Ja best wel hè.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 15:15 schreef zorro28 het volgende:
[..]
'vaak ook intelligente mensen' voelt een beetje als een backhanded compliment.
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 16:24 schreef Arizona het volgende:
Ga tijdens het boodschappen niet langs de Gall en Gall voor een flesje drank als je met je 20 jarige dochter bent en zij geen paspoort bij zich heeft. Je krijgt namelijk niets mee, omdat ze bang zijn dat je de drank misschien wel doorgeeft aan je misschien wel minderjarige kind.
Voortaan dus dochter als een soort hondje buiten laten wachtenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 16:24 schreef Arizona het volgende:
Ga tijdens het boodschappen niet langs de Gall en Gall voor een flesje drank als je met je 20 jarige dochter bent en zij geen paspoort bij zich heeft. Je krijgt namelijk niets mee, omdat ze bang zijn dat je de drank misschien wel doorgeeft aan je misschien wel minderjarige kind.
Het stomme is dat als ze twee was, je het wel gewoon mee had gekregenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 16:24 schreef Arizona het volgende:
Goede reden voor een feestje wel eigenlijk, want zeker op de lange termijn bezien zijn verreweg de meeste dagen dat niet.quote:
Dat klinkt heel erg als een G&G die toevallig onlangs op de vingers getikt is omdat ze drank meegaven aan minderjarigen of zo. Hier om de hoek zijn ze iig niet zo streng, dat weet ik zeker.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 16:24 schreef Arizona het volgende:
Waarschijnlijk was het in Duitlsand nog goedkoper ookquote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:44 schreef Arizona het volgende:
Ik vond het zó stompzinnig. Het voelt voor mij echt als doorgeslagen regeldrang.
Inderdaad dan maar mijn dochter voortaan stiekem om de hoek verstoppen als ik het nog eens in mijn hoofd haal om alcohol te kopen waar zij bij is.
Uit protest zijn we naar Duitsland gereden en hebben we daar drank gekochtDaar is het geen issue. Daar mag je gewoon drank kopen waar je kind bij is zonder dat je kind zich moet legitimeren. Heb ik de Nederlandse Staat lekker accijnzen ontnomen!
Kloptquote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was het in Duitlsand nog goedkoper ook
Vast welquote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:52 schreef Strani het volgende:
Maar Arizona, gá je die drank ook met haar delen?
Gewoon Gall & Gall in de ban doen. Toen ik een jaar of 8 was, en op de kinderrommelmarkt dingen verkocht, was ik even snel de Gall & Gall ingewandeld voor een fles appelsap. Die kreeg ik niet mee, want ze verkochten niet aan kinderen.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 16:24 schreef Arizona het volgende:
Mijn ouders kopen ook altijd bier & wijn in Duitsland en nemen ze altijd wat voor mij mee. Omdat het daar veel goedkoper isquote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was het in Duitlsand nog goedkoper ook
Maar wat nou als jij een controleur was? Dan hadden zij een rode kaart gekregen, omdat ze alcohol verkopen, waarvan kan worden uitgegaan dat het voor de mogelijk minderjarige dochter is. Het is stom, maar Gall & Gall kan eigenlijk ook niet anders.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 17:44 schreef Arizona het volgende:
Ik vond het zó stompzinnig. Het voelt voor mij echt als doorgeslagen regeldrang.
Inderdaad dan maar mijn dochter voortaan stiekem om de hoek verstoppen als ik het nog eens in mijn hoofd haal om alcohol te kopen waar zij bij is.
Uit protest zijn we naar Duitsland gereden en hebben we daar drank gekochtDaar is het geen issue. Daar mag je gewoon drank kopen waar je kind bij is zonder dat je kind zich moet legitimeren. Heb ik de Nederlandse Staat lekker accijnzen ontnomen!
Ik heb zojuist de wettekst opgezochtquote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Maar wat nou als jij een controleur was? Dan hadden zij een rode kaart gekregen, omdat ze alcohol verkopen, waarvan kan worden uitgegaan dat het voor de mogelijk minderjarige dochter is. Het is stom, maar Gall & Gall kan eigenlijk ook niet anders.
quote:Het is verboden bedrijfsmatig of anders dan om niet alcoholhoudende drank te verstrekken aan een persoon van wie niet is vastgesteld dat deze de leeftijd van 18 jaar heeft bereikt. Onder verstrekken als bedoeld in de eerste volzin wordt eveneens begrepen het verstrekken van alcoholhoudende drank aan een persoon van wie is vastgesteld dat deze de leeftijd van 18 jaar heeft bereikt, welke drank echter kennelijk bestemd is voor een persoon van wie niet is vastgesteld dat deze de leeftijd van 18 jaar heeft bereikt.
Bizar hequote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:52 schreef sportfreak het volgende:
Het is bijna of weer terug zijn in corona-tijd, zo'n lege Dam tijdens de herdenking.
Maar gelukkig was het wel stil, ik was wel een beetje bang dat er toch wat protest-schreeuwers tussen zouden staan.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:52 schreef sportfreak het volgende:
Het is bijna of weer terug zijn in corona-tijd, zo'n lege Dam tijdens de herdenking.
Ik had er totaal niet aan gedacht en was een spelletje aan het spelen op dat momentquote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:43 schreef Arizona het volgende:
Dochter gaat straks bowlen met een paar vriendinnen, maar die komen eerst hier 2 minuten stil zijn voor ze in de auto stappen
foei.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik had er totaal niet aan gedacht en was een spelletje aan het spelen op dat momentNou heb ik zelf niks gezegd, maar ik had wel muziek aan. Ik schaam me nu wel een beetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |