Nee ik was in Berlijn, ik keek daar. Het was grappigquote:
Je bent naar Berlijn zo'n beetje toen ik Berlijn verliet, we lossen elkaar afquote:Op vrijdag 3 mei 2024 00:19 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee ik was in Berlijn, ik keek daar. Het was grappig
Hoelang ben je nog daar?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 00:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee eerst aankleden en ontbijten
Nog onsen kunnen bezoeken of heb je Yakuza connecties moeten maken?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 00:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
Vliegen over vier uur
De wc bril is onprettig warm in mijn hotel kamer en ik weet niet hoe ik de verwarming uit zet
Nee paste vooral niet in de planningquote:Op vrijdag 3 mei 2024 00:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nog onsen kunnen bezoeken of heb je Yakuza connecties moeten maken?
Verwarmd? Met ook allemaal coole knopjes en functies?quote:Op vrijdag 3 mei 2024 00:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
Vliegen over vier uur
De wc bril is onprettig warm in mijn hotel kamer en ik weet niet hoe ik de verwarming uit zet
Dot zijn de murp-regels.quote:Op donderdag 2 mei 2024 23:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Held!
Zijn er nu wel meer dan die 11 geboden tot welke je het laatst had gereduceerd... Maar dit lijkt meen prima lijssie
Ja en hoop maar de verwarming heeft geen knopje lijkt hetquote:Op vrijdag 3 mei 2024 00:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Verwarmd? Met ook allemaal coole knopjes en functies?
Die is mooi, de meikeverquote:Op vrijdag 3 mei 2024 00:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
In zowat heel Europa voelt de meikever zich goed thuis. Wie op zoek gaat naar het beestje, doet er goed aan open plekken in bossen, bosranden, graslanden en open velden van naderbij te bestuderen. Vooral een dichtbegroeide of beschaduwde bodem met een losse structuur spreken hem aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |