Luxeprobleemquote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:42 schreef DJ11 het volgende:
Vorige keer ook gedraaid, dit liedje. Ik snap gewoon niet dat zoiets goed als leftover op de plank blijft liggen tot een jaar later...Bobby Bazini - Hometown (Take Me To)
Als dit op zijn album Pearl had gestaan, was het één van m'n favoriete tracks van het album geweest.quote:
Ehhh... Ja, recent weer opgetreden, maar ik ga met die band stoppen (coverband). Ik heb er kort gezegd geen plezier meer in. Ik houd wel mijn eigen werk-band op de donderdag; dat is leuk om te doen.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:44 schreef livelink het volgende:
Hoe gaat het trouwens met je band, DJ11. Zijn jullie weer helemaal terug?
Klopt. Mogelijk van de Soulshow, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:46 schreef livelink het volgende:
Dit is ook een soort jingle geweest van iets.
Earth, Wind & Fire - In The Stone
Oh, als je er geen plezier meer in hebt, dan snap ik het wel. Treed je ook wel eens op met je eigen werk-band?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:46 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ehhh... Ja, recent weer opgetreden, maar ik ga met die band stoppen (coverband). Ik heb er kort gezegd geen plezier meer in. Ik houd wel mijn eigen werk-band op de donderdag; dat is leuk om te doen.
Zelden. We zijn vooral met studiowerk bezig. Nieuw album met 18 tracks is bijna klaar.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, als je er geen plezier meer in hebt, dan snap ik het wel. Treed je ook wel eens op met je eigen werk-band?
Sander Helmers - The Worst Is Yet To Come
Erg fijn nummer inderdaad.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:50 schreef DJ11 het volgende:
Noorwegen is weer zeer goed vertegenwoordigd in de nieuwe muziek deze week; het zal ook eens niet. Straks nog een (deels) Noors nummer. Nu eerst deze nieuwe:Sander Helmers - The Worst Is Yet To Come
Er komt nog meer fraais aanquote:
Malcolm McLaren & The Bootzilla Orchestra - Waltz Darling
Act - Snobbery & Decay
DEHAZE - Tell The World
Grappig, dat ik meteen weet wat je bedoelt met dat Flappie-liedje.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:02 schreef DJ11 het volgende:
DEHAZE, die van dat "Flappie-liedje", dat straks zo'n beetje bovenaan in m'n jaarlijst staat, heeft een EP uitgebracht met zijn fraaie nummers tot dusver. Plus deze, die helemaal nieuw is. Niet makkelijk, wel (erg) mooi:DEHAZE - Tell The World
Ik kende het nummer wel, hoewel artiest en titel geen enkele bel deed rinkelen. Propaganda natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 19:58 schreef DJ11 het volgende:
De band Act was de opvolger van Propaganda, onder meer bekend van Duel. Back to the 80s:Act - Snobbery & Decay
Ik heb deze week voor het eerst muziek uitgezocht voor de jaarlijst. In die zin dat ik door de playlists ben gestruind om muziek voor de Top 100 te selecteren. Er staan al 50 liedjes klaarquote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Grappig, dat ik meteen weet wat je bedoelt met dat Flappie-liedje.
En je moet nog meer dan een half jaarquote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:06 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb deze week voor het eerst muziek uitgezocht voor de jaarlijst. In die zin dat ik door de playlists ben gestruind om muziek voor de Top 100 te selecteren. Er staan al 50 liedjes klaar
Morpheus - Pearl
Ja, was inderdaad mooi.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:02 schreef DJ11 het volgende:
DEHAZE, die van dat "Flappie-liedje", dat straks zo'n beetje bovenaan in m'n jaarlijst staat, heeft een EP uitgebracht met zijn fraaie nummers tot dusver. Plus deze, die helemaal nieuw is. Niet makkelijk, wel (erg) mooi:DEHAZE - Tell The World
Met name de afgelopen weken waren erg goed. Ik zend te weinig uit om alle goede nieuwe muziek de aandacht te geven die het verdient. En ik kan natuurlijk ook niet alleen maar nieuwe muziek gaan zitten draaienquote:
Blur of specifiek dit nummer van hen?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:15 schreef DJ11 het volgende:
Voor het eerst in mijn uitzending(werd hoog tijd)
Blur - Charmless Man
Specifiek dit nummer. Ze staan drie keer in mijn Top 250 allertijden, dus het zou gek zijn als ik die nummers nog nooit had gedraaidquote:
Zekerquote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:17 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Specifiek dit nummer. Ze staan drie keer in mijn Top 250 allertijden, dus het zou gek zijn als ik die nummers nog nooit had gedraaid
Maar deze is ook best lekker, vind ik
Ik dacht heel even dat je dit nummer bedoelde dat je niet kende, maar dit is nog van voor 1972quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:26 schreef DJ11 het volgende:
Jimmy Ruffin - What Becomes Of The Brokenhearted
Jim Diamond - I Should Have Known Better
Ik zal een hint geven: een zeer bekend nummer van deze artiest (waarmee hij ook in mijn Top 250 Allertijden staat), is gecoverd door Madness...quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat je dit nummer bedoelde dat je niet kende, maar dit is nog van voor 1972
Aden Foyer - Queen Of The Night
Dan moet ik denken aan Labi Siffrequote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:29 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik zal een hint geven: een zeer bekend nummer van deze artiest (waarmee hij ook in mijn Top 250 Allertijden staat), is gecoverd door Madness...
Ja, prima nummer. Lekker hoor. Ik vond die andere Noorse wel net iets origineler.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:32 schreef DJ11 het volgende:
Mijn favoriete nieuwe nummer van deze week, komt van een Frans-Noorse artiest:Aden Foyer - Queen Of The Night
Carly Simon - Why
Electric Light Orchestra - It's Over
Ik ken het ook niet. Je herkent Labi Siffre er wel in (als je het weet).quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:44 schreef DJ11 het volgende:
Dat het 52 jaar moest duren voordat ik dit nummer ontdekte...Labi Siffre - My Song
Getuige de luisterbeurten hoort het toch bij zijn bekendere nummers. Hoe dan ook, ik vind het een prachtig liedje.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 20:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken het ook niet. Je herkent Labi Siffre er wel in (als je het weet).
Afgelopen week kwam daar dit bericht achteraan:quote:Op dinsdag 30 april 2024 20:57 schreef DJ11 het volgende:
Er staat veel fraais op Nonetheless - ik kom er vast nog op terug in een komende uitzending - maar dit is voor mij toch wel de topper. Het heeft iets antieks door de orkestratie. En het schijnt werkelijk in de running te zijn om de volgende single te worden:Pet Shop Boys - A New Bohemia
Kortom: mijn favoriete nummer van Nonetheless gaat ook echt de volgende single worden.quote:Looking for a new Bohemia in Margate! We had a wonderful day there shooting the video for our next single with director Andrew Haigh. Thanks to everyone who took part.
Pet Shop Boys - A New Bohemia
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |