EBU durft Israël niet uit te sluiten -> gelijke monniken gaat niet op ten ongenoegen van andere delegaties -> Joost toch wel optredenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:16 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Kwestie van gelijke monniken, gelijke kappen. Nu is er een precedent van diskwalificatie op basis van gedrag.
Nee gaat erom dat het HEEL vreemd is dat dit nu pas naar buiten komt terwijl iedereen al sinds woensdag hierover klaagt. Iets klopt er niet. Joost MOEST uitgeschakeld worden lijkt het op.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:17 schreef ashardalan het volgende:
[..]
extreem goed mogelijk. Maar ik dacht dat je doelde op de klachten over het gedrag van de Israëlische delegatie. Of had ik dat mis?
Als het golftquote:
Ah, dan had ik het idd verkeerd begrepen. Mea culpaquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee gaat erom dat het HEEL vreemd is dat dit nu pas naar buiten komt terwijl iedereen al sinds woensdag hierover klaagt. Iets klopt er niet. Joost MOEST uitgeschakeld worden lijkt het op.
Dat zei ik toen straks al inderdaad. Maar toen zei iedereen nee dat kan nietquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
EBU durft Israël niet uit te sluiten -> gelijke monniken gaat niet op ten ongenoegen van andere delegaties -> Joost toch wel optreden
#durftehopen
Ze wisten waarschijnlijk niet dat de EBU zo resoluut is, gezien alles wat ze hiervoor besloten haddenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee gaat erom dat het HEEL vreemd is dat dit nu pas naar buiten komt terwijl iedereen al sinds woensdag hierover klaagt. Iets klopt er niet. Joost MOEST uitgeschakeld worden lijkt het op.
Dat is waar, maar het gaat wel om Zwedse wetgeving nuquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:03 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Zweden kan hier weinig aan doen, als host. Die bepalen dit niet. Te makkelijk om het in de schoenen van "Zweden" te schuiven. EBU is de boosdoener. Alsof Zweden als host kan bepalen wie er mee mogen doen.
Avrotros zou daar heel veel respect mee scorenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee ik heb geen hoop meer![]()
Zullen we hem volgend jaar weer sturen.
Als ze al meerdere keren heeft gevraagd om geen foto's of filmpjes te maken en die mensen doorgaan is dat toch geen rare reactie?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:18 schreef Andromache het volgende:
Maar even, als Marina Satti een middelvinger opsteekt na het nemen van een foto, hoe is dát dan te rijmen met equality en inclusivity? Dat is toch ook buitenproportioneel?
Hoop is alles wat we nu nog hebbenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat zei ik toen straks al inderdaad. Maar toen zei iedereen nee dat kan niet
Het is ook in strijd met de AVG wetgeving.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Als ze al meerdere keren heeft gevraagd om geen foto's of filmpjes te maken en die mensen doorgaan is dat toch geen rare reactie?
Hopen doen de koeien ook...quote:
Denk dat Joost dat niet meer wilquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Avrotros zou daar heel veel respect mee scoren
Nee, dat staat (denk ik) los van de EBU beslissing. Er worden heel vaak mensen en deelnemers uit een organisatie/wedstrijd gezet ver vóór een rechter zich ergens over uitgesproken heeft.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:18 schreef totebel het volgende:
[..]
Dat is waar, maar het gaat wel om Zwedse wetgeving nu
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Als ze al meerdere keren heeft gevraagd om geen foto's of filmpjes te maken en die mensen doorgaan is dat toch geen rare reactie?
Mooi zo! Werd tijd dat ze er iets van zeiden.quote:
Beslissing van EBU heeft niks met Zweedse wetgeving te maken, die dingen staan los van elkaar.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:18 schreef totebel het volgende:
[..]
Dat is waar, maar het gaat wel om Zwedse wetgeving nu
Maar dat staat hier niet. Er staat dat ze direct losgaat. En dan ook de manier waarop? Nee, dan kan ik dat absoluut niet rijmen met wat Joost nu aangedaan wordt.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Zero tolerance was het toch? Ja dat ga je nu krijgenquote:
Ik neig zelf meer naar stoppen met die hele EBU shitshow, geen cent meer er naar toe, maar laat ik eerst het onderzoek nog even afwachten.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Avrotros zou daar heel veel respect mee scoren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |