Ja, maar die zijn volgens kree niet serieus genoeg om het over zijn 'problematiek' te hebbenquote:
Ik heb al puntjesquote:Op donderdag 2 mei 2024 23:08 schreef SwJ het volgende:
[..]
Het gaat om de puntjes, gezelligheid erbij is leuk.
Kon niet slapenquote:Op donderdag 2 mei 2024 23:10 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik sliep jij zat stiekem te fokken
Wit? Volkoren? Met rozijnen?quote:
Oooh die kende ik niet!quote:
Is officieel een kinderversje, met je handen maak je dan lama'squote:Op donderdag 2 mei 2024 23:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oooh die kende ik niet!
Hier word ik wel vrolijk van
Het lijkt voor mij dat je hier juist loopt te stoken. We hebben het gezellig en jij komt hier even bevelen dat we alleen smilies mogen posten. Bedankt hoor.quote:
Ik beveel nergens dat je alleen smilies mag posten. Niet zo stokenquote:Op donderdag 2 mei 2024 23:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het lijkt voor mij dat je hier juist loopt te stoken. We hebben het gezellig en jij komt hier even bevelen dat we alleen smilies mogen posten. Bedankt hoor.
Big fat mama lamaquote:Op donderdag 2 mei 2024 23:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Is officieel een kinderversje, met je handen maak je dan lama's
Ik heb nog ruimte onder mijn vleugeltjes.quote:Op donderdag 2 mei 2024 23:13 schreef Monsterkoekie het volgende:
Maar hoe gezellig ik het ook vind in deze scik heb net zolpidem geslikt dus ik ga zo slapen. Kusjes veel sc plezier
Kusje voor SwJ omdat ik hem nu teleurstel
quote:Op donderdag 2 mei 2024 23:13 schreef Monsterkoekie het volgende:
Maar hoe gezellig ik het ook vind in deze scik heb net zolpidem geslikt dus ik ga zo slapen. Kusjes veel sc plezier
Ik ga met je meequote:Op donderdag 2 mei 2024 23:13 schreef Monsterkoekie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |