Nee.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:55 schreef Kinga het volgende:
Joost · Ep · 2024 · 6 songs.
Als iedereen ff die playlist aan wil zetten... dan komt ie het snelst weer op 1 in de top 40. Vind ik wel mooie steunbetuiging.
Ik ken enkele trucjes mbt songclasseringen: niet een nummer op repeat zetten voor de meeste streams, het moet in een playlist geluisterd worden. Remixes tellen ook mee.
Mee eens.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:52 schreef TheHeisenberg het volgende:
[..]
Het gaat om een incident met een Zweedse fotografe. Probeer er alsjeblieft geen anti Israël verhaal van te maken.
Israël heeft er niks mee te maken zei Cornald Maas.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:53 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Bron?
enige wat ik meerdere malen lees is dat er gedoe is rondom het maken van foto's met de isrealische zangeres
Niet gekliktquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:55 schreef Kinga het volgende:
Joost · Ep · 2024 · 6 songs.
Als iedereen ff die playlist aan wil zetten... dan komt ie het snelst weer op 1 in de top 40. Vind ik wel mooie steunbetuiging.
Ik ken enkele trucjes mbt songclasseringen: niet een nummer op repeat zetten voor de meeste streams, het moet in een playlist geluisterd worden. Remixes tellen ook mee.
Done deal.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 15:36 schreef Zipportal het volgende:
Volgende keer maar weer Orgel Joke of Luchtbuks Ria sturen.
Je zit hier goedquote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh ik bedoelde het ook zeker niet als 'ik stoor me er aan', alleen heb ik de aandachtsspanne om één topic open en bij te houden en wil ik even zeker weten dat dit dan wel de juiste is voor alles voorlopig
Ja het fake nieuws wat daar nu rondgaat (ook dat hij pro Rusland zou zijn) is echt walgelijke karaktermoord.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:56 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Mee eens.
Wat wel jammer is dat mensen op Twitter Joost een racist, antisemiet en nazi noemen en nog veel meer.
Zo jammer dit allemaal.
Het is anders best een oorwurm hoor, dat nummer van Kroatië dat gaat winnen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:54 schreef TLC het volgende:
Een ding staat wel vast ; het winnende liedje is iedereen binnen een week vergeten maar Europapa is een blijvertje, de beste song die nooit op de finale heeft mogen klinken
bedreiging is subjectief.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:56 schreef TheHeisenberg het volgende:
[..]
Het gaat blijkbaar om een bedreiging, niet om een belediging.
Help me ff.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Ruzie tussen delegaties achter de schermen wel, zelfs een keer waar Nederland bij betrokken was.
Idd, kan ook betekenen dat ze morgenavond even de bezemkast ingaan.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 15:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
bedreiging is subjectief.
bijvoorbeeld: "ik weet je morgen te vinden"
kan afhankelijk van de context op verschillende manieren worden geïnterpreteerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |