1000quote:Op donderdag 2 mei 2024 22:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
Één getal zegt meer dan duizend woorden
SWJ kappen nu, heb geen zin in dit spelletje.quote:Op donderdag 2 mei 2024 22:54 schreef SwJ het volgende:
[..]
Nee, niet "alleen dat". Maar "iedere keer weer dat".
hmms nee niet echt over het algemeen.quote:Op donderdag 2 mei 2024 22:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Pro bolk tip!
Wil je gezellige auwehoeren, zoek dan eens andere SC's op. Hier word voornamelijk gebolkt!
quote:Op donderdag 2 mei 2024 22:57 schreef hemarookworst het volgende:
Pas op, straks gaat kree nog posts van SwJ verwijderen
quote:Op donderdag 2 mei 2024 22:57 schreef hemarookworst het volgende:
Pas op, straks gaat kree nog posts van SwJ verwijderen
Wat doe je dan in een reeks die het doden topic SPEL heetquote:Op donderdag 2 mei 2024 22:56 schreef kree het volgende:
[..]
SWJ kappen nu, heb geen zin in dit spelletje.
Dus er mag in iets dat het doden topic SPEL niet voornamelijk het SPEL gespeeld wordenquote:
en is ook normaal gezellig, tot nu dus, waarom ineens niet meer.........quote:Op donderdag 2 mei 2024 22:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat doe je dan in een reeks die het doden topic SPEL heet
We hebben woorden zonder woorden.quote:Op donderdag 2 mei 2024 22:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat doe je dan in een reeks die het doden topic SPEL heet
Welk spelletje?quote:Op donderdag 2 mei 2024 22:56 schreef kree het volgende:
[..]
Liedje voor jequote:Op donderdag 2 mei 2024 22:56 schreef kree het volgende:
[..]
Zie je het dan echt niet? Je bent bezig met een smerig spelletje om kree te bolken in zijn gevecht naar zijn waarheid naar buiten te brengen jij vies smerige bolkert!quote:
ja voor swj want die begon. OK nou genoeg erover.quote:
Zal 'm niet posten danquote:Op donderdag 2 mei 2024 23:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, ik hoor hier geen liedje bij. Even rust in mn hoofd
Of je gaat naar 1 van de talloze sc's die daarvoor bedoeld zijn.quote:Op donderdag 2 mei 2024 23:00 schreef kree het volgende:
[..]
ja voor swj want die begon. OK nou genoeg erover.
Want ben er echt klaar mee, kom wel terug als het wel weer gezeligl is, ga maar ff uurtje of 2 bolken enzo. en kom ijk wel terug als jullie jezelf zat zijn en er wel weer wat leuks is.
Dat bepaal ik zelf welquote:Op donderdag 2 mei 2024 23:01 schreef Kissingbird het volgende:
jij beslist niet wie wat wel of niet doet hier
SwJ, SwJ!quote:Op donderdag 2 mei 2024 22:46 schreef SwJ het volgende:
[..]
Precies.
En dan moet je daar niet over miepen.
Net zoals je niet in het teltopic gaat klagen dat er alleen maar getallen gepost worden. Of in KPD klagen dat er tieten gepost worden.
😱quote:Op donderdag 2 mei 2024 22:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zie je het dan echt niet? Je bent bezig met een smerig spelletje om kree te bolken in zijn gevecht naar zijn waarheid naar buiten te brengen jij vies smerige bolkert!
Zie je dan niet in dat kree de enige echte absolute dictator hier in DTS is en dat hij en hij alleen weet hoe DTS in elkaar zit en ons wil verlichten met zijn oneindige kennis over wat voor reeks dit isquote:Op donderdag 2 mei 2024 23:01 schreef Kissingbird het volgende:
jij beslist niet wie wat wel of niet doet hier
Echt? Pffff ... dat zoek ik morgen wel uit.quote:Op donderdag 2 mei 2024 23:01 schreef Sally het volgende:
[..]
SwJ, SwJ!
Ik miste nog een gebod in de DTS-geboden... die er eerst wel stond?
Dat het posten van emoticons gewoon geoorloofd is?![]()
Die discussie hebben we al vaak gehad en een hele tijd geleden is geconcludeerd door de crew dat DTS een sc is met een een spelelement. Daarom zit DTS ook niet in het spelletjesforum.quote:Op donderdag 2 mei 2024 23:01 schreef SwJ het volgende:
[..]
Of je gaat naar 1 van de talloze sc's die daarvoor bedoeld zijn.
Dat is wat hij denktquote:Op donderdag 2 mei 2024 23:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zie je dan niet in dat kree de enige echte absolute dictator hier in DTS is en dat hij en hij alleen weet hoe DTS in elkaar zit en ons wil verlichten met zijn oneindige kennis over wat voor reeks dit is
Welnee.quote:Op donderdag 2 mei 2024 23:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die discussie hebben we al vaak gehad en een hele tijd geleden is geconcludeerd door de crew dat DTS een sc is met eet een spelelement. Daarom zit DTS we ook niet in het spelletjesforum.
Ik denk dat hij al behoorlijk wat slagen op zijn harsus heeft gehad met die plankquote:
Hou op met zinloze discussies, het gaat om de gezelligheid en een puntje verdienen is leuk. Voor sommige zijn die puntjes een leuke bijkomstigheid en sommigen gaan ervoor.quote:
Meestal ga ik dan weg maar ik vind het leuk om mensen als jou tegen te komen.quote:Op donderdag 2 mei 2024 23:05 schreef MizzezAmy het volgende:
Mja, ik gebruik het ook wel als sc, maar ik ga ook niet klagen als er alleen smileys of bolks gepost worden.
Daarvoor hebben we een klaagbaak?quote:Op donderdag 2 mei 2024 23:06 schreef DerRabbit het volgende:
Kunnen we anders geen alternatieve versie van DTS maken waarin kree en anderen kunnen klagen over hoe kut en oneerlijk DTS is?
Zou voor beiden kanten een hoop schelen denk ik
quote:Op donderdag 2 mei 2024 23:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ben stiekem wel nieuwsgierig geworden
Ik niet, ik ben een badeendje.quote:
Het gaat om de puntjes, gezelligheid erbij is leuk.quote:Op donderdag 2 mei 2024 23:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hou op met zinloze discussies, het gaat om de gezelligheid en een puntje verdienen is leuk. Voor sommige zijn die puntjes een leuke bijkomstigheid en sommigen gaan ervoor.
quote:Op donderdag 2 mei 2024 23:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Meestal ga ik dan weg maar ik vind het leuk om mensen als jou tegen te komen.
Ik kom hier voor de liefdequote:Op donderdag 2 mei 2024 23:08 schreef SwJ het volgende:
[..]
Het gaat om de puntjes, gezelligheid erbij is leuk.
DTS REGELSquote:Op donderdag 2 mei 2024 23:01 schreef Sally het volgende:
[..]
SwJ, SwJ!
Ik miste nog een gebod in de DTS-geboden... die er eerst wel stond?
Dat het posten van emoticons gewoon geoorloofd is?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |