Je kan gewoon op FOK! in deze reeks terug zoeken.quote:Op maandag 13 mei 2024 23:55 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ah, ik moet me inlezen en zelf onderzoek doen. Omdat de Joost-fanclub geen antwoord wil geven.
[..]
Laat die quotes van de politie dan eens zien. Ik vind alleen maar vorderingen over het proces. Niets inhoudelijks over de zaak.
Dat de cameravrouw geen bemiddeling of excuses accepteerde heeft de directeur vd AVROTROS zaterdag al bij Eenvandaag gezegd. Dus dat was al bekend.quote:Op maandag 13 mei 2024 23:55 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Er werd net bij Renze gezegd dat de vrouw geen bemiddeling of excuses accepteerde.
En op het moment dat er een aanklacht bij de politie ligt dan moet de organisatie natuurlijk ook wel grote stappen maken.
Er werd overigens ook gezegd dat Joost misschien wel gezegd had dat er geen beelden gemaakt mochten worden na het optreden maar dat dat mogelijk niet op papier is vastgelegd, alle kandidaten werden meteen na het optreden gefilmd.
Dat zie je bij sportevenementen ook en door de emoties na zo'n wedstrijd komen er dan soms opmerkelijke uitpraken of zaken in beeld..clickbait dus... goed voor de inkomsten.
Bedankt!quote:Op maandag 13 mei 2024 23:52 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ja.
Mevrouw wil een uitleg van EBU om dit in de toekomst te voorkomen.
Daarnaast vond ze dat uitsluiting te zwaar was en dat ze een rehearsal hadden moeten uitzenden in de finale.
Je bent vervelend, het antwoord staat overal a gegeven. Je mag als user best zelf eens zoeken hoor.quote:Op maandag 13 mei 2024 23:55 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ah, ik moet me inlezen en zelf onderzoek doen. Omdat de Joost-fanclub geen antwoord wil geven.
[..]
Laat die quotes van de politie dan eens zien. Ik vind alleen maar vorderingen over het proces. Niets inhoudelijks over de zaak.
Ja, maar dat is toch raar? Zeker als straks gewoon blijkt dat er weinig aan de hand was en ie er met een boete vanaf komt.quote:Op maandag 13 mei 2024 23:55 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Er werd net bij Renze gezegd dat de vrouw geen bemiddeling of excuses accepteerde.
En op het moment dat er een aanklacht bij de politie ligt dan moet de organisatie natuurlijk ook wel grote stappen maken.
Er werd overigens ook gezegd dat Joost misschien wel gezegd had dat er geen beelden gemaakt mochten worden na het optreden maar dat dat mogelijk niet op papier is vastgelegd, alle kandidaten werden meteen na het optreden gefilmd.
Dat zie je bij sportevenementen ook en door de emoties na zo'n wedstrijd komen er dan soms opmerkelijke uitpraken of zaken in beeld..clickbait dus... goed voor de inkomsten.
Als iemand zegt dat meerdere deelnemers dit festival als de hel ervaren hebben, dan mag dat best onderbouwd worden. En dat hoef ik niet te doen.quote:Op maandag 13 mei 2024 23:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je bent vervelend, het antwoord staat overal a gegeven. Je mag als user best zelf eens zoeken hoor.
Truste, sleep @yvonne even met je mee als je wiltquote:Op maandag 13 mei 2024 23:59 schreef Greys het volgende:
Ok tijd om af te haken zie ik. Good night goed volk!
En het had hem een traumatische ervaring bespaardquote:Op maandag 13 mei 2024 23:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat z'n succes nog veel groter had kunnen zijn als hij gewoon in de finale stond.
En 'beter had het niet kunnen uitpakken' als er een veroordeling boven je hoofd hangt? Mwah. Ik denk echt dat hij dit tien keer liever allemaal positief had kunnen beleven. Net zo positief als die maandenlange aanloop.
Ik blijf het eeuwig zonde vinden. En tuurlijk ben ik blij dat hij als een jekko gaat met de streams nu! Al bijna 56 miljoen nu zelfs. Maar denk dat het er ng meer waren geweest als hij in de finale had gestaan. Kan ik fout hebben hoor. Maar zo voelt het.
Hij heeft ons toch ook supernormaal geantwoord op vragen in Amsterdam. Hij deed tegen ons supergewoon. En volgens mij tegen de 39 andere interviewers ook daar. En tegen dat eerdere interview van Wiwi enzo. Ik zoek ff voorbeeldje, moment.quote:Op maandag 13 mei 2024 23:59 schreef RipCity het volgende:
Even een naef vraagje tussendoor (ken hem verder niet goed); maar zou hij ook een interview kunnen geven straks als ‘normaal’ persoon of zit die altijd in een of andere act modus net als die Stefano keizers? Lijkt me ook dodelijk vermoeiend. Of misschien is hij gewoon als dit?
Dan krijg je namen van deelnemende landen en dat is niet genoeg antwoord?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 00:00 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Als iemand zegt dat meerdere deelnemers dit festival als de hel ervaren hebben, dan mag dat best onderbouwd worden. En dat hoef ik niet te doen.
Ah, de volgende stoker.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 00:00 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Als iemand zegt dat meerdere deelnemers dit festival als de hel ervaren hebben, dan mag dat best onderbouwd worden. En dat hoef ik niet te doen.
Volgens mij was er maar n deelnemend land dat het over de hel had.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 00:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan krijg je namen van deelnemende landen en dat is niet genoeg antwoord?
Stefano Keizers! Die was toch ook onderdeel van het team? Ik heb niet alles gezien, maar die heb ik echt nergens voorbij zien komenquote:Op maandag 13 mei 2024 23:59 schreef RipCity het volgende:
Even een naef vraagje tussendoor -
Ken hem verder niet goed behalve z’n esf deelname- maar zou hij ook een interview kunnen geven straks als ‘normaal’ persoon of zit die altijd in een of andere act modus net als die Stefano keizers? Lijkt me ook dodelijk vermoeiend. Of misschien is hij gewoon als dit?
Mochten jullie ooit nog transcripties nodig hebben van Slavische talen kunnen jullie altijd taggen!quote:
Dat weet ik niet/ niet gezien dus was oprechte vraag of die altijd zo hyped/soort kunst act was. Vroeg me gewoon opeens af of er ook een andere Joost was.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 00:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij heeft ons toch ook supernormaal geantwoord op vragen in Amsterdam. Hij deed tegen ons supergewoon. En volgens mij tegen de 39 andere interviewers ook daar. En tegen dat eerdere interview van Wiwi enzo. Ik zoek ff voorbeeldje, moment.
Iedereen is waarschijnlijk contractueel verplicht om er aan mee te werken.quote:Op maandag 13 mei 2024 23:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan zouden sporters , artiesten en alles eens harder moeten optreden, want het valt onder h zonder toestemming lastig vallen/privacy, vul maar in.
Misschien deze podcast eens luisteren. Een heel mooi en echt gesprek met Joost.quote:Op maandag 13 mei 2024 23:59 schreef RipCity het volgende:
Even een naef vraagje tussendoor -
Ken hem verder niet goed behalve z’n esf deelname- maar zou hij ook een interview kunnen geven straks als ‘normaal’ persoon of zit die altijd in een of andere act modus net als die Stefano keizers? Lijkt me ook dodelijk vermoeiend. Of misschien is hij gewoon als dit?
Tof!quote:Op dinsdag 14 mei 2024 00:03 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Mochten jullie ooit nog transcripties nodig hebben van Slavische talen kunnen jullie altijd taggen!
kan hij meteen voor Google maps aan de slag ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |