Dat hij eruit vloog, was juist negatief voor de kansen van Israëlquote:Op maandag 13 mei 2024 23:33 schreef Origami94 het volgende:
Joost moest gewoon gecanceld worden omdat hij een te grote concurrent voor Israel was. Grootste sponsor is een Israelisch bedrijf en er is veel kritiek op het land.
Nederland werd in Italie tweede bij de televote
En de jury zou het geen slecht nummer vinden
Mijn post in de herhaling. Je zou je eens moeten verdiepen ( welnee, maar for argument's sake) in het reilen en zeilen van Israel door de jaren heen wereldwijd. Dat is een gegeven en niks anti-israels aan:quote:Op maandag 13 mei 2024 23:45 schreef pokkerdepok het volgende:
beetje consperacy-achtig, denken dat dit allemaal om israel ging.
zelfs een israelische vriendin van me zei dat vandaag...
Op maandag 13 mei 2024 16:09 schreef yvonne het volgende:
Nou dat laatste dus kennelijk toch wel. Daar gaat nou net die hele rel om.quote:Op maandag 13 mei 2024 23:49 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel meevalt, ja, het is hard werken, van repetitie, naar persmoment, naar optreden, naar persmoment, naar repetitie, persmoment etc. etc.
Maar niemand wordt gedwongen iets te doen
En dat wijkt af van de afgelopen jaren.quote:Op maandag 13 mei 2024 23:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou dat laatste dus kennelijk toch wel. Daar gaat nou net die hele rel om.
Rare flex. Moet dat voor altijd geheim blijven ofzo? Bij gala’s en awards shows zien we toch ook altijd de ontwerpers posten etcquote:Op maandag 13 mei 2024 23:48 schreef Za het volgende:
[..]
Mooie reclame voor zichzelf idd, maar zo indiscreet.
Dat rekje met die kleding van Joost, ik vind dit niet kunnen hoor.
Ja.quote:Op maandag 13 mei 2024 23:33 schreef Em31 het volgende:
[ x ]
Hebben we op FOK iemand die dit kan verstaan?
Joost was een marterlaar in een groter probleem. Nou waren die problemen zo enorm dat het waarschijnlijk sowieso wel naar buiten was gekomen, maar op de manier waarop het gebeurd is was absoluut niet gebeurd zonder dat dat gebeurd was.quote:Op maandag 13 mei 2024 23:49 schreef d_elise het volgende:
Ik bedenk me eigenlijk nu pas dat zijn wat negatieve houding natuurlijk best te verklaren is door wat er is voorgevallen. En dan hielp dat gedoe met Israël niet mee natuurlijk.
En dat was weer positief voor de EBU want die wilden niet dat ze wonnen wegens nóg grotere shitstorm volgend jaar.quote:Op maandag 13 mei 2024 23:50 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat hij eruit vloog, was juist negatief voor de kansen van Israël
Het valt helemaal niet mee. Lees je in. Staat allemaal gewoon in deze reeks. Verder heb je genoeg namen van landen doorgekregen om zelf onderzoek te doen.quote:Op maandag 13 mei 2024 23:49 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel meevalt, ja, het is hard werken, van repetitie, naar persmoment, naar optreden, naar persmoment, naar repetitie, persmoment etc. etc.
Maar niemand wordt gedwongen iets te doen, niemand leeft op water en brood, en niemand wordt geslagen (nou ja, behalve die ene cameravrouw dan misschien).
Dit lijkt me dus overdreven:
[..]
Waar het wel een hel is? Het oosten van Oekraïne.
Wij allen, maar wie weet had hij niet gewonnen en dan toch diep gevallen na het initiele bizarre succes.quote:Op maandag 13 mei 2024 23:47 schreef Greys het volgende:
Ik had hem toch echt liever gewoon in die finale gezien.
Wel tijd om snel uit te buiten. Snel Europese tour aankondigen.quote:Op maandag 13 mei 2024 23:53 schreef Za het volgende:
[..]
Wij allen, maar wie weet had hij niet gewonnen en dan toch diep gevallen na het initiele bizarre succes.
Morgen heeft niemand het meer over Nemo, maar Joost is de ongekroonde koning van het ESF en ver daarbuiten geworden, zijn succes wordt er alleen maar groter op en zijn aanhang, beter had het niet voor hem kunnen uitpakken, als hij het aankan.
Stond al.quote:Op maandag 13 mei 2024 23:54 schreef RipCity het volgende:
[..]
Wel tijd om snel uit te buiten. Snel Europese tour aankondigen.
Zo kun je elke discussie doodslaan met "want weet je waar het pas echt erg is nu?"quote:Op maandag 13 mei 2024 23:49 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Maar niemand wordt gedwongen iets te doen, niemand leeft op water en brood, en niemand wordt geslagen (nou ja, behalve die ene cameravrouw dan misschien).
Dit lijkt me dus overdreven:
[..]
Waar het wel een hel is? Het oosten van Oekraïne.
Ah, ik moet me inlezen en zelf onderzoek doen. Omdat de Joost-fanclub geen antwoord wil geven.quote:Op maandag 13 mei 2024 23:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lees je in.
(...)
Verder heb je genoeg namen van landen doorgekregen om zelf onderzoek te doen.
Laat die quotes van de politie dan eens zien. Ik vind alleen maar vorderingen over het proces. Niets inhoudelijks over de zaak.quote:En nee, de cameravrouw is NIET "misschien geslagen".
De Zweedse politie heeft verklaard dat er niets fysieks is voorgevallen. Mag toch aannemen dat die daar niet over liegen.
Er werd net bij Renze gezegd dat de vrouw geen bemiddeling of excuses accepteerde.quote:Op maandag 13 mei 2024 23:45 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Maar stel dat die dame nou een valse aangifte gedaan heeft? En ze op basis daarvan een beslissing hebben genomen?
Ze wilde (of mocht) ook niet met de AVROTROS of Joost in gesprek om het op te lossen.
De hele zaak is gewoon vreemd.
Het zou me niets verbazen als de EBU dat dan weer juist weer tegen de 'veilige werkomgeving' van hun staff in vindt gaan.quote:
Ik denk dat z'n succes nog veel groter had kunnen zijn als hij gewoon in de finale stond.quote:Op maandag 13 mei 2024 23:53 schreef Za het volgende:
[..]
Wij allen, maar wie weet had hij niet gewonnen en dan toch diep gevallen na het initiele bizarre succes.
Morgen heeft niemand het meer over Nemo, maar Joost is de ongekroonde koning van het ESF en ver daarbuiten geworden, zijn succes wordt er alleen maar groter op en zijn aanhang, beter had het niet voor hem kunnen uitpakken, als hij het aankan.
Je hebt gewoon antwoord gehad.quote:Op maandag 13 mei 2024 23:55 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ah, ik moet me inlezen en zelf onderzoek doen. Omdat de Joost-fanclub geen antwoord wil geven.
[..]
Laat die quotes van de politie dan eens zien. Ik vind alleen maar vorderingen over het proces. Niets inhoudelijks over de zaak.
Goeie dit ja.quote:Op maandag 13 mei 2024 23:56 schreef Jane het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als de EBU dat dan weer juist weer tegen de 'veilige werkomgeving' van hun staff in vindt gaan.
ZIJ mogen JOU overal filmen en daar mag je niks van zeggen, maar andersom zullen wel hele andere regels gelden. Vermoed ik.
Dan zouden sporters , artiesten en alles eens harder moeten optreden, want het valt onder h zonder toestemming lastig vallen/privacy, vul maar in.quote:Op maandag 13 mei 2024 23:55 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Er werd net bij Renze gezegd dat de vrouw geen bemiddeling of excuses accepteerde.
En op het moment dat er een aanklacht bij de politie ligt dan moet de organisatie natuurlijk ook wel grote stappen maken.
Er werd overigens ook gezegd dat Joost misschien wel gezegd had dat er geen beelden gemaakt mochten worden na het optreden maar dat dat mogelijk niet op papier is vastgelegd, alle kandidaten werden meteen na het optreden gefilmd.
Dat zie je bij sportevenementen ook en door de emoties na zo'n wedstrijd komen er dan soms opmerkelijke uitpraken of zaken in beeld..clickbait dus... goed voor de inkomsten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |