Ik vind het apart dat ze nu met deze hele lijst namen komen, lijkt op : I got your back.quote:Op maandag 13 mei 2024 23:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De EBU zegt dat het een unanieme beslussing was:
https://eurovision.tv/med(...)ovision-song-contest
Welke acts dan?quote:Op maandag 13 mei 2024 23:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, dat hebben meerdere acts gedaan.
Je mag ook gewoon de andere reacties in dit topic lezen, hoor. Greys heeft al heel netjes geantwoord.quote:
+ Polen & Oekraïne.quote:Op maandag 13 mei 2024 23:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Sowieso Ierland, Litouwen en de band uit Noorwegen hebben het openlijk geuit en gezegd. De zangeres uit Noorwegen heeft geschreven dat ze zelfs eraan dachten om niet meer aan de finale mee te doen. Misschien meer maar die heb ik nog niet langs zien komen maar ik volg ze ook lang niet allemaal zelf op alle socials.
Edit: oh ja en Portugal die vonden dat ze in een politiek gebeuren werden gedwongen.
Ik heb vooral het idee dat het de tactiek is om zoveel mogelijk namen te droppen omdat er straks bekend wordt dat het allemaal wel mee viel qua bedreiging. Een vuist in de lucht nadat iemand al meerdere keren die week de afspraken heeft geschonden.quote:Op maandag 13 mei 2024 23:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind het apart dat ze nu met deze hele lijst namen komen, lijkt op : I got your back.
En kijk maar: echt echt, zie eens hoe degelijk we te werk zijn gegaan?
En al deze mensen waren aanwezig, of te bereiken?
En hoe is de kwestie aan ze voorgelegd? Want al die mensen waren er ook niet bij natuurlijk.quote:Op maandag 13 mei 2024 23:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind het apart dat ze nu met deze hele lijst namen komen, lijkt op : I got your back.
Rijen gesloten houden. Ze kunnen dit wel zeggen om steviger over te komen maar we kunnen het niet controleren.quote:Op maandag 13 mei 2024 23:41 schreef Leshy het volgende:
[..]
[..]
Officieel statement van de EBU.
Vooruit, mogelijk waren er in die Reference Group nog wel een paar leden die het oneens waren. Maar een beslissende meerderheid en de volledige bestuursraad waren het blijkbaar wel eens. Dan ben je dus gewoon klaar.
Greys, ik weet dat je hier verdrietig over bent, meer dan misschien.quote:Op maandag 13 mei 2024 23:22 schreef Greys het volgende:
Het voelt heel oneerlijk hoe onveilig velen zich daar voelden en ik denk dat ik (en velen) het daarom als extra unfair voelen voor Joost.
Ook al heeft ie *iets* gedaan, want dat ontdekt niemand en hij zelf ook niet. Er zouden hier toch een beetje verzachtende omstandigheden moeten zijn omdat EBU zelf die stressvolle situatie en hoogspanning heeft gecreëerd door a) Israël te laten meedoen wat gevoelig lag en b) hun schema knettervol te duwen met allerlei verplichtingen waardoor mensen moe en gefrustreerd worden en C) de medewerker zelf ook afspraak negeerde.
Maar stel dat die dame nou een valse aangifte gedaan heeft? En ze op basis daarvan een beslissing hebben genomen?quote:Op maandag 13 mei 2024 23:41 schreef Leshy het volgende:
[..]
[..]
Officieel statement van de EBU.
Vooruit, mogelijk waren er in die Reference Group nog wel een paar leden die het oneens waren. Maar een beslissende meerderheid en de volledige bestuursraad waren het blijkbaar wel eens. Dan ben je dus gewoon klaar.
Daar heb je al antwoord op gehad:quote:
Zijn allemaal mét bron gepost in deze reeks. Gisteren of vandaag Polen. Oekraïne vandaag ook nog. En nee, ik ga ze niet voor je opzoeken.quote:Op maandag 13 mei 2024 23:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Sowieso Ierland, Litouwen en de band uit Noorwegen hebben het openlijk geuit en gezegd. De zangeres uit Noorwegen heeft geschreven dat ze zelfs eraan dachten om niet meer aan de finale mee te doen. Misschien meer maar die heb ik nog niet langs zien komen maar ik volg ze ook lang niet allemaal zelf op alle socials.
Edit: oh ja en Portugal die vonden dat ze in een politiek gebeuren werden gedwongen.
Wat mooie foto’s van haar werk? Hoezo indiscreet? Mooie reclame voor haarzelf toch en leuk die details te zienquote:
Nee dat klopt wel eigenlijk.quote:Op maandag 13 mei 2024 23:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Eigenlijk nog geen positieve reactie gehoord.
Goeiequote:Op maandag 13 mei 2024 23:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb vooral het idee dat het de tactiek is om zoveel mogelijk namen te droppen omdat er straks bekend wordt dat het allemaal wel mee viel qua bedreiging. Een vuist in de lucht nadat iemand al meerdere keren die week de afspraken heeft geschonden.
En je zou in feite hun statuten moeten uitpluizen om te zien hoe eea beslist wordt.quote:Op maandag 13 mei 2024 23:44 schreef Jane het volgende:
[..]
En hoe is de kwestie aan ze voorgelegd? Want al die mensen waren er ook niet bij natuurlijk.
Legitieme vragen.quote:Op maandag 13 mei 2024 23:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ook een goed punt.quote:Op maandag 13 mei 2024 23:44 schreef Jane het volgende:
[..]
En hoe is de kwestie aan ze voorgelegd? Want al die mensen waren er ook niet bij natuurlijk.
Ik had hem toch echt liever gewoon in die finale gezien.quote:Op maandag 13 mei 2024 23:44 schreef Za het volgende:
[..]
Greys, ik weet dat je hier verdrietig over bent, meer dan misschien.
Iedereen houdt van Joost en vindt hem instant fantastisch, maar hij is wie hij is door zijn schaduwkant. Daarnaast is woede een fase in de verwerking die hij meen ik doormaakt, dus wie weet.
Aan die pers tafel had hij ook een totaal andere vibe (want hij kan niet zonder zijn vrienden om hem heen), hij is misschien soms woedend of zelfs onredelijk en agressief, dat mag toch? Het leven was oneerlijk voor hem.
Wees gewoon blij indien hij zich misdragen heeft, niet gedesillusioneerd als een slachtoffer thuis zit, maar als dader, en als iemand die op weg is zijn verleden goed te verwerken en alle facetten van emoties doorloopt (if so), en dit misschien nodig had.
Hij heeft meer fans dan ooit, meer mensen die van hem houden dan ooit, ongeacht. Ongekend succes. Joost is zeer geliefd en is wereldnieuws.
En wie beweert dat precies hier?quote:Op maandag 13 mei 2024 23:45 schreef pokkerdepok het volgende:
beetje consperacy-achtig, denken dat dit allemaal om israel ging.
zelfs een israelische vriendin van me zei dat vandaag...
Mooie reclame voor zichzelf idd, maar zo indiscreet.quote:Op maandag 13 mei 2024 23:45 schreef RipCity het volgende:
Wat mooie foto’s van haar werk? Hoezo indiscreet? Mooie reclame voor haarzelf toch en leuk die details te zien
Ik denk dat het wel meevalt, ja, het is hard werken, van repetitie, naar persmoment, naar optreden, naar persmoment, naar repetitie, persmoment etc. etc.quote:Op maandag 13 mei 2024 23:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Daar heb je al antwoord op gehad:
[..]
Zijn allemaal mét bron gepost in deze reeks. Oekraïne vandaag ook nog. En nee, ik ga ze niet voor je opzoeken.
Waar het wel een hel is? Het oosten van Oekraïne.quote:Op maandag 13 mei 2024 23:31 schreef Jane het volgende:
[..]
Nu meerdere acts hebben losgelaten dat ze hun tijd daar als hel ervaren hebben, wil je dat toch niemand willens en wetens aandoen.
Dit zie ik even niet, zelfs niet als ik m'n best doe.quote:Op maandag 13 mei 2024 23:48 schreef Za het volgende:
[..]
Mooie reclame voor zichzelf idd, maar zo indiscreet.
Dat rekje met die kleding van Joost, ik vind dit niet kunnen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |