Het lijkt me heel erg sterk dat ik dat ga doen.quote:Op zondag 5 mei 2024 20:48 schreef Strani het volgende:
Nou, gaan we hier gezellig F1 kijken vanavond?
Oh, en óngezellig dan?quote:Op zondag 5 mei 2024 21:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het lijkt me heel erg sterk dat ik dat ga doen.
Bangerikquote:Op zondag 5 mei 2024 21:02 schreef Strani het volgende:
Tevens in b4 @:esf1gamer die zegt dat ik in het F1-topic moet posten. Dat is natuurlijk geen optie.
Dat klinkt waarschijnlijkerquote:
Laat ik vast beginnen met mopperen dat het een idioot tijdstip is voor de race en dat het circuit stom isquote:
Oh ja en zonder de V10-motoren is het allemaal ook niet zoals vroegerquote:Op zondag 5 mei 2024 21:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Laat ik vast beginnen met mopperen dat het een idioot tijdstip is voor de race en dat het circuit stom is
Dat is @Nattekat zijn cuequote:Op zondag 5 mei 2024 21:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Laat ik vast beginnen met mopperen dat het een idioot tijdstip is voor de race en dat het circuit stom is
Ik zie zelden een post die zulke goede waarheden bevat.quote:Op zondag 5 mei 2024 21:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Hm, dat zou ik iig nog in overweging kunnen nemen.quote:
Ja, ze doen nu niet meer zo lekker NNNNNNNNJIIIIEEEUWWWWWWWWWWquote:Op zondag 5 mei 2024 21:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja en zonder de V10-motoren is het allemaal ook niet zoals vroeger
Maar het is al zomertijd maatquote:Op zondag 5 mei 2024 21:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hm, dat zou ik iig nog in overweging kunnen nemen.![]()
Mensen gaan me morgenochtend waarschijnlijk toch al ongezellig vinden, want ik ben van plan hier morgen iedereen nog een uurtje eerder dan normaal wakker te trommelen.
Ik mag jou welquote:Op zondag 5 mei 2024 21:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja, ze doen nu niet meer zo lekker NNNNNNNNJIIIIEEEUWWWWWWWWWW
Dus? Waarom zouden we in de zomer niet lekker een uurtje eerder aan de week kunnen beginnen?quote:
quote:Op zondag 5 mei 2024 21:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dus? Waarom zouden we in de zomer niet lekker een uurtje eerder aan de week kunnen beginnen?
quote:
Ik heb nog geen vrij op vrijdag. Ik wacht even af hoe de vooruitzichten zijn qua drukte op werkquote:Op zondag 5 mei 2024 21:39 schreef Yesse het volgende:
Ach vanaf woensdag ben ik toch vrijdat uurtje kan ik wel lijden.
That's the spiritquote:Op zondag 5 mei 2024 21:39 schreef Yesse het volgende:
Ach vanaf woensdag ben ik toch vrijdat uurtje kan ik wel lijden.
Hier dus?quote:Op zondag 5 mei 2024 22:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als je me zoekt ben ik in het F1 live topic samen met @:ESF1gamer en @:Strani.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |