SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Dat denk ik ook wel.quote:Op zondag 5 mei 2024 00:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zal alcholvrij richting mijn bed gaan. Eén biertje rond 17.30, die moet nu wel enigszins uitgewerkt zijn, toch?
Ik had ook niet het idee dat je er iets kwaads mee bedoelde.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:51 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik bedoel juist dat in het pesten geen waarheid zit. Pesten gebeurt uit onzekerheid van de pesters. Misschien dat je nichtje haar rode haar ook liever kwijt was omdat ze er nu mee gepest wordt, maar dat doet niks af aan de schoonheid van een grote bos rode krullen. Iets kwaads heb ik sowieso niet bedoeld.
Dan bind je je vader maar vast op z’n stoelquote:Op zondag 5 mei 2024 19:16 schreef livelink het volgende:
Ik heb het huis schoongemaakt. Helaas moet ik daar altijd 1 van mijn weekenddagen aan opofferen. En meestal de andere aan een bezoek aan mijn ouders, maar dat heb ik dit weekend niet gedaan. Ik ga vanaf mijn ouders huis werken woensdag, zodat mijn moeder een dagje weg kan. Op zich niet ideaal, omdat ik woensdag ook altijd alleen zit op mijn werk, dus ik heb helemaal niet de mogelijkheid om me tussendoor nog met mijn vader bezig te houden. Ja, mijn half uurtje pauze alleen.
Ik verwacht ook dat hij de hele dag gewoon boven zal zitten achter de tv of achter zijn pc.quote:Op zondag 5 mei 2024 19:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dan bind je je vader maar vast op z’n stoel
Aanvangstijdstip is onder voorbehoud; kleine kans dat het wat later wordt.quote:Programma voor vandaag:
19:00 uur: DJ11 - Tuesday Tunes Too
Vanavond ook de eerste halve finale van het ESF. Geen idee waarom ik daar nu ineens aan moest denkenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:05 schreef DJ11 het volgende:
De tweede track is meteen al nieuw en komt uit Noorwegen:Safario - Feel So Good
Beukt als een gek
De muziek is dit jaar zo belabberd, dat ik alles skip. Alleen het liedje van Luxemburg vind ik wel aardig. Staat bijna onderaan bij de bookmakersquote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Vanavond ook de eerste halve finale van het ESF. Geen idee waarom ik daar nu ineens aan moest denken![]()
Ik heb nog weinig meegekregen. Heb een tijdje geleden door de liedjes van de eerste halve finale geswipet. Ik vond Zwitserland wel aardig, geloof ik. Kan waarschijnlijk zaterdag ook niet kijken, maar ik denk dat ik hem vanavond wel aanzet.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:07 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De muziek is dit jaar zo belabberd, dat ik alles skip. Alleen het liedje van Luxemburg vind ik wel aardig. Staat bijna onderaan bij de bookmakers
Dan doe ik er verstandig aan om te mikken op 21:00 uur als eindtijdquote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb nog weinig meegekregen. Heb een tijdje geleden door de liedjes van de eerste halve finale geswipet. Ik vond Zwitserland wel aardig, geloof ik. Kan waarschijnlijk zaterdag ook niet kijken, maar ik denk dat ik hem vanavond wel aanzet.
Leuk, wees welkomquote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:14 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedenavond
Kan nog een klein stukje meeluisteren
Goedenavond aRdquote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:14 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedenavond
Kan nog een klein stukje meeluisteren
En het was ook echt een gedoodverfde winnaar. Dit was echt een gevalletje overduidelijk.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:21 schreef livelink het volgende:
Dit is het nummer wat voor mijn zoon het ultieme ESF-gevoel geeft, omdat dit het eerste ESF was waar hij voor mocht opblijven.
Ja, en de show bij dit nummer was ook wel gericht op de wat jongere kijkers.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:22 schreef DJ11 het volgende:
[..]
En het was ook echt een gedoodverfde winnaar. Dit was echt een gevalletje overduidelijk.
Hoewel voor mijn zoon het beste nummer van dat ESF (en wellicht nog steeds) wel Rhythm Inside van Loïc Nottet was.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:22 schreef DJ11 het volgende:
[..]
En het was ook echt een gedoodverfde winnaar. Dit was echt een gevalletje overduidelijk.
In Nederland ook op nummer 16 binnengekomen. Niet slecht toch.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:27 schreef DJ11 het volgende:
Ik hou me erg in, vandaag slechts twee nummers van het nieuwe Pet Shop Boys-album Nonetheless, de vorige keer drie. Het album is trouwens op #2 binnengekomen in het VK; hun beste prestatie sinds Very in 1993 op #1 kwam.
Deze track had ik nog niet gedraaid, maar is zeker één van mijn favoriete nummers op de plaat:Pet Shop Boys - The Secret Of Happiness
Niet slecht voor een album dat voor 99,99% procent wordt genegeerd. Redelijk in lijn met voorgaande albums, trouwens. Volgende week zakt -ie als een baksteen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:30 schreef livelink het volgende:
[..]
In Nederland ook op nummer 16 binnengekomen. Niet slecht toch.
Dank voor het meeluisteren en welterustenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:33 schreef anotherRandomdude het volgende:
Bedankt voor het draaien DJ11, maar ik ga nu toch maar slapen.
Fijne avond nog
Welterusten aRd.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:33 schreef anotherRandomdude het volgende:
Bedankt voor het draaien DJ11, maar ik ga nu toch maar slapen.
Fijne avond nog
Luxeprobleemquote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:42 schreef DJ11 het volgende:
Vorige keer ook gedraaid, dit liedje. Ik snap gewoon niet dat zoiets goed als leftover op de plank blijft liggen tot een jaar later...Bobby Bazini - Hometown (Take Me To)
Als dit op zijn album Pearl had gestaan, was het één van m'n favoriete tracks van het album geweest.quote:
Ehhh... Ja, recent weer opgetreden, maar ik ga met die band stoppen (coverband). Ik heb er kort gezegd geen plezier meer in. Ik houd wel mijn eigen werk-band op de donderdag; dat is leuk om te doen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:44 schreef livelink het volgende:
Hoe gaat het trouwens met je band, DJ11. Zijn jullie weer helemaal terug?
Klopt. Mogelijk van de Soulshow, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:46 schreef livelink het volgende:
Dit is ook een soort jingle geweest van iets.
Oh, als je er geen plezier meer in hebt, dan snap ik het wel. Treed je ook wel eens op met je eigen werk-band?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:46 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ehhh... Ja, recent weer opgetreden, maar ik ga met die band stoppen (coverband). Ik heb er kort gezegd geen plezier meer in. Ik houd wel mijn eigen werk-band op de donderdag; dat is leuk om te doen.
Zelden. We zijn vooral met studiowerk bezig. Nieuw album met 18 tracks is bijna klaar.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, als je er geen plezier meer in hebt, dan snap ik het wel. Treed je ook wel eens op met je eigen werk-band?
Erg fijn nummer inderdaad.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:50 schreef DJ11 het volgende:
Noorwegen is weer zeer goed vertegenwoordigd in de nieuwe muziek deze week; het zal ook eens niet. Straks nog een (deels) Noors nummer. Nu eerst deze nieuwe:Sander Helmers - The Worst Is Yet To Come
Er komt nog meer fraais aanquote:
Grappig, dat ik meteen weet wat je bedoelt met dat Flappie-liedje.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:02 schreef DJ11 het volgende:
DEHAZE, die van dat "Flappie-liedje", dat straks zo'n beetje bovenaan in m'n jaarlijst staat, heeft een EP uitgebracht met zijn fraaie nummers tot dusver. Plus deze, die helemaal nieuw is. Niet makkelijk, wel (erg) mooi:DEHAZE - Tell The World
Ik kende het nummer wel, hoewel artiest en titel geen enkele bel deed rinkelen. Propaganda natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:58 schreef DJ11 het volgende:
De band Act was de opvolger van Propaganda, onder meer bekend van Duel. Back to the 80s:Act - Snobbery & Decay
Ik heb deze week voor het eerst muziek uitgezocht voor de jaarlijst. In die zin dat ik door de playlists ben gestruind om muziek voor de Top 100 te selecteren. Er staan al 50 liedjes klaarquote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Grappig, dat ik meteen weet wat je bedoelt met dat Flappie-liedje.
En je moet nog meer dan een half jaarquote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:06 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb deze week voor het eerst muziek uitgezocht voor de jaarlijst. In die zin dat ik door de playlists ben gestruind om muziek voor de Top 100 te selecteren. Er staan al 50 liedjes klaar
Ja, was inderdaad mooi.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:02 schreef DJ11 het volgende:
DEHAZE, die van dat "Flappie-liedje", dat straks zo'n beetje bovenaan in m'n jaarlijst staat, heeft een EP uitgebracht met zijn fraaie nummers tot dusver. Plus deze, die helemaal nieuw is. Niet makkelijk, wel (erg) mooi:DEHAZE - Tell The World
Met name de afgelopen weken waren erg goed. Ik zend te weinig uit om alle goede nieuwe muziek de aandacht te geven die het verdient. En ik kan natuurlijk ook niet alleen maar nieuwe muziek gaan zitten draaienquote:
Blur of specifiek dit nummer van hen?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:15 schreef DJ11 het volgende:
Voor het eerst in mijn uitzending(werd hoog tijd)
Blur - Charmless Man
Specifiek dit nummer. Ze staan drie keer in mijn Top 250 allertijden, dus het zou gek zijn als ik die nummers nog nooit had gedraaidquote:
Zekerquote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:17 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Specifiek dit nummer. Ze staan drie keer in mijn Top 250 allertijden, dus het zou gek zijn als ik die nummers nog nooit had gedraaid
Maar deze is ook best lekker, vind ik
Ik dacht heel even dat je dit nummer bedoelde dat je niet kende, maar dit is nog van voor 1972quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:26 schreef DJ11 het volgende:
Jimmy Ruffin - What Becomes Of The Brokenhearted
Ik zal een hint geven: een zeer bekend nummer van deze artiest (waarmee hij ook in mijn Top 250 Allertijden staat), is gecoverd door Madness...quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat je dit nummer bedoelde dat je niet kende, maar dit is nog van voor 1972
Dan moet ik denken aan Labi Siffrequote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:29 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik zal een hint geven: een zeer bekend nummer van deze artiest (waarmee hij ook in mijn Top 250 Allertijden staat), is gecoverd door Madness...
Ja, prima nummer. Lekker hoor. Ik vond die andere Noorse wel net iets origineler.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:32 schreef DJ11 het volgende:
Mijn favoriete nieuwe nummer van deze week, komt van een Frans-Noorse artiest:Aden Foyer - Queen Of The Night
Ik ken het ook niet. Je herkent Labi Siffre er wel in (als je het weet).quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:44 schreef DJ11 het volgende:
Dat het 52 jaar moest duren voordat ik dit nummer ontdekte...Labi Siffre - My Song
Getuige de luisterbeurten hoort het toch bij zijn bekendere nummers. Hoe dan ook, ik vind het een prachtig liedje.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken het ook niet. Je herkent Labi Siffre er wel in (als je het weet).
Afgelopen week kwam daar dit bericht achteraan:quote:Op dinsdag 30 april 2024 20:57 schreef DJ11 het volgende:
Er staat veel fraais op Nonetheless - ik kom er vast nog op terug in een komende uitzending - maar dit is voor mij toch wel de topper. Het heeft iets antieks door de orkestratie. En het schijnt werkelijk in de running te zijn om de volgende single te worden:Pet Shop Boys - A New Bohemia
Kortom: mijn favoriete nummer van Nonetheless gaat ook echt de volgende single worden.quote:Looking for a new Bohemia in Margate! We had a wonderful day there shooting the video for our next single with director Andrew Haigh. Thanks to everyone who took part.
wedgewood edme probeer ik te slijten. Van Pip Studio had ik zelf al wat van Love Birds en wat ik nu heb gekocht is van iets wat ze kennelijk niet meer in de verkoop hebben, want ik zie het niet meer op hun site. Maar met bloemen en vogels.quote:Op donderdag 9 mei 2024 11:23 schreef anotherRandomdude het volgende:
Leuk ja livelink, welke lijn van het Pip-studio servies, want ik zie op hun site dat er ondertussen behoorlijk veel lijnen al zijn.
En welke lijn van Wedgwood probeer je te slijten?
Tevens goedemorgen
Kwam nog een blok tekst bij je vorige post bij, lastige situatie![]()
Ik zie op de site bij de uitverkoop iets van Winter Wonderland waar vogels en bloemen op staan. Ziet er wel vrolijk uitquote:Op donderdag 9 mei 2024 11:34 schreef livelink het volgende:
[..]
wedgewood edme probeer ik te slijten. Van Pip Studio had ik zelf al wat van Love Birds en wat ik nu heb gekocht is van iets wat ze kennelijk niet meer in de verkoop hebben, want ik zie het niet meer op hun site. Maar met bloemen en vogels.
Ja, dat is het niet, maar al hun servies ziet er vrolijk uit. En ik was echt toe aan iets nieuws en kleurrijks. En wat ik belangrijk vind voor servies is dat ik het ook echt wil gebruiken. Degene van wie ik het nu gekocht had, had het in een vitrinekast staan, maar voor mij is servies wel echt een gebruiksvoorwerp. Maar ook wel een reden om het tweedehands te zoeken als het echt duur is. En het servies wat ik mooi vind is vaak wel duur, helaas.quote:Op donderdag 9 mei 2024 11:46 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Ik zie op de site bij de uitverkoop iets van Winter Wonderland waar vogels en bloemen op staan. Ziet er wel vrolijk uit
Goede avond en welkom, livelink.quote:
Dat het The Cats waren had ik nog wel door.quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:02 schreef Melting het volgende:
We zijn weer los, en zoals altijd krijgen jullie de eerste cadeau:
[ afbeelding ]
Dan was je moeder er inderdaad even aan toe.quote:Op donderdag 9 mei 2024 11:13 schreef livelink het volgende:
Ik heb mezelf een plezier gedaan en via Marktplaats een deel van een Pip-studio servies gekocht voor 70 euro. Nieuw vind ik echt zonde van mijn geld en ik heb nu voor een redelijke prijs wat meer kleur in mijn servieskast.
Nu nog wat van mijn wedgewood bij een kringloop zien te slijten.
En gisteren bij mijn ouders gewerkt. Mijn moeder had kennelijk besloten alles uit haar dagje uit te halen wat er in zat, dus waar ze had aangegeven dat ze rond 15.30 weer richting huis zou gaan, kwam ze pas rond 18.30 opdagen. Mijn vader was intussen in alle staten. Hij wilde ook niet eten voordat mijn moeder thuis was en mijn moeder reageerde niet op mijn appjes met de vraag hoe laat ze ongeveer thuis zou zijn omdat mijn vader zich zorgen maakte. Uiteindelijk belde ik haar dus maar rond 17.30, want mijn vader werd steeds onrustiger. Mijn moeder natuurlijk zo in paniek omdat ik haar belde (dacht dat er iets met mijn vader aan de hand was), dat ze vervolgens ook niet meer in staat was me te vertellen hoe laat ze dan wel thuis zou zijn![]()
Maar goed, op het moment dat ze thuis was, werd mijn vader op slag weer rustig en aanspreekbaar. En mijn moeder had het kennelijk heel hard nodig.
quote:
quote:
Welkom dame en heren.quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:03 schreef Fogel het volgende:
Even snel intunen voordat de wifi weg is.
Grgr uit een vliegtuig dat bijna in Londen is.
Groent terug Fogel. Veel plezier in Londen!quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:03 schreef Fogel het volgende:
quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:03 schreef Fogel het volgende:
Ik gebruikte altijd de stairways, dus dat weet ik niet.quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Waren de Boeings toen ook al zo slecht?
Ik zit in een airbusquote:Op donderdag 9 mei 2024 19:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Waren de Boeings toen ook al zo slecht?
quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik gebruikte altijd de stairways, dus dat weet ik niet.
Dat klinkt geruststellendquote:Op donderdag 9 mei 2024 19:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik zit in een airbus
[ link | afbeelding ]
Zonde. Al denk ik dat het zondag beter weer is daarvoor.quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:15 schreef livelink het volgende:
Ik was vanochtend vroeg genoeg op om te gaan dauwtrappen, maar uiteindelijk ontbrak de wil.
Zondag wordt het weer echt zomersquote:Op donderdag 9 mei 2024 19:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Zonde. Al denk ik dat het zondag beter weer is daarvoor.
Ja, mooie moederdag die dag.quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Zondag wordt het weer echt zomers
A daisy a day keeps the doctor awayquote:
Zou dat zo werken? Ik eet die toch liever niet.quote:
Wie zegt dat je ze moet eten? Misschien helpt het al om er naar te kijken?quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Zou dat zo werken? Ik eet die toch liever niet.
Oh..... in dat geval.quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Wie zegt dat je ze moet eten? Misschien helpt het al om er naar te kijken?
Mijn gras staat nu vol met madeliefjes, dus dat komt wel goed met mij.
Gewoon goed kauwen, dat het gelijkmatig in je bloed komp…quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Zou dat zo werken? Ik eet die toch liever niet.
quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gewoon goed kauwen, dat het gelijkmatig in je bloed komp…
Hier wat madeliefjes voor jou uit eigen tuinquote:
Enzo boort een grasveld eruit te zienquote:Op donderdag 9 mei 2024 19:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Hier wat madeliefjes voor jou uit eigen tuin
[ afbeelding ]
Je hebt er genoeg.quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Hier wat madeliefjes voor jou uit eigen tuin
[ afbeelding ]
Tja, nu 64 steeds dichterbij komt rek ik het langzaam wat op.quote:
quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, nu 64 steeds dichterbij komt rek ik het langzaam wat op.
Is het al tijd om houdoe te zeggen?quote:
Ja, ik vind het een raar idee om door te moeten gaan tot 67/68 jaar. Maar heb me nog niet verdiept in pre-pensioen en zo.quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:47 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Collega van me gaat over 3 weken met prepensioen. Is ook 64. Toch geen verkeerde keuze, als je de mogelijkheid hebt, denk ik.
Hier is het streven dat Symph dat met 60 gaat doenquote:Op donderdag 9 mei 2024 19:47 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Collega van me gaat over 3 weken met prepensioen. Is ook 64. Toch geen verkeerde keuze, als je de mogelijkheid hebt, denk ik.
Ik blijf zeggen dat wij niet door kunnen werken tot ons 70e jaar.quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik vind het een raar idee om door te moeten gaan tot 67/68 jaar. Maar heb me nog niet veriept in pre-pensioen en zo.
Dat is een mooi streven.quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hier is het streven dat Symph dat met 60 gaat doen
Mijn man wordt dit jaar 60. Hij gaat nog wel een aantal jaar door, maar ik denk dat hij ook mikt op zo'n 64/65 om te stoppen. Want wat Melting zegt; hij vindt het zwaar worden om maar steeds bij te blijven bij alle nieuwe ontwikkelingen. Maar ja, we moeten ons er wel echt goed in verdiepen nog wat de mogelijkheden zijn.quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hier is het streven dat Symph dat met 60 gaat doen
Daar zou ik wel op tijd mee beginnen. Ook om teleurstellingen te voorkomen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn man wordt dit jaar 60. Hij gaat nog wel een aantal jaar door, maar ik denk dat hij ook mikt op zo'n 64/65 om te stoppen. Want wat Melting zegt; hij vindt het zwaar worden om maar steeds bij te blijven bij alle nieuwe ontwikkelingen. Maar ja, we moeten ons er wel echt goed in verdiepen nog wat de mogelijkheden zijn.
Ja, ja, we zijn ook erg goed in niet plannen. Scheelt wel dat ik nog wel een volledig inkomen heb dan natuurlijk (als er geen gekke dingen gebeuren).quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar zou ik wel op tijd mee beginnen. Ook om teleurstellingen te voorkomen.
Ben er even tussenuit, hoop dat ik voor het einde nog terug ben.quote:
Gewoon niet zo lang op de pot gaan zitten.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:26 schreef Symphonic het volgende:
Vorige week live gehoord dit
[..]
Ben er even tussenuit, hoop dat ik voor het einde nog terug ben.
Tot zo
Tot straksquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:26 schreef Symphonic het volgende:
Vorige week live gehoord dit
[..]
Ben er even tussenuit, hoop dat ik voor het einde nog terug ben.
Tot zo
quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:31 schreef livelink het volgende:
Dit zal wel filmmuziek zijn. Maar daar ben ik slecht in.
Ach natuurlijk. Die had ik moeten weten. Film ook gezien.quote:
Hoe vond je de film?quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach natuurlijk. Die had ik moeten weten. Film ook gezien.
Ja, die vond ik heel goed. Ik heb hem gezien toen ik 14,15 jaar was en hij heeft wel indruk gemaakt.quote:
Ik heb die nog nooit gezien. Ben bang dat het nu ook erg gedateerd over zal komen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, die vond ik heel goed. Ik heb hem gezien toen ik 14,15 jaar was en hij heeft wel indruk gemaakt.
quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:38 schreef livelink het volgende:
Gerard Lenorman - La ballade des gens heureux
Ja, dat is een risico. Maar ik denk dat het wel meevalt als je je niet instelt op een snelle actiefilm.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb die nog nooit gezien. Ben bang dat het nu ook erg gedateerd over zal komen.
Zeker.quote:
Nou, volgens mij kun je dit niet ondergewaardeerd noemen. Een vaste waarde ook in de top2000quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Zeker.
Ook weer zo'n ondergewaardeerd nummer.
Ik doelde op de gewone radio.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, volgens mij kun je dit niet ondergewaardeerd noemen. Een vaste waarde ook in de top2000
Oh, daar luister ik eigenlijk nooit meer naar.quote:
Heerlijk.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:56 schreef livelink het volgende:
Hoe bevalt je vakantie tot nog toe, Melting?
Oh, nog niet gekeken eigenlijk.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Heerlijk.
Alleen weersvooruitzichten voor volgende week geven me geen fijn gevoel.
Ik eigenlijk ook alleen maar naar radio 1 als ik in de auto zit, en het een beetje interessant is.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, daar luister ik eigenlijk nooit meer naar.
Ik denk dat veel mensen hem niet kennen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Deze kent iedereen toch? Ik pik ‘m nog met mee
quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:03 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Melting. Was een leuke show. En nu ben ik aan het dubben of ik de tweede halve finale ga kijken van het ESF. Heb er niet zoveel zin in, maar heb de eerste halve finale wel gekeken.
Maar nu denk ik dat er gedoe komt met Israël, plus dat Nederland door het ijs zakt. Dus ja.
Vooruitziende blik wel....quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:03 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Melting. Was een leuke show. En nu ben ik aan het dubben of ik de tweede halve finale ga kijken van het ESF. Heb er niet zoveel zin in, maar heb de eerste halve finale wel gekeken.
Maar nu denk ik dat er gedoe komt met Israël, plus dat Nederland door het ijs zakt. Dus ja.
Nou, inderdaad. Niet helemaal op de manier die ik had verwacht wel.quote:
Groot gelijk dan.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:22 schreef livelink het volgende:
Ik zal vanavond niet meeluisteren. Ik zit nu nog in Limburg en ga als ik thuis ben toch nog het Songfestival kijken met mijn zoon. Heb ik hem beloofd.
En, is het nog gelukt?quote:Op zondag 12 mei 2024 10:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Grrr, wat een onhandig gedoe dit. Dingen bij Praxis besteld die Symph vandaag op zou halen na z’n vogelexcursie, er zouden 3 op voorraad zijn en we hebben er 2 besteld. Word ik net gebeld: ja, we hebben er maar 1 op voorraad, maar de andere vestiging heeft er nog wel, dus dan kunt u die daar kopen.
Dus ik bestel het 2e exemplaar voor ophalen in de andere vestiging, en wil het bestelnummer aan Symph doorgeven, maar die heeft uiteraard z’n telefoon niet bij zich. Ok, dan bel ik Praxis wel dat zij dat aan ‘m doorgeven..niet dus, die hebben een bandje aan staan dat ze niet open zijn.
Adem in, adem uit.
Totdat je in de herfst de bladeren uit het gras moet ruimenquote:Op zondag 12 mei 2024 19:52 schreef Melting het volgende:
Lijkt me redelijk onderhoudsarm. Maar zeker mooi en lijkt me heerlijk toeven.
Ik heb net voor de eerste keer vandaag asperges op. 🤤
GEWOKTE ASPERGES, WIT EN GROEN, LENTEUI, BIMI, KRIELAARDAPPEL.quote:Op zondag 12 mei 2024 20:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Totdat je in de herfst de bladeren uit het gras moet ruimen![]()
Maar het was vooral enorm veel werk in het aanleggen inderdaad. Het was gewoon een weiland toen ze het kochten.
En asperges![]()
Waren ze lekker klaargemaakt? Ik heb vanavond groene asperges gegeten, gegrilld op de BBQ
Dat klinkt erg lekker allemaal. Goede afsluiting van een heel mooi weekend ook.quote:Op zondag 12 mei 2024 20:44 schreef Melting het volgende:
[..]
GEWOKTE ASPERGES, WIT EN GROEN, LENTEUI, BIMI, KRIELAARDAPPEL.
Even gekopieerd van de menukaart.
En als toetje ook maar gezondigd:
GEMARINEERDE PEER, ADVOCAATCRÈME, CHOCOLADEMOUSSE, VANILLE-IJS.
Een gratis föhn. Ideaal toch?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Het lijkt wel of er een föhn waait hier, het waait serieus hard en die wind is echt heel warm.
M’n haar was zo droog ja, het waaide echt alle kanten op. Ik heb sinds vorige week redelijk kort haar, dus dat is sowieso snel droog.quote:
Je moet vooral de dingen doen die nodig zijn.quote:Op woensdag 15 mei 2024 18:17 schreef livelink het volgende:
De maand mei is altijd een ramp met de planning van allerlei feesten en partijen. Dat houdt in dat ik de komende drie donderdagen niet kan luisteren.
Het is niet dat ik er zelf blij mee ben overigens. Ik dacht dat ik wel van de pre-zomervakantie-stress af zou zijn nu de kinderen groter zijn, maar het blijkt ook iets te zijn waar het werk vrolijk aan mee doet. En waar ik niet onderuit lijk te kunnen.
Welkom en goede avond, aRd.quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:00 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedenavond,
Luister een gedeelte mee
Vermoeid.quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:04 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Hoe gaat het met Melting ?
quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:04 schreef anotherRandomdude het volgende:
Frank boeijen groep = kronenburger park
Dat is veel uren in de auto dan, was het een beetje te doen met dit weer?quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Vermoeid.
Heb een lange autorit achter de rug.
Ben vandaag naar Westerbork geweest. Dat was een rit van zo'n 3 uur, en daarnet ook nog terug dus.
Gelukkig heb ik airco in de auto.quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:06 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Dat is veel uren in de auto dan, was het een beetje te doen met dit weer?
Ah dat is dan wel prettig ja.quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik airco in de auto.
Maar ergste was de stukken van langzaamrijdend verkeer.
Oh ja... om over de meezingende Vout nog maar niet te spreken.quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:08 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Ah dat is dan wel prettig ja.
En langzaam rijdend verkeer is minder plezierig
Nou ja ik herkende wel dat het Abba is, maar het nummer was een gok door te luisteren naar de tekstquote:Op donderdag 16 mei 2024 19:10 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Je kent deze? Is toch niet zo'n bekende van ze.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |