Waar eet je het bij?quote:Op donderdag 2 mei 2024 23:47 schreef Shii het volgende:
[..]
Het is wat dik en beetje zoetig maar ook zout.
Word je hier wijzer van?
Nee hahaquote:Op donderdag 2 mei 2024 23:47 schreef Shii het volgende:
[..]
Het is wat dik en beetje zoetig maar ook zout.
Word je hier wijzer van?
Of satesaus.quote:Op donderdag 2 mei 2024 23:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nee haha
Lijkt t op sojasaus? Of ketjap?
Maar waarbij eet je het?quote:
quote:
Het is volgens mij meer een saus om iets mee te wokken dan dat je het ergens apart bij eet. Volgens mij wordt het vaak voor vleesgerechten gebruikt.quote:Op donderdag 2 mei 2024 23:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nee haha
Lijkt t op sojasaus? Of ketjap?
Thanks!quote:Op donderdag 2 mei 2024 23:54 schreef Shii het volgende:
[..]
[..]
Het is volgens mij meer een saus om iets mee te wokken dan dat je het ergens apart bij eet. Volgens mij wordt het vaak voor vleesgerechten gebruikt.
Nee lijkt niet op sojasaus, ketjap komt misschien iets meer in de buurt.
Anders even googlen, lastig uitleggen zo.
Nee wokkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 00:00 schreef Shii het volgende:
[..]
Nee wokkenNiet mokken ga lekker wokken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
quote:Op vrijdag 3 mei 2024 00:00 schreef Shii het volgende:
[..]
Nee wokkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
♡♡♡♡
quote:Hoisin betekent "zeedieren" in het Kantonees. Toch worden er geen zeevruchten in de saus verwerkt en wordt hij veelal gebruikt om vleesgerechten op smaak te brengen. De saus is afkomstig uit de Chinese keuken, maar wordt, onder de naam tương đen (zwarte saus) ook in de Vietnamese keuken gebruikt, waar hij onder andere een onmisbaar bestanddeel is geworden van bepaalde varianten van Phở, een noedelsoep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |