Daarom vind ik het ook zo raar dat het incident niet is vastgelegd door iemand anders.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 00:03 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Iedereen is waarschijnlijk contractueel verplicht om er aan mee te werken.
Veel sporters en artiesten maken er zelf ook gebruik van maar dan is het in elk geval nog hun eigen keus.
Is ook wel iets van heden ten dage, iederreen krijgt soms weleens ongevraagd een camera onder de neus gestopt.
Is er een dodelijk ongeluk gebeurd, iedereen even de camera erbij halen om te filmen, niemand die nog helpt.
Alles voor de clicks.
Heet nu gover ofzo en is weer Hele nieuwe persoonlijkheid. Was er wel soms op achtergrondquote:Op dinsdag 14 mei 2024 00:02 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Stefano Keizers! Die was toch ook onderdeel van het team? Ik heb niet alles gezien, maar die heb ik echt nergens voorbij zien komen
Of hoe hij zich tegenwoordig ook noemt
Donny Ronny zelfs nu volgens mij.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 00:05 schreef RipCity het volgende:
[..]
Heet nu gover ofzo en is weer Hele nieuwe persoonlijkheid. Was er wel soms op achtergrond
Dank en ook @Greys ga ze beide even luisterenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 00:04 schreef d_elise het volgende:
[..]
Misschien deze podcast eens luisteren. Een heel mooi en echt gesprek met Joost.
Listen to this episode from The Official Eurovision Song Contest Podcast on Spotify. Steve speaks to the brains behind Europapa! Joost Klein is representing the Netherlands with his happy hardcore bittersweet hit. He talks about the message behind the song and what happens inside his creative mind. Zaachariaha and Michael are Electric Fields, who are singing One Milkali (One Blood) for Australia. They discuss their love of Janet Jackson, the song's meaning and their long-standing friendship. 5MIINUST are one of Estoniaâs most successful bands and joined up with duo Puuluup for their Eurovision entry which is called (nendest) markootikumidest ei tea me (küll) midagi. Joining Steve are Marko from Puuluup and Kohver from 5MIINUST to chat about their collaboration, bonding in the sauna and learning choreography for Eurovision. The Official Eurovision Song Contest podcast is produced and presented for the EBU by Steve Holden. The theme music is composed by Machine Sound. Visual design by Chris Fox and Ãngela Espejo. Learn more about your ad choices. Visit megaphone.fm/adchoices
Gover Meit, gewoond e naam die hij gekregen heeft bij zijn geboortequote:Op dinsdag 14 mei 2024 00:05 schreef RipCity het volgende:
[..]
Heet nu gover ofzo en is weer Hele nieuwe persoonlijkheid. Was er wel soms op achtergrond
Hij is interviews doen gewoon niet echt gewend. Zei hij ook een paar keer in Amsterdam. En toen iemand daar vroeg of hij dan niet van de pers houdt zei hij 'oh heus wel hoor maar ik ben gewoon niet echt mediageil'.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 00:03 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dat weet ik niet/ niet gezien dus was oprechte vraag of die altijd zo hyped/soort kunst act was. Vroeg me gewoon opeens af of er ook een andere Joost was.
Dat is zijn echte naamquote:Op dinsdag 14 mei 2024 00:05 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ja..quote:Op maandag 13 mei 2024 23:59 schreef RipCity het volgende:
Even een naef vraagje tussendoor -
Ken hem verder niet goed behalve z’n esf deelname- maar zou hij ook een interview kunnen geven straks als ‘normaal’ persoon of zit die altijd in een of andere act modus net als die Stefano keizers? Lijkt me ook dodelijk vermoeiend. Of misschien is hij gewoon als dit?
Het is ook wel tekenend dat hij zowel bij het publiek als bij de buitenlandse pers een favoriet was. Iedereen was alleen maar positief over hem. Daarom hekel ik ook die Nederlandse columnbrigade nu opeens.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 00:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij is interviews doen gewoon niet echt gewend. Zei hij ook een paar keer in Amsterdam. En toen iemand daar vroeg of hij dan niet van de pers houdt zei hij 'oh heus wel hoor maar ik ben gewoon niet echt mediageil'.
Maar in Malm deed hij bijna elk interview ook echt gewoon kalm en leuk en als zichzelf. Wel in het blauwe pak.
Misschien niet, eigenlijk is hij teveel niet-doornsee voor die titel en het ESF an sich. Het hele groepje, hij Govert etc, zijn excentrieke figuren die hier niet op hun plaats waren, ik zie Joost zoveel liever lekker tekeer gaan zoals in die zwart wit videoquote:Op maandag 13 mei 2024 23:56 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat z'n succes nog veel groter had kunnen zijn als hij gewoon in de finale stond.
Ik neem dat niet zo serieus, een veroordeling ook nog. Zie verder helemaal onderaan mijn post.quote:En 'beter had het niet kunnen uitpakken' als er een veroordeling boven je hoofd hangt? Mwah. Ik denk echt dat hij dit tien keer liever allemaal positief had kunnen beleven. Net zo positief als die maandenlange aanloop.
Ik vind het ook echt jammer, en was ook echt wel kwaad hierover, maar zie het nu anders.quote:Ik blijf het eeuwig zonde vinden.
Kijk eens naar dat extreme succes, al die liefde en bijval, dat warme bad, al die mensen. Joost's eigen woorden zijn dat optreden of eigenlijk de liefde van het publiek therapie voor hem is, dat krijgt hij nu van alle kanten, vanuit tal van landen, misschien is dit mooier dan een plastic beker.quote:En tuurlijk ben ik blij dat hij als een jekko gaat met de streams nu! Al bijna 56 miljoen nu zelfs. Maar denk dat het er ng meer waren geweest als hij in de finale had gestaan. Kan ik fout hebben hoor. Maar zo voelt het.
Ja, ik zag beelden van andere artiesten die opkwamen maar daar stonden ook 2 andere mensen waarvan in elk geval 1 met camera.... maar die werden dus gefilmd.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 00:05 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Daarom vind ik het ook zo raar dat het incident niet is vastgelegd door iemand anders.
als ik het goed zag bij boulevard ging het om het moment dat ze een deur door komen en dan een bocht moeten maken om richting de greenroom te gaan. een punt waar dus alleen de act die van het podium komt aanwezig is. mogelijk nog een begeleider. en die cameradamequote:Op dinsdag 14 mei 2024 00:12 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ja, ik zag beelden van andere artiesten die opkwamen maar daar stonden ook 2 andere mensen waarvan in elk geval 1 met camera.... maar die werden dus gefilmd.
dan zijn er dus in elk geval 2 camera's
Hou toch op met je 'helemaal wild gaan'.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 00:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
Als je weet waar je aan begint dan weet je ook dat je maar even moet schikken aan het regime daar. Ik zou dat zo kunnen, gewoon gedragen en niet helemaal wild gaan of denken alsof er geen regels zijn.
Joost is een wilde jongen. Dat is hoe we hem kennen.quote:
wat ik hier las gaat dat gewoon door iddquote:Op dinsdag 14 mei 2024 00:18 schreef RipCity het volgende:
Dank @:greys voor die YouTube. Snap nu idd waarom je me niet snapte. Hele normale gozer idd verder
Hij gaat optreden zie ik zondag in Enschede https://www.freshtival.nl(...)van-freshtival-2024/
Zou dat doorgaan??
Ik denk dat hem is afgeraden om nu iets te zeggen hangende het onderzoek.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 00:20 schreef RipCity het volgende:
Ben benieuwd @:nizno Mag hopen dat voor die tijd misschien iets van media optreden komt anders krijg je weer toestanden dat boulevard achter m aan gaat rennen of dat soort ongein. Beste kan je gewoon alles meteen kop in drukken door een goed media interview te geven lijkt me en wel deze week.
Het is toch niet zo gek om te zeggen "Dit is breed besproken binnen de EBU met zowel de vertegenwoordiging van de leden en onderschreven door het bestuur, en niet de willekeurige beslissing van n of twee mensen."?quote:Op maandag 13 mei 2024 23:41 schreef yvonne het volgende:
Ik vind het apart dat ze nu met deze hele lijst namen komen, lijkt op : I got your back.
Had je liever dat ze niet degelijk te werk waren gegaanquote:En kijk maar: echt echt, zie eens hoe degelijk we te werk zijn gegaan?
Ik kan me best indenken dat de hoge piefen van hun leden aanwezig geweest zullen zijn op verreweg het grootste evenement van de EBU in het jaar. De directrice van de NPO was ook gewoon in Malm en is ook aangeschoven bij de gesprekken tussen AvroTROS en de EBU.quote:En al deze mensen waren aanwezig, of te bereiken?
Dat kan nog 4 weken duren. Zo lang kan je toch niet stil blijven en wel optreden?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 00:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat hem is afgeraden om nu iets te zeggen hangende het onderzoek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |