abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213554243
Ik bedenk me eigenlijk nu pas dat zijn wat negatieve houding natuurlijk best te verklaren is door wat er is voorgevallen. En dan hielp dat gedoe met Israël niet mee natuurlijk.
  maandag 13 mei 2024 @ 23:50:29 #202
395101 pokkerdepok
bla bla bla
pi_213554248
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2024 23:48 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
En wie beweert dat precies hier?
sommigen beweren dat
pi_213554249
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 23:33 schreef Origami94 het volgende:
Joost moest gewoon gecanceld worden omdat hij een te grote concurrent voor Israel was. Grootste sponsor is een Israelisch bedrijf en er is veel kritiek op het land.

Nederland werd in Italie tweede bij de televote
En de jury zou het geen slecht nummer vinden
Dat hij eruit vloog, was juist negatief voor de kansen van Israël
  Admin maandag 13 mei 2024 @ 23:50:49 #204
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_213554251
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 23:45 schreef pokkerdepok het volgende:
beetje consperacy-achtig, denken dat dit allemaal om israel ging.
zelfs een israelische vriendin van me zei dat vandaag...
Mijn post in de herhaling. Je zou je eens moeten verdiepen ( welnee, maar for argument's sake) in het reilen en zeilen van Israel door de jaren heen wereldwijd. Dat is een gegeven en niks anti-israels aan:

0s.gif Op maandag 13 mei 2024 16:09 schreef yvonne het volgende:
Nog maar eens in herinnering terug:

Joost's eerste optreden werd al gelekt. Nu verschijnt er altijd wel een paar beelden. Maarde delegatie en Joost waren hier niet blij mee en de beelden moesten na en hoop gemopper weg

*ophef

Joost verklaarde in diverse interviews al dat zijn optreden op delen met botste met EBU.
Hij deed het met schouderophalen af, hij vond het erg, maar erwas niets aan te doen. Men stond niet open voor wat er ook speelde.

*ophef

Blijkbaar is er meer voorgevallen want na de semi had Joost een cryptisch antwoord 'vraag maar lekker aan de EBU'

*ophef

Het andere gedrag op podium is na zien van meer acts van Joost begrijpelijk.

*fopophef

Daarna viel mij op dat de hele sfeer rond ESC nog nooit zo bizar is geweest. Vergelijk het eens met andere jaren, de vriendschappen, de verbroedering.

En let eens op de deelnemers, bv op de loper. Terughoudender dan ooit tevoren.
Er klopte iets niet in het hele plaatje.

En dan komt de vraag, of het meiske beseft dat anderen gehinderd worden door haar aanwezigheid.

En dan laat Joost weten, 'ja geef daar maar eens antwoord op'

Weer *ophef.

Want niemand wil de olifant in de kamer benoemen. Ja dank je de koekkoek, natuurlijk had iedereen last van de aanwezigheid.
Wat denk, dat de beveiliging uit 2 pipo's bestond?
Ik schat er een klein legertje forse mannekes aanwezig waren die vast niet vriendelijk aan een deelnemer vroegen, welke dan ook, even aan de kant te gaan. Dat door mannekes kennende lopen die dwars door je heen.

En dan krijg je een ESF waarbij deelnemers, sommige, geïntimideerd aanvoelen.

En dan krijg je een ESF waarbij ene Joost wél wil weten wat haar antwoord is over haar aanwezigheid.

Dus Joost lag al in de clinch met EBU, en mede door zijn wedervraag aan het meiske in de aandacht. Want niet iedereen is zich er van bewust dat een half legertje bewaking de status 'hush hush' HEEFT.

Bal een vuist of steek je hand voor een filmende camera (al dan niet uitgelokt) en ze hebben je.

*extra over beveiliging, status aparte en bewaking: lees de openbare enquête maar na over de Bijlmerramp.

Dus
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 13 mei 2024 @ 23:51:23 #205
163650 Greys
pi_213554254
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 23:49 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Ik denk dat het wel meevalt, ja, het is hard werken, van repetitie, naar persmoment, naar optreden, naar persmoment, naar repetitie, persmoment etc. etc.

Maar niemand wordt gedwongen iets te doen
Nou dat laatste dus kennelijk toch wel. Daar gaat nou net die hele rel om.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Admin maandag 13 mei 2024 @ 23:52:03 #206
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_213554257
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2024 23:51 schreef Greys het volgende:

[..]
Nou dat laatste dus kennelijk toch wel. Daar gaat nou net die hele rel om.
En dat wijkt af van de afgelopen jaren.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_213554258
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2024 23:48 schreef Za het volgende:

[..]
Mooie reclame voor zichzelf idd, maar zo indiscreet.

Dat rekje met die kleding van Joost, ik vind dit niet kunnen hoor.
Rare flex. Moet dat voor altijd geheim blijven ofzo? Bij gala’s en awards shows zien we toch ook altijd de ontwerpers posten etc
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  maandag 13 mei 2024 @ 23:52:09 #208
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_213554259
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 23:33 schreef Em31 het volgende:
[ x ]
Hebben we op FOK iemand die dit kan verstaan? :P
Ja.
Mevrouw wil een uitleg van EBU om dit in de toekomst te voorkomen.
Daarnaast vond ze dat uitsluiting te zwaar was en dat ze een rehearsal hadden moeten uitzenden in de finale.
  Moderator / Redactie Sport maandag 13 mei 2024 @ 23:52:28 #209
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_213554260
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 23:49 schreef d_elise het volgende:
Ik bedenk me eigenlijk nu pas dat zijn wat negatieve houding natuurlijk best te verklaren is door wat er is voorgevallen. En dan hielp dat gedoe met Israël niet mee natuurlijk.
Joost was een marterlaar in een groter probleem. Nou waren die problemen zo enorm dat het waarschijnlijk sowieso wel naar buiten was gekomen, maar op de manier waarop het gebeurd is was absoluut niet gebeurd zonder dat dat gebeurd was.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 13 mei 2024 @ 23:52:42 #210
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_213554263
Next time wear a bodycam all time ....
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 13 mei 2024 @ 23:52:48 #211
163650 Greys
pi_213554265
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 23:50 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Dat hij eruit vloog, was juist negatief voor de kansen van Israël
En dat was weer positief voor de EBU want die wilden niet dat ze wonnen wegens nóg grotere shitstorm volgend jaar.

/aluhoedje
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 13 mei 2024 @ 23:53:06 #212
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213554266
quote:

[..]
Ik denk dat het wel meevalt, ja, het is hard werken, van repetitie, naar persmoment, naar optreden, naar persmoment, naar repetitie, persmoment etc. etc.

Maar niemand wordt gedwongen iets te doen, niemand leeft op water en brood, en niemand wordt geslagen (nou ja, behalve die ene cameravrouw dan misschien).

Dit lijkt me dus overdreven:
[..]
Waar het wel een hel is? Het oosten van Oekraïne.
Het valt helemaal niet mee. Lees je in. Staat allemaal gewoon in deze reeks. Verder heb je genoeg namen van landen doorgekregen om zelf onderzoek te doen.

En nee, de cameravrouw is NIET "misschien geslagen".

De Zweedse politie heeft verklaard dat er niets fysieks is voorgevallen. Mag toch aannemen dat die daar niet over liegen.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_213554270
quote:
99s.gif Op maandag 13 mei 2024 23:52 schreef chufi het volgende:
Misschien ook wat trailcams ophangen voor de zekerheid
pi_213554271
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2024 23:47 schreef Greys het volgende:

Ik had hem toch echt liever gewoon in die finale gezien.
Wij allen, maar wie weet had hij niet gewonnen en dan toch diep gevallen na het initiele bizarre succes.
Morgen heeft niemand het meer over Nemo, maar Joost is de ongekroonde koning van het ESF en ver daarbuiten geworden, zijn succes wordt er alleen maar groter op en zijn aanhang, beter had het niet voor hem kunnen uitpakken, als hij het aankan.
  maandag 13 mei 2024 @ 23:54:25 #215
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_213554275
en een 360 op je hoofd ... :+
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_213554277
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2024 23:53 schreef Za het volgende:

[..]
Wij allen, maar wie weet had hij niet gewonnen en dan toch diep gevallen na het initiele bizarre succes.
Morgen heeft niemand het meer over Nemo, maar Joost is de ongekroonde koning van het ESF en ver daarbuiten geworden, zijn succes wordt er alleen maar groter op en zijn aanhang, beter had het niet voor hem kunnen uitpakken, als hij het aankan.
Wel tijd om snel uit te buiten. Snel Europese tour aankondigen.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Admin maandag 13 mei 2024 @ 23:54:59 #217
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_213554279
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 23:54 schreef RipCity het volgende:

[..]
Wel tijd om snel uit te buiten. Snel Europese tour aankondigen.
Stond al.

pi_213554283
quote:

[..]

Maar niemand wordt gedwongen iets te doen, niemand leeft op water en brood, en niemand wordt geslagen (nou ja, behalve die ene cameravrouw dan misschien).

Dit lijkt me dus overdreven:
[..]
Waar het wel een hel is? Het oosten van Oekraïne.
Zo kun je elke discussie doodslaan met "want weet je waar het pas echt erg is nu?"
pi_213554285
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2024 23:53 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Lees je in.

(...)

Verder heb je genoeg namen van landen doorgekregen om zelf onderzoek te doen.
Ah, ik moet me inlezen en zelf onderzoek doen. Omdat de Joost-fanclub geen antwoord wil geven.

quote:
En nee, de cameravrouw is NIET "misschien geslagen".

De Zweedse politie heeft verklaard dat er niets fysieks is voorgevallen. Mag toch aannemen dat die daar niet over liegen.
Laat die quotes van de politie dan eens zien. Ik vind alleen maar vorderingen over het proces. Niets inhoudelijks over de zaak.
  maandag 13 mei 2024 @ 23:55:47 #220
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_213554286
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2024 23:45 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]
Maar stel dat die dame nou een valse aangifte gedaan heeft? En ze op basis daarvan een beslissing hebben genomen?
Ze wilde (of mocht) ook niet met de AVROTROS of Joost in gesprek om het op te lossen.

De hele zaak is gewoon vreemd.
Er werd net bij Renze gezegd dat de vrouw geen bemiddeling of excuses accepteerde.
En op het moment dat er een aanklacht bij de politie ligt dan moet de organisatie natuurlijk ook wel grote stappen maken.

Er werd overigens ook gezegd dat Joost misschien wel gezegd had dat er geen beelden gemaakt mochten worden na het optreden maar dat dat mogelijk niet op papier is vastgelegd, alle kandidaten werden meteen na het optreden gefilmd.
Dat zie je bij sportevenementen ook en door de emoties na zo'n wedstrijd komen er dan soms opmerkelijke uitpraken of zaken in beeld..clickbait dus... goed voor de inkomsten.
  maandag 13 mei 2024 @ 23:56:25 #221
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_213554287
quote:
99s.gif Op maandag 13 mei 2024 23:52 schreef chufi het volgende:
Het zou me niets verbazen als de EBU dat dan weer juist weer tegen de 'veilige werkomgeving' van hun staff in vindt gaan. :')

ZIJ mogen JOU overal filmen en daar mag je niks van zeggen, maar andersom zullen wel hele andere regels gelden. Vermoed ik.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 13 mei 2024 @ 23:56:26 #222
163650 Greys
pi_213554289
quote:
1s.gif Op maandag 13 mei 2024 23:53 schreef Za het volgende:

[..]
Ik denk dat z'n succes nog veel groter had kunnen zijn als hij gewoon in de finale stond.

En 'beter had het niet kunnen uitpakken' als er een veroordeling boven je hoofd hangt? Mwah. Ik denk echt dat hij dit tien keer liever allemaal positief had kunnen beleven. Net zo positief als die maandenlange aanloop.

Ik blijf het eeuwig zonde vinden. En tuurlijk ben ik blij dat hij als een jekko gaat met de streams nu! Al bijna 56 miljoen nu zelfs. Maar denk dat het er nóg meer waren geweest als hij in de finale had gestaan. Kan ik fout hebben hoor. Maar zo voelt het. :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 13 mei 2024 @ 23:57:06 #223
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213554292
quote:
0s.gif Op maandag 13 mei 2024 23:55 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Ah, ik moet me inlezen en zelf onderzoek doen. Omdat de Joost-fanclub geen antwoord wil geven.
[..]
Laat die quotes van de politie dan eens zien. Ik vind alleen maar vorderingen over het proces. Niets inhoudelijks over de zaak.
Je hebt gewoon antwoord gehad.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 13 mei 2024 @ 23:57:24 #224
163650 Greys
pi_213554297
quote:
2s.gif Op maandag 13 mei 2024 23:56 schreef Jane het volgende:

[..]
Het zou me niets verbazen als de EBU dat dan weer juist weer tegen de 'veilige werkomgeving' van hun staff in vindt gaan. :')

ZIJ mogen JOU overal filmen en daar mag je niks van zeggen, maar andersom zullen wel hele andere regels gelden. Vermoed ik.
Goeie dit ja.
Benieuwd wat er was gebeurd als Joost die jongedame de hele tijd had gefilmd voor op z'n socials. Wedden dat hij er dan alsnog uit was gepleurd. _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Admin maandag 13 mei 2024 @ 23:57:34 #225
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_213554299
quote:
11s.gif Op maandag 13 mei 2024 23:55 schreef SiGNe het volgende:

[..]
Er werd net bij Renze gezegd dat de vrouw geen bemiddeling of excuses accepteerde.
En op het moment dat er een aanklacht bij de politie ligt dan moet de organisatie natuurlijk ook wel grote stappen maken.

Er werd overigens ook gezegd dat Joost misschien wel gezegd had dat er geen beelden gemaakt mochten worden na het optreden maar dat dat mogelijk niet op papier is vastgelegd, alle kandidaten werden meteen na het optreden gefilmd.
Dat zie je bij sportevenementen ook en door de emoties na zo'n wedstrijd komen er dan soms opmerkelijke uitpraken of zaken in beeld..clickbait dus... goed voor de inkomsten.
Dan zouden sporters , artiesten en alles eens harder moeten optreden, want het valt onder h zonder toestemming lastig vallen/privacy, vul maar in.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')