Dat klinkt erg lekker allemaal. Goede afsluiting van een heel mooi weekend ook.quote:Op zondag 12 mei 2024 20:44 schreef Melting het volgende:
[..]
GEWOKTE ASPERGES, WIT EN GROEN, LENTEUI, BIMI, KRIELAARDAPPEL.
Even gekopieerd van de menukaart.
En als toetje ook maar gezondigd:
GEMARINEERDE PEER, ADVOCAATCRÈME, CHOCOLADEMOUSSE, VANILLE-IJS.
Een gratis föhn. Ideaal toch?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Het lijkt wel of er een föhn waait hier, het waait serieus hard en die wind is echt heel warm.
M’n haar was zo droog ja, het waaide echt alle kanten op. Ik heb sinds vorige week redelijk kort haar, dus dat is sowieso snel droog.quote:
Je moet vooral de dingen doen die nodig zijn.quote:Op woensdag 15 mei 2024 18:17 schreef livelink het volgende:
De maand mei is altijd een ramp met de planning van allerlei feesten en partijen. Dat houdt in dat ik de komende drie donderdagen niet kan luisteren.
Het is niet dat ik er zelf blij mee ben overigens. Ik dacht dat ik wel van de pre-zomervakantie-stress af zou zijn nu de kinderen groter zijn, maar het blijkt ook iets te zijn waar het werk vrolijk aan mee doet. En waar ik niet onderuit lijk te kunnen.
Welkom en goede avond, aRd.quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:00 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedenavond,
Luister een gedeelte mee
Vermoeid.quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:04 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Hoe gaat het met Melting ?
quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:04 schreef anotherRandomdude het volgende:
Frank boeijen groep = kronenburger park
Dat is veel uren in de auto dan, was het een beetje te doen met dit weer?quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Vermoeid.
Heb een lange autorit achter de rug.
Ben vandaag naar Westerbork geweest. Dat was een rit van zo'n 3 uur, en daarnet ook nog terug dus.
Gelukkig heb ik airco in de auto.quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:06 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Dat is veel uren in de auto dan, was het een beetje te doen met dit weer?
Ah dat is dan wel prettig ja.quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik airco in de auto.
Maar ergste was de stukken van langzaamrijdend verkeer.
Oh ja... om over de meezingende Vout nog maar niet te spreken.quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:08 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Ah dat is dan wel prettig ja.
En langzaam rijdend verkeer is minder plezierig
Nou ja ik herkende wel dat het Abba is, maar het nummer was een gok door te luisteren naar de tekstquote:Op donderdag 16 mei 2024 19:10 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Je kent deze? Is toch niet zo'n bekende van ze.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |