Maar dat bedoel ik toch helemaal niet?quote:
Dat is gelet op het aanhoudende wangedrag van Israëlische delegatieleden wel wat clownesk ja.quote:Op maandag 13 mei 2024 22:57 schreef Greys het volgende:
Uit het statement van EBU
[..]
Lachen en huilen tegelijk. Omdat het gewoon niet waar is.
Mja, als het statement van de vrouw anders is dan wat AT zegt, heeft de politie automatisch ook dat andere verhaal (naast dat van Joost/AT)quote:Op maandag 13 mei 2024 23:00 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nou staat toch wel iets in. Dank @:hole1988. Kennelijk zijn er meerdere getuigen en heeft de politie een ander verhaal dan de AT. Dat vind ik toch wel opmerkelijk.
We have a zero tolerance policy toward inappropriate behavior, except when it concerns Israel. They can do whatever the hell they like.quote:Op maandag 13 mei 2024 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Er worden geen feiten gegeven en ze wijzen met de vinger naar de persoon die ze gediskwalificeerd hebben (goh wat raar). Dat verhaal van de politie lees ik er niet in.quote:Op maandag 13 mei 2024 23:00 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nou staat toch wel iets in. Dank @:hole1988. Kennelijk zijn er meerdere getuigen en heeft de politie een ander verhaal dan de AT. Dat vind ik toch wel opmerkelijk.
Nogmaals, ik bedoelde er helemaal niks verkeerds meequote:
Wacht, even terugspoelen.quote:Op maandag 13 mei 2024 23:00 schreef trein2000 het volgende:
[..]
In beginsel is zo’n verklaring natuurlijk net zo veel waard als die van de AT.
Nee, want zij moeten verantwoorden dat Joost is gediskwalificeerd. Avrotros had ook Joost voor de bus kunnen gooien, dat had voor hun reputatie niks uitgemaakt.quote:Op maandag 13 mei 2024 23:00 schreef trein2000 het volgende:
[..]
In beginsel is zo’n verklaring natuurlijk net zo veel waard als die van de AT.
Dankquote:Op maandag 13 mei 2024 22:55 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik kom je even bijvallen dat Instagram idd heel lastig is zonder account. Ik heb er ook geen een en ik zie vaak ook niet datgene wat bedoeld wordt als ik op een link klik.
Tuurlijk! Alleen kan het zijn dat iemand zonder insta soms vraagt waar je op doelt, want ik heb ook vaak het idee dat ik iets anders zie dan mensen met een account.quote:
Ze hebben het in die verklaring wederom uitsluitend over "staff" (medewerkers).quote:Op maandag 13 mei 2024 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja opzich, de schade aan Joost zijn deelname is al gedaan inderdaad.quote:Op maandag 13 mei 2024 23:05 schreef Za het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat Joost iemand een pets heeft verkocht, hupla met de flakke hand én een camera aan diggelen.
Want wanneer dat niet zo is, en hij onterecht gediskwalificeerd is, komt hij in een vervelende slachtofferrol, en dat heeft hij al lang genoeg meegemaakt.
Dus geweld en vernieling gaarne, hup Joost! 💙🐦
Dank je dat we dat in elk geval eens kunnen zijn.quote:Op maandag 13 mei 2024 23:01 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat is gelet op het aanhoudende wangedrag van Israëlische delegatieleden wel wat clownesk ja.
Dat is toch erg, dat dat niet geldt als deelnemers worden gepest en pers wordt afgeluisterd enzo en stiekem worden gefilmd (wat vele persleden hebben verklaard). Geaccrediteerde pers en zeker deelnemers zouden toch net zo beschermd moeten worden als medewerkers van de EBU. Ze zijn op dat moment zelfs een soort medewerkers van ze.quote:Op maandag 13 mei 2024 23:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze hebben het in die verklaring wederom uitsluitend over "staff" (medewerkers).
Dat sluit ik ook bepaald niet uit hoor.quote:Op maandag 13 mei 2024 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Dank je dat we dat in elk geval eens kunnen zijn.
En ik kan het uiteraard nooit bewijzen maar m'n vermoeden is heel sterk dat als bv een van de dansers van Israël dat gebaar had gemaakt het vast vergoelijkt had geworden onder 'gezien de spanning...' etc en een excuus genoeg had geweest. Ik denk niet dat ze Israël hadden gediskwalificeerd. Denk. Niet weet. Voor de duidelijkheid.
(Ik denk zelf niet dat ze er van de betalende Big 5 hadden gediskwalificeerd.)
Tja ik vind dat lastig. Ik weet niet hoe oud de medewerker in kwestie is en wat er precies gebeurd is. Kan me voorstellen dat als je daadwerkelijk bedreigd bent je ook gewoon even tot jezelf wil komen. Er was ook weinig tijd natuurlijk. Kan me goed voorstellen dat wanneer er een week tussen gezeten had het anders gegaan was. Een en ander natuurlijk wel afhankelijk van wat er nu precies gebeurd is.quote:En stel dat Joost wél een camera heeft gemold ofzo vind ik het gewoon meer dan terecht dat hij daar een boete ofzo voor krijgt. Maar hier had op z'n minst eerst de mogelijkheid voor een gesprek moeten komen.
quote:
Is dat ooit eerder voorgekomen in een ESF-reeks?quote:
Volledig eens dat die óók beschermd moeten wordenquote:Op maandag 13 mei 2024 23:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is toch erg, dat dat niet geldt als deelnemers worden gepest en pers wordt afgeluisterd enzo en stiekem worden gefilmd (wat vele persleden hebben verklaard). Geaccrediteerde pers en zeker deelnemers zouden toch net zo beschermd moeten worden als medewerkers van de EBU. Ze zijn op dat moment zelfs een soort medewerkers van ze.
Jezus wat indiscreet dit.quote:Op maandag 13 mei 2024 22:40 schreef Momo het volgende:
Ook een reactie van de stylist Marleen Ettema
https://www.instagram.com/p/C661h-dIlAR/?img_index=1
Ik denk dat Joost zich niet bepaald veilig heeft gevoeld nee. En niet in een "prettige werkomgeving" was. Afgezien van het (meerdere keren) lastigvallen door die vrouw met haar camera (volgens Joost/AT) zijn er gewoon bewijzen dat hij lastig werd gevallen door de Israëlische delegatie. Het is toch een schande dat eigenlijk niemand echt een leuke tijd heeft gehad?!quote:Op maandag 13 mei 2024 23:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is toch erg, dat dat niet geldt als deelnemers worden gepest en pers wordt afgeluisterd enzo en stiekem worden gefilmd (wat vele persleden hebben verklaard). Geaccrediteerde pers en zeker deelnemers zouden toch net zo beschermd moeten worden als medewerkers van de EBU. Ze zijn op dat moment zelfs een soort medewerkers van ze.
Tja weet je. Een wedstrijd is niet altijd leuk en spelregels kunnen soms knellen. Dat hoort er tot op zekere hoogte ook gewoon bij. En dan heb je je gemak te houden, dat is gewoon onderdeel van professionaliteit. Ik ben het wel met @Greys eens dat de handhaving van die regels willekeurig aandoet. Maar dat doet aan de afkeurenswaardigheid van bedreiging niets af.quote:Op maandag 13 mei 2024 23:13 schreef d_elise het volgende:
[..]
Ik denk dat Joost zich niet bepaald veilig heeft gevoeld nee. En niet in een "prettige werkomgeving" was. Afgezien van het (meerdere keren) lastigvallen door die vrouw met haar camera (volgens Joost/AT) zijn er gewoon bewijzen dat hij lastig werd gevallen door de Israëlische delegatie. Het is toch een schande dat eigenlijk niemand echt een leuke tijd heeft gehad?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |