wedgewood edme probeer ik te slijten. Van Pip Studio had ik zelf al wat van Love Birds en wat ik nu heb gekocht is van iets wat ze kennelijk niet meer in de verkoop hebben, want ik zie het niet meer op hun site. Maar met bloemen en vogels.quote:Op donderdag 9 mei 2024 11:23 schreef anotherRandomdude het volgende:
Leuk ja livelink, welke lijn van het Pip-studio servies, want ik zie op hun site dat er ondertussen behoorlijk veel lijnen al zijn.
En welke lijn van Wedgwood probeer je te slijten?
Tevens goedemorgen
Kwam nog een blok tekst bij je vorige post bij, lastige situatie![]()
Ik zie op de site bij de uitverkoop iets van Winter Wonderland waar vogels en bloemen op staan. Ziet er wel vrolijk uitquote:Op donderdag 9 mei 2024 11:34 schreef livelink het volgende:
[..]
wedgewood edme probeer ik te slijten. Van Pip Studio had ik zelf al wat van Love Birds en wat ik nu heb gekocht is van iets wat ze kennelijk niet meer in de verkoop hebben, want ik zie het niet meer op hun site. Maar met bloemen en vogels.
Ja, dat is het niet, maar al hun servies ziet er vrolijk uit. En ik was echt toe aan iets nieuws en kleurrijks. En wat ik belangrijk vind voor servies is dat ik het ook echt wil gebruiken. Degene van wie ik het nu gekocht had, had het in een vitrinekast staan, maar voor mij is servies wel echt een gebruiksvoorwerp. Maar ook wel een reden om het tweedehands te zoeken als het echt duur is. En het servies wat ik mooi vind is vaak wel duur, helaas.quote:Op donderdag 9 mei 2024 11:46 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Ik zie op de site bij de uitverkoop iets van Winter Wonderland waar vogels en bloemen op staan. Ziet er wel vrolijk uit
Goede avond en welkom, livelink.quote:
Dat het The Cats waren had ik nog wel door.quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:02 schreef Melting het volgende:
We zijn weer los, en zoals altijd krijgen jullie de eerste cadeau:
[ afbeelding ]
Dan was je moeder er inderdaad even aan toe.quote:Op donderdag 9 mei 2024 11:13 schreef livelink het volgende:
Ik heb mezelf een plezier gedaan en via Marktplaats een deel van een Pip-studio servies gekocht voor 70 euro. Nieuw vind ik echt zonde van mijn geld en ik heb nu voor een redelijke prijs wat meer kleur in mijn servieskast.
Nu nog wat van mijn wedgewood bij een kringloop zien te slijten.
En gisteren bij mijn ouders gewerkt. Mijn moeder had kennelijk besloten alles uit haar dagje uit te halen wat er in zat, dus waar ze had aangegeven dat ze rond 15.30 weer richting huis zou gaan, kwam ze pas rond 18.30 opdagen. Mijn vader was intussen in alle staten. Hij wilde ook niet eten voordat mijn moeder thuis was en mijn moeder reageerde niet op mijn appjes met de vraag hoe laat ze ongeveer thuis zou zijn omdat mijn vader zich zorgen maakte. Uiteindelijk belde ik haar dus maar rond 17.30, want mijn vader werd steeds onrustiger. Mijn moeder natuurlijk zo in paniek omdat ik haar belde (dacht dat er iets met mijn vader aan de hand was), dat ze vervolgens ook niet meer in staat was me te vertellen hoe laat ze dan wel thuis zou zijn![]()
Maar goed, op het moment dat ze thuis was, werd mijn vader op slag weer rustig en aanspreekbaar. En mijn moeder had het kennelijk heel hard nodig.
quote:
quote:
Welkom dame en heren.quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:03 schreef Fogel het volgende:
Even snel intunen voordat de wifi weg is.
Grgr uit een vliegtuig dat bijna in Londen is.
Groent terug Fogel. Veel plezier in Londen!quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:03 schreef Fogel het volgende:
quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:03 schreef Fogel het volgende:
Ik gebruikte altijd de stairways, dus dat weet ik niet.quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Waren de Boeings toen ook al zo slecht?
Ik zit in een airbusquote:Op donderdag 9 mei 2024 19:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Waren de Boeings toen ook al zo slecht?
quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik gebruikte altijd de stairways, dus dat weet ik niet.
Dat klinkt geruststellendquote:Op donderdag 9 mei 2024 19:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik zit in een airbus
[ link | afbeelding ]
Zonde. Al denk ik dat het zondag beter weer is daarvoor.quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:15 schreef livelink het volgende:
Ik was vanochtend vroeg genoeg op om te gaan dauwtrappen, maar uiteindelijk ontbrak de wil.
Zondag wordt het weer echt zomersquote:Op donderdag 9 mei 2024 19:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Zonde. Al denk ik dat het zondag beter weer is daarvoor.
Ja, mooie moederdag die dag.quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Zondag wordt het weer echt zomers
A daisy a day keeps the doctor awayquote:
Zou dat zo werken? Ik eet die toch liever niet.quote:
Wie zegt dat je ze moet eten? Misschien helpt het al om er naar te kijken?quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Zou dat zo werken? Ik eet die toch liever niet.
Oh..... in dat geval.quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Wie zegt dat je ze moet eten? Misschien helpt het al om er naar te kijken?
Mijn gras staat nu vol met madeliefjes, dus dat komt wel goed met mij.
Gewoon goed kauwen, dat het gelijkmatig in je bloed komp…quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Zou dat zo werken? Ik eet die toch liever niet.
quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gewoon goed kauwen, dat het gelijkmatig in je bloed komp…
Hier wat madeliefjes voor jou uit eigen tuinquote:
Enzo boort een grasveld eruit te zienquote:Op donderdag 9 mei 2024 19:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Hier wat madeliefjes voor jou uit eigen tuin
[ afbeelding ]
Je hebt er genoeg.quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Hier wat madeliefjes voor jou uit eigen tuin
[ afbeelding ]
Tja, nu 64 steeds dichterbij komt rek ik het langzaam wat op.quote:
quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, nu 64 steeds dichterbij komt rek ik het langzaam wat op.
Is het al tijd om houdoe te zeggen?quote:
Ja, ik vind het een raar idee om door te moeten gaan tot 67/68 jaar. Maar heb me nog niet verdiept in pre-pensioen en zo.quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:47 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Collega van me gaat over 3 weken met prepensioen. Is ook 64. Toch geen verkeerde keuze, als je de mogelijkheid hebt, denk ik.
Hier is het streven dat Symph dat met 60 gaat doenquote:Op donderdag 9 mei 2024 19:47 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Collega van me gaat over 3 weken met prepensioen. Is ook 64. Toch geen verkeerde keuze, als je de mogelijkheid hebt, denk ik.
Ik blijf zeggen dat wij niet door kunnen werken tot ons 70e jaar.quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik vind het een raar idee om door te moeten gaan tot 67/68 jaar. Maar heb me nog niet veriept in pre-pensioen en zo.
Dat is een mooi streven.quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hier is het streven dat Symph dat met 60 gaat doen
Mijn man wordt dit jaar 60. Hij gaat nog wel een aantal jaar door, maar ik denk dat hij ook mikt op zo'n 64/65 om te stoppen. Want wat Melting zegt; hij vindt het zwaar worden om maar steeds bij te blijven bij alle nieuwe ontwikkelingen. Maar ja, we moeten ons er wel echt goed in verdiepen nog wat de mogelijkheden zijn.quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hier is het streven dat Symph dat met 60 gaat doen
Daar zou ik wel op tijd mee beginnen. Ook om teleurstellingen te voorkomen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn man wordt dit jaar 60. Hij gaat nog wel een aantal jaar door, maar ik denk dat hij ook mikt op zo'n 64/65 om te stoppen. Want wat Melting zegt; hij vindt het zwaar worden om maar steeds bij te blijven bij alle nieuwe ontwikkelingen. Maar ja, we moeten ons er wel echt goed in verdiepen nog wat de mogelijkheden zijn.
Ja, ja, we zijn ook erg goed in niet plannen. Scheelt wel dat ik nog wel een volledig inkomen heb dan natuurlijk (als er geen gekke dingen gebeuren).quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar zou ik wel op tijd mee beginnen. Ook om teleurstellingen te voorkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |