Ben er even tussenuit, hoop dat ik voor het einde nog terug ben.quote:
Gewoon niet zo lang op de pot gaan zitten.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:26 schreef Symphonic het volgende:
Vorige week live gehoord dit
[..]
Ben er even tussenuit, hoop dat ik voor het einde nog terug ben.
Tot zo
Tot straksquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:26 schreef Symphonic het volgende:
Vorige week live gehoord dit
[..]
Ben er even tussenuit, hoop dat ik voor het einde nog terug ben.
Tot zo
quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:31 schreef livelink het volgende:
Dit zal wel filmmuziek zijn. Maar daar ben ik slecht in.
Ach natuurlijk. Die had ik moeten weten. Film ook gezien.quote:
Hoe vond je de film?quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach natuurlijk. Die had ik moeten weten. Film ook gezien.
Ja, die vond ik heel goed. Ik heb hem gezien toen ik 14,15 jaar was en hij heeft wel indruk gemaakt.quote:
Ik heb die nog nooit gezien. Ben bang dat het nu ook erg gedateerd over zal komen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, die vond ik heel goed. Ik heb hem gezien toen ik 14,15 jaar was en hij heeft wel indruk gemaakt.
quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:38 schreef livelink het volgende:
Gerard Lenorman - La ballade des gens heureux
Ja, dat is een risico. Maar ik denk dat het wel meevalt als je je niet instelt op een snelle actiefilm.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb die nog nooit gezien. Ben bang dat het nu ook erg gedateerd over zal komen.
Zeker.quote:
Nou, volgens mij kun je dit niet ondergewaardeerd noemen. Een vaste waarde ook in de top2000quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Zeker.
Ook weer zo'n ondergewaardeerd nummer.
Ik doelde op de gewone radio.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, volgens mij kun je dit niet ondergewaardeerd noemen. Een vaste waarde ook in de top2000
Oh, daar luister ik eigenlijk nooit meer naar.quote:
Heerlijk.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:56 schreef livelink het volgende:
Hoe bevalt je vakantie tot nog toe, Melting?
Oh, nog niet gekeken eigenlijk.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Heerlijk.
Alleen weersvooruitzichten voor volgende week geven me geen fijn gevoel.
Ik eigenlijk ook alleen maar naar radio 1 als ik in de auto zit, en het een beetje interessant is.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, daar luister ik eigenlijk nooit meer naar.
Ik denk dat veel mensen hem niet kennen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Deze kent iedereen toch? Ik pik ‘m nog met mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |