Ik heb ook net gewandeld.quote:Op zondag 5 mei 2024 15:24 schreef Arizona het volgende:
Ik kan wel bakjes met aardbeien maken, in plaats van taart?![]()
Hier is het eigenlijk een normale zondag, ik ben vanmorgen naar de sportschool geweest en net hebben we gewandeld.
Viel me ook weer op ja dat ze al weer een paar keer met 7 warenquote:Op zondag 5 mei 2024 13:58 schreef NailQueen het volgende:
We hebben een probleempje. Son Mieux is weer met zijn 7en. Maar blijf ik er bij dat ze naar ESF moeten. Geweldige band. Frontzanger Camiel heeft een geweldige stage presence
Dat is vrij onlogisch ja.quote:Op zondag 5 mei 2024 15:51 schreef TheVulture het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)ermoedelijk-voor-esf
Waarom zou je via Stockholm naar Malmo gaan?
Stel het is je werk om dit soort berichten te schrijven.quote:Op zondag 5 mei 2024 15:51 schreef TheVulture het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)ermoedelijk-voor-esf
Waarom zou je via Stockholm naar Malmo gaan?
Mwah. Zover heeft die denk ik niet gewandeld.quote:
Ja, vond ik ook wel randje hoor qua hoe groot ik het graag zou zienquote:
Het moet natuurlijk wel een beetje exclusief blijven! Stel je voor dat er allemaal klootjesvolk op afkomt?quote:Op zondag 5 mei 2024 17:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, vond ik ook wel randje hoor qua hoe groot ik het graag zou zienVolgende keer ga ik het ook minder promoten denk ik om het overzichtelijk te houden.
Daar moet je toch niet aan denken H_Tquote:Op zondag 5 mei 2024 17:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Het moet natuurlijk wel een beetje exclusief blijven! Stel je voor dat er allemaal klootjesvolk op afkomt?
Nou idd, straks ga je nog vertellen dat je ook nog iets gegeten hebt vanmiddag.quote:
Ja netquote:Op zondag 5 mei 2024 17:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nou idd, straks ga je nog vertellen dat je ook nog iets gegeten hebt vanmiddag.
Stel je voor.
Ja. Het is heel storend als iemand tijdens een goed gesprek over investeringen ineens over iets als voetbal begint.quote:
Precies! Een beetje niveau mag wel bij zo'n evenementquote:
Ohquote:Op zondag 5 mei 2024 14:47 schreef H_T het volgende:
[..]
NeuhIk heb vooral staan kijken en praktisch niks op de kiek staan
Precies, praat dan gewoon over golf als je het over sport wil hebbenquote:Op zondag 5 mei 2024 17:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja. Het is heel storend als iemand tijdens een goed gesprek over investeringen ineens over iets als voetbal begint.
Of zeilen, of wintersport, mogelijkheden genoeg!quote:Op zondag 5 mei 2024 18:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
Precies, praat dan gewoon over golf als je het over sport wil hebben
Ja, of in slaap vallen.quote:Op zondag 5 mei 2024 20:48 schreef Strani het volgende:
Nou, gaan we hier gezellig F1 kijken vanavond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |