SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile, it's free therapy.![]()
"Vanaaf", wordt dat woord nog gebezigd na het hyves tijdperk?quote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ah er word nog steeds gezellig geklupt met het het clubje ?O? O~Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
En gebolktquote:Op donderdag 2 mei 2024 22:09 schreef DerRabbit het volgende:
Ah er word nog steeds gezellig geklupt met het het clubje ?O? O~![]()
Klinkt als een AI errorquote:Op donderdag 2 mei 2024 22:09 schreef DerRabbit het volgende:
Ah er word nog steeds gezellig geklupt met het het clubje ?O? O~Uw ADH vitamine Worst
Iedereen die hier niet alles en iedereen helemaal en genadeloos helemaal keihard kapot bolkt word zo hard in elkaar geklupt die diegenen nooit meer 1 bolkje kan zetten!quote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Hier ook wel hoor.quote:Op donderdag 2 mei 2024 22:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
"Vanaaf", wordt dat woord nog gebezigd na het hyves tijdperk?
Wat is hyves?![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2024 22:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iedereen die hier niet alles en iedereen helemaal en genadeloos helemaal keihard kapot bolkt word zo hard in elkaar geklupt die diegenen nooit meer 1 bolkje kan zetten!![]()
![]()
Een welgeplaatste BOLK, justin casequote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Actioni contrariam semper et ćqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Even geknutseld vanavond.quote:Actioni contrariam semper et ćqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
zie je tochquote:Op donderdag 2 mei 2024 22:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
"Vanaaf", wordt dat woord nog gebezigd na het hyves tijdperk?
lekker kluppenquote:Op donderdag 2 mei 2024 22:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iedereen die hier niet alles en iedereen helemaal en genadeloos helemaal keihard kapot bolkt word zo hard in elkaar geklupt die diegenen nooit meer 1 bolkje kan zetten!![]()
Heb je geen onorthodoxe mening?quote:Op donderdag 2 mei 2024 22:27 schreef SwJ het volgende:
Daar is dit topic voor: saai bolken en punten pakken![]()
Ik die eerste 1, die 2de badeendje.quote:Op donderdag 2 mei 2024 22:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Waaaaa wat cool
Wie heeft dat gemaakt![]()
Doe zelluf rustig, jonguh!quote:Op donderdag 2 mei 2024 22:28 schreef kree het volgende:
doe je ff rustig @:swj ?
je bent wel in functie he?F.K.A. SuperwormJim![]()
GordelroosThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Dan ga je naar een sc.quote:Op donderdag 2 mei 2024 22:37 schreef kree het volgende:
vond het vanmiddag toch gezelliger moet ik zeggen
Die zijn bedoeld om gezellig te kletsen.
Je gaat ook niet een in een teltopic posten voor de diepgaande discussies.F.K.A. SuperwormJim![]()
whah. denk niet dat het zo helemaal werkt hier toch?quote:Op donderdag 2 mei 2024 22:41 schreef SwJ het volgende:
[..]
Dan ga je naar een sc.
Je gaat ook niet een in een teltopic posten voor de diepgaande discussies.Do what you love, love what you do!![]()
Jawel hoor.quote:Op donderdag 2 mei 2024 22:42 schreef kree het volgende:
[..]
whah. denk niet dat het zo helemaal werkt hier toch?
Als je geluk hebt, zit er een leuk gesprek tussen. Maar dat is niet het primaire doel van deze reeks.F.K.A. SuperwormJim![]()
Het primaire doel is om iedereen zijn/haar moeder, vader, hont en kad snoei en kei hard helemaal in de tering in te bolkenquote:Op donderdag 2 mei 2024 22:43 schreef SwJ het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Als je geluk hebt, zit er een leuk gesprek tussen. Maar dat is niet het primaire doel van deze reeks.
precies en als er een leuk gesprek in is dan is het gezellig.quote:Op donderdag 2 mei 2024 22:43 schreef SwJ het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Als je geluk hebt, zit er een leuk gesprek tussen. Maar dat is niet het primaire doel van deze reeks.
Maargoed anderes posten jullie hele avond smileys naar elkaar. wacht
Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2024 22:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het primaire doel is om iedereen zijn/haar moeder, vader, hont en kad snoei en kei hard helemaal in de tering in te bolken![]()
![]()
zo hard mogelijk
VBL is denk ik wel een goed plekje voor kree om leuk te kunnen kletsen
Precies.quote:Op donderdag 2 mei 2024 22:44 schreef kree het volgende:
[..]
precies en als er een leuk gesprek in is dan is het gezellig.
Maargoed anderes posten jullie hele avond smileys naar elkaar. wacht
En dan moet je daar niet over miepen.
Net zoals je niet in het teltopic gaat klagen dat er alleen maar getallen gepost worden. Of in KPD klagen dat er tieten gepost worden.F.K.A. SuperwormJim![]()
Eens.quote:Op donderdag 2 mei 2024 22:45 schreef DerRabbit het volgende:
VBL is denk ik wel een goed plekje voor kree om leuk te kunnen kletsenF.K.A. SuperwormJim![]()
ik miep er niet over? jij begint er zelf over?>>>>quote:Op donderdag 2 mei 2024 22:46 schreef SwJ het volgende:
[..]
Precies.
Net zoals je niet in het teltopic gaat klagen dat er alleen maar getallen gepost worden. Of in KPD klagen dat er tieten gepost worden.Do what you love, love what you do!![]()
kak ik zie hetquote:zorrie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2024 22:45 schreef DerRabbit het volgende:
VBL is denk ik wel een goed plekje voor kree om leuk te kunnen kletsen
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Neuh, jij begint daar vaak genoeg over.quote:Op donderdag 2 mei 2024 22:47 schreef kree het volgende:
[..]
ik miep er niet over? jij begint er zelf over?>>>>F.K.A. SuperwormJim![]()
Ik steun deze motiequote:Op donderdag 2 mei 2024 22:45 schreef DerRabbit het volgende:
VBL is denk ik wel een goed plekje voor kree om leuk te kunnen kletsenUw ADH vitamine Worst
quote:Op donderdag 2 mei 2024 22:47 schreef kree het volgende:
[..]
ik miep er niet over? jij begint er zelf over?>>>>
#68quote:Op donderdag 2 mei 2024 22:47 schreef kree het volgende:
[..]
ik miep er niet over? jij begint er zelf over?>>>>![]()
![]()
hee helemaal niet?quote:
Ik zei vond het vanmiddag gezelliger, jij maakt er hier heel drama van?
Naja mss is dit ook topic vullen met beetje geklets dus mss niet eens zo slecht.
Maar ga niet t verhaal nou omdraaien naar mij he
Vast wel, maar ik heb geen connecties daarquote:Op donderdag 2 mei 2024 22:48 schreef SwJ het volgende:
[..]
Kan iemand in de vbl sc kree ff mentionen? Dan weet ie waar ie moet zijn.Uw ADH vitamine Worst
Komt ie weer met zn "heel drama".quote:Op donderdag 2 mei 2024 22:48 schreef kree het volgende:
[..]
hee helemaal niet?
Ik zei vond het vanmiddag gezelliger, jij maakt er hier heel drama van?
Naja mss is dit ook topic vullen met beetje geklets dus mss niet eens zo slecht.
Maar ga niet t verhaal nou omdraaien naar mij he
Waar zie jij een heel drama?F.K.A. SuperwormJim![]()
voetbal boeit me niksquote:Op donderdag 2 mei 2024 22:48 schreef SwJ het volgende:
[..]
Kan iemand in de vbl sc kree ff mentionen? Dan weet ie waar ie moet zijn.
Gewoon hele bodem van ananas met wat tomatensaus, kaas en hamquote:Uw ADH vitamine Worst
Maar steeds weer zeiken dat er gebolkt word en niet gezellig gepraat word is wel enorm boeiendquote:![]()
Ik wildat best proberenquote:Op donderdag 2 mei 2024 22:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon hele bodem van ananas met wat tomatensaus, kaas en ham
Trust nobody![]()
je hoeft niet op me te reageren he?quote:Op donderdag 2 mei 2024 22:49 schreef SwJ het volgende:
[..]
Komt ie weer met zn "heel drama".
Waar zie jij een heel drama?
dan was er nl niks aan de hand geweest. daarom maak je er dus zelf drama van.
Want ik ga er natuurlijk wel op in als je me quote. en dan krijg je gewoon de harde waarheid. net als ik bij iedereen doe
Zijn gewoon allemaal stiekeme bolken!quote:Op donderdag 2 mei 2024 22:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar steeds weer zeiken dat er gebolkt word en niet gezellig gepraat word is wel enorm boeiend
vertaalslag : NIET dusquote:Op donderdag 2 mei 2024 22:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar steeds weer zeiken dat er gebolkt word en niet gezellig gepraat word is wel enorm boeiend![]()
![]()
Dus wat ik niet hoef te doen, doe jij sowieso wel. Dan ben jij dus zelf degene die er een heel drama van maakt.quote:Op donderdag 2 mei 2024 22:51 schreef kree het volgende:
[..]
je hoeft niet op me te reageren he?
dan was er nl niks aan de hand geweest. daarom maak je er dus zelf drama van.
Want ik ga er natuurlijk wel op in als je me quote. en dan krijg je gewoon de harde waarheid. net als ik bij iedereen doeF.K.A. SuperwormJim![]()
denk niet dat dit binnen gaat komenquote:Op donderdag 2 mei 2024 22:52 schreef SwJ het volgende:
[..]
Dus wat ik niet hoef te doen, doe jij sowieso wel. Dan ben jij dus zelf degene die er een heel drama van maakt.![]()
Ik heb mezelf een weekje vakantie gegeven en nog steeds zelfde drama queenUw ADH vitamine Worst
Het houdt niet op, niet vanzelf....quote:Op donderdag 2 mei 2024 22:52 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb mezelf een weekje vakantie gegeven en nog steeds zelfde drama queen![]()
echt verbazingwekkend hoe jullie alles zo uit context trekken,?quote:Op donderdag 2 mei 2024 22:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar steeds weer zeiken dat er gebolkt word en niet gezellig gepraat word is wel enorm boeiend![]()
Ik heb meerdere malen gezegd dat ik ok ben met het spel. en ok bolk hier en daar. helemaal geen probleem mee. heb ik sowieso al nooit gezegd?
Wat ik wel heb gezegd is, dat het leuk is als er dan tussendoor ook mss wat verhalen zijn of dingen ipv alleen dat.?
Echt.
Niet als ie leest zoals ie typt.quote:Op donderdag 2 mei 2024 22:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
denk niet dat dit binnen gaat komen
F.K.A. SuperwormJim![]()
Nee, niet "alleen dat". Maar "iedere keer weer dat".quote:Op donderdag 2 mei 2024 22:53 schreef kree het volgende:
[..]
echt verbazingwekkend hoe jullie alles zo uit context trekken,?
Ik heb meerdere malen gezegd dat ik ok ben met het spel. en ok bolk hier en daar. helemaal geen probleem mee. heb ik sowieso al nooit gezegd?
Wat ik wel heb gezegd is, dat het leuk is als er dan tussendoor ook mss wat verhalen zijn of dingen ipv alleen dat.?
Echt.F.K.A. SuperwormJim![]()
Oh!quote:Op donderdag 2 mei 2024 22:41 schreef SwJ het volgende:
[..]
Dan ga je naar een sc.
Je gaat ook niet een in een teltopic posten voor de diepgaande discussies.![]()
Moet je vooral niet proberen in teltopics nee...!
Foei!Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
nee? hangt ervan af ik reageer niet op iedereen...... maar wat wil je nu eigenlijk bereiken hiermee?quote:Op donderdag 2 mei 2024 22:52 schreef SwJ het volgende:
[..]
Dus wat ik niet hoef te doen, doe jij sowieso wel. Dan ben jij dus zelf degene die er een heel drama van maakt.
Eindeloze discussie met mij, mag hoor, maar ik verveel me nu al.
Je hebt gewoon ongelijk, en daarmee klaar.Do what you love, love what you do!![]()
1?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op donderdag 2 mei 2024 22:52 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb mezelf een weekje vakantie gegeven en nog steeds zelfde drama queen
Één getal zegt meer dan duizend woordenquote:Op donderdag 2 mei 2024 22:54 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh!![]()
Moet je vooral niet proberen in teltopics nee...!
Foei!![]()
![]()
Pro bolk tip!quote:Op donderdag 2 mei 2024 22:53 schreef kree het volgende:
[..]
echt verbazingwekkend hoe jullie alles zo uit context trekken,?
Echt.
Wil je gezellige auwehoeren, zoek dan eens andere SC's op. Hier word voornamelijk gebolkt!
het klinkt wat onaardig verder..quote:Op donderdag 2 mei 2024 22:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het primaire doel is om iedereen zijn/haar moeder, vader, hont en kad snoei en kei hard helemaal in de tering in te bolken
maar daar komt het op neer, ja...Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik wil niets bereiken. Ik reageer gewoon op jou.quote:Op donderdag 2 mei 2024 22:55 schreef kree het volgende:
[..]
nee? hangt ervan af ik reageer niet op iedereen...... maar wat wil je nu eigenlijk bereiken hiermee?
Eindeloze discussie met mij, mag hoor, maar ik verveel me nu al.
Je hebt gewoon ongelijk, en daarmee klaar.F.K.A. SuperwormJim![]()
De bolk is dan ook niet om aardig te zijn, maar is er enkel en alleen om andere te bolken!quote:Op donderdag 2 mei 2024 22:55 schreef Sally het volgende:
[..]
het klinkt wat onaardig verder..
maar daar komt het op neer, ja...Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
1000quote:Op donderdag 2 mei 2024 22:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
Één getal zegt meer dan duizend woordenI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
SWJ kappen nu, heb geen zin in dit spelletje.quote:Op donderdag 2 mei 2024 22:54 schreef SwJ het volgende:
[..]
Nee, niet "alleen dat". Maar "iedere keer weer dat".Do what you love, love what you do!![]()
Pas op, straks gaat kree nog posts van SwJ verwijderenUw ADH vitamine Worst
hmms nee niet echt over het algemeen.quote:Op donderdag 2 mei 2024 22:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Pro bolk tip!
Wil je gezellige auwehoeren, zoek dan eens andere SC's op. Hier word voornamelijk gebolkt!Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2024 22:57 schreef hemarookworst het volgende:
Pas op, straks gaat kree nog posts van SwJ verwijderen![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2024 22:57 schreef hemarookworst het volgende:
Pas op, straks gaat kree nog posts van SwJ verwijderen![]()
![]()
Wat doe je dan in een reeks die het doden topic SPEL heetquote:Op donderdag 2 mei 2024 22:56 schreef kree het volgende:
[..]
SWJ kappen nu, heb geen zin in dit spelletje.
Dus er mag in iets dat het doden topic SPEL niet voornamelijk het SPEL gespeeld wordenquote:
en is ook normaal gezellig, tot nu dus, waarom ineens niet meer.........quote:Op donderdag 2 mei 2024 22:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat doe je dan in een reeks die het doden topic SPEL heetDo what you love, love what you do!![]()
We hebben woorden zonder woorden.quote:Op donderdag 2 mei 2024 22:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat doe je dan in een reeks die het doden topic SPEL heet
Welk spelletje?quote:Op donderdag 2 mei 2024 22:56 schreef kree het volgende:
[..]
SWJ kappen nu, heb geen zin in dit spelletje.F.K.A. SuperwormJim![]()
Liedje voor jequote:Op donderdag 2 mei 2024 22:56 schreef kree het volgende:
[..]
SWJ kappen nu, heb geen zin in dit spelletje.![]()
![]()
Zie je het dan echt niet? Je bent bezig met een smerig spelletje om kree te bolken in zijn gevecht naar zijn waarheid naar buiten te brengen jij vies smerige bolkert!quote:
Oh, ik hoor hier geen liedje bij. Even rust in mn hoofdquote:
ja voor swj want die begon. OK nou genoeg erover.quote:
Want ben er echt klaar mee, kom wel terug als het wel weer gezeligl is, ga maar ff uurtje of 2 bolken enzo. en kom ijk wel terug als jullie jezelf zat zijn en er wel weer wat leuks is.Do what you love, love what you do!![]()
Zal 'm niet posten danquote:Op donderdag 2 mei 2024 23:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, ik hoor hier geen liedje bij. Even rust in mn hoofd
Trust nobody![]()
Of je gaat naar 1 van de talloze sc's die daarvoor bedoeld zijn.quote:Op donderdag 2 mei 2024 23:00 schreef kree het volgende:
[..]
ja voor swj want die begon. OK nou genoeg erover.
Want ben er echt klaar mee, kom wel terug als het wel weer gezeligl is, ga maar ff uurtje of 2 bolken enzo. en kom ijk wel terug als jullie jezelf zat zijn en er wel weer wat leuks is.F.K.A. SuperwormJim![]()
Dat bepaal ik zelf welquote:Op donderdag 2 mei 2024 23:01 schreef Kissingbird het volgende:
jij beslist niet wie wat wel of niet doet hier
SwJ, SwJ!quote:Op donderdag 2 mei 2024 22:46 schreef SwJ het volgende:
[..]
Precies.
Net zoals je niet in het teltopic gaat klagen dat er alleen maar getallen gepost worden. Of in KPD klagen dat er tieten gepost worden.
Ik miste nog een gebod in de DTS-geboden... die er eerst wel stond?
Dat het posten van emoticons gewoon geoorloofd is?![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
😱quote:Op donderdag 2 mei 2024 22:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zie je het dan echt niet? Je bent bezig met een smerig spelletje om kree te bolken in zijn gevecht naar zijn waarheid naar buiten te brengen jij vies smerige bolkert!F.K.A. SuperwormJim![]()
Zie je dan niet in dat kree de enige echte absolute dictator hier in DTS is en dat hij en hij alleen weet hoe DTS in elkaar zit en ons wil verlichten met zijn oneindige kennis over wat voor reeks dit isquote:Op donderdag 2 mei 2024 23:01 schreef Kissingbird het volgende:
jij beslist niet wie wat wel of niet doet hier
Echt? Pffff ... dat zoek ik morgen wel uit.quote:Op donderdag 2 mei 2024 23:01 schreef Sally het volgende:
[..]
SwJ, SwJ!
Dat het posten van emoticons gewoon geoorloofd is?
F.K.A. SuperwormJim![]()
Die discussie hebben we al vaak gehad en een hele tijd geleden is geconcludeerd door de crew dat DTS een sc is met een een spelelement. Daarom zit DTS ook niet in het spelletjesforum.quote:Op donderdag 2 mei 2024 23:01 schreef SwJ het volgende:
[..]
Of je gaat naar 1 van de talloze sc's die daarvoor bedoeld zijn.Actioni contrariam semper et ćqualem esse reactionem
Dat is wat hij denktquote:Op donderdag 2 mei 2024 23:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zie je dan niet in dat kree de enige echte absolute dictator hier in DTS is en dat hij en hij alleen weet hoe DTS in elkaar zit en ons wil verlichten met zijn oneindige kennis over wat voor reeks dit is![]()
Welnee.quote:Op donderdag 2 mei 2024 23:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die discussie hebben we al vaak gehad en een hele tijd geleden is geconcludeerd door de crew dat DTS een sc is met eet een spelelement. Daarom zit DTS we ook niet in het spelletjesforum.F.K.A. SuperwormJim![]()
Ik denk dat hij al behoorlijk wat slagen op zijn harsus heeft gehad met die plankquote:![]()
Hou op met zinloze discussies, het gaat om de gezelligheid en een puntje verdienen is leuk. Voor sommige zijn die puntjes een leuke bijkomstigheid en sommigen gaan ervoor.quote:Actioni contrariam semper et ćqualem esse reactionem
Mja, ik gebruik het ook wel als sc, maar ik ga ook niet klagen als er alleen smileys of bolks gepost worden.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Kunnen we anders geen alternatieve versie van DTS maken waarin kree en anderen kunnen klagen over hoe kut en oneerlijk DTS is?
Zou voor beiden kanten een hoop schelen denk ik
Meestal ga ik dan weg maar ik vind het leuk om mensen als jou tegen te komen.quote:Op donderdag 2 mei 2024 23:05 schreef MizzezAmy het volgende:
Mja, ik gebruik het ook wel als sc, maar ik ga ook niet klagen als er alleen smileys of bolks gepost worden.Actioni contrariam semper et ćqualem esse reactionem
Daarvoor hebben we een klaagbaak?quote:Op donderdag 2 mei 2024 23:06 schreef DerRabbit het volgende:
Kunnen we anders geen alternatieve versie van DTS maken waarin kree en anderen kunnen klagen over hoe kut en oneerlijk DTS is?
Zou voor beiden kanten een hoop schelen denk ik
quote:Op donderdag 2 mei 2024 23:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ben stiekem wel nieuwsgierig gewordenTrust nobody![]()
Ik niet, ik ben een badeendje.quote:
Het gaat om de puntjes, gezelligheid erbij is leuk.quote:Op donderdag 2 mei 2024 23:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hou op met zinloze discussies, het gaat om de gezelligheid en een puntje verdienen is leuk. Voor sommige zijn die puntjes een leuke bijkomstigheid en sommigen gaan ervoor.F.K.A. SuperwormJim![]()
quote:Op donderdag 2 mei 2024 23:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Meestal ga ik dan weg maar ik vind het leuk om mensen als jou tegen te komen.
Ik kom hier voor de liefdequote:Op donderdag 2 mei 2024 23:08 schreef SwJ het volgende:
[..]
Het gaat om de puntjes, gezelligheid erbij is leuk.![]()
![]()
DTS REGELSquote:Op donderdag 2 mei 2024 23:01 schreef Sally het volgende:
[..]
SwJ, SwJ!
Dat het posten van emoticons gewoon geoorloofd is?![]()
Deze reeks loopt al zo lang, maar ik moet denk ik weer even vertellen hoe het zit.
o iedereen mag hier posten
o iedereen mag iedereen bolken
o iedereen mag de LaPo
o iedereen mag kapen
o iedereen moet binnen de Policy van FOK! blijven
o iedereen mag niet steken onder water geven
o iedereen mag niet de moderatie aanvallen
o iedereen mag zelf binnen de Policy een TT verzinnen als je een topic opent, Let op: Er moet: "[ronde xx] het dodetopicspel #nummer" staan en daarna mag je zelf wat verzinnen. Doe je dit niet goed dan werkt de puntentelling niet meer goed
o iedereen doet gezellig mee
o iedereen gaat weg als hij het niet leuk vindt
o iedereen moet het allemaal niet zo serieus nemen
o iedereen moet niet gaan klagen als iemand anders een nieuw topic opent als jij de LaPo hebt
o iedereen moet gewoon luisteren naar de moderatie
o iedereen met een abo kan andere users blokken, doe dat dan ook
o iedereen is welkom hier
o iedereen bespreekt geen bans/ subforum bans of ander "afwezigheid"
o iedereen probeert gewoon normaal te doen, ook als je ietwat teveel gedronken hebt
o iedereen weet dat bovenstaande een richtlijn is en dat iedereen wel eens over de grens gaat
o iedereen moet niet reageren op diegene die over de grens gaat
o iedereen weet dat wie kaatst, de bal kan verwachten
o iedereen hoort te weten hoe een TR knop werkt.
o iedereen weet dat wanneer je iemand uitscheldt, je een lul bent
o iedereen gaat niet klagen als hij de reeks niet meer leuk vindt
o iedereen weet dat je niet medestanders moet gaan zoeken bij andere users om je gelijk te halen
o iedereen weet dat alles wat je zegt tegen je gebruikt kan worden
o iedereen weet dat je niet je privégegevens/privéleven op FOK! moet zetten
o iedereen weet dat overdaad schaadt
o iedereen weet dat je ongeveer 8 uur slaap moet hebben per dag
o iedereen weet dat als je 24 uur op elkaars lip zit, dat er irritaties kunnen komen
o iedereen weet dat dit echt maar een spel is
o iedereen weet dat je hier ook alleen maar smileys mag posten
o iedereen hoort te weten dat de ander voor hun plezier komt. Neem dat niet van hun af
o iedereen mag de OP NIET aanpassenF.K.A. SuperwormJim![]()
Ja, maar die zijn volgens kree niet serieus genoeg om het over zijn 'problematiek' te hebbenquote:
Ik heb al puntjesquote:Op donderdag 2 mei 2024 23:08 schreef SwJ het volgende:
[..]
Het gaat om de puntjes, gezelligheid erbij is leuk.![]()
![]()
Kon niet slapenquote:Op donderdag 2 mei 2024 23:10 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik sliep jij zat stiekem te fokken![]()
![]()
Wit? Volkoren? Met rozijnen?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Oooh die kende ik niet!quote:
Hier word ik wel vrolijk van
Is officieel een kinderversje, met je handen maak je dan lama'squote:Op donderdag 2 mei 2024 23:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oooh die kende ik niet!
Hier word ik wel vrolijk van
Trust nobody![]()
Het lijkt voor mij dat je hier juist loopt te stoken. We hebben het gezellig en jij komt hier even bevelen dat we alleen smilies mogen posten. Bedankt hoor.quote:Actioni contrariam semper et ćqualem esse reactionem
Ik beveel nergens dat je alleen smilies mag posten. Niet zo stokenquote:Op donderdag 2 mei 2024 23:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het lijkt voor mij dat je hier juist loopt te stoken. We hebben het gezellig en jij komt hier even bevelen dat we alleen smilies mogen posten. Bedankt hoor.F.K.A. SuperwormJim![]()
Big fat mama lamaquote:Op donderdag 2 mei 2024 23:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Is officieel een kinderversje, met je handen maak je dan lama's![]()
Maar hoe gezellig ik het ook vind in deze scik heb net zolpidem geslikt dus ik ga zo slapen. Kusjes veel sc plezier
Kusje voor SwJ omdat ik hem nu teleurstel![]()
Ik heb nog ruimte onder mijn vleugeltjes.quote:Op donderdag 2 mei 2024 23:13 schreef Monsterkoekie het volgende:
Maar hoe gezellig ik het ook vind in deze scik heb net zolpidem geslikt dus ik ga zo slapen. Kusjes veel sc plezier
Kusje voor SwJ omdat ik hem nu teleurstel
quote:Op donderdag 2 mei 2024 23:13 schreef Monsterkoekie het volgende:
Kusje voor SwJ omdat ik hem nu teleurstel
Slaap lekker!I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ik ga met je meequote:Op donderdag 2 mei 2024 23:13 schreef Monsterkoekie het volgende:
Kusje voor SwJ omdat ik hem nu teleurstel![]()
echt het moet er ff uit. want lees nu overal dat ik zeg hoe kut DTS is, heb ik dat ergens gezegd?
Heb ik gezegd dat ik niet ok was met het spel?
Ben ik jullie zat (naja nu wel zo, want altijd gaat het leuk en nu wordt ik keihard aangevallen)
Denk niet he, zei alleen tis leuker met beetje geklets tussendoor. maargoed. Blijkbaar volgen jullie die blauwe enzo, zoek t lekker uit. Ga lekker alleen spel spelen joh
Slaap lekkerquote:Op donderdag 2 mei 2024 23:13 schreef Monsterkoekie het volgende:
Kusje voor SwJ omdat ik hem nu teleurstelTrust nobody![]()
Ik volg alleen de Grote Badeend.quote:Op donderdag 2 mei 2024 23:15 schreef kree het volgende:
echt het moet er ff uit. want lees nu overal dat ik zeg hoe kut DTS is, heb ik dat ergens gezegd?
Heb ik gezegd dat ik niet ok was met het spel?
Ben ik jullie zat (naja nu wel zo, want altijd gaat het leuk en nu wordt ik keihard aangevallen)
Denk niet he, zei alleen tis leuker met beetje geklets tussendoor. maargoed. Blijkbaar volgen jullie die blauwe enzo, zoek t lekker uit. Ga lekker alleen spel spelen joh
Ga slapen dan.quote:
De grote blauwe badeend?quote:Op donderdag 2 mei 2024 23:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik volg alleen de Grote Badeend.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Uiteraard.quote:Actioni contrariam semper et ćqualem esse reactionem
Superkracht iedereen in slaap laten vallen?quote:Op donderdag 2 mei 2024 23:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Klinkt als een mislukte superheldI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
dikke plankquote:Op donderdag 2 mei 2024 23:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat hij al behoorlijk wat slagen op zijn harsus heeft gehad met die plank![]()
Van sommigen kan ik hier best wel moe worden.quote:Op donderdag 2 mei 2024 23:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Superkracht iedereen in slaap laten vallen?
Met zo'n naam denk ik meer als iemand die steeds moe isquote:Op donderdag 2 mei 2024 23:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Superkracht iedereen in slaap laten vallen?
Uw ADH vitamine Worst
Ik word soms zelfs van mezelf al moequote:Op donderdag 2 mei 2024 23:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Van sommigen kan ik hier best wel moe worden.
Hmm nee, altijd moe zijn lijkt me niet zo'n handige superkrachtquote:Op donderdag 2 mei 2024 23:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Met zo'n naam denk ik meer als iemand die steeds moe is
En je huis wordt een bende.quote:Op donderdag 2 mei 2024 23:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm nee, altijd moe zijn lijkt me niet zo'n handige superkracht
Dat is het alquote:
Ik heb een Huisman nodig.
Maar niet Henny
Beetje bende mag zolang het maar niet smerig is.quote:Op donderdag 2 mei 2024 23:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat is het al
Ik heb een Huisman nodig.
Maar niet Henny
Held!quote:Op donderdag 2 mei 2024 23:09 schreef SwJ het volgende:
[..]
DTS REGELS
Deze reeks loopt al zo lang, maar ik moet denk ik weer even vertellen hoe het zit.
o iedereen mag hier posten
o iedereen mag iedereen bolken
o iedereen mag de LaPo
o iedereen mag kapen
o iedereen moet binnen de Policy van FOK! blijven
o iedereen mag niet steken onder water geven
o iedereen mag niet de moderatie aanvallen
o iedereen mag zelf binnen de Policy een TT verzinnen als je een topic opent, Let op: Er moet: "[ronde xx] het dodetopicspel #nummer" staan en daarna mag je zelf wat verzinnen. Doe je dit niet goed dan werkt de puntentelling niet meer goed
o iedereen doet gezellig mee
o iedereen gaat weg als hij het niet leuk vindt
o iedereen moet het allemaal niet zo serieus nemen
o iedereen moet niet gaan klagen als iemand anders een nieuw topic opent als jij de LaPo hebt
o iedereen moet gewoon luisteren naar de moderatie
o iedereen met een abo kan andere users blokken, doe dat dan ook
o iedereen is welkom hier
o iedereen bespreekt geen bans/ subforum bans of ander "afwezigheid"
o iedereen probeert gewoon normaal te doen, ook als je ietwat teveel gedronken hebt
o iedereen weet dat bovenstaande een richtlijn is en dat iedereen wel eens over de grens gaat
o iedereen moet niet reageren op diegene die over de grens gaat
o iedereen weet dat wie kaatst, de bal kan verwachten
o iedereen hoort te weten hoe een TR knop werkt.
o iedereen weet dat wanneer je iemand uitscheldt, je een lul bent
o iedereen gaat niet klagen als hij de reeks niet meer leuk vindt
o iedereen weet dat je niet medestanders moet gaan zoeken bij andere users om je gelijk te halen
o iedereen weet dat alles wat je zegt tegen je gebruikt kan worden
o iedereen weet dat je niet je privégegevens/privéleven op FOK! moet zetten
o iedereen weet dat overdaad schaadt
o iedereen weet dat je ongeveer 8 uur slaap moet hebben per dag
o iedereen weet dat als je 24 uur op elkaars lip zit, dat er irritaties kunnen komen
o iedereen weet dat dit echt maar een spel is
o iedereen weet dat je hier ook alleen maar smileys mag posten
o iedereen hoort te weten dat de ander voor hun plezier komt. Neem dat niet van hun af
o iedereen mag de OP NIET aanpassen
Zijn er nu wel meer dan die 11 geboden tot welke je het laatst had gereduceerd... Maar dit lijkt meen prima lijssie
Alles plakt!quote:Op donderdag 2 mei 2024 23:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Beetje bende mag zolang het maar niet smerig is.
Nee, ik ben een schoon meisje
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Waar eet je het bij?quote:Op donderdag 2 mei 2024 23:47 schreef Shii het volgende:
[..]
Het is wat dik en beetje zoetig maar ook zout.
Word je hier wijzer van?Actioni contrariam semper et ćqualem esse reactionem
Nee hahaquote:Op donderdag 2 mei 2024 23:47 schreef Shii het volgende:
[..]
Het is wat dik en beetje zoetig maar ook zout.
Word je hier wijzer van?
Lijkt t op sojasaus? Of ketjap?Trust nobody![]()
Of satesaus.quote:Op donderdag 2 mei 2024 23:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nee haha
Lijkt t op sojasaus? Of ketjap?
Maar waarbij eet je het?quote:Actioni contrariam semper et ćqualem esse reactionem
![]()
quote:Het is volgens mij meer een saus om iets mee te wokken dan dat je het ergens apart bij eet. Volgens mij wordt het vaak voor vleesgerechten gebruikt.quote:Op donderdag 2 mei 2024 23:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nee haha
Lijkt t op sojasaus? Of ketjap?
Nee lijkt niet op sojasaus, ketjap komt misschien iets meer in de buurt.
Anders even googlen, lastig uitleggen zo.![]()
beetje zoetzure kruiden misoDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Thanks!quote:Op donderdag 2 mei 2024 23:54 schreef Shii het volgende:
[..]
[..]
Het is volgens mij meer een saus om iets mee te wokken dan dat je het ergens apart bij eet. Volgens mij wordt het vaak voor vleesgerechten gebruikt.
Nee lijkt niet op sojasaus, ketjap komt misschien iets meer in de buurt.
Anders even googlen, lastig uitleggen zo.
Ik ga t gewoon gokkenTrust nobody![]()
Nee wokkenquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 00:00 schreef Shii het volgende:
[..]
Nee wokkenNiet mokken ga lekker wokken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actioni contrariam semper et ćqualem esse reactionem
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 00:00 schreef Shii het volgende:
[..]
Nee wokkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Trust nobody![]()
quote:Hoisin betekent "zeedieren" in het Kantonees. Toch worden er geen zeevruchten in de saus verwerkt en wordt hij veelal gebruikt om vleesgerechten op smaak te brengen. De saus is afkomstig uit de Chinese keuken, maar wordt, onder de naam tương đen (zwarte saus) ook in de Vietnamese keuken gebruikt, waar hij onder andere een onmisbaar bestanddeel is geworden van bepaalde varianten van Phở, een noedelsoep.Actioni contrariam semper et ćqualem esse reactionem
Nee ik was in Berlijn, ik keek daar. Het was grappigquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Je bent naar Berlijn zo'n beetje toen ik Berlijn verliet, we lossen elkaar afquote:Op vrijdag 3 mei 2024 00:19 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee ik was in Berlijn, ik keek daar. Het was grappig
Uw ADH vitamine Worst
Hoelang ben je nog daar?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 00:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee eerst aankleden en ontbijtenUw ADH vitamine Worst
Vliegen over vier uur
De wc bril is onprettig warm in mijn hotel kamer en ik weet niet hoe ik de verwarming uit zetHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nog onsen kunnen bezoeken of heb je Yakuza connecties moeten maken?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 00:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
Vliegen over vier uur
De wc bril is onprettig warm in mijn hotel kamer en ik weet niet hoe ik de verwarming uit zetUw ADH vitamine Worst
Nee paste vooral niet in de planningquote:Op vrijdag 3 mei 2024 00:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nog onsen kunnen bezoeken of heb je Yakuza connecties moeten maken?
Zijn er wel die het toestaan bij toeristen
Maar iedere hotel kamer heeft een bad dus nog goed kunnen genietenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Verwarmd? Met ook allemaal coole knopjes en functies?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 00:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
Vliegen over vier uur
De wc bril is onprettig warm in mijn hotel kamer en ik weet niet hoe ik de verwarming uit zet
Trust nobody![]()
Dot zijn de murp-regels.quote:Op donderdag 2 mei 2024 23:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Held!
Zijn er nu wel meer dan die 11 geboden tot welke je het laatst had gereduceerd... Maar dit lijkt meen prima lijssieF.K.A. SuperwormJim![]()
Ja en hoop maar de verwarming heeft geen knopje lijkt hetquote:Op vrijdag 3 mei 2024 00:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Verwarmd? Met ook allemaal coole knopjes en functies?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wittmann eerste vrouwelijke coach bij mannen in Duits profvoetbal - https://nos.nl/l/2519007
Goed nieuwsOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
It's all over the placeOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
In zowat heel Europa voelt de meikever zich goed thuis. Wie op zoek gaat naar het beestje, doet er goed aan open plekken in bossen, bosranden, graslanden en open velden van naderbij te bestuderen. Vooral een dichtbegroeide of beschaduwde bodem met een losse structuur spreken hem aan.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hier ook niet
Het is heerlijk in BerlijnOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Die is mooi, de meikeverquote:Op vrijdag 3 mei 2024 00:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
In zowat heel Europa voelt de meikever zich goed thuis. Wie op zoek gaat naar het beestje, doet er goed aan open plekken in bossen, bosranden, graslanden en open velden van naderbij te bestuderen. Vooral een dichtbegroeide of beschaduwde bodem met een losse structuur spreken hem aan.
JunikeverOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: