https://www.nu.nl/songfes(...)festival-finale.htmlquote:Joost Klein mag niet meer meedoen aan het Eurovisie Songfestival. De artiest is gediskwalificeerd omdat hij een medewerker van het festival zou hebben bedreigd. Nooit eerder werd een land uit de wedstrijd gehaald terwijl het festival al bezig was.
Een vrouwelijke medewerker van het Songfestival heeft een klacht ingediend tegen Joost. "Hoewel het onderzoek nog loopt, lijkt het ons niet gepast om hem te laten deelnemen aan de finale", schrijft Songfestival-organisator EBU. "We hanteren een zerotolerancebeleid rondom ongewenst gedrag tegenover onze medewerkers. Zijn gedrag heeft die regels geschonden."
AVROTROS reageert geschokt op de verklaring van de EBU. "We hebben kennis genomen van de diskwalificatie, maar vinden de straf disproportioneel. We betreuren het enorm en komen er later inhoudelijk op terug."
Ook de NPO zegt de beslissing van de EBU te betreuren. "Dit is een zeer ingrijpende beslissing. Voor de miljoenen Songfestival-fans in Nederland en andere landen in Europa is dit een teleurstelling. We zullen de gang van zaken na het Songfestival uitgebreid evalueren met AVROTROS, de EBU en andere betrokkenen."
Het is in de 68 jaar dat het Songfestival plaatsvindt nog nooit gebeurd dat een land zich tijdens het festival terugtrok of werd gediskwalificeerd. Belarus werd in 2021 nog geweigerd vanwege de politieke lading van het nummer dat het land toen wilde inzenden.
Vrijdag al hele dag onduidelijkheid rondom Joost Klein
Voor het grote publiek werd tijdens de repetitie van de finale duidelijk dat er iets speelde rond Joost. De artiest had als vijfde op het podium moeten staan, maar Nederland werd overgeslagen.
Later bleek dat Joost ook niet mocht meedoen aan de juryshow, die ongeveer de helft van de punten bepaalt. Tijdens de show werd zijn optreden in de tweede halve finale getoond en beoordeeld.
Wisten we al. Maar zegt vooral veel over hen.quote:
Npo politiekquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:22 schreef Em31 het volgende:
Zet het Songfestival vanavond gewoon op NPO Politiek
Ik kan leven met een berisping of een boete of dat soort dingen, en inderdaad, voor iedereen die schuld heeft. Dit staat toch in geen verhouding tot de straf voor Hatari/IJsland na dat incident van toen? Er had veel eerder moeten worden ingegrepen door de EBU de afgelopen dagen. KAN, delegatieleden, persmensen, deelnemers, uit welk land dan ook. Er ligt genoeg gedoe.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:22 schreef Momo het volgende:
[..]
Dus volgens jou moet Griekenland er ook uitgezet worden voor die reactie? Maar hoeft er verder niks gedaan te worden met de Isralische delegatie?
Correctquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:24 schreef Document1 het volgende:
Wat een ongelofelijke shit show is dit geworden en ik heb het gevoel dat het nog niet klaar is.
Even checken of ik dat in m’n vakantiehuisje kan ontvangen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:22 schreef Em31 het volgende:
Die zijn er al sinds woensdag. Joost ligt eruit en ineens zijn ze wakker. Ongeloofwaardig genotquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:24 schreef trein2000 het volgende:
Maar er zijn dus klachten over het gedrag van Isral? Neem aan dat dat met dezelfde voortvarendheid opgepakt wordt?
Men wat een shitshow.
Een berisping? Er geldt zero-toleranceja!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:24 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ik kan leven met een berisping of een boete of dat soort dingen, en inderdaad, voor iedereen die schuld heeft. Dit staat toch in geen verhouding tot de straf voor Hatari/IJsland na dat incident van toen? Er had veel eerder moeten worden ingegrepen door de EBU de afgelopen dagen.
Zelfde voortvarendheid zou betekenen dat we over anderhalve dag een antwoord hebbenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:24 schreef trein2000 het volgende:
Maar er zijn dus klachten over het gedrag van Isral? Neem aan dat dat met dezelfde voortvarendheid opgepakt wordt?
Men wat een shitshow.
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:24 schreef trein2000 het volgende:
Men wat een shitshow.
Ja dus dan wordt er gewoon een video getoond vanavond van Israel's optreden en het onderzoek begint pas ergens middernachtquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:24 schreef trein2000 het volgende:
Men wat een shitshow.
Officile klacht van Griekenland, Ierland en Zwitserland nu lijkt het op.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:24 schreef trein2000 het volgende:
Men wat een shitshow.
Ja & nee, in die volgorde verwacht ikquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:24 schreef trein2000 het volgende:
Men wat een shitshow.
Is RacIsMequote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:24 schreef Nexum het volgende:
De Isralische delegatie intimideert al de hele week artiesten, breekt de wet, gedraagt zich in het algemeen gewoon kinderachtig. Vele landen zijn duidelijk niet blij met de diskwalificatie van Joost en spreken zich ook uit tegen Isral.
Isral en Luxemburg duidelijk blij met de beslissing.
‘Waarom wordt Tali’s paspoort erbij gehaald’
Er speelt veel meer heb ik het idee.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:25 schreef Breekfast het volgende:
Ik snap niet dat AVROTROS nu niet met een relaas naar buiten komt over wat er zich zou hebben voorgevallen. Iedereen speculeert er maar op los en de EBU heeft inmiddels een beslissing genomen, daar hoef je ook niet meer op te wachten.
Erg mooiquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Officile klacht van Griekenland, Ierland en Zwitserland nu lijkt het op.
Zou wel hilarisch zijn wanneer Isral wint. Wanneer mensen dit al een shitshow vinden kunnen ze in dat geval voor volgend jaar hun borst al helemaal natmaken, dat gaan er sowieso landen zijn die weigeren in Tel Aviv mee te doen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
EBU durft Isral niet uit te sluiten -> gelijke monniken gaat niet op ten ongenoegen van andere delegaties -> Joost toch wel optreden
#durftehopen
Isrealische bot army was ook op instagram flink bezig tegen Joost Klein.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:24 schreef Nexum het volgende:
De Isralische delegatie intimideert al de hele week artiesten, breekt de wet, gedraagt zich in het algemeen gewoon kinderachtig. Vele landen zijn duidelijk niet blij met de diskwalificatie van Joost en spreken zich ook uit tegen Isral.
Dat lijkt dan toch verder te gaan dan even terug plagen, dat is echt niet niks.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Moet hij wetenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:06 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Het staatshoofd is anders rijker dan rijk
Bron?quote:
Als je de beelden de afgelopen dagen van intimidatie en pesterijen zag ook wel terecht hoor.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:26 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Dat lijkt dan toch verder te gaan dan even terug plagen, dat is echt niet niks.
Klein gedachten spinsel; EBU dacht we flikkeren Joost eruit, maar ze hadden niet verwacht dat de andere landen hem zouden steunen en zij flikkeren nu Isral voor de bus en nu heeft de EBU een PROBLEEM. Daar hadden ze geen rekening mee gehoudenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:25 schreef Momo het volgende:
[..]
De finale vanavond 21:00, ze zijn nu nog bezig met een dress rehearsal.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:26 schreef Fretwork het volgende:
Wanneer moeten er weer artiesten het podium op?
Breekt de wet ja?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:24 schreef Nexum het volgende:
Zeker als Isral er met de winst vandoor gaatquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:24 schreef Document1 het volgende:
Wat een ongelofelijke shit show is dit geworden en ik heb het gevoel dat het nog niet klaar is.
Iemand cijfers van de bookmakers nu?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:26 schreef J.B. het volgende:
[..]
Zou wel hilarisch zijn wanneer Isral wint. Wanneer mensen dit al een shitshow vinden kunnen ze in dat geval voor volgend jaar hun borst al helemaal natmaken, dat gaan er sowieso landen zijn die weigeren in Tel Aviv mee te doen.
Op zn minst privacywetgevingquote:
quote:De finale van het Eurovisie Songfestival wordt zaterdagavond uitgezonden op NPO 1 zoals gepland, meldt AvroTros. Het feit dat de Nederlandse kandidaat Joost Klein is gediskwalificeerd maakt geen verschil.
"We krijgen meerdere vragen over of de uitzending wel doorgaat vanavond", laat een woordvoerder van de omroep weten. "We gaan dat gewoon doen. EBU heeft AvroTros erop gewezen dat wij volgens de reglementen van de EBU gewoon moeten uitzenden." Een nadere toelichting geeft de omroep op dit moment niet.
Joost komt terug let opquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:28 schreef FvanS het volgende:
https://www.nu.nl/songfes(...)ie-steunt-joost.html
bron
[ afbeelding ]
Ik heb het nog netjes gehouden.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:20 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dit was een delegatie lid later nog...
Gekomenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:28 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik heb het nog netjes gehouden.
[ afbeelding ]
Die zijn volgens mij al sinds donderdagavond non stop in crisisoverleg.quote:
Lijkt over Isral te gaan, niet over Joost.quote:
NRK (Noorse AVROTROS)quote:Een bron bevestigt tegenover NRK dat het crisisoverleg in het Songfestivalkamp zal plaatsvinden.
De crisisbijeenkomst zal plaatsvinden tussen de drie landen die niet zijn komen opdagen en de EBU.
Verschillende landen verschenen niet in de vlaggenparade tijdens de podiumrepetitie die momenteel in Malm plaatsvindt.
Zwitserland, Griekenland en Ierland namen niet deel aan de vlaggenparade.
Ook Ierland is zaterdag niet komen opdagen voor de tests.
De reden is nog steeds onduidelijk.
Let op. Hun willen gelijke behandeling. Ebu gaat Isral NIET diskwalificeren dus dan moet Nederland terugquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:29 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Lijkt over Isral te gaan, niet over Joost.
False flag, dit is een provocerende Jan Roos.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:20 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dit was een delegatie lid later nog...
Indirect wel, want nu men weet dat klagen blijkbaar helpt, doen zei het op het laatste moment ookquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:29 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Gelukkig is er altijd wielrennenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:29 schreef Bargehassus het volgende:
Ik heb jarenlang het ESF gevolgd, tot ongeveer eind jaren '90, begin van de zero's. Daarna belangstelling wat verloren. Nu met Joost Klein werd ik toch weer enthousiast (leuk enthousiast nummer, ook beetje jeugdsentiment) dus ik ben het weer wat meer gaan volgen. Heb heel veel van de topics gelezen maar heel weinig gepost. Gaat ook idioot snel.![]()
Heel jammer dat het nu zo eindigt.
Weet nog even niet wat te doen.![]()
Maar ga nu even wielrennen kijken.
Lijkt mij wel een indirect het gevolg te zijn van de diskwalificatie van Joost.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:29 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het is wel gerelateerd natuurlijk. Je kan dit niet in isolatie zien.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:29 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Daar zeg je wat. Zo'n type en dan met die Dennis erbij.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:30 schreef J.B. het volgende:
[..]
False flag, dit is een provocerende Jan Roos.
Dus ze wil Israel eruit gooien omdat er op de nationale Israelische TV iets over haar Goth optreden is gezegd.quote:
EBU gaat Isral niet diskwalificeren al vechten ze met iedereen. Dus conclusie dan moet Nederland terugquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:30 schreef CarloV het volgende:
[..]
Indirect wel, want nu men weet dat klagen blijkbaar helpt, doen zei het op het laatste moment ook
Tja, precedent handhaven of niet. Onveilige sfeer zit m niet alleen in het uiten van een bedreiging.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:28 schreef FvanS het volgende:
https://www.nu.nl/songfes(...)ie-steunt-joost.html
bron
[ afbeelding ]
Qmusic is ook heerlijk bezigquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:30 schreef LTVDK het volgende:
En weer Europapa op StuBru, volgens mij gaan ze het de rest van de dag minstens 1 keer per uur uitzenden
Daar hoor ik alleen maar top40 utizendingquote:
Over halfuur hebben we rtl bouliequote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:31 schreef Document1 het volgende:
Waar blijft het extra journaal waarin ze niks te melden hebben?
Helaas wel ja... Verder draaien ze wel altijd lekkere muziek.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:30 schreef LTVDK het volgende:
En weer Europapa op StuBru, volgens mij gaan ze het de rest van de dag minstens 1 keer per uur uitzenden
Ja, dat verpest het een beetje, maar daarvoor is Joost 4x gedraaid.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daar hoor ik alleen maar top40 utizending
Ik bedoel dat het zal gaan over de klachten over Isral en niet het herzien van de beslissing die over Joost al is genomen. Het lijkt me hl onwaarschijnlijk dat ze dat besluit terug gaan draaien.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is wel gerelateerd natuurlijk. Je kan dit niet in isolatie zien.
Ik dacht dit ik dit nooit ging zeggen maar ik kan niet wachten op Luk Ikkink om dit allemaal te duiden.quote:
Sowieso al die sufkutten die hebben lopen verspreiden dat ie fysiek geweld zou hebben toegepast, hebben die al excuses aangeboden?quote:
Zou toch wat zijn dat ZWITSERLAND zich niet neutraal opstelt een keer... dan zijn de rapen echt gaar he.quote:
Eigen schuldquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:28 schreef Poepz0r het volgende:
Die tijdsdruk lijkt mij wel kut voor de organisatie
Ik reken daar absoluut niet op.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:33 schreef Scorpie het volgende:
Als ze Joost nu weer terug laten komen is de shitshow compleet
Misschien op advies van een advocaat?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:33 schreef bloodymary1 het volgende:
Wel raar dat nu ze toch gediskwalificeerd zijn er niemand zegt waar het nu eigenlijk over gaat, inclusief Joost of zijn team.
Dat jij niks met feiten hebt wisten we al.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:34 schreef Za het volgende:
Mijn post is weggevallen door een slotje denk ik, dus post het nog eens.
Het voorval, ik ben er 100% zeker van.
Gezien het een geval met een fotografe betreft, ben ik er zeker van dat Joost niet wilde dat ze een foto maakte van hem tesamen in beeld met de zangeres van Israel. Dit is hij steeds uit de weg gegaan omdat hij deze associatie niet wilde.
De bedreiging zal geen fysieke zijn geweest maar een materile, bv, wanneer je de foto toch maakt sla ik de camera uit je handen, of woorden van gelijke strekking. Niet meer niet minder.
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:35 schreef UitStraling het volgende:
Zo is het ESF nog wel een beetje spannend, volgend jaar sturen we Willem Holleeder met een Amsterdams levensliedje.
Het ding is dat Isral laten blijven gewoon niet meer kan nu. Of Isral moet weg, of Joost terug. Allebei beslissingen waar ze totaal niet vrolijk van gaan worden.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:33 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het zal gaan over de klachten over Isral en niet het herzien van de beslissing die over Joost al is genomen. Het lijkt me hl onwaarschijnlijk dat ze dat besluit terug gaan draaien.
what the fuck.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Er draait vanavond ook een interval act om Martin sterdahl he.
Bedankt Hansquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:29 schreef Bargehassus het volgende:
Ik heb jarenlang het ESF gevolgd, tot ongeveer eind jaren '90, begin van de zero's. Daarna belangstelling wat verloren. Nu met Joost Klein werd ik toch weer enthousiast (leuk enthousiast nummer, ook beetje jeugdsentiment) dus ik ben het weer wat meer gaan volgen. Heb heel veel van de topics gelezen maar heel weinig gepost. Gaat ook idioot snel.![]()
Heel jammer dat het nu zo eindigt.
Weet nog even niet wat te doen.![]()
Maar ga nu even wielrennen kijken.
Wat zijn de feiten? BVDank.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:35 schreef Evangelion het volgende:
Dat jij niks met feiten hebt wisten we al.
De enige die Joost niet terug wil is de EBU. De enige die Israel wel wil is ook de ebu. Het publiek wil joost, geen Isralquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het ding is dat Isral laten blijven gewoon niet meer kan nu. Of Isral moet weg, of Joost terug. Allebei beslissingen waar ze totaal niet vrolijk van gaan worden.
Zou heel mooi zijn. Maar als puntje bij paaltje komt... Vergeet niet dat er allerlei contractuele verplichtingen zijn etc.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:29 schreef Fretwork het volgende:
Die zero tolerance gaat de EBU heel veel gezeik opleveren. Joost zal vast niet terug komen, maar ik denk dat we geen 25 artiesten gaan zien.
Maar wat nu gebeurd staat niet geheel los van Joost he, dit was niet gebeurd zonder DQ Joost denk ik.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:36 schreef heywoodu het volgende:
Maar ik ben even in de war: gaan we het hier nou weer over Joost hebben, waar dit topic (dacht ik) voor is, of blijven we hier zoals de afgelopen uren eigenlijk het hele gebeuren bespreken, inclusief allerlei landen die hun los van Joost staande problemen met Isral hebben?
Lijkt me een gevalletje van contracten / NDA's....quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:33 schreef bloodymary1 het volgende:
Wel raar dat nu ze toch gediskwalificeerd zijn er niemand zegt waar het nu eigenlijk over gaat, inclusief Joost of zijn team.
Tik op de vingers is echt te weinig. Die landen willen echt dat ze gediskwalificeerd wordenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:37 schreef Mani89 het volgende:
DSQ Joost gaan ze echt nooit meer terugdraaien, wisjfoel sinking. Ze geven waarschijnlijk Israhel een tik op de vingers als gebaar richting de rest en dooooorrrrr.
Ik stoor me er niet zo aan, zolang het maar met bronnen is en over het ESF gaat.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:36 schreef heywoodu het volgende:
Maar ik ben even in de war: gaan we het hier nou weer over Joost hebben, waar dit topic (dacht ik) voor is, of blijven we hier zoals de afgelopen uren eigenlijk het hele gebeuren bespreken, inclusief allerlei landen die hun los van Joost staande problemen met Isral hebben?
Dit is geen rocket science toch? Al dagen bekend dit, alleen de israel lovers hier zitten deze posts weg te editten.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:34 schreef Za het volgende:
Mijn post is weggevallen door een slotje denk ik, dus post het nog eens.
Het voorval, ik ben er 100% zeker van.
Gezien het een geval met een fotografe betreft, ben ik er zeker van dat Joost niet wilde dat ze een foto maakte van hem tesamen in beeld met de zangeres van Israel. Dit is hij steeds uit de weg gegaan omdat hij deze associatie niet wilde.
De bedreiging zal geen fysieke zijn geweest maar een materile, bv, wanneer je de foto toch maakt sla ik de camera uit je handen, of woorden van gelijke strekking. Niet meer niet minder.
Mwah, genoeg Isral supporters hoor. Daarom zouden ze best eens kunnen winnen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
De enige die Joost niet terug wil is de EBU. De enige die Israel wel wil is ook de ebu. Het publiek wil joost, geen Isral
Nee, daar gaat gezeik van komen. Heel heel heel veel gezeik.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:37 schreef Mani89 het volgende:
DSQ Joost gaan ze echt nooit meer terugdraaien, wisjfoel sinking. Ze geven waarschijnlijk Israhel een tik op de vingers als gebaar richting de rest en dooooorrrrr.
Eigen schuldquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:28 schreef Poepz0r het volgende:
Die tijdsdruk lijkt mij wel kut voor de organisatie
Dit is gewoon een soort livetopicquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:36 schreef heywoodu het volgende:
Komop man, ga nou geen illusies maken. Joost doet niet mee vanavond, klaar. Het is geen "potentile optie" o.i.d.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:35 schreef Poepz0r het volgende:
Mogelijke oplossingen;
Ze diskwalificeren Isral. Dan stopt de financiering van het festival. Gaan ze nooit doen.
Ze doen niets. Dan zullen landen acties ondernemen.
Ze laten Nederland terug in de competitie en geven Isral sanctie. Dan zal de rust wederkeren
Ze kunnen Isral bijvoorbeeld een andere sanctie opleggen omdat ze de overtreding anders kwalificeren.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het ding is dat Isral laten blijven gewoon niet meer kan nu. Of Isral moet weg, of Joost terug. Allebei beslissingen waar ze totaal niet vrolijk van gaan worden.
Ik vind het zo irritant dat er nergens een quote of iets gelekt is van wat er gezegd is qua bedreiging.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:38 schreef xminator het volgende:
[..]
Dit is geen rocket science toch? Al dagen bekend dit, alleen de israel lovers hier zitten deze posts weg te editten.
Oh ik bedoelde het ook zeker niet als 'ik stoor me er aan', alleen heb ik de aandachtsspanne om n topic open en bij te houden en wil ik even zeker weten dat dit dan wel de juiste is voor alles voorlopigquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:38 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik stoor me er niet zo aan, zolang het maar met bronnen is en over het ESF gaat.
Treiteren en lastig vallen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:38 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ze kunnen Isral bijvoorbeeld een andere sanctie opleggen omdat ze de overtreding anders kwalificeren.
Welk reglement zou Isral trouwens hebben overtreden?
En dan komt daar dus gezeik van. Wat gaan ze doen als 3 landen dan afhaken? En mogelijk nog meer uit solidariteit?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:38 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ze kunnen Isral bijvoorbeeld een andere sanctie opleggen omdat ze de overtreding anders kwalificeren.
Welke reglementen zou Isral trouwens hebben overtreden?
Maar dat gaat toch over Joost?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:36 schreef heywoodu het volgende:
Geen relatie met Joost.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:38 schreef RipCity het volgende:
Statement allesandra: https://www.instagram.com(...)MXV3aHoyMGptbjZ1eg==
Lijkt mij ook niet maar de ebu wordt nu door andere landen wel tegen de muur gezet dus er moet iets gebeurenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:38 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Komop man, ga nou geen illusies maken. Joost doet niet mee vanavond, klaar. Het is geen "potentile optie" o.i.d.
Het hele gebeuren bespreken zoals altijd.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:36 schreef heywoodu het volgende:
Ze noemen hem dan zelfs uitgerekend 'Our Europapa' hoe dom is datquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Er draait vanavond ook een interval act om Martin sterdahl he.
Alles gaat mis nu.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:38 schreef RipCity het volgende:
'Let love lead you to the truth'quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:38 schreef RipCity het volgende:
The shit hits the fanquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:41 schreef Kinga het volgende:
Het wordt met de minuut erger deze shitshow
Zou haar wel knuffelen bohquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
'Let love lead you to the truth'
Ik vind het een prima actie van haar om zich terug te trekken, maar dit soort teksten doen mijn tenen altijd een beetje krommen
Show must go on. Die finale komt er wel.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:41 schreef Poepz0r het volgende:
Straks annuleren ze de finale nog omdat ze geen beslissing durven maken
Ik zou daar niet zeker van zijnquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:42 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Show must go on. Die finale komt er wel.
Maar op details is het nog niet helemaal fijn daar.
Wat hadden ze dan verwacht?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:41 schreef BeriBeri het volgende:
De Zweedse publieke omroep SVT meldt in hun liveblog dat de EBU momenteel een crisisbijeenkomst houdt. Dat heeft alles te maken met de heftige reacties uit het Nederlandse kamp op het uitsluiten van Klein.
Gewoon 3 uur lang Appie vanavond. In zijn pakje rennend over het podium. Pakaak!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:41 schreef Poepz0r het volgende:
Geef maar gewoon gelijk de prijs aan Isral iedereen weet dat ze gaat winnen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:41 schreef Poepz0r het volgende:
Als ie een vrouw had afgetuigd zal de reactie heel anders zijn geweest.quote:
Ik heb nog geen afmelding gezienquote:
Lijkt me tikkeltje ijdel maar dromen mag altijd zong Koosquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:43 schreef Hatseflats22 het volgende:
Ik heb echt hoop 🙂, als ie tch mee mag doen wint hij ook.
Ja duh.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:43 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Als ie een vrouw had afgetuigd zal de reactie heel anders zijn geweest.
16uquote:
Het zou me niet eens verbazen als hij zonder mee te doen alsnog het meest gestreamde nummer blijft.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:43 schreef Aadrianus het volgende:
3.226.576 weergaven 9 mei 2024 #1 in Trending
Joost Klein from the Netherlands performed ‘Europapa’ in the Second Semi-Final of Eurovision 2024 in Malm, Sweden
Dit is de mooiste dikke vinger om op te steken naar de EBU.
Joost en zijn team hebben ook nog te maken met eventuele strafrechtelijke gevolgen, dus het is maar de vraag hoeveel die mogen zeggen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:33 schreef bloodymary1 het volgende:
Nee dat gaan ze ook niet doen, EBU krijgt nu wel een koekje van eigen deeg.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:43 schreef viceversa het volgende:
Jongens heb nou geen valse hoop ze gaan de DQ niet terugdraaien.
Ze moeten iets gaan doen de organisatie. Waarschuwing Isral is echt veel te licht.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:43 schreef viceversa het volgende:
Jongens heb nou geen valse hoop ze gaan de DQ niet terugdraaien.
Terechtquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee dat gaan ze ook niet doen, EBU krijgt nu wel een koekje van eigen deeg.
quote:
NRK (Noorse AVROTROS)quote:Een bron bevestigt tegenover NRK dat het crisisoverleg in het Songfestivalkamp zal plaatsvinden.
De crisisbijeenkomst zal plaatsvinden tussen de drie landen die niet zijn komen opdagen en de EBU.
Verschillende landen verschenen niet in de vlaggenparade tijdens de podiumrepetitie die momenteel in Malm plaatsvindt.
Zwitserland, Griekenland en Ierland namen niet deel aan de vlaggenparade.
Ook Ierland is zaterdag niet komen opdagen voor de tests.
De reden is nog steeds onduidelijk.
En de EBU heeft het helemaal over zichzelf afgeroepen. En dat begon al lang voordat Joost gediskwalificeerd werd.quote:
Omdat het niets voorstelt maar in de ogen van een bepaalde land is alles meteen groter dan het echt is.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:39 schreef viceversa het volgende:
[..]
Ik vind het zo irritant dat er nergens een quote of iets gelekt is van wat er gezegd is qua bedreiging.
Marco zong ook iets over dromenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Lijkt me tikkeltje ijdel maar dromen mag altijd zong Koos
Heel goed dit!!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:38 schreef RipCity het volgende:
Ja precies. Hoe mooi is dat?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het zou me niet eens verbazen als hij zonder mee te doen alsnog het meest gestreamde nummer blijft.
Ja en ze wist toch al een tijdje dat Isral meedeed?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
'Let love lead you to the truth'
Ik vind het een prima actie van haar om zich terug te trekken, maar dit soort teksten doen mijn tenen altijd een beetje krommen
Mja, is al een paar keer voorbijgekomen...quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:39 schreef viceversa het volgende:
[..]
Ik vind het zo irritant dat er nergens een quote of iets gelekt is van wat er gezegd is qua bedreiging.
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 13:49 schreef gbm het volgende:
[..]
idd, als je als lid van de Israelische delegatie gewoon mag zeggen dat iemand niet 'het recht heeft om naast ons adem te halen' (toch vrij belangrijk in het leven) zonder te worden geschorst, dan valt het reuze mee met dat zero-tolerance beleid....
Ik dacht over een engelbewaarder.quote:
Ik neem aan dat (verder) iedereen in dit draadje een schoen door hun tv zal gooien wanneer Isral begintquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:06 schreef Japepk het volgende:
Stel je het fluitconcert zometeen voor nu Isral in volgorde de plek van Nederland heeft ingenomen
Wat zegt ze?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:38 schreef RipCity het volgende:
"Jag r fr gammal fr den hr skiten"quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:45 schreef Kinga het volgende:
Maar goed dat ze een ervaren host hebben in Petra. Die moet straks misschien de hele boel bij elkaar improviseren hahahahahahaahaha.
Vanmiddag voor het eerst sinds donderdagavond weer eens aan gezet, en dan die van de halve finale. Deed wel een beetje pijn, het was de eerste keer ooit dat we (ouders, vriendin en ik) een Songfestivallied keken waarbij we allemaal gewoon echt zaten te lachen (van plezier)quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het zou me niet eens verbazen als hij zonder mee te doen alsnog het meest gestreamde nummer blijft.
Politie is er bij betrokken dus ik weet niet of ze mogen zeggen dat Joost bijvoorbeeld de medewerker een fucking bitch noemde ofzo.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:45 schreef bloodymary1 het volgende:
En verder kan niemand een oordeel hebben over wat dan ook zonder dat er daadwerkelijk duidelijk is wat er gebeurd of gezegd is.
Al geeft de reactie van de Avro/Tros dat het buitenproportioneel is wel een tipje van de sluier weg.
EBU heeft 1 grote fout gemaakt en dat is precies dat. maar goed mijn reactie in de tail hierover werd verwijderd dus wees voorzichtig amaquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:45 schreef Ama het volgende:
Als Isral wint verwacht ik wel wat rellen daar buiten tbh.
Van of door wie? Door de softe eurovisie fansquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Beveiliging kan het anders nog wel eens druk gaan krijgen.
Niet alleen DAAR buitenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:45 schreef Ama het volgende:
Als Isral wint verwacht ik wel wat rellen daar buiten tbh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
Die is gekomen naar aanleiding van de geruchten.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Politie is er bij betrokken dus ik weet niet of ze mogen zeggen dat Joost bijvoorbeeld de medewerker een fucking bitch noemde ofzo.
Ja, want Joost is om politieke redenen uitgesloten.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:22 schreef Em31 het volgende:
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:47 schreef Dave het volgende:
Vast iemand die een gerucht de wereld in wil helpen dus in spoilerDie meeting is hartstikke echt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Vast iemand die een gerucht de wereld in wil helpen dus in spoilerGisteravond en dan nu pas naar buiten...neuh, dat geloof ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:45 schreef bloodymary1 het volgende:
En verder kan niemand een oordeel hebben over wat dan ook zonder dat er daadwerkelijk duidelijk is wat er gebeurd of gezegd is.
Al geeft de reactie van de Avro/Tros dat het buitenproportioneel is wel een tipje van de sluier weg.
Vast iemand die een gerucht de wereld in wil helpen dus in spoilerBetrouwbare cuntSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Of 12 punten aan Iran geven ofzoquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:47 schreef Kinga het volgende:
Als Nikki straks geen middelvinger opsteekt naar de EBU, hoop ik minstens op een "We love and support you Joost! Our 12 points go to Ireland!"
Petraquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:45 schreef Kinga het volgende:
Maar goed dat ze een ervaren host hebben in Petra. Die moet straks misschien de hele boel bij elkaar improviseren hahahahahahaahaha.
Vast iemand die een gerucht de wereld in wil helpen dus in spoilerBullocksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vast iemand die een gerucht de wereld in wil helpen dus in spoilerPortugal en VK waren ook duidelijk uitgesproken eerder, dus zou mij niet verbazen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die meeting wel maar daar kan je natuurlijk honderden scenario's op loslaten die niet echt zijnquote:
Geen Joost, geen ESF. Ik ben voor.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:41 schreef Poepz0r het volgende:
" We maintain a zero-tolerance policy towards inappropriate behaviour at our event and are committed to providing a safe and secure working environment for all staff at the Contest. "quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:38 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Welk reglement zou Isral trouwens hebben overtreden?
De vermoedelijke bedreiging van Joost is niet gelekt.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:46 schreef gbm het volgende:
[..]
Mja, is al een paar keer voorbijgekomen...
[..]
[ x ]
Greece staat hier dan weer niet bij.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Portugal en VK waren ook duidelijk uitgesproken eerder, dus zou mij niet verbazen.
Omdat het iets is in de trant van fuck off with your camera.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:49 schreef viceversa het volgende:
[..]
De vermoedelijke bedreiging van Joost is niet gelekt.
Onveilig voelen omdat iemand wat roeptquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:49 schreef Arizona het volgende:
[
[..]
" We maintain a zero-tolerance policy towards inappropriate behaviour at our event and are committed to providing a safe and secure working environment for all staff at the Contest. "
Als meerdere andere delegaties aangeven dat ze zich onveilig voelen door Israel...
En Joost is geband omdat een medewerkster zich onveilig door hem voelde...
En die hebben het zonder aanhouding over de schutting geflikkerd.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die is gekomen naar aanleiding van de geruchten.
Preciesquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:50 schreef Em31 het volgende:
Ik zie nu pas dat Cornald ook letterlijk zei dat het nauwelijks wat voorstelde.
Die gaat dat toch echt niet zeggen als het niet zo is.
De rubbertegelgeneratie begint volwassen te worden (wat leeftijd betreft dan....)quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Onveilig voelen omdat iemand wat roeptstukje overtrokken reactie
Ligt eraan wie & wat. Als Holleeder roept dat 'ie mij wil te pakken krijgt ga ik daar toch iets anders mee om dan als mijn neefje van 8 dat doet...quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Onveilig voelen omdat iemand wat roeptstukje overtrokken reactie
Of niet maatquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
De rubbertegelgeneratie begint volwassen te worden (wat leeftijd betreft dan....)
Denk het ook, van wat ik begreep heeft de politie het overgedragen aan het Zweedse OM dus dan is het tijd om even je mond te houden in de pers tot er meer duidelijkheid is.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:35 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Misschien op advies van een advocaat?
Dan geef je een poffert. Stukje ruggengraatquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:51 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Ligt eraan wie & wat. Als Holleeder roept dat 'ie mij wil te pakken krijgt ga ik daar toch iets anders mee om dan als mijn neefje van 8 dat doet...
Iets als Shut your mouth dumb bitch or i will shut it for you.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:50 schreef Em31 het volgende:
Ik zie nu pas dat Cornald ook letterlijk zei dat het nauwelijks wat voorstelde.
Die gaat dat toch echt niet zeggen als het niet zo is.
Nou ik denk eerder dat Joost hier een batterij advocaten op zet. Die staan al te trappelen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:44 schreef Stepperoller het volgende:
Joost en zijn team hebben ook nog te maken met eventuele strafrechtelijke gevolgen, dus het is maar de vraag hoeveel die mogen zeggen.
Het gaat om een incident met een Zweedse fotografe. Probeer er alsjeblieft geen anti Isral verhaal van te maken.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:46 schreef Ferdii het volgende:
Zou Joost een soort van rebellen leider zijn geworden richting de deelname van isreal wat natuurlijk de EBU niet leuk vond, dus proberen ze hem (en daarmee ook de rest die hem volgde) te onthoofden. Deze reactie hadden de bobo's natuurlijk niet verwacht.
Ruzie tussen delegaties achter de schermen wel, zelfs een keer waar Nederland bij betrokken was.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:51 schreef Ama het volgende:
Ik vind het ook moeilijk voor te stellen dat zoiets nooit eerder is voor gekomen.
Zal wel zwaar geedit worden. We krijgen niet echte live beelden te zien als er een incident is.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:47 schreef TommyL0204 het volgende:
Ik heb geen zin om te kijken vanavond. Maar toch ook wel erg benieuwd naar een live shitshow
Inez Weski al gesignaleerd?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:51 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Denk het ook, van wat ik begreep heeft de politie het overgedragen aan het Zweedse OM dus dan is het tijd om even je mond te houden in de pers tot er meer duidelijkheid is.
Blijft speculeren, zeker als Cornald Maas zegt dat het niks met Isral te maken had.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:46 schreef gbm het volgende:
[..]
Mja, is al een paar keer voorbijgekomen...
[..]
[ x ]
Ik denk inderdaad ook dat dit de reden voor de stilte is vanuit Joost.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:51 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Denk het ook, van wat ik begreep heeft de politie het overgedragen aan het Zweedse OM dus dan is het tijd om even je mond te houden in de pers tot er meer duidelijkheid is.
Zweedse fotografe die een foto wilde van hem en Isral kan natuurlijk ookquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:52 schreef TheHeisenberg het volgende:
[..]
Het gaat om een incident met een Zweedse fotografe. Probeer er alsjeblieft geen anti Isral verhaal van te maken.
Bron?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:52 schreef TheHeisenberg het volgende:
[..]
Het gaat om een incident met een Zweedse fotografe. Probeer er alsjeblieft geen anti Isral verhaal van te maken.
Ja man Joost gaat MILJARDEN eisenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:52 schreef Za het volgende:
[..]
Nou ik denk eerder dat Joost hier een batterij advocaten op zet. Die staan al te trappelen.
Smaad en laster, defamation of character, het bezoedelen van zijn carrire voor het oog van de wereld, zijn persoonlijkheid, gederfde inkomsten, het mislopen van de deelname waar hij een jaar voor gewerkt heeft.
Maar helaas zal dat zoveel stress voor hem opleveren, je dat kun je allemaal uit handen geven, maar toch.
Nee, dat van Joost gaat wel om conflict met Zweedse uit productie team waarschijnlijk. Maar er speelt meer.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:53 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Bron?
enige wat ik meerdere malen lees is dat er gedoe is rondom het maken van foto's met de isrealische zangeres
Ja of misschien heeft zij hem wel uitgemaakt voor fucking asshole, voordat hij haar aanspraak.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Politie is er bij betrokken dus ik weet niet of ze mogen zeggen dat Joost bijvoorbeeld de medewerker een fucking bitch noemde ofzo.
zou dat de reden zijn dat de persco met de big5 niet was doorgegaan? Dat UK daar misschien iets wilde zeggen dat de EBU niet leuk ging vinden?quote:
Waar denk je dat Nederlanders (hier) momenteel mee bezig zijn?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:36 schreef heywoodu het volgende:
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Ok, mooi dat VK en Portugal ook aanhaken.
VK is een big 5 land, dus de shit is aanquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:53 schreef Momo het volgende:
[..]
“Zouden hebben overwogen”, dus ze overwegen het momenteel niet meerquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Portugal en VK waren ook duidelijk uitgesproken eerder, dus zou mij niet verbazen.
Vast iemand die een gerucht de wereld in wil helpen dus in spoilerMoge het waar zijn svp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog even en dat polonaise-gifje kan weer terugquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Het gaat blijkbaar om een bedreiging, niet om een belediging.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:54 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Ja of misschien heeft zij hem wel uitgemaakt voor fucking asshole, voordat hij haar aanspraak.
Interpretatie dit datquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:56 schreef TheHeisenberg het volgende:
[..]
Het gaat blijkbaar om een bedreiging, niet om een belediging.
Nee.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:55 schreef Kinga het volgende:
Joost · Ep · 2024 · 6 songs.
Als iedereen ff die playlist aan wil zetten... dan komt ie het snelst weer op 1 in de top 40. Vind ik wel mooie steunbetuiging.
Ik ken enkele trucjes mbt songclasseringen: niet een nummer op repeat zetten voor de meeste streams, het moet in een playlist geluisterd worden. Remixes tellen ook mee.
Mee eens.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:52 schreef TheHeisenberg het volgende:
[..]
Isral heeft er niks mee te maken zei Cornald Maas.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:53 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Bron?
enige wat ik meerdere malen lees is dat er gedoe is rondom het maken van foto's met de isrealische zangeres
Niet gekliktquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:55 schreef Kinga het volgende:
Joost · Ep · 2024 · 6 songs.
Als iedereen ff die playlist aan wil zetten... dan komt ie het snelst weer op 1 in de top 40. Vind ik wel mooie steunbetuiging.
Ik ken enkele trucjes mbt songclasseringen: niet een nummer op repeat zetten voor de meeste streams, het moet in een playlist geluisterd worden. Remixes tellen ook mee.
Done deal.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:36 schreef Zipportal het volgende:
Volgende keer maar weer Orgel Joke of Luchtbuks Ria sturen.
Je zit hier goedquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh ik bedoelde het ook zeker niet als 'ik stoor me er aan', alleen heb ik de aandachtsspanne om n topic open en bij te houden en wil ik even zeker weten dat dit dan wel de juiste is voor alles voorlopig
Ja het fake nieuws wat daar nu rondgaat (ook dat hij pro Rusland zou zijn) is echt walgelijke karaktermoord.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:56 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Mee eens.
Wat wel jammer is dat mensen op Twitter Joost een racist, antisemiet en nazi noemen en nog veel meer.
Zo jammer dit allemaal.
Het is anders best een oorwurm hoor, dat nummer van Kroati dat gaat winnen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:54 schreef TLC het volgende:
Een ding staat wel vast ; het winnende liedje is iedereen binnen een week vergeten maar Europapa is een blijvertje, de beste song die nooit op de finale heeft mogen klinken
bedreiging is subjectief.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:56 schreef TheHeisenberg het volgende:
[..]
Het gaat blijkbaar om een bedreiging, niet om een belediging.
Help me ff.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Ruzie tussen delegaties achter de schermen wel, zelfs een keer waar Nederland bij betrokken was.
Idd, kan ook betekenen dat ze morgenavond even de bezemkast ingaan.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
bedreiging is subjectief.
bijvoorbeeld: "ik weet je morgen te vinden"
kan afhankelijk van de context op verschillende manieren worden genterpreteerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |