
quote:
10s.gif Op woensdag 15 mei 2024 12:05 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
130 is wel een stuk goedkoper, kost je enkele tientallen miljoenen, die accijnsverlaging kost een stuk meer.
  woensdag 15 mei 2024 @ 12:10:31 #209
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_213568483
hopelijk is het nieuwe kabinet niet al te liberaal en woke. Dan ben ik al blij.

130 (liever iets harder)
strengste immigratiebeleid
soepele milieuregels voor boeren
uitbreiden vlieg- en wegencapaciteit
saneren overheid
geen betutteling

Alleen met die dingen zou ik al heel blij zijn
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_213568502
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 12:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
130 is wel een stuk goedkoper, kost je enkele tientallen miljoenen, die accijnsverlaging kost een stuk meer.
Verhogen ze de accijnzen op Woke-havermelk gewoon.
  woensdag 15 mei 2024 @ 12:13:51 #211
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_213568517
quote:
10s.gif Op woensdag 15 mei 2024 12:12 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Of gewoon een paar miljard halen uit het gemeentefonds en de verdeelsleutels aanpassen dat het ten laste gaat van de grotere gemeentes ;)
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_213568527
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2024 12:13 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Of gewoon een paar miljard halen uit het gemeentefonds en de verdeelsleutels aanpassen dat het ten laste gaat van de grotere gemeentes ;)
Als je gemeenten failliet wil krijgen dan moet je dat doen inderdaad.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_213568528
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 12:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
130 gaat alleen nooit langs de rechter komen, bijna gratis bier wel.
pi_213568535
quote:
10s.gif Op woensdag 15 mei 2024 12:05 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Waarna de mense vervolgens nog meer gaan klagen over de benzineprijzen nu ze meer benzine moeten verbranden om 130km/h te kunnen rijden. _O-
pi_213568536
quote:
10s.gif Op woensdag 15 mei 2024 12:12 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Een quinoa-taks zie ik ook wel zitten.
De enige echte.
pi_213568544
Dijkgraaf kwam even naar buiten gehold voor een rookpauze, duurt dus nog wel even.
pi_213568551
quote:
2s.gif Op woensdag 15 mei 2024 12:15 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Waarna de mense vervolgens nog meer gaan klagen over de benzineprijzen nu ze meer benzine moeten verbranden om 130km/h te kunnen rijden. _O-
Ik ga nooit in mijn leven meer 130 rijden zolang ik een brandstofauto heb. Ben daar gek, dat is praktisch 2x zo duur als 100 rijden en je wint hooguit een paar minuten over hele lange afstanden.
pi_213568572
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 12:16 schreef Hanca het volgende:

[..]
Ik ga nooit in mijn leven meer 130 rijden zolang ik een brandstofauto heb. Ben daar gek, dat is praktisch 2x zo duur als 100 rijden en je wint hooguit een paar minuten over hele lange afstanden.
20% is het verschil ongeveer bij benzineauto's, bij elektrische auto's zal het verschil hoger zijn.
  Forum Admin woensdag 15 mei 2024 @ 12:21:44 #219
pi_213568596
quote:

[..]
130 is overdag toch niet mogelijk, daar is het veel te druk voor.
  woensdag 15 mei 2024 @ 12:22:08 #220
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_213568602
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 12:05 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Please.

Bedrijven als ASML leveren geld op waar we de grote hoeveelheid subsidies aan die Bijlmerkinderen van betalen.

quote:

Dat begint toch echt bij kiezers die een bepaald soort figuren op het pluche stemmen.

Helaas wordt die verantwoordelijkheid stelselmatig ontweken, zo ook hier.
pi_213568623
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 12:14 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Als je gemeenten failliet wil krijgen dan moet je dat doen inderdaad.
En de OZB gaat dan flink omhoog, gaan de mensen blij van worden
pi_213568625
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 12:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
20% is het verschil ongeveer bij benzineauto's, bij elektrische auto's zal het verschil hoger zijn.
Het verschil bij mijn benzineauto is echt veel groter dan 20%. Van een verbruik van 5 liter per 100km naar 8,5liter per 100km. 70% meer.
  woensdag 15 mei 2024 @ 12:25:26 #223
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_213568644
quote:

[..]
Gaat niet om tijdswinst. Het rijdt gewoon lekker.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_213568648
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 12:23 schreef Hanca het volgende:

[..]
Het verschil bij mijn benzineauto is echt veel groter dan 20%. Van een verbruik van 5 liter per 100km naar 8,5liter per 100km.
Rij je met je raam open oid? Het lijkt me niet heel gebruikelijk dat het zoveel scheelt.
pi_213568653
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2024 12:23 schreef Hanca het volgende:

[..]
Het verschil bij mijn benzineauto is echt veel groter dan 20%. Van een verbruik van 5 liter per 100km naar 8,5liter per 100km. 70% meer.
Gewoonweg niet waar.
  woensdag 15 mei 2024 @ 12:26:02 #226
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_213568656
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2024 12:10 schreef phpmystyle het volgende:

soepele milieuregels voor boeren

Waarom wil je ons land een grote, verschraalde, stinkende mesthoop maken?
pi_213568665
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 12:21 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
130 levert ook meer files op, dacht ik. Maar goed, boze mensen is toch de doelgroep dus die moet je wel boos houden ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2024 12:26:59 ]
pi_213568673
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 12:26 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Dat wil de kiezer, he?
pi_213568678
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2024 12:25 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Gaat niet om tijdswinst. Het rijdt gewoon lekker.
Dat is het punt inderdaad, je moet het niet te rationeel benaderen allemaal.
  woensdag 15 mei 2024 @ 12:27:20 #230
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_213568680
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 12:26 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Dat wil de kiezer, he?
Dan mag php uitleggen waarom dat goed is.
pi_213568683
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 12:25 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Rij je met je raam open oid? Het lijkt me niet heel gebruikelijk dat het zoveel scheelt.
Wellicht ligt het aan het type motor (in een ford c max 1.0 ecoboost zit een 3 cilindermotor), maar ook bij mijn vorige auto's was het rond de 50%.
pi_213568688
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 12:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dijkgraaf kwam even naar buiten gehold voor een rookpauze, duurt dus nog wel even.
Binnen roken zal dan ook wel onderdeel van het pakket worden. Scheelt Agema ook weer.
  woensdag 15 mei 2024 @ 12:28:18 #233
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_213568694
quote:

[..]
Wil ik niet. Was laatste een (new)Delhi, je merkt het na 2 dagen dat het ademen zwaarder wordt, en wat je ophoest soms "zwart" is. Dan ga je de Nederlandse lucht snel waarderen.

Ik denk dat we de huidige boerenstand kunnen behouden met inbegrip van technologische verbeteringen qua uitstoot.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_213568697
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 12:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Gewoonweg niet waar.
Gewoonweg wel waar. Rijd jij in mijn auto of ik?
pi_213568701
quote:
6s.gif Op woensdag 15 mei 2024 12:27 schreef nostra het volgende:

[..]
Binnen roken zal dan ook wel onderdeel van het pakket worden. Scheelt Agema ook weer.
De PVV wil preventie programma's afschaffen in de zorg want mensen weten zelf wel wat goed voor hun is. Ik ben benieuwd of dat ook doorgevoerd gaat worden.
  Forum Admin woensdag 15 mei 2024 @ 12:29:09 #236
pi_213568704
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 12:26 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
130 levert ook meer files op, dacht ik. Maar goed, boze mensen is toch de doelgroep dus moet je wel boos houden ;)
Klopt, je kan ook minder auto's per m2 asfalt kwijt.

De huidige situatie (tenminste, grotendeels) waarbij er in de nacht wel 130 mag worden gereden is prima.

Het zou alleen wel wat meer gelijk getrokken mogen worden. Het is ondertussen echt een ratjetoe met 100-120-130 op verschillende tijden en plekken :D
  woensdag 15 mei 2024 @ 12:30:08 #237
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_213568720
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2024 12:27 schreef nostra het volgende:

[..]
Dat is het punt inderdaad, je moet het niet te rationeel benaderen allemaal.
Motto voor het nieuwe kabinet?
I am a black hole shitting into the void
pi_213568728
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 12:29 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Klopt, je kan ook minder auto's per m2 asfalt kwijt.

De huidige situatie (tenminste, grotendeels) waarbij er in de nacht wel 130 mag worden gereden is prima.

Het zou alleen wel wat meer gelijk getrokken mogen worden. Het is ondertussen echt een ratjetoe met 100-120-130 op verschillende tijden en plekken :D
Dat ben ik met je eens, wij waren vorige week onderweg naar Groningen en we hadden meermaals een moment van "Hoe hard mag je hier eigenlijk?".
  woensdag 15 mei 2024 @ 12:30:44 #239
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_213568732
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2024 12:28 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Wil ik niet. Was laatste een (new)Delhi, je merkt het na 2 dagen dat het ademen zwaarder wordt, en wat je ophoest soms "zwart" is. Dan ga je de Nederlandse lucht snel waarderen.
Waarom moet het dan verpest worden door meer, meer, meer varkens?

quote:
Ik denk dat we de huidige boerenstand kunnen behouden met inbegrip van technologische verbeteringen qua uitstoot.
Waar zijn die technologische verbeteringen dan?
  woensdag 15 mei 2024 @ 12:30:49 #240
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_213568734
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 12:22 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Bedrijven als ASML leveren geld op waar we de grote hoeveelheid subsidies aan die Bijlmerkinderen van betalen.
[..]
Dat begint toch echt bij kiezers die een bepaald soort figuren op het pluche stemmen.

Helaas wordt die verantwoordelijkheid stelselmatig ontweken, zo ook hier.
Zie hier waarom mensen op de PVV stemmen (wat ik overigens nooit heb gedaan)

Een PVDA, D66 is net zo neoliberaal als de PVV. Alleen weet Wilders het beter te verkopen.

En denk dat een Shell, ASML of Booking netto minder opleveren. Niet zomaar was volgens een rapport uit 2017 van het Amerikaanse Institute on Taxation and Economic Policy meer dan de helft van de Fortune 500 bedrijven gevestigd in Nederland of had een dochteronderneming/brievenbusfirma die alleen op papier bestond.

De belastingbetaler betaalt niet om de overheid in stand te houden zover er nog iets overeind staat van de publieke sector maar om de Shell's en ASML's te spekken met subsidies

En de Maserati rijdende aandeelhouder uit Wassenaar zag dat het goed was terwijl het kind uit de Bijlmer zonder eten naar bed ging
  woensdag 15 mei 2024 @ 12:31:39 #241
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_213568752
quote:
6s.gif Op woensdag 15 mei 2024 12:27 schreef nostra het volgende:

[..]
Agema rookt?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 15 mei 2024 @ 12:33:07 #242
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_213568769
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 12:28 schreef Hanca het volgende:

[..]
Gewoonweg wel waar. Rijd jij in mijn auto of ik?
https://www.autoweek.nl/a(...)boost-125pk-edition/

Volgens fabrieksopgave zou het 1 op 22 moeten zijn. Nu weet ik ook dat die niet altijd reëel zijn, maar laat het 1 op 20 zijn.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_213568779
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2024 12:31 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Agema rookt?
Ja. Ik las een 8tal jaar geleden een artikel over de woordvoerders zorg in de Kamer, die bleken bijna allemaal te roken.
  woensdag 15 mei 2024 @ 12:34:26 #244
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_213568783
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 12:30 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Waarom moet het dan verpest worden door meer, meer, meer varkens?
[..]
Waar zijn die technologische verbeteringen dan?
Niemand wil meer varkens, veel varkensboeren stoppen.
Verbeteringen zijn is dat ze dacht ik ammoniak kunnen scheiden en andere stoffen die die beesten uitpoepen en pissen.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_213568785
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2024 12:31 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Agema rookt?
Zeker, samen met Geert. Maar weet niet of dat nog actief is of dat ze (weer) is gestopt. Ik denk van niet, want Sam Hagens refereerde gisteren aan haar dat ze langsliep voor een rookpauze.

https://www.tabaknee.nl/p(...)n-af-van-onze-rokers
  woensdag 15 mei 2024 @ 12:34:35 #246
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_213568787
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2024 10:36 schreef mascara-klodder het volgende:
Niet haten op Leonard Cohen hoor O+
Nee, juist niet.
Wel op Plasterk die probeert Leonard Cohen te zijn.

Hij mag niet eens in zijn schaduw staan.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 15 mei 2024 @ 12:34:58 #247
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_213568792
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 12:34 schreef Hanca het volgende:

[..]
Ja. Ik las een 8tal jaar geleden een artikel over de woordvoerders zorg in de Kamer, die bleken bijna allemaal te roken.
Oh van Agema wist ik dat niet. Weet wel dat Schouten rookt :D
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 15 mei 2024 @ 12:35:19 #248
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_213568795
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 12:30 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Zie hier waarom mensen op de PVV stemmen (wat ik overigens nooit heb gedaan)
Ben ik zo invloedrijk ja?

Verder is het weer een typisch staaltje verantwoordelijkheid afschuiven.

quote:
Een PVDA, D66 is net zo neoliberaal als de PVV. Alleen weet Wilders het beter te verkopen.

En denk dat een Shell, ASML of Booking netto minder opleveren. Niet zomaar was volgens een rapport uit 2017 van het Amerikaanse Institute on Taxation and Economic Policy meer dan de helft van de Fortune 500 bedrijven gevestigd in Nederland of had een dochteronderneming/brievenbusfirma die alleen op papier bestond.

De belastingbetaler betaalt niet om de overheid in stand te houden zover er nog iets overeind staat van de publieke sector maar om de Shell's en ASML's te spekken met subsidies

En de Maserati rijdende aandeelhouder uit Wassenaar zag dat het goed was terwijl het kind uit de Bijlmer zonder eten naar bed ging
Nog een keer, wie betaalt uiteindelijk de subsidies die dat Bijlmerkind als volop krijgt?
pi_213568799
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2024 12:33 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
https://www.autoweek.nl/a(...)boost-125pk-edition/

Volgens fabrieksopgave zou het 1 op 22 moeten zijn. Nu weet ik ook dat die niet altijd reëel zijn, maar laat het 1 op 20 zijn.
Ja, die 1 op 20 haal je bij 100km/u, dat zeg ik toch. Ze testen ook altijd met 80-100km/u, dat weet je hopelijk?
pi_213568808
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 12:21 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Buiten de Randstad gaat dat prima hoor.
  woensdag 15 mei 2024 @ 12:36:38 #251
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_213568814
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2024 12:34 schreef nostra het volgende:

[..]
Zeker, samen met Geert. Maar weet niet of dat nog actief is of dat ze (weer) is gestopt. Ik denk van niet, want Sam Hagens refereerde gisteren aan haar dat ze langsliep voor een rookpauze.

https://www.tabaknee.nl/p(...)n-af-van-onze-rokers
Oh die kinderachtige website van de Kanter.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_213568817
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 12:36 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Neuh.
pi_213568824
quote:

[..]
Beter dan een grote verstedelijkte pauperzone.
  woensdag 15 mei 2024 @ 12:38:21 #254
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_213568826
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 12:37 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Beter dan een grote verstedelijkte pauperzone.
Onjuist oorzakelijk verband.
pi_213568827
quote:
14s.gif Op woensdag 15 mei 2024 12:36 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Neuh.
Echt wel, doe het dagelijks.
pi_213568837
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 12:38 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Echt wel, doe het dagelijks.
Overdag?
pi_213568841
quote:
2s.gif Op woensdag 15 mei 2024 12:39 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Overdag?
Jazeker. A67, A2. Onder Eindhoven. Maar denk dat het in het noorden ook wel gaat. Waar dan niet?
  woensdag 15 mei 2024 @ 12:41:12 #258
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_213568853
quote:

Dat gaat die kiezer vanzelf voelen met het kabinet dat er nu aan zit te komen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 15 mei 2024 @ 12:41:47 #259
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_213568861
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 12:40 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Jazeker. A67, A2. Onder Eindhoven. Maar denk dat het in het noorden ook wel gaat. Waar dan niet?
Noorden kan prima. Misschien dat je alleen niet altijd de 130 redt in de ochtend. So be it.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_213568868
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 12:40 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Je hoeft het op de A16 of A27 niet te proberen. Of ook leuk, probeer 's ochtends maar eens van Breda naar Eindhoven te rijden over de A58.
pi_213568869
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 12:41 schreef Leandra het volgende:

[..]
Dat gaat die kiezer vanzelf voelen met het kabinet dat er nu aan zit te komen.
Dat denk ik ook, de vraag is wie dan de messias bij de volgende verkiezingen gaat zijn. Want dat de mensen die nu voor de PVV gekozen hebben minder boos gaan zijn lijkt mij extreem onwaarschijnlijk.

Maar hey, zolang politici kunnen blijven liegen en crisis situaties verzinnen blijven we wel in dit stramien zitten

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2024 12:43:40 ]
pi_213568882
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 12:42 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Dat denk ik ook, de vraag is wie dan de messias bij de volgende verkiezingen gaat zijn. Want dat de mensen die nu voor de PVV gekozen hebben minder boos gaan zijn lijkt mij extreem onwaarschijnlijk.

Maar hey, zolang politici kunnen blijven liegen en crisis situaties verzinnen blijven we wel in dit stramien zitten
Dat wordt gewoon weer Wilders.
  woensdag 15 mei 2024 @ 12:45:38 #263
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_213568887
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 12:42 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Daarom de taak die PVV-kiezers zo veel mogelijk te verdelen over allerlei onderwerpen. Dat moet niet heel moeilijk zijn.
  woensdag 15 mei 2024 @ 12:45:58 #264
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_213568888
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 12:45 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Daarom de taak die PVV-kiezers zo veel mogelijk te verdelen over allerlei onderwerpen. Dat moet niet heel moeilijk zijn.
Complotdenker gespot!
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_213568889
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2024 12:41 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Noorden kan prima. Misschien dat je alleen niet altijd de 130 redt in de ochtend. So be it.
Afsluitdijk zou een minimum van 130 moeten hebben.
  woensdag 15 mei 2024 @ 12:46:46 #266
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_213568894
quote:
2s.gif Op woensdag 15 mei 2024 12:44 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Dat wordt gewoon weer Wilders.
Nee, dat ligt ook aan hoe je oppositie aanpakt.

Op een of andere manier denken veel mensen dat Wilders kan toveren. Maar als je het maar vaak genoeg laat buigen komt er ook wel metaalmoeheid.
  woensdag 15 mei 2024 @ 12:47:36 #267
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_213568903
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2024 12:45 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Complotdenker gespot!
Nee hoor, gewoon een advies aan de oppositie. Ook geen heel vernieuwend iets.
  woensdag 15 mei 2024 @ 12:48:24 #268
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_213568913
quote:
12s.gif Op woensdag 15 mei 2024 12:46 schreef nostra het volgende:

[..]
Afsluitdijk zou een minimum van 130 moeten hebben.
a50 snachts helemaal geen beperking.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 15 mei 2024 @ 12:49:16 #269
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_213568927
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 12:47 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Nee hoor, gewoon een advies aan de oppositie. Ook geen heel vernieuwend iets.
Misschien moet links gewoon eens gaan werken aan een eigen verhaal.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  Forum Admin woensdag 15 mei 2024 @ 12:49:31 #270
pi_213568930
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 12:36 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
In het noorden lukt dat ja. Verder echt niet :P
  woensdag 15 mei 2024 @ 12:50:36 #271
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_213568937
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2024 12:49 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Men kan meerdere dingen tegelijk. Dus je verhaal actueel houden en ook een wig drijven tussen de PVV en zijn aanhang.

Of/of denken is armoede
pi_213568944
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 12:14 schreef Hanca het volgende:

[..]
130 gaat alleen nooit langs de rechter komen, bijna gratis bier wel.
Waarom zou dit eigenlijk niet kunnen?
Even losstaand van of het ok is ja/nee lijkt het me toch wel erg vreemd dat de politiek niet kan beslissen hoe hard we rijden.
  woensdag 15 mei 2024 @ 12:51:35 #273
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_213568945
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 12:50 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Men kan meerdere dingen tegelijk. Dus je verhaal actueel houden en ook een wig drijven tussen de PVV en zijn aanhang.

Of/of denken is armoede
Ik ben benieuwd met welke dingen links de burgers wil gaan verdelen. Hopelijk maken ze geen historische fouten meer daarin.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 15 mei 2024 @ 12:52:45 #274
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_213568955
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 12:51 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Even losstaand van of het ok is ja/nee lijkt het me toch wel erg vreemd dat de politiek niet kan beslissen hoe hard we rijden.
Hanca gaat uit van breed geformuleerde verdragen die door rechters fout geintepreteerd kunnen worden als bijvoorbeeld een Vollenbroek naar de rechter stapt om af te dwingen dat een snelheidsverhoging niet in kan gaan omdat daarmee de natuur extra lijdt.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 15 mei 2024 @ 12:53:09 #275
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_213568959
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2024 12:51 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ik ben benieuwd met welke dingen links de burgers wil gaan verdelen. Hopelijk maken ze geen historische fouten meer daarin.
Vuurwerk is er al een die ik zo uit mijn mouw schud. Of zielige diertjes.
pi_213568967
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 12:46 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Nee, dat ligt ook aan hoe je oppositie aanpakt.

Op een of andere manier denken veel mensen dat Wilders kan toveren. Maar als je het maar vaak genoeg laat buigen komt er ook wel metaalmoeheid.
Ik denk dat men weer gewoon op Wilders gaat stemmen omdat Wilders zich ook deze keer weer in een positie heeft gemanoeuvreerd waarin hij vanaf hij de zijlijn weer van alles kan gaan roepen zonder verantwoording te hoeven te dragen. Dus, als het fout gaat is het hoe dan ook weer niet zijn schuld.
Niet dat Wilders de volgende keer wel ballen genoeg heeft om verantwoordelijkheid te dragen trouwens. De man wil vooral tot aan zijn dood in de kamer blijven zitten, want de ophef ontstaan uit twitterruzies met moslims ergens ver weg in Pakistan moeten ergens van betaald worden.
pi_213568968
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2024 12:49 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Da's wel een rare insteek die jij daar hebt want eerder hadden we het er over dat links wel degelijk een eigen verhaal had, het was een verhaal waar jij het mee oneens was maar dat verhaal is er dus wel
  woensdag 15 mei 2024 @ 12:54:40 #278
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_213568975
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 12:53 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Weet niet of je daarmee de rechtse kiezers echt richting D66 of PvdA krijgt.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_213568978
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 12:53 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Beiden niks mis mee.
  woensdag 15 mei 2024 @ 12:55:27 #280
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_213568982
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 12:54 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Da's wel een rare insteek die jij daar hebt want eerder hadden we het er over dat links wel degelijk een eigen verhaal had, het was een verhaal waar jij het mee oneens was maar dat verhaal is er dus wel
Heb ik gezegd dat links een verhaal heeft?
Het verhaal van links behelst niet veel meer dan schelden, rellen op de uni, en rechts valselijk betichten van van alles en nog wat.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 15 mei 2024 @ 12:55:43 #281
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_213568985
quote:
2s.gif Op woensdag 15 mei 2024 12:54 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ik denk dat men weer gewoon op Wilders gaat stemmen omdat Wilders zich ook deze keer weer in een positie heeft gemanoeuvreerd waarin hij vanaf hij de zijlijn weer van alles kan gaan roepen zonder verantwoording te hoeven te dragen. Dus, als het fout gaat is het hoe dan ook weer niet zijn schuld.
Niet dat Wilders de volgende keer wel ballen genoeg heeft om verantwoordelijkheid te dragen trouwens. De man wil vooral tot aan zijn dood in de kamer blijven zitten, want de ophef ontstaan uit twitterruzies met moslims ergens ver weg in Pakistan moeten ergens van betaald worden.
Tja, je daar bij voorbaat naar schikken laat het ook mislukken.

Het is een kwestie van volhouden. Met een keer buigen breekt iets niet. Maar na meerdere malen komt er metaalmoeheid.
pi_213568992
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2024 12:55 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Het verhaal van links behelst niet veel meer dan schelden, rellen op de uni, en rechts valselijk betichten van van alles en nog wat.
:')
pi_213568993
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2024 12:55 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Nu ben je gewoon weer heel zielig aan het trollen, er kan dus met jou geen normale feitelijke discussie gevoerd worden omdat je blijkbaar geen argumentatie hebt die niet gebaseerd is op leugens.
  woensdag 15 mei 2024 @ 12:58:09 #284
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_213568998
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2024 12:54 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Weet niet of je daarmee de rechtse kiezers echt richting D66 of PvdA krijgt.
Hoeft ook niet per se. Zolang de PVV in moeilijkheden komt met verdeelheid is het goed.

En dan zijn dit nog de onderwerpen die ik nu even uit mijn mouw schud. Wat is er wel niet te bedenken als je er even voor gaat zitten.

quote:
14s.gif Op woensdag 15 mei 2024 12:55 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Beiden niks mis mee.
Uitstekende onderwerpen om die partij mee te verdelen.
  woensdag 15 mei 2024 @ 12:59:25 #285
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_213569004
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 12:56 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Nu ben je gewoon weer heel zielig aan het trollen, er kan dus met jou geen normale feitelijke discussie gevoerd worden omdat je blijkbaar geen argumentatie hebt die niet gebaseerd is op leugens.
Kom zelf dan ook eens met iets? Wat is nou echt het verhaal van links dan?
Mijn inziens is het verhaal van links veel te kosmopolitisch gericht, woke, uiterst liberale waarden nastreven, en veel te ver verwijderd op de klassen 40k - 120k

Ipv te richten op de werknemers/arbeidersklasse richten ze zich op studenten, asielmigranten, en de rest wordt uitgescholden.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 15 mei 2024 @ 13:00:41 #286
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_213569009
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 12:58 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Hoeft ook niet per se. Zolang de PVV in moeilijkheden komt met verdeelheid is het goed.

En dan zijn dit nog de onderwerpen die ik nu even uit mijn mouw schud. Wat is er wel niet te bedenken als je er even voor gaat zitten.
[..]
Uitstekende onderwerpen om die partij mee te verdelen.
Als dat de wapenfeiten worden dan heeft GW weinig te vrezen.

Als je nou ging proberen om een deel van de PVV kiezers te laten overlopen naar FvD of Ja21 dan krijgt de rechtse politiek er weer een moeilijker element bij.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_213569010
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2024 12:59 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Mijn inziens is het verhaal van links veel te kosmopolitisch gericht, woke, uiterst liberale waarden nastreven, en veel te ver verwijderd op de klassen 40k - 120k

Ipv te richten op de werknemers/arbeidersklasse richten ze zich op studenten, asielmigranten, en de rest wordt uitgescholden.
Alweer een leugen in de laatste alinea. Is dit een diagnose die je hebt want ik heb begrepen dat dit een ding is tegenwoordig en daar schijnen we rekening mee te moeten houden.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2024 13:01:44 ]
  woensdag 15 mei 2024 @ 13:01:52 #288
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_213569015
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 13:00 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Alweer een leugen in de laatste alinea. Is dit een diagnose die je hebt want ik heb begrepen dat dit een ding is tegenwoordig en daar schijnen we rekening mee te moeten houden.
Is dit weer een persoonlijke aanval?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_213569016
quote:

[..]

partijprogramma van GL-PVDA heeeeeel sumier samengevat.
Belasting op werk omlaag.
belasting op inkomsten uit vermogen omhoog.

dus werken gaat meer lonen, inkomsten waar je niets voor hoeft te doen (uit vermogen) gaat omhoog.
wie denk jij dat daar het meeste profijt van heeft? juist, precies de groep die jij hier aanhaalt.

Ben ook zeer benieuwd wat voor "woke" je gaat halen uit linkse verkiezingsprogramma's.
pi_213569019
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2024 13:01 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Is dit weer een persoonlijke aanval?
Nee, het is een vraag waarom je iedere keer leugens debiteert in plaats van normaal te argumenteren.
pi_213569020
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 12:51 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Omdat het misschien niet bewezen is dat langzamer rijden minder stikstof uit stoot, maar het is zeker niet bewezen dat harder rijden niet meer stikstof uit laat stoten.
pi_213569028
quote:

[..]

Dit zou jou als nastrever van minder overheidsbemoeienis toch moeten aanspreken.
  woensdag 15 mei 2024 @ 13:05:04 #293
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_213569034
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2024 13:00 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Als dat de wapenfeiten worden dan heeft GW weinig te vrezen.
Wat ik al zeg, het is wat ik zo even uit mijn mouw schud. Als strategen er even voor gaan zitten is er vast nog heel wat beters te bedenken.
pi_213569036
quote:
14s.gif Op woensdag 15 mei 2024 13:03 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Dit zou jou als nastrever van minder overheidsbemoeienis toch moeten aanspreken.
vrijheid en minder bemoeienis werkt vaak maar 1 kant.
"ik bepaal zelf wel hoe hard ik rij, heb ik geen overheid voor nodig".

maar ook.
"Jij mag geen X in je paspoort kom op overheid verbied het"!!!
  woensdag 15 mei 2024 @ 13:06:34 #295
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_213569042
quote:
14s.gif Op woensdag 15 mei 2024 13:03 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Minder overheidsbemoeienis in de economie ja en op het persoonlijk leven van mensen.
Ik hoef geen overheid dat zich bezighoudt met regenboog zebrapaden, of gekke boekjes op school.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_213569044
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2024 13:05 schreef koemleit het volgende:

[..]

maar ook.
Je kan de gedroomde conservatieve waarden nou eenmaal niet waarborgen zonder meer overheidsbemoeienis.
  woensdag 15 mei 2024 @ 13:07:32 #297
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_213569050
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2024 13:05 schreef koemleit het volgende:

[..]

maar ook.
Je maakt er een parodie van. Maar ik hoef eerlijk gezegd niet meer achteruitgang meer als het gaat om klassieke burgerwaarden.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 15 mei 2024 @ 13:07:56 #298
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_213569052
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 12:35 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Ben ik zo invloedrijk ja?

Verder is het weer een typisch staaltje verantwoordelijkheid afschuiven.
[..]
Nog een keer, wie betaalt uiteindelijk de subsidies die dat Bijlmerkind als volop krijgt?
De overheid. Laten we nou niet in het neoliberale greenwashing trucje trappen en doen alsof de multinationals het beste voor hebben met de maatschappij
pi_213569064
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2024 13:07 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Je maakt er een parodie van. Maar ik hoef eerlijk gezegd niet meer achteruitgang meer als het gaat om klassieke burgerwaarden.
wat kan jou het nou rotten wat een ander doet?
hou je zelf lekker aan je "klassieke burgerwaarden" en laat een ander lekker gangbangen met 6 transgenders als ie daar zin in heeft.
pi_213569071
Weinig actie op de stream
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_213569073
.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: