quote:Op donderdag 2 mei 2024 22:45 schreef DerRabbit het volgende:
VBL is denk ik wel een goed plekje voor kree om leuk te kunnen kletsen
Neuh, jij begint daar vaak genoeg over.quote:Op donderdag 2 mei 2024 22:47 schreef kree het volgende:
[..]
ik miep er niet over? jij begint er zelf over?>>>>
Ik steun deze motiequote:Op donderdag 2 mei 2024 22:45 schreef DerRabbit het volgende:
VBL is denk ik wel een goed plekje voor kree om leuk te kunnen kletsen
quote:Op donderdag 2 mei 2024 22:47 schreef kree het volgende:
[..]
#68quote:Op donderdag 2 mei 2024 22:47 schreef kree het volgende:
[..]
hee helemaal niet?quote:
Vast wel, maar ik heb geen connecties daarquote:Op donderdag 2 mei 2024 22:48 schreef SwJ het volgende:
[..]
Kan iemand in de vbl sc kree ff mentionen? Dan weet ie waar ie moet zijn.
Komt ie weer met zn "heel drama".quote:Op donderdag 2 mei 2024 22:48 schreef kree het volgende:
[..]
hee helemaal niet?
Ik zei vond het vanmiddag gezelliger, jij maakt er hier heel drama van?
Naja mss is dit ook topic vullen met beetje geklets dus mss niet eens zo slecht.
Maar ga niet t verhaal nou omdraaien naar mij he
voetbal boeit me niksquote:Op donderdag 2 mei 2024 22:48 schreef SwJ het volgende:
[..]
Kan iemand in de vbl sc kree ff mentionen? Dan weet ie waar ie moet zijn.
Gewoon hele bodem van ananas met wat tomatensaus, kaas en hamquote:
Maar steeds weer zeiken dat er gebolkt word en niet gezellig gepraat word is wel enorm boeiendquote:
Ik wildat best proberenquote:Op donderdag 2 mei 2024 22:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon hele bodem van ananas met wat tomatensaus, kaas en ham
je hoeft niet op me te reageren he?quote:Op donderdag 2 mei 2024 22:49 schreef SwJ het volgende:
[..]
Komt ie weer met zn "heel drama".
Waar zie jij een heel drama?
Zijn gewoon allemaal stiekeme bolken!quote:Op donderdag 2 mei 2024 22:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar steeds weer zeiken dat er gebolkt word en niet gezellig gepraat word is wel enorm boeiend![]()
vertaalslag : NIET dusquote:Op donderdag 2 mei 2024 22:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar steeds weer zeiken dat er gebolkt word en niet gezellig gepraat word is wel enorm boeiend![]()
Dus wat ik niet hoef te doen, doe jij sowieso wel. Dan ben jij dus zelf degene die er een heel drama van maakt.quote:Op donderdag 2 mei 2024 22:51 schreef kree het volgende:
[..]
je hoeft niet op me te reageren he?
dan was er nl niks aan de hand geweest. daarom maak je er dus zelf drama van.
Want ik ga er natuurlijk wel op in als je me quote. en dan krijg je gewoon de harde waarheid. net als ik bij iedereen doe
denk niet dat dit binnen gaat komenquote:Op donderdag 2 mei 2024 22:52 schreef SwJ het volgende:
[..]
Dus wat ik niet hoef te doen, doe jij sowieso wel. Dan ben jij dus zelf degene die er een heel drama van maakt.
Het houdt niet op, niet vanzelf....quote:Op donderdag 2 mei 2024 22:52 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb mezelf een weekje vakantie gegeven en nog steeds zelfde drama queen
echt verbazingwekkend hoe jullie alles zo uit context trekken,?quote:Op donderdag 2 mei 2024 22:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet als ie leest zoals ie typt.quote:Op donderdag 2 mei 2024 22:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
denk niet dat dit binnen gaat komen![]()
Nee, niet "alleen dat". Maar "iedere keer weer dat".quote:Op donderdag 2 mei 2024 22:53 schreef kree het volgende:
[..]
echt verbazingwekkend hoe jullie alles zo uit context trekken,?
Ik heb meerdere malen gezegd dat ik ok ben met het spel. en ok bolk hier en daar. helemaal geen probleem mee. heb ik sowieso al nooit gezegd?
Wat ik wel heb gezegd is, dat het leuk is als er dan tussendoor ook mss wat verhalen zijn of dingen ipv alleen dat.?
Echt.
Oh!quote:Op donderdag 2 mei 2024 22:41 schreef SwJ het volgende:
[..]
Dan ga je naar een sc.
Die zijn bedoeld om gezellig te kletsen.
Je gaat ook niet een in een teltopic posten voor de diepgaande discussies.
nee? hangt ervan af ik reageer niet op iedereen...... maar wat wil je nu eigenlijk bereiken hiermee?quote:Op donderdag 2 mei 2024 22:52 schreef SwJ het volgende:
[..]
Dus wat ik niet hoef te doen, doe jij sowieso wel. Dan ben jij dus zelf degene die er een heel drama van maakt.
1?quote:
quote:Op donderdag 2 mei 2024 22:52 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb mezelf een weekje vakantie gegeven en nog steeds zelfde drama queen
Één getal zegt meer dan duizend woordenquote:Op donderdag 2 mei 2024 22:54 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh!![]()
Moet je vooral niet proberen in teltopics nee...!
Foei!
Pro bolk tip!quote:Op donderdag 2 mei 2024 22:53 schreef kree het volgende:
[..]
echt verbazingwekkend hoe jullie alles zo uit context trekken,?
Ik heb meerdere malen gezegd dat ik ok ben met het spel. en ok bolk hier en daar. helemaal geen probleem mee. heb ik sowieso al nooit gezegd?
Wat ik wel heb gezegd is, dat het leuk is als er dan tussendoor ook mss wat verhalen zijn of dingen ipv alleen dat.?
Echt.
het klinkt wat onaardig verder..quote:Op donderdag 2 mei 2024 22:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het primaire doel is om iedereen zijn/haar moeder, vader, hont en kad snoei en kei hard helemaal in de tering in te bolken
Ik wil niets bereiken. Ik reageer gewoon op jou.quote:Op donderdag 2 mei 2024 22:55 schreef kree het volgende:
[..]
nee? hangt ervan af ik reageer niet op iedereen...... maar wat wil je nu eigenlijk bereiken hiermee?
Eindeloze discussie met mij, mag hoor, maar ik verveel me nu al.
Je hebt gewoon ongelijk, en daarmee klaar.
De bolk is dan ook niet om aardig te zijn, maar is er enkel en alleen om andere te bolken!quote:Op donderdag 2 mei 2024 22:55 schreef Sally het volgende:
[..]
het klinkt wat onaardig verder..
maar daar komt het op neer, ja...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |