abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport woensdag 15 mei 2024 @ 08:56:39 #1
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
  woensdag 15 mei 2024 @ 08:58:11 #2
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_213566673
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 08:56 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Nee, ik weet dat het alternatief veel erger is
Timmermans 1 was gewoon gruwelijk geweest.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  Moderator woensdag 15 mei 2024 @ 08:58:21 #3
5428 crew  miss_sly
pi_213566675
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 08:54 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Ik denk juist dat voor Plasterk wordt gekozen omdat hij geen sterke stugge persoonlijkheid is die bij iedere windvlaag iemands kop eraf wil trekken.
Dit sluit perfect aan op wat ik al zei. Hij is geen sterke persoonlijkheid, zal niet gauw koppen afbijten, maar is daardoor dus ook prima om strak aangelijnd door Wilders bespeeld te worden.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_213566678
Zit maar door slotjes heen te posten, dat modvolk.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?
  Moderator woensdag 15 mei 2024 @ 08:59:04 #5
5428 crew  miss_sly
pi_213566682
quote:
8s.gif Op woensdag 15 mei 2024 08:58 schreef nostra het volgende:
Zit maar door slotjes heen te posten, dat modvolk.
Ik heb het keurig gecorrigeerd :Y
  Moderator woensdag 15 mei 2024 @ 08:59:29 #6
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_213566686
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 08:55 schreef archito het volgende:

[..]
Ik denk dat veel kiezers van Omtzigt hun soort van messias hebben gemaakt als de redelijke man die opkomt voor ieders belang. Zo vormde iedereen een beeld van wat Omtzigt zou zijn.

Maar Omtzigt is rechtsconservatief en blijkt nu helemaal niet zo'n verbinder te zijn als veel mensen graag wilden geloven.
Halo effect: als hij goed is in het toeslagen dossier zal hij dat ook wel in alle andere dosiers zijn.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  woensdag 15 mei 2024 @ 08:59:40 #7
403820 Aberkullie
Sicker than your average.
pi_213566687
Is bruin-rechts I er al klaar voor
  woensdag 15 mei 2024 @ 08:59:58 #8
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_213566689
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  Moderator woensdag 15 mei 2024 @ 09:00:42 #9
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_213566694
Maar is plasterk nou officieel bekend gemaakt of zijn "wij" er gewoon zeker van?
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  woensdag 15 mei 2024 @ 09:01:01 #10
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_213566695
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2024 08:58 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Timmermans 1 was gewoon gruwelijk geweest.
Waarom?

Ik weet dat het lastig is, maar probeer bij het beantwoorden van deze vraag je hoofd en niet je onderbuik te gebruiken.
Huilen dan.
pi_213566700
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2024 08:58 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dit sluit perfect aan op wat ik al zei. Hij is geen sterke persoonlijkheid, zal niet gauw koppen afbijten, maar is daardoor dus ook prima om strak aangelijnd door Wilders bespeeld te worden.
Ik zie iemand als Obama of Reagan meer als een 'sterke' persoonlijkheid. Iemand als Trump vooral als 'stug'. Ik denk dat de sterkte van Plasterk vooral afhangt van hoe snel hetgeen overdatum raakt van wat hij moet uitdragen.

quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 08:55 schreef archito het volgende:

[..]
Ik denk dat veel kiezers van Omtzigt hun soort van messias hebben gemaakt als de redelijke man die opkomt voor ieders belang. Zo vormde iedereen een beeld van wat Omtzigt zou zijn.

Maar Omtzigt is rechtsconservatief en blijkt nu helemaal niet zo'n verbinder te zijn als veel mensen graag wilden geloven.
Omtzigt werd als een degelijk "anti-establishment" gezien door links en uiterst rechts. Daardoor is hij nu even de "Rumi" van de Nederlandse politiek. Maar helaas is het bij Omtzigt een bubbel.

Ik had nog bijna op 'm gestemd ook, ben blij dat ik dat niet heb gedaan. :X
  woensdag 15 mei 2024 @ 09:02:02 #12
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_213566704
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2024 09:01 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Waarom?
Omdat hij veel te links is tov wat de meerderheid wil.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 15 mei 2024 @ 09:02:57 #13
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_213566713
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2024 09:02 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Omdat hij veel te links is tov wat de meerderheid wil.
Oh. Is dat 'gruwelijk'?
Huilen dan.
  woensdag 15 mei 2024 @ 09:03:56 #14
403820 Aberkullie
Sicker than your average.
pi_213566728
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2024 09:01 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Waarom?

Ik weet dat het lastig is, maar probeer bij het beantwoorden van deze vraag je hoofd en niet je onderbuik te gebruiken.
Stop eens met trollen. Je weet zelf ook wel dat je geen normaal antwoord gaat krijgen
pi_213566739
twitter

Dit was al een voorteken dat het goed zou komen natuurlijk.
De enige echte.
pi_213566740
quote:
88s.gif Op woensdag 15 mei 2024 09:00 schreef Bosbeetle het volgende:
Maar is plasterk nou officieel bekend gemaakt of zijn "wij" er gewoon zeker van?
Naam komt vandaag officieel naar buiten, het kan dus ook nog een ander worden.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_213566764
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 09:04 schreef Rnie het volgende:
[ x ]
zie 'm zitten.. de zelfverklaarde " premier van alle Nederlanders"
  woensdag 15 mei 2024 @ 09:08:04 #18
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_213566772
quote:
88s.gif Op woensdag 15 mei 2024 09:00 schreef Bosbeetle het volgende:
Nee nog niet officieel maar het gonst wel rond.
  woensdag 15 mei 2024 @ 09:08:43 #19
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_213566774
Volgens mij moet ie wel het PvdA lidmaatschap opzeggen (dat zei Timmermans), maar daar was toch al niet meer zoveel van over.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 15 mei 2024 @ 09:13:51 #20
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_213566821
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2024 09:08 schreef phpmystyle het volgende:
Volgens mij moet ie wel het PvdA lidmaatschap opzeggen (dat zei Timmermans), maar daar was toch al niet meer zoveel van over.
Lever op zn minst bronnen bij je beweringen want we hebben echt geen idee waar je het over hebt.

Net zoals je niet kan vertellen welke goede plannen, met financiele onderbouwing, zowel PVV als BBB heeft ingediend.
  woensdag 15 mei 2024 @ 09:15:43 #21
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_213566831
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 09:13 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Lever op zn minst bronnen bij je beweringen want we hebben echt geen idee waar je het over hebt.

Net zoals je niet kan vertellen welke goede plannen, met financiele onderbouwing, zowel PVV als BBB heeft ingediend.
quote:
Aan het einde van Plasterks informateurschap was Pieter Omtzigt (NSC) weggelopen uit de onderhandelingen, waardoor er geen definitief ‘ja’ kon worden uitgesproken over een kabinetsvorming tussen de vier formerende partijen. Daarna nam een andere PvdA-prominent, Kim Putters, als nieuwe informateur het stokje over. Die werd vervolgens weer afgelost door het duo Elbert Dijkgraaf (SGP) en Richard van Zwol (CDA) en die zijn dus naar verluidt in de eindfase terug bij Ronald Plasterk uitgekomen, maar ditmaal als premier.

Als Plasterk inderdaad premier wordt, zal hij geroyeerd worden door de Partij van de Arbeid. Die had, net als andere partijen, aangegeven dat leden hun lidmaatschap verliezen wanneer ze toetreden tot een regering waar de PVV onderdeel van uitmaakt. Plasterk is 46 jaar lid, maar gaf in het debat over zijn eindrapport als informateur al aan dat de arbeiderspartij weinig meer met arbeiders te maken had. Als hij premier wordt, zal hij dat als PVV'er moeten doen.
Bron: https://revu.nl/artikel/6(...)d-als-nieuwe-premier
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 15 mei 2024 @ 09:18:50 #22
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_213566852
quote:
Helder, geen verlies voor PvdA. Beste man is al jaren 'vertrokken' bij de partij.
  woensdag 15 mei 2024 @ 09:19:14 #23
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_213566854
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 09:18 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Helder, geen verlies voor PvdA. Beste man is al jaren 'vertrokken' bij de partij.
Misschien even sorry zeggen tegen mij?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_213566857
quote:
Dat royeren klopt, dat een nieuwsbron durft te melden dat iemand PVVer kan worden is wel echt een flater. Plasterk gaat dit sowieso niet als PVVer doen, omdat hij geen lid van de PVV kan worden, dat kan niemand. Maar ook is het idee dat de premier een beetje uit alle 4 partijen komt, er zal dan ook namens de PVV een vice-premier komen (wat de VVD nu niet heeft).
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  woensdag 15 mei 2024 @ 09:21:28 #25
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_213566869
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2024 09:19 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Misschien even sorry zeggen tegen mij?
Waarom? Fijn dat je eindelijk bronnen levert bij je posts.
pi_213566898
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2024 08:50 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik denk dat het voordeel van Plasterk voor Wilders is dat Plasterk zich wel laat leiden door hem. Plasterk lijkt me geen al te sterke persoonlijkheid, dus die kan Wilders prima bespelen.
Dat weet ik eigenlijk niet, ik ben niet onder de indruk van z'n politieke capaciteiten maar ik heb ook niet het gevoel dat hij als een lulletje rozenwater over zich heen laat lopen. Gezien z'n succes in de academische wereld met alle ego's die daar rondlopen denk ik niet dat er veel schort aan z'n persoonlijkheid, al heb ik wel de indruk dat z'n instelling vooral pragmatisch is.
pi_213566907
Misschien dat Plasterk zelf zijn lidmaatschap al heeft opgezegd en dat daarom de geruchten gaan?
pi_213566928
Taart? Ik vind het eerder een plakje cake waard zoals bij een begrafenis of crematie, in dit geval van ons land
pi_213566944
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 09:28 schreef Cupfighter het volgende:
Taart? Ik vind het eerder een plakje cake waard zoals bij een begrafenis of crematie, in dit geval van ons land
pi_213566951
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 09:26 schreef Jojoke het volgende:
Misschien dat Plasterk zelf zijn lidmaatschap al heeft opgezegd en dat daarom de geruchten gaan?
Nee, ik geloof hier gelezen te hebben dat de geruchten gaan omdat Fleur Agema een paar dagen geleden een Tweet van die strekking heeft geretweet/geliket.
  woensdag 15 mei 2024 @ 09:32:25 #31
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_213566953
Dat eeuwige eeuwige eeuwige gezeik over arbeiders.
pi_213566960
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 09:25 schreef J.B. het volgende:

[..]
Dat weet ik eigenlijk niet, ik ben niet onder de indruk van z'n politieke capaciteiten maar ik heb ook niet het gevoel dat hij als een lulletje rozenwater over zich heen laat lopen. Gezien z'n succes in de academische wereld met alle ego's die daar rondlopen denk ik niet dat er veel schort aan z'n persoonlijkheid, al heb ik wel de indruk dat z'n instelling vooral pragmatisch is.
Hij liet Pieter toch zijn dienstauto lenen en was toen boos dat Pieter die gebruikte om journalisten te woord te staan dat hij uit de formatie stapte. Lijkt me wel een voorbeeld dat hij als een lulletje rozenwater weg werd gezet door iemand waarmee hij nauw samen moet werken.
Hopelijk is het nu snel nieuwe verkiezingen.

Ik verwacht dat het wel een jaar of 2 kan duren maar je kunt natuurlijk nooit uitsluiten dat deze faalhazen sneller met elkaar klaar zijn dan dat de formatie duurde. Wie hem laat klappen lijkt me ook wel een wedje waard denk dat op de BBB na ze allemaal wel opportunistisch genoeg zijn om bij de eerste mogelijkheid het op te blazen.
pi_213566996
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 09:32 schreef VoMy het volgende:
Dat eeuwige eeuwige eeuwige gezeik over arbeiders.
Wat zijn arbeiders tegenwoordig eigenlijk? Oost-Europese arbeiders die in distributiecentra met dozen schuiven en in Limburg momenteel de asperges aan het steken zijn mogen toch helemaal niet stemmen bij de landelijke verkiezingen?
pi_213567013
Maar goed, na vandaag dus een debat en dan nog 4 tot 5 weken voor er een kabinet is. Zitten we mooi vlak voor het reces, is de kans dat ze de 100 dagen vol maken weer wat groter.
  woensdag 15 mei 2024 @ 09:39:37 #35
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_213567024
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2024 09:19 schreef Hanca het volgende:

[..]
Dat royeren klopt, dat een nieuwsbron durft te melden dat iemand PVVer kan worden is wel echt een flater.
Eens als het statutair echt onmogelijk is.
Kan Wilders geen mensen toelaten als lid?
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_213567039
Ik zat er nog eens over na te denken, maar het is eigenlijk genant dat we zometeen met zo'n lichtgewicht als Plasterk opgescheept zitten als premier. Al is het dan weer beter dan Geert zelf of een Mona Keijzer als uithangbord :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_213567052
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 09:37 schreef J.B. het volgende:

[..]
Wat zijn arbeiders tegenwoordig eigenlijk? Oost-Europese arbeiders die in distributiecentra met dozen schuiven en in Limburg momenteel de asperges aan het steken zijn mogen toch helemaal niet stemmen bij de landelijke verkiezingen?
Geen idee eigenlijk. Zijn dat net zoiets als de "hardwerkende Nederlander"? Want ik weet ook niet precies wie dat zijn.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_213567057
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2024 09:39 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Nee, dat kan niet. Al kan hij de statuten zelf wijzigen. Maar hij wil het ook niet.

Maar zelfs al zou hij dat willen, dan nog zou dat zijn voor de vice-premier (Agema, zo goed als zeker), niet voor de premier die boven de partijen zou moeten staan in dit kabinet. Het hele idee is juist dat de premier er niet namens de PVV zit.
pi_213567067
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 09:40 schreef TheVulture het volgende:
Ik zat er nog eens over na te denken, maar het is eigenlijk genant dat we zometeen met zo'n lichtgewicht als Plasterk opgescheept zitten als premier. Al is het dan weer beter dan Geert zelf of een Mona Keijzer als uithangbord :')
Plasterk met Agema, Keijzer, Hermans en dan nog iemand namens NSC (Van Vroonhoven?) als vice-premiers. De kwaliteit spat er van af.
pi_213567070
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2024 09:39 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Dat kan hij wel als hij dat wil. Maar kennelijk heeft Geertje niet zoveel met andere meningen/ideeën en hoogstwaarschijnlijk ook niet zoveel met democratie.
  woensdag 15 mei 2024 @ 09:44:46 #41
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_213567083
quote:
2s.gif Op woensdag 15 mei 2024 09:43 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Dat kan hij wel als hij dat wil. Maar kennelijk heeft Geertje niet zoveel met andere meningen/ideeën en hoogstwaarschijnlijk ook niet zoveel met democratie.
Democratie heeft niks te maken met hoeveel leden een partij heeft. Als je dat zo zou zien dan waren Stalin en Hitler heel democratisch gezien de hoeveelheid aan leden in hun partij.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_213567101
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 09:43 schreef Hanca het volgende:

[..]
Plasterk met Agema, Keijzer, Hermans en dan nog iemand namens NSC (Van Vroonhoven?) als vice-premiers. De kwaliteit spat er van af.
Over Hermans gesproken, ik vraag me echt af of zij zich hiervoor laat lenen (maar ik denk het wel), maar dat zou dan toch ook wel vrij apart zijn als je door Wilders tot janken toe bent beledigd _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_213567123
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 09:46 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Over Hermans gesproken, ik vraag me echt af of zij zich hiervoor laat lenen (maar ik denk het wel), maar dat zou dan toch ook wel vrij apart zijn als je door Wilders tot janken toe bent beledigd _O-
Van janken om tassendrager van Mark genoemd te worden door Wilders tot tassendrager van Wilders zijn, het leven kan wonderlijk verlopen. Ik ben Sophie!
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
  woensdag 15 mei 2024 @ 09:50:07 #44
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_213567143
quote:
6s.gif Op woensdag 15 mei 2024 09:48 schreef nostra het volgende:

[..]
Van janken om tassendrager van Mark genoemd te worden door Wilders tot tassendrager van Wilders zijn, het leven kan wonderlijk verlopen.
Misschien kan Hermans bij Wilders in de leer om zodoende wat meer karakter en zelfvertrouwen te ontwikkelen. Tis nog een meisje O+

* maar ze draagt straks misschien wel de juiste tas, en daar gaat het om!
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_213567169
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2024 09:50 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Misschien kan Hermans bij Wilders in de leer om zodoende wat meer karakter en zelfvertrouwen te ontwikkelen. Tis nog een meisje O+
Welnee, Hermans is veel te oud om dat nog te ontwikkelen en heeft jarenlang de kans gehad onder de mantel van Mark. Ze is echt het grootste gedrocht van een bewindspersoon dat de VVD in het afgelopen decennium op het pluche heeft gehesen en ik snap werkelijk niet dat ze nog steeds op nummer twee gezet is.

Zet lekker Bente daar als vice neer, beetje schwung en verjonging.

[ Bericht 2% gewijzigd door nostra op 15-05-2024 09:58:56 ]
pi_213567172
quote:
Zo’n te vette natte cake waarbij het maagzuur al omhoog komt voor de cake de slokdarm door is.
pi_213567187

In het kader van de feestelijkheden op rechts heb ik zojuist voor dit topic wat hollands gebak aangeschaft. Tast toe en maak er astublieft geen voedselgevecht van.
De enige echte.
pi_213567190
Zou de rest echt nog niet weten wie de premier wordt? Ik kan mij zo voorstellen dat Wilders nog geen naam genoemd heeft, maar de persoon wel beschreven heeft. Een Telegraaf-columnist die 2 keer eerder minister is geweest en PvdA-lid is. Zoiets.
  woensdag 15 mei 2024 @ 09:56:33 #49
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_213567195
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2024 09:53 schreef nostra het volgende:

[..]
Welnee, Hermans is veel te oud om dat nog te ontwikkelen en heeft jarenlang de kans gehad onder de mantel van Mark. Ze is echt het grootste gedrocht van een bewindspersoon dat de VVD ooit op het pluche heeft gehesen en ik snap werkelijk niet dat ze nog steeds op nummer twee gezet is.

Zet lekker Bente daar neer, beetje schwung en verjonging.
Ideologisch wokisme dat Hermans, van der Burg, en figuren zoals Broekers-Knol zo'n grote rol hebben (gehad) binnen de VVD.

Hopelijk keren ze weer terug naar hun oude klassiek liberale waarden. Ik hoop echt dat figuren als Teeven en Slettenhaar of Aptroot dat kunnen bewerkstelligen.

Is het orakel uit Friesland zich al geroerd of dit kabinet?

NB: kende Becker niet, leuke foto! Maar treedt nog niet erg naar voren.. Lijkt mij ook geen Thatcher of Schippers

[ Bericht 2% gewijzigd door phpmystyle op 15-05-2024 10:03:31 ]
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_213567225
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2024 09:56 schreef phpmystyle het volgende:
Is het orakel uit Friesland zich al geroerd of dit kabinet?
Joost laat zich nog niet zien of horen.
  woensdag 15 mei 2024 @ 10:01:59 #51
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_213567235
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 10:00 schreef nostra het volgende:

[..]
Joost laat zich nog niet zien of horen.
_O-
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 15 mei 2024 @ 10:04:55 #52
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213567261
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2024 09:50 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

* maar ze draagt straks misschien wel de juiste tas, en daar gaat het om!
Ze is 43! Meisje.. _O-
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 15 mei 2024 @ 10:05:17 #53
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_213567265
Plasterk kennende zal hij zich wel gaan verzetten tegen zijn PvdA royement. Gewoon om te zieken.
  woensdag 15 mei 2024 @ 10:06:07 #54
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_213567274
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 10:05 schreef Hexagon het volgende:
Plasterk kennende zal hij zich wel gaan verzetten tegen zijn PvdA royement. Gewoon om te zieken.
Zou wel baas zijn als ie nog gewoon gaat naar PvdA congressen om wat te mokken als ie straks premier namens een rechts kabinet is :P
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 15 mei 2024 @ 10:06:24 #55
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_213567277
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2024 10:04 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Ze is 43! Meisje.. _O-
Kijk haar gezichtje dan O+
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_213567280
quote:
Ik denk juist weer aan frikandelbroodjes met Monster energiedrank :+
Incelfrikandel
  woensdag 15 mei 2024 @ 10:07:26 #57
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_213567285
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 10:06 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Ik denk juist weer aan frikandelbroodjes met Monster energiedrank :+
Of gewoon flesje bier, bitterbal, peukie :D
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 15 mei 2024 @ 10:09:42 #58
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_213567299
Maar of Plasterk geroyeerd kan worden hangt helemaal af van de statuten van de PvdA. Als daarin geen grond te vinden is om hem het lidmaatschap te ontnemen op basis van het zijn van premier namens een andere partij, dan gaat dat gewoon niet plaatsvinden.
  woensdag 15 mei 2024 @ 10:12:02 #59
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_213567319
Ben benieuwd naar de visie van Baudet over de hele gang van zaken. Die zal wel argwaan hebben als straks toch een PvdA'er het kabinet gaat voorzitten. Zal voor hem het ultieme bewijs zijn van controller opposition.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 15 mei 2024 @ 10:14:17 #60
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_213567337
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 10:09 schreef Hexagon het volgende:
Maar of Plasterk geroyeerd kan worden hangt helemaal af van de statuten van de PvdA. Als daarin geen grond te vinden is om hem het lidmaatschap te ontnemen op basis van het zijn van premier namens een andere partij, dan gaat dat gewoon niet plaatsvinden.
En dan lijdzaam afwachten tot je de schuld krijgt van het mislukken van het kabinet. Masochistisch hoor.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  woensdag 15 mei 2024 @ 10:15:12 #61
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_213567349
quote:
  Moderator woensdag 15 mei 2024 @ 10:16:42 #62
5428 crew  miss_sly
pi_213567365
quote:
En dan PvdA echt nog het mislukken van dit kabinet in de schoenen kunnen schuiven zeker?
pi_213567372
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2024 10:16 schreef miss_sly het volgende:

[..]
En dan PvdA echt nog het mislukken van dit kabinet in de schoenen kunnen schuiven zeker?
U snapt hem.
  woensdag 15 mei 2024 @ 10:19:28 #64
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_213567380
Linkse heren en dames. Probeer uw redelijkheid te bewaren.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_213567381
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 09:26 schreef Jojoke het volgende:
Hij heeft wel z’n twitterprofiel leeggeveegd en is met pensioen gegaan bij de uva…
twitter

twitter
zie email 27 oktober
  woensdag 15 mei 2024 @ 10:22:50 #66
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_213567397
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 10:19 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Hij heeft wel z’n twitterprofiel leeggeveegd en is met pensioen gegaan bij de uva…
[ x ]
[ x ]
Dan zal hij het wel worden.

Kom er maar in Roon _O_ _O_
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 15 mei 2024 @ 10:24:32 #67
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_213567409
Als Plasterk een beetje fatsoen heeft levert hij zijn partijlidmaatschap in voor in ieder geval de tijd dat hij premier is.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  woensdag 15 mei 2024 @ 10:24:59 #68
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_213567412
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2024 10:16 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Nee, het kabinet staat of valt niet met of Plasterk lid is van de PvdA of niet. Tenzij de partijleiders eisen dat hij opzegt en hij dat weigert.

Maar het is natuurlijk maar een papieren discussie.
  woensdag 15 mei 2024 @ 10:25:42 #69
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_213567418
Wat een gare twitterfoto heeft die Plasterk trouwens. Lijkt wel een ouwe zwerver.
  woensdag 15 mei 2024 @ 10:26:48 #70
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_213567425
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 10:25 schreef Hexagon het volgende:
Wat een gare twitterfoto heeft die Plasterk trouwens. Lijkt wel een ouwe zwerver.
Ook wel een beetje op een net afgeschminkte drag-queen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
  woensdag 15 mei 2024 @ 10:28:48 #71
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_213567440
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 10:15 schreef Zelva het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Okay, dan is royeren niet moeilijk.

Hij kan nog wel doorzieken dat het bestuur een uitzondering moet maken.
pi_213567442
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 10:25 schreef Hexagon het volgende:
Deze is beter.

De enige echte.
  woensdag 15 mei 2024 @ 10:31:11 #73
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_213567452
quote:
2s.gif Op woensdag 15 mei 2024 10:28 schreef Rnie het volgende:

[..]
Deze is beter.

[ afbeelding ]
Als een Leonard Cohen wannabe.
Dan is die twitterfoto sowieso beter.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 15 mei 2024 @ 10:35:50 #74
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_213567493
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2024 08:50 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik denk dat het voordeel van Plasterk voor Wilders is dat Plasterk zich wel laat leiden door hem. Plasterk lijkt me geen al te sterke persoonlijkheid, dus die kan Wilders prima bespelen.
Mwah, je kunt een boel zeggen van Plasterk, maar dat 'ie geen sterke persoonlijkheid heeft niet. Dat wordt echt niet zomaar Wilders' zetbaas.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
pi_213567502
Niet haten op Leonard Cohen hoor O+

[ Bericht 59% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2024 10:37:05 ]
pi_213567524
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 10:15 schreef Zelva het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Aan welke groepering neemt hij als premier deel dan?
  Moderator woensdag 15 mei 2024 @ 10:40:30 #77
5428 crew  miss_sly
pi_213567542
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 10:24 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Nee, het kabinet staat of valt niet met of Plasterk lid is van de PvdA of niet. Tenzij de partijleiders eisen dat hij opzegt en hij dat weigert.

Maar het is natuurlijk maar een papieren discussie.
Nee, het staat of valt er niet mee. Het maakt alleen de wijzende vinger aan het einde richting PvdA nog eentje met een werkelijk doel. Want er deed een PvdA'er mee, de oorzaak van alle kwaad in onze samenleving.
pi_213567549
2012 !! Drie maanden na de val van Rutte I doordat Wilders de coalitie verliet
twitter
Zou Plasterk zich ooit alsnog schamen voor zijn politieke vriendschap met Wilders die droomt van Nederland 'zonder islam'?

[ Bericht 3% gewijzigd door Bluesdude op 15-05-2024 10:49:13 ]
  Moderator woensdag 15 mei 2024 @ 10:41:31 #79
5428 crew  miss_sly
pi_213567555
quote:
3s.gif Op woensdag 15 mei 2024 10:19 schreef phpmystyle het volgende:
Mensen die niet blij zijn met dit aankomende kabinet zijn niet per definitie links en al helemaal niet onredelijk.

Waarom neem je niet gewoon met argumenten en inhoudelijke posts deel aan de discussies en gesprekken?
pi_213567557
Op je 67ste nog premier worden, we hebben straks onze eigen Biden hier in Nederland.
  Overall beste user 2022 woensdag 15 mei 2024 @ 10:42:36 #81
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_213567563
Wilders gaat een elitaire hoogopgeleide plucheplakkende Amsterdams grachtengordeldier naar voren schuiven als premier? Valt tegen. Ik had liever iemand met gezond verstand gehad. Weet zo'n professor nou echt beter dan een door de Albert Heijn weggeconcurreerde SRV wagenbestuurder wat echt belangrijk is?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_213567564
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 10:41 schreef Jeroboam het volgende:
Op je 67ste nog premier worden, we hebben straks onze eigen Biden hier in Nederland.
Stel je aan. Die man is bijkans 20 jaar ouder.
  woensdag 15 mei 2024 @ 10:43:26 #83
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_213567574
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2024 10:41 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Mensen die niet blij zijn met dit aankomende kabinet zijn niet per definitie links en al helemaal niet onredelijk.

Waarom neem je niet gewoon met argumenten en inhoudelijke posts deel aan de discussies en gesprekken?
Dat doe ik. Ik post volop mee, ik noem bronnen als men erom vraagt als er een hiaat in hun kennis zit.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 15 mei 2024 @ 10:43:44 #84
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_213567577
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 10:41 schreef Jeroboam het volgende:
Plasterk oogt best fit vind ik.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_213567595
quote:
3s.gif Op woensdag 15 mei 2024 10:19 schreef phpmystyle het volgende:
En dan elders op fok deze parels uitpoepen:
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2024 10:33 schreef phpmystyle het volgende:
het eerste wat het kabinet moet doen is de orde herstellen in Amsterdam en andere "studenten" steden.
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2024 10:28 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ze hebben er een bende van gemaakt, en maken er nog steeds een bende van zoals je nu weer ziet in Amsterdam. En dan hebben ze nog de mond vol over rechtstaat.
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2024 10:24 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Dat en dan nog die wokisten van PvdA-GL en D66 :r
:'):')
pi_213567603
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2024 10:41 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Correct! Maar iedereen die PVV heeft gestemd wordt voor extreem-rechts uitgemaakt blijkbaar.

Dat zie je ook in NWS terug.
  woensdag 15 mei 2024 @ 10:47:12 #87
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_213567607
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2024 10:40 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Nee, het staat of valt er niet mee. Het maakt alleen de wijzende vinger aan het einde richting PvdA nog eentje met een werkelijk doel. Want er deed een PvdA'er mee, de oorzaak van alle kwaad in onze samenleving.
De enigen die daar intrappen hebben sowieso het IQ van een dropveter.
pi_213567613
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2024 10:46 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Correct! Maar iedereen die PVV heeft gestemd wordt voor extreem-rechts uitgemaakt blijkbaar.

Gek wel, ja, dat als je op een dergelijke partij stemt mensen denken dat je hun gedachtengoed deelt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2024 10:48:03 ]
pi_213567616
Omtzigt heeft nog een laatste velletje, RIP Plasterk-1
pi_213567623
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 10:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Omtzigt heeft nog een laatste velletje, RIP Plasterk-1
Niemand die het zou verbazen, vermoed ik.
  woensdag 15 mei 2024 @ 10:48:34 #91
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_213567629
quote:
10s.gif Op woensdag 15 mei 2024 10:46 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
En dan elders op fok deze parels uitpoepen:
[..]
[..]
[..]
:'):')
??
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 15 mei 2024 @ 10:48:38 #92
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_213567631
quote:

[..]

Wie niet voor extreemrechts uitgemaakt wil worden moet misschien eens ophouden een extreemrechtse club te steunen.
pi_213567640
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 10:48 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Niemand die het zou verbazen, vermoed ik.
Wel gevaarlijk met mensen die allemaal weinig geslapen hebben, Omtzigt komt niet ongeschonden die deur weer uit.
  woensdag 15 mei 2024 @ 10:49:14 #94
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_213567641
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 10:48 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Wie niet voor extreemrechts uitgemaakt wil worden moet misschien eens ophouden een extreemrechtse club te steunen.
Die hebben wij niet in het parlement hoor.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_213567645
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2024 10:49 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Die hebben wij niet in het parlement hoor.
Forum?
pi_213567649
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 10:47 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Gek wel, ja, dat als je op een dergelijke partij stemt mensen denken dat je hun gedachtengoed deelt.
Ook als je er niet op hebt gestemd. Zelfde verhaal.
  Moderator woensdag 15 mei 2024 @ 10:49:55 #97
5428 crew  miss_sly
pi_213567656
quote:

[..]

Wat is PVV volgens jou, als ze niet extreem of radicaal rechts zijn?
pi_213567665
quote:

[..]

Wilders heeft NL toch geleerd dat zaken benoemd moeten kunnen worden? Of werkt dat benoemen maar één kant uit?
  woensdag 15 mei 2024 @ 10:50:32 #99
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_213567667
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 10:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Forum?
Die zijn wel het meest rechts
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_213567671
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2024 09:37 schreef J.B. het volgende:

[..]
*zwaait vanaf de steiger in zijn werkkleding.*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')