Ja!quote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:56 schreef Guanabana het volgende:
Komen jullie ook meekijken naar ESF 2023 genot?
Is het juiste antwoord: "B"?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Europapa-vraag bij Even tot Hier.
En B was niet dichtbij genoeg?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 21:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, het was benaderingsvraag
DriesGod, die gast die filmtquote:
Dan was G idd een beter antwoord geweest dan Bquote:
Ik vind die best lekker, maar ook behoorlijk aan de prijsquote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nou, vanavond deze eens geprobeerd.
[ afbeelding ]
Was wel even wennen, maar ik vind het uiteindelijk toch wel wat hebben.
Moest jouw motor gesmeerd worden?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, die is best lekker! Lekker dik biertjequote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is wat hoger in het bittere dan wat ik meestal drink, dus ik moest wel even op zoek naar de beste plek om hem neer te zetten. Intussen waardeer ik hem wel, maar het zal niet snel een van mijn favorieten worden denk ik.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 23:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vind die best lekker, maar ook behoorlijk aan de prijsDus heb ik die niet vaak. Gulden Draak Imperial Stout vind ik ook heel lekker in die stijl en die is iets minder duur, maar die is helaas snel in prijs gestegen het afgelopen jaar
Precies die wilde ik eigenlijk halen vandaag, maar ze hadden hem niet meer.quote:Op zondag 5 mei 2024 00:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, die is best lekker! Lekker dik biertje
Ik heb deze: [ afbeelding ]
Ik had em al jaren in de kast staan en vandaag kwam het percentage precies goed uit, dus heb ik em maar eens open gemaaktquote:Op zondag 5 mei 2024 00:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Precies die wilde ik eigenlijk halen vandaag, maar ze hadden hem niet meer.
Bij sommige speciaalbieren staat er een EBU op het etiket. In dat geval zegt het getal erbij iets over hoe bitter het bier is, dus dan kan je het al weten zonder te proevenquote:Op zondag 5 mei 2024 00:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Deze is wat hoger in het bittere dan wat ik meestal drink, dus ik moest wel even op zoek naar de beste plek om hem neer te zetten. Intussen waardeer ik hem wel, maar het zal niet snel een van mijn favorieten worden denk ik.
Nee, ik ken hem niet. Daarom wilde ik hem hebben.quote:Op zondag 5 mei 2024 00:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik had em al jaren in de kast staan en vandaag kwam het percentage precies goed uit, dus heb ik em maar eens open gemaaktJij kent deze dus ook?
Dit biertje is wel wat minder dik dan de motorolie, maar ook minder bitter en iets smaakvoller. Hopelijk hebben ze em de volgende keer.quote:Op zondag 5 mei 2024 00:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, ik ken hem niet. Daarom wilde ik hem hebben.![]()
Ik drink niet heel vaak bier en als ik het dan wel eens doe dan wil ik vaak iets wat ik nog niet ken.
Dus naast het regelen van het Songfestival doen ze ook de bitterheid van bier bepalen?quote:Op zondag 5 mei 2024 00:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Bij sommige speciaalbieren staat er een EBU op het etiket. In dat geval zegt het getal erbij iets over hoe bitter het bier is, dus dan kan je het al weten zonder te proeven
Klinkt goed, ik zal er zo nu en dan eens naar uitkijken. Als hij na jaren bij jou in de kast nog steeds goed smaakt kan ik hem immers best eens meenemen als ik hem toevallig zie en dan bewaren voor wanneer ik er zin in heb.quote:Op zondag 5 mei 2024 00:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dit biertje is wel wat minder dik dan de motorolie, maar ook minder bitter en iets smaakvoller. Hopelijk hebben ze em de volgende keer.
De gemiddelde looptijd van barrel aged stoutbiertjes is hier wel ruim een jaar, denk ik.quote:Op zondag 5 mei 2024 00:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Klinkt goed, ik zal er zo nu en dan eens naar uitkijken. Als hij na jaren bij jou in de kast nog steeds goed smaakt kan ik hem immers best eens meenemen als ik hem toevallig zie en dan bewaren voor wanneer ik er zin in heb.
Ah, ik besluit meestal op de dag zelf pas dat ik zin heb in bier en dan ga ik wat halen.quote:Op zondag 5 mei 2024 00:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
De gemiddelde looptijd van barrel aged stoutbiertjes is hier wel ruim een jaar, denk ik.Deze had ik in 2020 gekocht.
Maar dan heb je minder keuze!quote:Op zondag 5 mei 2024 00:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ah, ik besluit meestal op de dag zelf pas dat ik zin heb in bier en dan ga ik wat halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |