Is het juiste antwoord: "B"?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Europapa-vraag bij Even tot Hier.
En B was niet dichtbij genoeg?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, het was benaderingsvraag
DriesGod, die gast die filmtquote:
Dan was G idd een beter antwoord geweest dan Bquote:
Ik vind die best lekker, maar ook behoorlijk aan de prijsquote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nou, vanavond deze eens geprobeerd.
[ afbeelding ]
Was wel even wennen, maar ik vind het uiteindelijk toch wel wat hebben.
Moest jouw motor gesmeerd worden?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, die is best lekker! Lekker dik biertjequote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is wat hoger in het bittere dan wat ik meestal drink, dus ik moest wel even op zoek naar de beste plek om hem neer te zetten. Intussen waardeer ik hem wel, maar het zal niet snel een van mijn favorieten worden denk ik.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vind die best lekker, maar ook behoorlijk aan de prijsDus heb ik die niet vaak. Gulden Draak Imperial Stout vind ik ook heel lekker in die stijl en die is iets minder duur, maar die is helaas snel in prijs gestegen het afgelopen jaar
Precies die wilde ik eigenlijk halen vandaag, maar ze hadden hem niet meer.quote:Op zondag 5 mei 2024 00:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, die is best lekker! Lekker dik biertje
Ik heb deze: [ afbeelding ]
Ik had em al jaren in de kast staan en vandaag kwam het percentage precies goed uit, dus heb ik em maar eens open gemaaktquote:Op zondag 5 mei 2024 00:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Precies die wilde ik eigenlijk halen vandaag, maar ze hadden hem niet meer.
Bij sommige speciaalbieren staat er een EBU op het etiket. In dat geval zegt het getal erbij iets over hoe bitter het bier is, dus dan kan je het al weten zonder te proevenquote:Op zondag 5 mei 2024 00:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Deze is wat hoger in het bittere dan wat ik meestal drink, dus ik moest wel even op zoek naar de beste plek om hem neer te zetten. Intussen waardeer ik hem wel, maar het zal niet snel een van mijn favorieten worden denk ik.
Nee, ik ken hem niet. Daarom wilde ik hem hebben.quote:Op zondag 5 mei 2024 00:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik had em al jaren in de kast staan en vandaag kwam het percentage precies goed uit, dus heb ik em maar eens open gemaaktJij kent deze dus ook?
Dit biertje is wel wat minder dik dan de motorolie, maar ook minder bitter en iets smaakvoller. Hopelijk hebben ze em de volgende keer.quote:Op zondag 5 mei 2024 00:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, ik ken hem niet. Daarom wilde ik hem hebben.![]()
Ik drink niet heel vaak bier en als ik het dan wel eens doe dan wil ik vaak iets wat ik nog niet ken.
Dus naast het regelen van het Songfestival doen ze ook de bitterheid van bier bepalen?quote:Op zondag 5 mei 2024 00:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Bij sommige speciaalbieren staat er een EBU op het etiket. In dat geval zegt het getal erbij iets over hoe bitter het bier is, dus dan kan je het al weten zonder te proeven
Klinkt goed, ik zal er zo nu en dan eens naar uitkijken. Als hij na jaren bij jou in de kast nog steeds goed smaakt kan ik hem immers best eens meenemen als ik hem toevallig zie en dan bewaren voor wanneer ik er zin in heb.quote:Op zondag 5 mei 2024 00:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dit biertje is wel wat minder dik dan de motorolie, maar ook minder bitter en iets smaakvoller. Hopelijk hebben ze em de volgende keer.
De gemiddelde looptijd van barrel aged stoutbiertjes is hier wel ruim een jaar, denk ik.quote:Op zondag 5 mei 2024 00:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Klinkt goed, ik zal er zo nu en dan eens naar uitkijken. Als hij na jaren bij jou in de kast nog steeds goed smaakt kan ik hem immers best eens meenemen als ik hem toevallig zie en dan bewaren voor wanneer ik er zin in heb.
Ah, ik besluit meestal op de dag zelf pas dat ik zin heb in bier en dan ga ik wat halen.quote:Op zondag 5 mei 2024 00:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
De gemiddelde looptijd van barrel aged stoutbiertjes is hier wel ruim een jaar, denk ik.Deze had ik in 2020 gekocht.
Maar dan heb je minder keuze!quote:Op zondag 5 mei 2024 00:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ah, ik besluit meestal op de dag zelf pas dat ik zin heb in bier en dan ga ik wat halen.
Och, wat is minder keuze...quote:Op zondag 5 mei 2024 00:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Maar dan heb je minder keuze!Ik heb laatst een Barrel Aged Box gehaald bij Jopen. Die zal ik ook nog wel even laten staan
Met het bier halen ze het geld binnen. Het ESF is een hobby project van ze.quote:Op zondag 5 mei 2024 00:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dus naast het regelen van het Songfestival doen ze ook de bitterheid van bier bepalen?
Aparte combinatie voor een bedrijf, maar laat ze het vooral doen als ze dat leuk vinden.
Ze moeten toxh iets doen met al die tijd. Het ESF duurt maar een weekje. Dus hebben ze nog 51 weken over voor andere dingen.quote:Op zondag 5 mei 2024 00:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dus naast het regelen van het Songfestival doen ze ook de bitterheid van bier bepalen?
Aparte combinatie voor een bedrijf, maar laat ze het vooral doen als ze dat leuk vinden.
Veel plezier!quote:Op zondag 5 mei 2024 12:14 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben nu in @:Cyan9 's stadje voor Son Mieux
Veel plezierquote:Op zondag 5 mei 2024 12:14 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb ook even gekeken naar wat er her en der te beleven is. Daar zit niet echt iets bij dat me leuk genoeg lijkt om er alleen naar toe te gaan. Bij mij heeft niemand afgezegd, ik had gewoon geen afspraken gemaaktquote:Op zondag 5 mei 2024 12:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Veel plezierIs het daar droog?
Ik ben niet naar een bevrijdingsfestival. Diegene met wie ik zou gaan is geblesseerd en kan niet. Op zich jammer, want het weer is lekker, maar aan de andere kant is er ook niet heel veel wat ik per se zou willen zien.
Ja, dan hadden ze vrees ik wel reden om aan jouw goede gedrag te twijfelenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:14 schreef Arizona het volgende:
Vast wel Ik wil binnenkort een keer zelf mojito's maken (een van de weinige alcoholische dranken die ik écht lekker vind) en er blijft vast nog wel wat over
Ook lekker.quote:Op zondag 5 mei 2024 12:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb ook even gekeken naar wat er her en der te beleven is. Daar zit niet echt iets bij dat me leuk genoeg lijkt om er alleen naar toe te gaan. Bij mij heeft niemand afgezegd, ik had gewoon geen afspraken gemaakt
Mijn dorp organiseert wel een festivalletje. Zal wel niet zoveel voorstellen, maar ik kan er even gaan kijkenquote:Op zondag 5 mei 2024 12:46 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ook lekker.De komende week wordt al druk genoeg!
En vanavond is er weer De Mol.
Leuk! Dat doen ze hier niet, maar misschien komt dat omdat het zondag isquote:Op zondag 5 mei 2024 12:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Mijn dorp organiseert wel een festivalletje. Zal wel niet zoveel voorstellen, maar ik kan er even gaan kijkenEn volgende week wordt druk ja
Ik had zelf niet eens taart in huis.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 15:20 schreef Em31 het volgende:
[..]
Moeten wij wel zelf ze taart weer regelen of heb je nu wel wat lekkers gehaald?
Hopelijk met paraplu.quote:Op zondag 5 mei 2024 12:14 schreef NailQueen het volgende:
Ik zou eigenlijk met een vriendin naar Groningen gaan voor Froukje. Maar zij komt ontiegelijk laat en dat gingen we niet redden. Dus ben ik in Assenquote:Op zondag 5 mei 2024 12:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Veel plezierIs het daar droog?
Ik ben niet naar een bevrijdingsfestival. Diegene met wie ik zou gaan is geblesseerd en kan niet. Op zich jammer, want het weer is lekker, maar aan de andere kant is er ook niet heel veel wat ik per se zou willen zien.
Misschien zijn het van die stealth voertuigen.quote:Op zondag 5 mei 2024 14:11 schreef H_T het volgende:
Nog geen legervoertuig gezienAls er niet zoveel andere mensen ook zouden staan zou ik denken dat ik op een verkeerde plaats sta
Straks foto's?quote:Op zondag 5 mei 2024 14:32 schreef H_T het volgende:
De voertuigen van de geallieerden zijn er, hoera!
Neuhquote:
60quote:Op zondag 5 mei 2024 12:47 schreef Strani het volgende:
Uiteindelijk zijn ruim 60 mensen afgekomen op ons strandfeestje gisterenavond. Was erg gezellig! De drie Nederlanders waaronder ikzelf gingen wel om 20 uur eventjes ergens anders staan voor de dodenherdenking.
Ik heb ook net gewandeld.quote:Op zondag 5 mei 2024 15:24 schreef Arizona het volgende:
Ik kan wel bakjes met aardbeien maken, in plaats van taart?![]()
Hier is het eigenlijk een normale zondag, ik ben vanmorgen naar de sportschool geweest en net hebben we gewandeld.
Viel me ook weer op ja dat ze al weer een paar keer met 7 warenquote:Op zondag 5 mei 2024 13:58 schreef NailQueen het volgende:
We hebben een probleempje. Son Mieux is weer met zijn 7en. Maar blijf ik er bij dat ze naar ESF moeten. Geweldige band. Frontzanger Camiel heeft een geweldige stage presence
Dat is vrij onlogisch ja.quote:Op zondag 5 mei 2024 15:51 schreef TheVulture het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)ermoedelijk-voor-esf
Waarom zou je via Stockholm naar Malmo gaan?
Stel het is je werk om dit soort berichten te schrijven.quote:Op zondag 5 mei 2024 15:51 schreef TheVulture het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)ermoedelijk-voor-esf
Waarom zou je via Stockholm naar Malmo gaan?
Mwah. Zover heeft die denk ik niet gewandeld.quote:
Ja, vond ik ook wel randje hoor qua hoe groot ik het graag zou zienquote:
Het moet natuurlijk wel een beetje exclusief blijven! Stel je voor dat er allemaal klootjesvolk op afkomt?quote:Op zondag 5 mei 2024 17:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, vond ik ook wel randje hoor qua hoe groot ik het graag zou zienVolgende keer ga ik het ook minder promoten denk ik om het overzichtelijk te houden.
Daar moet je toch niet aan denken H_Tquote:Op zondag 5 mei 2024 17:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Het moet natuurlijk wel een beetje exclusief blijven! Stel je voor dat er allemaal klootjesvolk op afkomt?
Nou idd, straks ga je nog vertellen dat je ook nog iets gegeten hebt vanmiddag.quote:
Ja netquote:Op zondag 5 mei 2024 17:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nou idd, straks ga je nog vertellen dat je ook nog iets gegeten hebt vanmiddag.
Stel je voor.
Ja. Het is heel storend als iemand tijdens een goed gesprek over investeringen ineens over iets als voetbal begint.quote:
Precies! Een beetje niveau mag wel bij zo'n evenementquote:
Ohquote:Op zondag 5 mei 2024 14:47 schreef H_T het volgende:
[..]
NeuhIk heb vooral staan kijken en praktisch niks op de kiek staan
Precies, praat dan gewoon over golf als je het over sport wil hebbenquote:Op zondag 5 mei 2024 17:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja. Het is heel storend als iemand tijdens een goed gesprek over investeringen ineens over iets als voetbal begint.
Of zeilen, of wintersport, mogelijkheden genoeg!quote:Op zondag 5 mei 2024 18:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Precies, praat dan gewoon over golf als je het over sport wil hebben
Ja, of in slaap vallen.quote:Op zondag 5 mei 2024 20:48 schreef Strani het volgende:
Nou, gaan we hier gezellig F1 kijken vanavond?
Het lijkt me heel erg sterk dat ik dat ga doen.quote:Op zondag 5 mei 2024 20:48 schreef Strani het volgende:
Nou, gaan we hier gezellig F1 kijken vanavond?
Oh, en óngezellig dan?quote:Op zondag 5 mei 2024 21:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het lijkt me heel erg sterk dat ik dat ga doen.
Bangerikquote:Op zondag 5 mei 2024 21:02 schreef Strani het volgende:
Tevens in b4 @:esf1gamer die zegt dat ik in het F1-topic moet posten. Dat is natuurlijk geen optie.
Dat klinkt waarschijnlijkerquote:
Laat ik vast beginnen met mopperen dat het een idioot tijdstip is voor de race en dat het circuit stom isquote:
Oh ja en zonder de V10-motoren is het allemaal ook niet zoals vroegerquote:Op zondag 5 mei 2024 21:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Laat ik vast beginnen met mopperen dat het een idioot tijdstip is voor de race en dat het circuit stom is
Dat is @Nattekat zijn cuequote:Op zondag 5 mei 2024 21:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Laat ik vast beginnen met mopperen dat het een idioot tijdstip is voor de race en dat het circuit stom is
Ik zie zelden een post die zulke goede waarheden bevat.quote:Op zondag 5 mei 2024 21:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Hm, dat zou ik iig nog in overweging kunnen nemen.quote:
Ja, ze doen nu niet meer zo lekker NNNNNNNNJIIIIEEEUWWWWWWWWWWquote:Op zondag 5 mei 2024 21:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja en zonder de V10-motoren is het allemaal ook niet zoals vroeger
Maar het is al zomertijd maatquote:Op zondag 5 mei 2024 21:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hm, dat zou ik iig nog in overweging kunnen nemen.![]()
Mensen gaan me morgenochtend waarschijnlijk toch al ongezellig vinden, want ik ben van plan hier morgen iedereen nog een uurtje eerder dan normaal wakker te trommelen.
Ik mag jou welquote:Op zondag 5 mei 2024 21:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja, ze doen nu niet meer zo lekker NNNNNNNNJIIIIEEEUWWWWWWWWWW
Dus? Waarom zouden we in de zomer niet lekker een uurtje eerder aan de week kunnen beginnen?quote:
quote:Op zondag 5 mei 2024 21:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dus? Waarom zouden we in de zomer niet lekker een uurtje eerder aan de week kunnen beginnen?
quote:
Ik heb nog geen vrij op vrijdag. Ik wacht even af hoe de vooruitzichten zijn qua drukte op werkquote:Op zondag 5 mei 2024 21:39 schreef Yesse het volgende:
Ach vanaf woensdag ben ik toch vrijdat uurtje kan ik wel lijden.
That's the spiritquote:Op zondag 5 mei 2024 21:39 schreef Yesse het volgende:
Ach vanaf woensdag ben ik toch vrijdat uurtje kan ik wel lijden.
Hier dus?quote:Op zondag 5 mei 2024 22:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als je me zoekt ben ik in het F1 live topic samen met @:ESF1gamer en @:Strani.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |