abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213554249
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 23:33 schreef Origami94 het volgende:
Joost moest gewoon gecanceld worden omdat hij een te grote concurrent voor Israel was. Grootste sponsor is een Israelisch bedrijf en er is veel kritiek op het land.

Nederland werd in Italie tweede bij de televote
En de jury zou het geen slecht nummer vinden
Dat hij eruit vloog, was juist negatief voor de kansen van Israël
  Admin maandag 13 mei 2024 @ 23:50:49 #204
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_213554251
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 23:45 schreef pokkerdepok het volgende:
beetje consperacy-achtig, denken dat dit allemaal om israel ging.
zelfs een israelische vriendin van me zei dat vandaag...
Mijn post in de herhaling. Je zou je eens moeten verdiepen ( welnee, maar for argument's sake) in het reilen en zeilen van Israel door de jaren heen wereldwijd. Dat is een gegeven en niks anti-israels aan:

0s.gif Op maandag 13 mei 2024 16:09 schreef yvonne het volgende:
Nog maar eens in herinnering terug:

Joost's eerste optreden werd al gelekt. Nu verschijnt er altijd wel een paar beelden. Maarde delegatie en Joost waren hier niet blij mee en de beelden moesten na en hoop gemopper weg

*ophef

Joost verklaarde in diverse interviews al dat zijn optreden op delen met botste met EBU.
Hij deed het met schouderophalen af, hij vond het erg, maar erwas niets aan te doen. Men stond niet open voor wat er ook speelde.

*ophef

Blijkbaar is er meer voorgevallen want na de semi had Joost een cryptisch antwoord 'vraag maar lekker aan de EBU'

*ophef

Het andere gedrag op podium is na zien van meer acts van Joost begrijpelijk.

*fopophef

Daarna viel mij op dat de hele sfeer rond ESC nog nooit zo bizar is geweest. Vergelijk het eens met andere jaren, de vriendschappen, de verbroedering.

En let eens op de deelnemers, bv op de loper. Terughoudender dan ooit tevoren.
Er klopte iets niet in het hele plaatje.

En dan komt de vraag, of het meiske beseft dat anderen gehinderd worden door haar aanwezigheid.

En dan laat Joost weten, 'ja geef daar maar eens antwoord op'

Weer *ophef.

Want niemand wil de olifant in de kamer benoemen. Ja dank je de koekkoek, natuurlijk had iedereen last van de aanwezigheid.
Wat denk, dat de beveiliging uit 2 pipo's bestond?
Ik schat er een klein legertje forse mannekes aanwezig waren die vast niet vriendelijk aan een deelnemer vroegen, welke dan ook, even aan de kant te gaan. Dat door mannekes kennende lopen die dwars door je heen.

En dan krijg je een ESF waarbij deelnemers, sommige, geïntimideerd aanvoelen.

En dan krijg je een ESF waarbij ene Joost wél wil weten wat haar antwoord is over haar aanwezigheid.

Dus Joost lag al in de clinch met EBU, en mede door zijn wedervraag aan het meiske in de aandacht. Want niet iedereen is zich er van bewust dat een half legertje bewaking de status 'hush hush' HEEFT.

Bal een vuist of steek je hand voor een filmende camera (al dan niet uitgelokt) en ze hebben je.

*extra over beveiliging, status aparte en bewaking: lees de openbare enquête maar na over de Bijlmerramp.

Dus
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 13 mei 2024 @ 23:51:23 #205
163650 Greys
pi_213554254
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 23:49 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Ik denk dat het wel meevalt, ja, het is hard werken, van repetitie, naar persmoment, naar optreden, naar persmoment, naar repetitie, persmoment etc. etc.

Maar niemand wordt gedwongen iets te doen
Nou dat laatste dus kennelijk toch wel. Daar gaat nou net die hele rel om.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Admin maandag 13 mei 2024 @ 23:52:03 #206
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_213554257
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2024 23:51 schreef Greys het volgende:

[..]
Nou dat laatste dus kennelijk toch wel. Daar gaat nou net die hele rel om.
En dat wijkt af van de afgelopen jaren.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_213554258
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2024 23:48 schreef Za het volgende:

[..]
Mooie reclame voor zichzelf idd, maar zo indiscreet.

Dat rekje met die kleding van Joost, ik vind dit niet kunnen hoor.
Rare flex. Moet dat voor altijd geheim blijven ofzo? Bij gala’s en awards shows zien we toch ook altijd de ontwerpers posten etc
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  maandag 13 mei 2024 @ 23:52:09 #208
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_213554259
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 23:33 schreef Em31 het volgende:
[ x ]
Hebben we op FOK iemand die dit kan verstaan? :P
Ja.
Mevrouw wil een uitleg van EBU om dit in de toekomst te voorkomen.
Daarnaast vond ze dat uitsluiting te zwaar was en dat ze een rehearsal hadden moeten uitzenden in de finale.
  Moderator / Redactie Sport maandag 13 mei 2024 @ 23:52:28 #209
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_213554260
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 23:49 schreef d_elise het volgende:
Ik bedenk me eigenlijk nu pas dat zijn wat negatieve houding natuurlijk best te verklaren is door wat er is voorgevallen. En dan hielp dat gedoe met Israël niet mee natuurlijk.
Joost was een marterlaar in een groter probleem. Nou waren die problemen zo enorm dat het waarschijnlijk sowieso wel naar buiten was gekomen, maar op de manier waarop het gebeurd is was absoluut niet gebeurd zonder dat dat gebeurd was.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 13 mei 2024 @ 23:52:42 #210
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_213554263
Next time wear a bodycam all time ....
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 13 mei 2024 @ 23:52:48 #211
163650 Greys
pi_213554265
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 23:50 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Dat hij eruit vloog, was juist negatief voor de kansen van Israël
En dat was weer positief voor de EBU want die wilden niet dat ze wonnen wegens nóg grotere shitstorm volgend jaar.

/aluhoedje
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 13 mei 2024 @ 23:53:06 #212
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213554266
quote:

[..]
Ik denk dat het wel meevalt, ja, het is hard werken, van repetitie, naar persmoment, naar optreden, naar persmoment, naar repetitie, persmoment etc. etc.

Maar niemand wordt gedwongen iets te doen, niemand leeft op water en brood, en niemand wordt geslagen (nou ja, behalve die ene cameravrouw dan misschien).

Dit lijkt me dus overdreven:
[..]
Waar het wel een hel is? Het oosten van Oekraïne.
Het valt helemaal niet mee. Lees je in. Staat allemaal gewoon in deze reeks. Verder heb je genoeg namen van landen doorgekregen om zelf onderzoek te doen.

En nee, de cameravrouw is NIET "misschien geslagen".

De Zweedse politie heeft verklaard dat er niets fysieks is voorgevallen. Mag toch aannemen dat die daar niet over liegen.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_213554270
quote:
99s.gif Op maandag 13 mei 2024 23:52 schreef chufi het volgende:
Misschien ook wat trailcams ophangen voor de zekerheid
pi_213554271
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2024 23:47 schreef Greys het volgende:

Ik had hem toch echt liever gewoon in die finale gezien.
Wij allen, maar wie weet had hij niet gewonnen en dan toch diep gevallen na het initiele bizarre succes.
Morgen heeft niemand het meer over Nemo, maar Joost is de ongekroonde koning van het ESF en ver daarbuiten geworden, zijn succes wordt er alleen maar groter op en zijn aanhang, beter had het niet voor hem kunnen uitpakken, als hij het aankan.
  maandag 13 mei 2024 @ 23:54:25 #215
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_213554275
en een 360 op je hoofd ... :+
Musica Español
Come On
pi_213554277
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2024 23:53 schreef Za het volgende:

[..]
Wij allen, maar wie weet had hij niet gewonnen en dan toch diep gevallen na het initiele bizarre succes.
Morgen heeft niemand het meer over Nemo, maar Joost is de ongekroonde koning van het ESF en ver daarbuiten geworden, zijn succes wordt er alleen maar groter op en zijn aanhang, beter had het niet voor hem kunnen uitpakken, als hij het aankan.
Wel tijd om snel uit te buiten. Snel Europese tour aankondigen.
  Admin maandag 13 mei 2024 @ 23:54:59 #217
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_213554279
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 23:54 schreef RipCity het volgende:

[..]
Wel tijd om snel uit te buiten. Snel Europese tour aankondigen.
Stond al.

pi_213554283
quote:

[..]

Maar niemand wordt gedwongen iets te doen, niemand leeft op water en brood, en niemand wordt geslagen (nou ja, behalve die ene cameravrouw dan misschien).

Dit lijkt me dus overdreven:
[..]
Waar het wel een hel is? Het oosten van Oekraïne.
Zo kun je elke discussie doodslaan met "want weet je waar het pas echt erg is nu?"
pi_213554285
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2024 23:53 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Lees je in.

(...)

Verder heb je genoeg namen van landen doorgekregen om zelf onderzoek te doen.
Ah, ik moet me inlezen en zelf onderzoek doen. Omdat de Joost-fanclub geen antwoord wil geven.

quote:
En nee, de cameravrouw is NIET "misschien geslagen".

De Zweedse politie heeft verklaard dat er niets fysieks is voorgevallen. Mag toch aannemen dat die daar niet over liegen.
Laat die quotes van de politie dan eens zien. Ik vind alleen maar vorderingen over het proces. Niets inhoudelijks over de zaak.
  maandag 13 mei 2024 @ 23:55:47 #220
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_213554286
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2024 23:45 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]
Maar stel dat die dame nou een valse aangifte gedaan heeft? En ze op basis daarvan een beslissing hebben genomen?
Ze wilde (of mocht) ook niet met de AVROTROS of Joost in gesprek om het op te lossen.

De hele zaak is gewoon vreemd.
Er werd net bij Renze gezegd dat de vrouw geen bemiddeling of excuses accepteerde.
En op het moment dat er een aanklacht bij de politie ligt dan moet de organisatie natuurlijk ook wel grote stappen maken.

Er werd overigens ook gezegd dat Joost misschien wel gezegd had dat er geen beelden gemaakt mochten worden na het optreden maar dat dat mogelijk niet op papier is vastgelegd, alle kandidaten werden meteen na het optreden gefilmd.
Dat zie je bij sportevenementen ook en door de emoties na zo'n wedstrijd komen er dan soms opmerkelijke uitpraken of zaken in beeld..clickbait dus... goed voor de inkomsten.
  maandag 13 mei 2024 @ 23:56:25 #221
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_213554287
quote:
99s.gif Op maandag 13 mei 2024 23:52 schreef chufi het volgende:
Het zou me niets verbazen als de EBU dat dan weer juist weer tegen de 'veilige werkomgeving' van hun staff in vindt gaan. :')

ZIJ mogen JOU overal filmen en daar mag je niks van zeggen, maar andersom zullen wel hele andere regels gelden. Vermoed ik.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 13 mei 2024 @ 23:56:26 #222
163650 Greys
pi_213554289
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2024 23:53 schreef Za het volgende:

[..]
Ik denk dat z'n succes nog veel groter had kunnen zijn als hij gewoon in de finale stond.

En 'beter had het niet kunnen uitpakken' als er een veroordeling boven je hoofd hangt? Mwah. Ik denk echt dat hij dit tien keer liever allemaal positief had kunnen beleven. Net zo positief als die maandenlange aanloop.

Ik blijf het eeuwig zonde vinden. En tuurlijk ben ik blij dat hij als een jekko gaat met de streams nu! Al bijna 56 miljoen nu zelfs. Maar denk dat het er nóg meer waren geweest als hij in de finale had gestaan. Kan ik fout hebben hoor. Maar zo voelt het. :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 13 mei 2024 @ 23:57:06 #223
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213554292
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 23:55 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Ah, ik moet me inlezen en zelf onderzoek doen. Omdat de Joost-fanclub geen antwoord wil geven.
[..]
Laat die quotes van de politie dan eens zien. Ik vind alleen maar vorderingen over het proces. Niets inhoudelijks over de zaak.
Je hebt gewoon antwoord gehad.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 13 mei 2024 @ 23:57:24 #224
163650 Greys
pi_213554297
quote:
2s.gif Op maandag 13 mei 2024 23:56 schreef Jane het volgende:

[..]
Het zou me niets verbazen als de EBU dat dan weer juist weer tegen de 'veilige werkomgeving' van hun staff in vindt gaan. :')

ZIJ mogen JOU overal filmen en daar mag je niks van zeggen, maar andersom zullen wel hele andere regels gelden. Vermoed ik.
Goeie dit ja.
Benieuwd wat er was gebeurd als Joost die jongedame de hele tijd had gefilmd voor op z'n socials. Wedden dat hij er dan alsnog uit was gepleurd. _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Admin maandag 13 mei 2024 @ 23:57:34 #225
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_213554299
quote:
11s.gif Op maandag 13 mei 2024 23:55 schreef SiGNe het volgende:

[..]
Er werd net bij Renze gezegd dat de vrouw geen bemiddeling of excuses accepteerde.
En op het moment dat er een aanklacht bij de politie ligt dan moet de organisatie natuurlijk ook wel grote stappen maken.

Er werd overigens ook gezegd dat Joost misschien wel gezegd had dat er geen beelden gemaakt mochten worden na het optreden maar dat dat mogelijk niet op papier is vastgelegd, alle kandidaten werden meteen na het optreden gefilmd.
Dat zie je bij sportevenementen ook en door de emoties na zo'n wedstrijd komen er dan soms opmerkelijke uitpraken of zaken in beeld..clickbait dus... goed voor de inkomsten.
Dan zouden sporters , artiesten en alles eens harder moeten optreden, want het valt onder h zonder toestemming lastig vallen/privacy, vul maar in.

Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 13 mei 2024 @ 23:58:06 #226
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_213554301
quote:

[..]
[..]
Je kan gewoon op FOK! in deze reeks terug zoeken.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  maandag 13 mei 2024 @ 23:58:35 #227
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213554306
quote:

[..]

Dat de cameravrouw geen bemiddeling of excuses accepteerde heeft de directeur vd AVROTROS zaterdag al bij Eenvandaag gezegd. Dus dat was al bekend.
pi_213554307
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 23:52 schreef Bezsen het volgende:

[..]
Ja.
Mevrouw wil een uitleg van EBU om dit in de toekomst te voorkomen.
Daarnaast vond ze dat uitsluiting te zwaar was en dat ze een rehearsal hadden moeten uitzenden in de finale.
Bedankt!
pi_213554310
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2024 23:57 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Je hebt gewoon antwoord gehad.
Jouw antwoorden zijn anders behoorlijk minimaal.
  Admin maandag 13 mei 2024 @ 23:59:29 #230
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_213554314
quote:

[..]
[..]
Je bent vervelend, het antwoord staat overal a gegeven. Je mag als user best zelf eens zoeken hoor.

pi_213554316
Even een naïef vraagje tussendoor -
Ken hem verder niet goed behalve z’n esf deelname- maar zou hij ook een interview kunnen geven straks als ‘normaal’ persoon of zit die altijd in een of andere act modus net als die Stefano keizers? Lijkt me ook dodelijk vermoeiend. Of misschien is hij gewoon als dit?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 13 mei 2024 @ 23:59:56 #232
163650 Greys
pi_213554318
Oké tijd om af te haken zie ik. Good night goed volk!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213554319
quote:

[..]

Ja, maar dat is toch raar? Zeker als straks gewoon blijkt dat er weinig aan de hand was en ie er met een boete vanaf komt.
pi_213554323
quote:
17s.gif Op maandag 13 mei 2024 23:59 schreef yvonne het volgende:

[..]
Je bent vervelend, het antwoord staat overal a gegeven. Je mag als user best zelf eens zoeken hoor.
Als iemand zegt dat meerdere deelnemers dit festival als de hel ervaren hebben, dan mag dat best onderbouwd worden. En dat hoef ik niet te doen.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 14 mei 2024 @ 00:00:45 #235
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_213554325
quote:
10s.gif Op maandag 13 mei 2024 23:59 schreef Greys het volgende:
Oké tijd om af te haken zie ik. Good night goed volk!
Truste, sleep @yvonne even met je mee als je wilt ;)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_213554327
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2024 23:56 schreef Greys het volgende:

[..]
Ik denk dat z'n succes nog veel groter had kunnen zijn als hij gewoon in de finale stond.

En 'beter had het niet kunnen uitpakken' als er een veroordeling boven je hoofd hangt? Mwah. Ik denk echt dat hij dit tien keer liever allemaal positief had kunnen beleven. Net zo positief als die maandenlange aanloop.

Ik blijf het eeuwig zonde vinden. En tuurlijk ben ik blij dat hij als een jekko gaat met de streams nu! Al bijna 56 miljoen nu zelfs. Maar denk dat het er nóg meer waren geweest als hij in de finale had gestaan. Kan ik fout hebben hoor. Maar zo voelt het. :)
En het had hem een traumatische ervaring bespaard :( Net zoals wij zal hij ook altijd wel blijven denken "wat als?"
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 14 mei 2024 @ 00:01:22 #237
163650 Greys
pi_213554329
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 23:59 schreef RipCity het volgende:
Even een naïef vraagje tussendoor (ken hem verder niet goed); maar zou hij ook een interview kunnen geven straks als ‘normaal’ persoon of zit die altijd in een of andere act modus net als die Stefano keizers? Lijkt me ook dodelijk vermoeiend. Of misschien is hij gewoon als dit?
Hij heeft ons toch ook supernormaal geantwoord op vragen in Amsterdam. Hij deed tegen ons supergewoon. En volgens mij tegen de 39 andere interviewers ook daar. En tegen dat eerdere interview van Wiwi enzo. Ik zoek ff voorbeeldje, moment.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213554330
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 00:00 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Als iemand zegt dat meerdere deelnemers dit festival als de hel ervaren hebben, dan mag dat best onderbouwd worden. En dat hoef ik niet te doen.
Dan krijg je namen van deelnemende landen en dat is niet genoeg antwoord? :D
pi_213554331
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 00:00 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Ah, de volgende stoker. :)
  dinsdag 14 mei 2024 @ 00:02:30 #240
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_213554335
Ik las ergens, Redditch, dat er een hele hoop mensen stonden te wachten ..... Waarom zijn daar nog geen beelden van vraag ik me nu af
Musica Español
Come On
pi_213554337
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 00:01 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Dan krijg je namen van deelnemende landen en dat is niet genoeg antwoord? :D
Volgens mij was er maar één deelnemend land dat het over de hel had.

En vandaar dat ik namen krijg, maar geen voorbeelden (want die zijn er niet).
pi_213554338
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2024 23:59 schreef RipCity het volgende:
Ken hem verder niet goed behalve z’n esf deelname- maar zou hij ook een interview kunnen geven straks als ‘normaal’ persoon of zit die altijd in een of andere act modus net als die Stefano keizers? Lijkt me ook dodelijk vermoeiend. Of misschien is hij gewoon als dit?
Stefano Keizers! Die was toch ook onderdeel van het team? Ik heb niet alles gezien, maar die heb ik echt nergens voorbij zien komen

Of hoe hij zich tegenwoordig ook noemt
  dinsdag 14 mei 2024 @ 00:03:17 #243
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_213554341
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 23:58 schreef Em31 het volgende:

[..]
Bedankt!
Mochten jullie ooit nog transcripties nodig hebben van Slavische talen kunnen jullie altijd taggen!
pi_213554342
quote:
99s.gif Op maandag 13 mei 2024 23:54 schreef chufi het volgende:
en een 360 op je hoofd ... :+
pi_213554344
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 00:01 schreef Greys het volgende:

[..]
Hij heeft ons toch ook supernormaal geantwoord op vragen in Amsterdam. Hij deed tegen ons supergewoon. En volgens mij tegen de 39 andere interviewers ook daar. En tegen dat eerdere interview van Wiwi enzo. Ik zoek ff voorbeeldje, moment.
Dat weet ik niet/ niet gezien dus was oprechte vraag of die altijd zo hyped/soort kunst act was. Vroeg me gewoon opeens af of er ook een andere Joost was.
  dinsdag 14 mei 2024 @ 00:03:49 #246
45 SiGNe
pi_213554345
quote:
17s.gif Op maandag 13 mei 2024 23:57 schreef yvonne het volgende:

[..]
Dan zouden sporters , artiesten en alles eens harder moeten optreden, want het valt onder h zonder toestemming lastig vallen/privacy, vul maar in.
Iedereen is waarschijnlijk contractueel verplicht om er aan mee te werken.
Veel sporters en artiesten maken er zelf ook gebruik van maar dan is het in elk geval nog hun eigen keus.

Is ook wel iets van heden ten dage, iederreen krijgt soms weleens ongevraagd een camera onder de neus gestopt.
Is er een dodelijk ongeluk gebeurd, iedereen even de camera erbij halen om te filmen, niemand die nog helpt.
Alles voor de clicks.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 14 mei 2024 @ 00:04:12 #247
163650 Greys
pi_213554347
@RipCity check even kort een stukje of vind je hem hier niet 'gewoon'. Ik weet niet zo goed wat je bedoelt namelijk. Ik vond hem tot nu toe in bijna elk interview best gewoon namelijk. :D

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213554348
quote:
Misschien deze podcast eens luisteren. Een heel mooi en echt gesprek met Joost.
Listen to this episode from The Official Eurovision Song Contest Podcast on Spotify. Steve speaks to the brains behind Europapa! Joost Klein is representing the Netherlands with his happy hardcore bittersweet hit. He talks about the message behind the song and what happens inside his creative mind. Zaachariaha and Michael are Electric Fields, who are singing One Milkali (One Blood) for Australia. They discuss their love of Janet Jackson, the song's meaning and their long-standing friendship. 5MIINUST are one of Estonia’s most successful bands and joined up with duo Puuluup for their Eurovision entry which is called (nendest) markootikumidest ei tea me (küll) midagi. Joining Steve are Marko from Puuluup and Kohver from 5MIINUST to chat about their collaboration, bonding in the sauna and learning choreography for Eurovision. The Official Eurovision Song Contest podcast is produced and presented for the EBU by Steve Holden. The theme music is composed by Machine Sound. Visual design by Chris Fox and ÃÂngela Espejo. Learn more about your ad choices. Visit megaphone.fm/adchoices
  dinsdag 14 mei 2024 @ 00:04:21 #249
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213554350
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 00:03 schreef Bezsen het volgende:

[..]
Mochten jullie ooit nog transcripties nodig hebben van Slavische talen kunnen jullie altijd taggen!
Tof! *O*
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 14 mei 2024 @ 00:04:26 #250
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_213554351
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 00:03 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
kan hij meteen voor Google maps aan de slag ook
pi_213554353
quote:
11s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 00:03 schreef SiGNe het volgende:

[..]
Iedereen is waarschijnlijk contractueel verplicht om er aan mee te werken.
Veel sporters en artiesten maken er zelf ook gebruik van maar dan is het in elk geval nog hun eigen keus.

Is ook wel iets van heden ten dage, iederreen krijgt soms weleens ongevraagd een camera onder de neus gestopt.
Is er een dodelijk ongeluk gebeurd, iedereen even de camera erbij halen om te filmen, niemand die nog helpt.
Alles voor de clicks.
Daarom vind ik het ook zo raar dat het incident niet is vastgelegd door iemand anders.
pi_213554354
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 00:02 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Stefano Keizers! Die was toch ook onderdeel van het team? Ik heb niet alles gezien, maar die heb ik echt nergens voorbij zien komen

Of hoe hij zich tegenwoordig ook noemt
Heet nu gover ofzo en is weer Hele nieuwe persoonlijkheid. Was er wel soms op achtergrond
pi_213554356
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 00:05 schreef RipCity het volgende:

[..]
Heet nu gover ofzo en is weer Hele nieuwe persoonlijkheid. Was er wel soms op achtergrond
Donny Ronny zelfs nu volgens mij.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 14 mei 2024 @ 00:06:34 #255
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_213554358
quote:

[..]
Gover Meit, gewoond e naam die hij gekregen heeft bij zijn geboorte
de naam Stefano was een artiestennaam. dit zijn echte
  Admin dinsdag 14 mei 2024 @ 00:06:53 #256
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_213554359
@Ama weet wel meer over "Joost"die kent hem al langer als artiest.

Maar die slaapt denk ik al, en moest ik ook gaan doen van @Nizno :@

Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag.

Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 14 mei 2024 @ 00:07:13 #257
163650 Greys
pi_213554361
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 00:03 schreef RipCity het volgende:

[..]
Dat weet ik niet/ niet gezien dus was oprechte vraag of die altijd zo hyped/soort kunst act was. Vroeg me gewoon opeens af of er ook een andere Joost was.
Hij is interviews doen gewoon niet echt gewend. Zei hij ook een paar keer in Amsterdam. En toen iemand daar vroeg of hij dan niet van de pers houdt zei hij 'oh heus wel hoor maar ik ben gewoon niet echt mediageil'. :D
Maar in Malmö deed hij bijna elk interview ook echt gewoon kalm en leuk en als zichzelf. Wel in het blauwe pak.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 14 mei 2024 @ 00:07:30 #258
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213554362
quote:

[..]
Dat is zijn echte naam ;)
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Gover_Meit
  dinsdag 14 mei 2024 @ 00:08:16 #259
45 SiGNe
pi_213554364
quote:
Ja..

Ter verduidelijking, hij is gewoon zo... Stefano Keizers/Govert Meit net zo.
Een kennis van me is ook "artiest", die is in het dagelijkse leven ook niet heel anders dan op het podium (redelijk zelfde kapsel ook)
Natuurlijk komt er een klein beetje act bij kijken maar de basis blijft hetzelfde.

En als artiest zijn verplichte saaie interviews nooit leuk, ze willen het liefst alleen op het podium staan en de artiest zijn.
pi_213554366
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 00:07 schreef Greys het volgende:

[..]
Hij is interviews doen gewoon niet echt gewend. Zei hij ook een paar keer in Amsterdam. En toen iemand daar vroeg of hij dan niet van de pers houdt zei hij 'oh heus wel hoor maar ik ben gewoon niet echt mediageil'. :D
Maar in Malmö deed hij bijna elk interview ook echt gewoon kalm en leuk en als zichzelf. Wel in het blauwe pak.
Het is ook wel tekenend dat hij zowel bij het publiek als bij de buitenlandse pers een favoriet was. Iedereen was alleen maar positief over hem. Daarom hekel ik ook die Nederlandse columnbrigade nu opeens.
pi_213554368
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2024 23:56 schreef Greys het volgende:

Misschien niet, eigenlijk is hij teveel niet-doornsee voor die titel en het ESF an sich. Het hele groepje, hij Govert etc, zijn excentrieke figuren die hier niet op hun plaats waren, ik zie Joost zoveel liever lekker tekeer gaan zoals in die zwart wit video

Maar hij heeft zich laten zien al ruim voor het allemaal begon, ongekend, die mystiek blijft nu.
Een niet winnaar is een verliezer in feite, en dat is hem bespaard gebleven.

quote:
Ik neem dat niet zo serieus, een veroordeling ook nog. Zie verder helemaal onderaan mijn post.

quote:
Ik blijf het eeuwig zonde vinden.
Ik vind het ook echt jammer, en was ook echt wel kwaad hierover, maar zie het nu anders.

quote:
En tuurlijk ben ik blij dat hij als een jekko gaat met de streams nu! Al bijna 56 miljoen nu zelfs. Maar denk dat het er nóg meer waren geweest als hij in de finale had gestaan. Kan ik fout hebben hoor. Maar zo voelt het. :)
Kijk eens naar dat extreme succes, al die liefde en bijval, dat warme bad, al die mensen. Joost's eigen woorden zijn dat optreden of eigenlijk de liefde van het publiek therapie voor hem is, dat krijgt hij nu van alle kanten, vanuit tal van landen, misschien is dit mooier dan een plastic beker.
  dinsdag 14 mei 2024 @ 00:11:24 #262
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_213554370
Oke dus ze zeiden toch eerst dat het niks fysieks was? Nu zeggen ze bewijs tegen joost te hebben maar wat dan? Boeit mij toch geen reet als hij die vrouw niet heeft geslagen?

Enige wat mij kan shockeren is als hij roept dat hitler een hele goede daad heeft gedaan en dat hij haar liever op zo een trein ziet als toen of zoiets

Of ik schiet jou en je hele familie dood

Wat een heisa om niks
graag op anoniem
pi_213554372
Als ik die lijst met namen zie trouwens dan hoop ik maar dat het 't waard was, want anders hebben ze Twan van de Nieuwenhuijzen ook flink genaaid en daar hebben ze net 3 jaar heel close mee samen gewerkt. :X

(Al kreeg die van Cornald dan blijkbaar weer allemaal steun van andere delegaties)
  dinsdag 14 mei 2024 @ 00:12:15 #264
45 SiGNe
pi_213554375
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 00:05 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]
Daarom vind ik het ook zo raar dat het incident niet is vastgelegd door iemand anders.
Ja, ik zag beelden van andere artiesten die opkwamen maar daar stonden ook 2 andere mensen waarvan in elk geval 1 met camera.... maar die werden dus gefilmd.
dan zijn er dus in elk geval 2 camera's
  Moderator dinsdag 14 mei 2024 @ 00:13:47 #265
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_213554381
Als je weet waar je aan begint dan weet je ook dat je maar even moet schikken aan het regime daar. Ik zou dat zo kunnen, gewoon gedragen en niet helemaal wild gaan of denken alsof er geen regels zijn.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 14 mei 2024 @ 00:14:28 #266
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_213554385
quote:
11s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 00:12 schreef SiGNe het volgende:

[..]
Ja, ik zag beelden van andere artiesten die opkwamen maar daar stonden ook 2 andere mensen waarvan in elk geval 1 met camera.... maar die werden dus gefilmd.
dan zijn er dus in elk geval 2 camera's
als ik het goed zag bij boulevard ging het om het moment dat ze een deur door komen en dan een bocht moeten maken om richting de greenroom te gaan. een punt waar dus alleen de act die van het podium komt aanwezig is. mogelijk nog een begeleider. en die cameradame
  dinsdag 14 mei 2024 @ 00:14:39 #267
1986 Jane
pi_213554387
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 00:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
Als je weet waar je aan begint dan weet je ook dat je maar even moet schikken aan het regime daar. Ik zou dat zo kunnen, gewoon gedragen en niet helemaal wild gaan of denken alsof er geen regels zijn.
Hou toch op met je 'helemaal wild gaan'. :{w
  Moderator dinsdag 14 mei 2024 @ 00:17:33 #268
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_213554393
quote:
13s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 00:14 schreef Jane het volgende:

[..]
Hou toch op met je 'helemaal wild gaan'. :{w
Joost is een wilde jongen. Dat is hoe we hem kennen.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_213554395
Dank @Greys voor die YouTube. Snap nu idd waarom je me niet snapte. Hele normale gozer idd verder :D

Hij gaat optreden zie ik zondag in Enschede https://www.freshtival.nl(...)van-freshtival-2024/

Zou dat doorgaan??
pi_213554396
Hier dat gesprek met die politievrouw op 11 mei.
Geen fysiek geweld, wel bedreiging (it’s just a threat zei ze zelfs), iedereen is gehoord, onderzoek is afgerond (en dus naar het OM daar gestuurd blijkbaar).

https://www.rtl.nl/rtl-bo(...)n-onderzoek-afgerond

[ Bericht 2% gewijzigd door Mandy040986 op 14-05-2024 00:24:22 ]
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 14 mei 2024 @ 00:19:14 #271
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_213554397
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 00:18 schreef RipCity het volgende:
Dank @:greys voor die YouTube. Snap nu idd waarom je me niet snapte. Hele normale gozer idd verder :D

Hij gaat optreden zie ik zondag in Enschede https://www.freshtival.nl(...)van-freshtival-2024/

Zou dat doorgaan??
wat ik hier las gaat dat gewoon door idd
pi_213554406
Ben benieuwd @Nizno Mag hopen dat voor die tijd misschien iets van media optreden komt anders krijg je weer toestanden dat boulevard achter m aan gaat rennen of dat soort ongein. Beste kan je gewoon alles meteen kop in drukken door een goed media interview te geven lijkt me en wel deze week.
pi_213554418
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 00:20 schreef RipCity het volgende:
Ben benieuwd @:nizno Mag hopen dat voor die tijd misschien iets van media optreden komt anders krijg je weer toestanden dat boulevard achter m aan gaat rennen of dat soort ongein. Beste kan je gewoon alles meteen kop in drukken door een goed media interview te geven lijkt me en wel deze week.
Ik denk dat hem is afgeraden om nu iets te zeggen hangende het onderzoek.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 14 mei 2024 @ 00:24:04 #274
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_213554419
quote:
17s.gif Op maandag 13 mei 2024 23:41 schreef yvonne het volgende:
Ik vind het apart dat ze nu met deze hele lijst namen komen, lijkt op : I got your back.
Het is toch niet zo gek om te zeggen "Dit is breed besproken binnen de EBU met zowel de vertegenwoordiging van de leden en onderschreven door het bestuur, en niet de willekeurige beslissing van één of twee mensen."?

quote:
En kijk maar: echt echt, zie eens hoe degelijk we te werk zijn gegaan?
Had je liever dat ze niet degelijk te werk waren gegaan :?

quote:
En al deze mensen waren aanwezig, of te bereiken?
Ik kan me best indenken dat de hoge piefen van hun leden aanwezig geweest zullen zijn op verreweg het grootste evenement van de EBU in het jaar. De directrice van de NPO was ook gewoon in Malmö en is ook aangeschoven bij de gesprekken tussen AvroTROS en de EBU.

En voor wat bestuursleden van dergelijke organisaties betreft, dat zijn vrijwel altijd redelijke workaholics die als onderdeel van hun functie doorgaans snel bereikbaar zijn. Ook als ze niet in Malmö aanwezig waren, zal er zeker een email rondgegaan zijn met "Dit is er aan de hand, dit is wat we weten uit het politieonderzoek. We hebben dit besproken in de reference group, en zijn voornemens om tot directe diskwalificatie over te gaan op basis van overtreding van het reglement. Zijn jullie het hiermee eens? Reactie voor morgenochtend 11.00 uur graag."
pi_213554421
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 00:23 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ik denk dat hem is afgeraden om nu iets te zeggen hangende het onderzoek.
Dat kan nog 4 weken duren. Zo lang kan je toch niet stil blijven en wel optreden?
  dinsdag 14 mei 2024 @ 00:24:35 #276
1986 Jane
pi_213554422
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 00:18 schreef Mandy040986 het volgende:
Hier dat gesprek met die politievrouw op 11 mei.
Geen fysiek geweld, alleen bedreiging, iedereen is gehoord, onderzoek is afgerond (en dus naar het OM daar gestuurd blijkbaar).

https://www.rtl.nl/rtl-bo(...)n-onderzoek-afgerond
Hier klinkt het echt als iets kleins. "Just a threat", zegt ze. Verbaal, leek ze te impliceren. Niet aardig. Een sorry zou moeten volstaan, maar dat gaat moeilijk als de klaagster in kwestie vervolgens nergens meer aan wil meewerken, natuurlijk.
pi_213554431
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 00:24 schreef Jane het volgende:

[..]
Hier klinkt het echt als iets kleins. "Just a threat", zegt ze. Verbaal, leek ze te impliceren. Niet aardig. Een sorry zou moeten volstaan, maar dat gaat moeilijk als zij vervolgens nergens meer aan wil meewerken, natuurlijk.
Vind ik ook.
En dit komt van de woordvoerder van de Zweedse politie hè.
  Moderator dinsdag 14 mei 2024 @ 00:27:35 #278
375570 crew  Cyan9
pi_213554436
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2024 23:40 schreef Greys het volgende:

[..]
Sowieso Ierland, Litouwen en de band uit Noorwegen hebben het openlijk geuit en gezegd. De zangeres uit Noorwegen heeft geschreven dat ze zelfs eraan dachten om niet meer aan de finale mee te doen. Misschien meer maar die heb ik nog niet langs zien komen maar ik volg ze ook lang niet allemaal zelf op alle socials.

Edit: oh ja en Portugal die vonden dat ze in een politiek gebeuren werden gedwongen.
De Poolse deelnemer heeft zich ook uitgesproken.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 14 mei 2024 @ 00:27:36 #279
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_213554437
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 00:24 schreef RipCity het volgende:

[..]
Dat kan nog 4 weken duren. Zo lang kan je toch niet stil blijven en wel optreden?
ik zie dat hem prima lukken, gewoon niet op vragen in gaan die richting zweden wijzen.
  dinsdag 14 mei 2024 @ 00:29:11 #280
1986 Jane
pi_213554443
Wijze les, mensen. In het buitenland altijd gewoon in het Nederlands schelden, dreigen, enz. Dan kan niemand je wat maken. :+

Nederlanders ook altijd met hun neiging om te willen laten zien hoe goed hun Engels is. B-)
pi_213554447
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_213554449
nog even gauw posten in dit topic *O*
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
  dinsdag 14 mei 2024 @ 00:31:38 #283
1986 Jane
pi_213554455
quote:
84s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 00:27 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
De Poolse deelnemer heeft zich ook uitgesproken.
Zelfs de winnaar zei dat Eurovisie wat reparaties nodig had, dus zelfs die had het niet helemaal als een feestje ervaren.
  dinsdag 14 mei 2024 @ 00:34:46 #284
45 SiGNe
pi_213554476
quote:
99s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 00:14 schreef Nizno het volgende:

[..]
als ik het goed zag bij boulevard ging het om het moment dat ze een deur door komen en dan een bocht moeten maken om richting de greenroom te gaan. een punt waar dus alleen de act die van het podium komt aanwezig is. mogelijk nog een begeleider. en die cameradame
Ja daar ja, kwamen oa de ierse artiesten en ook de israëlische artiesten langs.
maar op die beelden zie je dus 2 mensen die bezig zijn met het filmen van de kandidaten.

Misschien was dat even een filmpje om te laten zien hoe ze filmen en stond die 2e camera er niet de hele tijd bij?
Al lieten ze wel meerdere kandidaten voorbijkomen, stuk of 4-5 dus ze stonden er minstens 12 minuten.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 14 mei 2024 @ 00:35:46 #285
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_213554484
quote:
11s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 00:34 schreef SiGNe het volgende:

[..]
Ja daar ja, kwamen oa de ierse artiesten en ook de israëlische artiesten langs.
maar op die beelden zie je dus 2 mensen die bezig zijn met het filmen van de kandidaten.

Misschien was dat even een filmpje om te laten zien hoe ze filmen en stond die 2e camera er niet de hele tijd bij?
Al lieten ze wel meerdere kandidaten voorbijkomen, stuk of 4-5 dus ze stonden er minstens 12 minuten.
zo zag het er bij rtlb niet uit, maar ik wil je direct geloven
  dinsdag 14 mei 2024 @ 00:36:39 #286
45 SiGNe
pi_213554491
quote:
99s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 00:35 schreef Nizno het volgende:

[..]
Ik zag het net bij renze voorbij komen, ook RTL dus vast zelfde beelden
Degene die filmde (en de producer/interviewer?) waren in het zwart gekleed.
  dinsdag 14 mei 2024 @ 00:39:33 #287
45 SiGNe
pi_213554508
quote:
99s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 00:35 schreef Nizno het volgende:

[..]
Ho wacht.. ik zit het stukje nog een keer terug te kijiken en die 2 in het zwart bleken bij de ierse delegastie te horen (er werd omhelsd)
Dus ik heb het verkeerd gezien.
pi_213554516
quote:
12s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 00:29 schreef Jane het volgende:
Wijze les, mensen. In het buitenland altijd gewoon in het Nederlands schelden, dreigen, enz. Dan kan niemand je wat maken. :+
In Zuid-Limburg hebben we een stopwoordje: "auwhoer". Soort uiting van verbazing. Ooit een zaak bij de politierechter meegemaakt van een agente die daar niet bekend mee was en dacht dat verdachte haar een oude hoer had genoemd. Vrijspraak.
  dinsdag 14 mei 2024 @ 01:06:23 #289
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_213554588
Wat is die Stefan Raatgever een vervelende man. Waylon sloopte hem terecht.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 14 mei 2024 @ 01:10:27 #290
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_213554592
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 01:06 schreef superniger het volgende:
Wie wat waar? Boullie?

Waar blijft de verklaring van AVROTROS eigenlijk? Ze moeten toch binnenkort iets gaan zeggen over welke verdere stappen ze gaan nemen? Wanneer is de eerstvolgende vergadering met de delegatiehoofden weer?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  dinsdag 14 mei 2024 @ 01:23:31 #291
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213554620
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 01:10 schreef Andromache het volgende:

[..]
Wie wat waar? Boullie?

Waar blijft de verklaring van AVROTROS eigenlijk? Ze moeten toch binnenkort iets gaan zeggen over welke verdere stappen ze gaan nemen? Wanneer is de eerstvolgende vergadering met de delegatiehoofden weer?
quote:
AVROTROS reageert niet inhoudelijk op het nieuws rondom Klein. "We wachten nu eerst de uitkomst van het onderzoek van de Zweedse justitie af. Pas daarna kunnen we weer een update geven", laat een woordvoerder weten.
https://www.nu.nl/songfes(...)en-enkele-weken.html
  dinsdag 14 mei 2024 @ 01:31:10 #292
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_213554644
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 01:10 schreef Andromache het volgende:

[..]
Wie wat waar? Boullie?

Hij zat bij Renze.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_213554665
Deel 100! Even een post maken, hier moet ik geweest zijn :J
  dinsdag 14 mei 2024 @ 01:39:34 #294
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_213554673
quote:
Dan weet je dus direct welke kant het opgaat. Wat sputteren en vooral veel meebuigen. De strafzaak staat er in principe los van, het gaat er in principe om dat de EBU veel te veel in zichzelf is gaan geloven en de artiesten niet meer centraal staan, en afspraken kennelijk zo hol als wat zijn. Om daar wat van te vinden, hoef je echt niet de strafzaak af te wachten.

Ik wil weten of en hoe er juridische bijstand verkend is door de AT of zelfs de NPO. Kun je dat WOO'en?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_213554696
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 12:29 schreef d_elise het volgende:

Wat zou het fijn zijn als ooit die beelden gewoon naar buiten komen. Dan is het duidelijk.
Die beelden gaan nooit naar buiten komen, je zal nooit uit officiële bron de naam te horen krijgen van wie de aangifte deed, Joost zal er geen interview over geven, noch zul je ooit weten wat er precies heeft plaatsgevonden.
Geen enkele partij heeft hier belang bij.

Dit wordt achter gesloten deuren geschikt.
pi_213554748

[ Bericht 92% gewijzigd door Za op 14-05-2024 02:35:05 ]
  dinsdag 14 mei 2024 @ 02:30:28 #297
436222 Japepk
Padvinder
pi_213554772
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 01:06 schreef superniger het volgende:
Nah bij Renze stelde hij wel terechte vragen hoor
't Echte en 't ware!
pi_213554830
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 22:51 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind zelf 'ik houd iemand voor onschuldig tot het tegendeel is bewezen' ook niet helemaal terecht. Ik denk dat je informatie past in kennis die je al hebt en die je gaandeweg opdoet. Als je veel informatie hebt waardoor je weet dat iemand een goed of zachtaardig persoon is, dan zal je zo'n incident minder geloofwaardig vinden dan wanneer je met iemand als Lil' Kleine te maken hebt. Daarom heb ik de mening van @:greys hoog zitten, want die heeft informatie uit de eerste hand.

Ik zie Greys juist vaak heel erg doorslaan in enthousiasme, en dat siert haar. Maar maakt haar niet persé een betrouwbare bron. Douwe Bob bijv. was ook geweldig sympathiek.

Verder kan iemand supervriendelijk en leuk zijn, én uit zijn slof schieten als de spanning te hoog oploopt. Niemand is 100% het ene of het andere. En zeker als je weet dat hij getraumatiseerd is en moeite heeft met emoties reguleren is het echt veel logischer om aan te nemen dat er wel degelijk iets heftigs is gebeurd.
  dinsdag 14 mei 2024 @ 03:32:49 #299
436222 Japepk
Padvinder
pi_213554850
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 03:19 schreef Cosima het volgende:

[..]
Ik zie Greys juist vaak heel erg doorslaan in enthousiasme, en dat siert haar. Maar maakt haar niet persé een betrouwbare bron. Douwe Bob bijv. was ook geweldig sympathiek.

Verder kan iemand supervriendelijk en leuk zijn, én uit zijn slof schieten als de spanning te hoog oploopt. Niemand is 100% het ene of het andere. En zeker als je weet dat hij getraumatiseerd is en moeite heeft met emoties reguleren is het echt veel logischer om aan te nemen dat er wel degelijk iets heftigs is gebeurd.
Maar je zegt zelf al; aannemen. Tot nu toe spreken alle echte bronnen dat tegen. Statements van Avrotros en de Zweedse politie die ook zegt dat er niks fysieks is gebeurt.

Dat het OM denkt dat Joost vervolgd kan worden wil dus niet meteen zeggen dat het voor iets heftigs is. Alleen dat er bewijs is voor wat er blijkbaar is gebeurd. Kan bij wijze van spreken ook door rood rijden zijn.
't Echte en 't ware!
pi_213555006
Ik dacht dat Joost ook de camera had gesloopt, maar dat is ook niet zo?
pi_213555020
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 05:56 schreef quirina het volgende:
Ik dacht dat Joost ook de camera had gesloopt, maar dat is ook niet zo?
In officiële berichtgeving wordt er niet over gerept.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')