A daisy a day keeps the doctor awayquote:
Zou dat zo werken? Ik eet die toch liever niet.quote:
Wie zegt dat je ze moet eten? Misschien helpt het al om er naar te kijken?quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Zou dat zo werken? Ik eet die toch liever niet.
Oh..... in dat geval.quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Wie zegt dat je ze moet eten? Misschien helpt het al om er naar te kijken?
Mijn gras staat nu vol met madeliefjes, dus dat komt wel goed met mij.
Gewoon goed kauwen, dat het gelijkmatig in je bloed komp…quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Zou dat zo werken? Ik eet die toch liever niet.
quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gewoon goed kauwen, dat het gelijkmatig in je bloed komp…
Hier wat madeliefjes voor jou uit eigen tuinquote:
Enzo boort een grasveld eruit te zienquote:Op donderdag 9 mei 2024 19:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Hier wat madeliefjes voor jou uit eigen tuin
[ afbeelding ]
Je hebt er genoeg.quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Hier wat madeliefjes voor jou uit eigen tuin
[ afbeelding ]
Tja, nu 64 steeds dichterbij komt rek ik het langzaam wat op.quote:
quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, nu 64 steeds dichterbij komt rek ik het langzaam wat op.
Is het al tijd om houdoe te zeggen?quote:
Ja, ik vind het een raar idee om door te moeten gaan tot 67/68 jaar. Maar heb me nog niet verdiept in pre-pensioen en zo.quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:47 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Collega van me gaat over 3 weken met prepensioen. Is ook 64. Toch geen verkeerde keuze, als je de mogelijkheid hebt, denk ik.
Hier is het streven dat Symph dat met 60 gaat doenquote:Op donderdag 9 mei 2024 19:47 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Collega van me gaat over 3 weken met prepensioen. Is ook 64. Toch geen verkeerde keuze, als je de mogelijkheid hebt, denk ik.
Ik blijf zeggen dat wij niet door kunnen werken tot ons 70e jaar.quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik vind het een raar idee om door te moeten gaan tot 67/68 jaar. Maar heb me nog niet veriept in pre-pensioen en zo.
Dat is een mooi streven.quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hier is het streven dat Symph dat met 60 gaat doen
Mijn man wordt dit jaar 60. Hij gaat nog wel een aantal jaar door, maar ik denk dat hij ook mikt op zo'n 64/65 om te stoppen. Want wat Melting zegt; hij vindt het zwaar worden om maar steeds bij te blijven bij alle nieuwe ontwikkelingen. Maar ja, we moeten ons er wel echt goed in verdiepen nog wat de mogelijkheden zijn.quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hier is het streven dat Symph dat met 60 gaat doen
Daar zou ik wel op tijd mee beginnen. Ook om teleurstellingen te voorkomen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn man wordt dit jaar 60. Hij gaat nog wel een aantal jaar door, maar ik denk dat hij ook mikt op zo'n 64/65 om te stoppen. Want wat Melting zegt; hij vindt het zwaar worden om maar steeds bij te blijven bij alle nieuwe ontwikkelingen. Maar ja, we moeten ons er wel echt goed in verdiepen nog wat de mogelijkheden zijn.
Ja, ja, we zijn ook erg goed in niet plannen. Scheelt wel dat ik nog wel een volledig inkomen heb dan natuurlijk (als er geen gekke dingen gebeuren).quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar zou ik wel op tijd mee beginnen. Ook om teleurstellingen te voorkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |