Och, wat is minder keuze...quote:Op zondag 5 mei 2024 00:34 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Maar dan heb je minder keuze!Ik heb laatst een Barrel Aged Box gehaald bij Jopen. Die zal ik ook nog wel even laten staan
Met het bier halen ze het geld binnen. Het ESF is een hobby project van ze.quote:Op zondag 5 mei 2024 00:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dus naast het regelen van het Songfestival doen ze ook de bitterheid van bier bepalen?
Aparte combinatie voor een bedrijf, maar laat ze het vooral doen als ze dat leuk vinden.
Ze moeten toxh iets doen met al die tijd. Het ESF duurt maar een weekje. Dus hebben ze nog 51 weken over voor andere dingen.quote:Op zondag 5 mei 2024 00:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dus naast het regelen van het Songfestival doen ze ook de bitterheid van bier bepalen?
Aparte combinatie voor een bedrijf, maar laat ze het vooral doen als ze dat leuk vinden.
Veel plezier!quote:Op zondag 5 mei 2024 12:14 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben nu in @:Cyan9 's stadje voor Son Mieux
Veel plezierquote:Op zondag 5 mei 2024 12:14 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb ook even gekeken naar wat er her en der te beleven is. Daar zit niet echt iets bij dat me leuk genoeg lijkt om er alleen naar toe te gaan. Bij mij heeft niemand afgezegd, ik had gewoon geen afspraken gemaaktquote:Op zondag 5 mei 2024 12:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Veel plezierIs het daar droog?
Ik ben niet naar een bevrijdingsfestival. Diegene met wie ik zou gaan is geblesseerd en kan niet. Op zich jammer, want het weer is lekker, maar aan de andere kant is er ook niet heel veel wat ik per se zou willen zien.
Ja, dan hadden ze vrees ik wel reden om aan jouw goede gedrag te twijfelenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:14 schreef Arizona het volgende:
Vast wel Ik wil binnenkort een keer zelf mojito's maken (een van de weinige alcoholische dranken die ik écht lekker vind) en er blijft vast nog wel wat over
Ook lekker.quote:Op zondag 5 mei 2024 12:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb ook even gekeken naar wat er her en der te beleven is. Daar zit niet echt iets bij dat me leuk genoeg lijkt om er alleen naar toe te gaan. Bij mij heeft niemand afgezegd, ik had gewoon geen afspraken gemaakt
Mijn dorp organiseert wel een festivalletje. Zal wel niet zoveel voorstellen, maar ik kan er even gaan kijkenquote:Op zondag 5 mei 2024 12:46 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ook lekker.De komende week wordt al druk genoeg!
En vanavond is er weer De Mol.
Leuk! Dat doen ze hier niet, maar misschien komt dat omdat het zondag isquote:Op zondag 5 mei 2024 12:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Mijn dorp organiseert wel een festivalletje. Zal wel niet zoveel voorstellen, maar ik kan er even gaan kijkenEn volgende week wordt druk ja
Ik had zelf niet eens taart in huis.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 15:20 schreef Em31 het volgende:
[..]
Moeten wij wel zelf ze taart weer regelen of heb je nu wel wat lekkers gehaald?
Hopelijk met paraplu.quote:Op zondag 5 mei 2024 12:14 schreef NailQueen het volgende:
Ik zou eigenlijk met een vriendin naar Groningen gaan voor Froukje. Maar zij komt ontiegelijk laat en dat gingen we niet redden. Dus ben ik in Assenquote:Op zondag 5 mei 2024 12:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Veel plezierIs het daar droog?
Ik ben niet naar een bevrijdingsfestival. Diegene met wie ik zou gaan is geblesseerd en kan niet. Op zich jammer, want het weer is lekker, maar aan de andere kant is er ook niet heel veel wat ik per se zou willen zien.
Misschien zijn het van die stealth voertuigen.quote:Op zondag 5 mei 2024 14:11 schreef H_T het volgende:
Nog geen legervoertuig gezienAls er niet zoveel andere mensen ook zouden staan zou ik denken dat ik op een verkeerde plaats sta
Straks foto's?quote:Op zondag 5 mei 2024 14:32 schreef H_T het volgende:
De voertuigen van de geallieerden zijn er, hoera!
Neuhquote:
60quote:Op zondag 5 mei 2024 12:47 schreef Strani het volgende:
Uiteindelijk zijn ruim 60 mensen afgekomen op ons strandfeestje gisterenavond. Was erg gezellig! De drie Nederlanders waaronder ikzelf gingen wel om 20 uur eventjes ergens anders staan voor de dodenherdenking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |