Zucht, die reacties.quote:Op maandag 29 april 2024 20:45 schreef d_elise het volgende:
[ x ]
Dit zie ik trouwens ook nog wel gebeuren..
Oeh. Beterquote:Op maandag 29 april 2024 20:45 schreef d_elise het volgende:
[ x ]
Dit zie ik trouwens ook nog wel gebeuren..
Jep... Heel leuk voor ons om bij de favorieten te horen, maar helaas hoort daar ook negativiteit van eurofans bij. Was met Duncan toen ook. Maar goed, dat geeft wel aan dat Joost als een serieuze kanshebber wordt gezien.quote:Op maandag 29 april 2024 21:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zucht, die reacties.
Bereid je voor op heel veel negatieve reacties op de staging morgen, wat het ook gaat zijn.
Dit vind ik een van de grootste nadelen aan de liveblog op Reddit, er is daar echt een hivemind. (X natuurlijk ook, maar daar delen ze geen updates op dus dat kan je vermijden.)quote:Op maandag 29 april 2024 21:03 schreef d_elise het volgende:
[..]
Jep... Heel leuk voor ons om bij de favorieten te horen, maar helaas hoort daar ook negativiteit van eurofans bij. Was met Duncan toen ook. Maar goed, dat geeft wel aan dat Joost als een serieuze kanshebber wordt gezien.
Is die tweet weg? Want ik zie hem niet meer.quote:Op maandag 29 april 2024 21:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zucht, die reacties.
Bereid je voor op heel veel negatieve reacties op de staging morgen, wat het ook gaat zijn.
Die JelleESC post ook wel veel dingen zonder de ironische toon die er vaak in zit. Hij doet z'n best om Joost en team zo arrogant mogelijk over te laten komen (niet met opzet... denk ik)quote:Op maandag 29 april 2024 21:00 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zucht, die reacties.
O ja, ik zie nu dat hij verwijderd is. Het kwam er in ieder geval op neer dat de kans bestaat dat de Nederlandse delegatie weinig beeldmateriaal vrijgeeft morgen omdat ze - zoals Joost al aangaf - het verrassingseffect willen houden. En de reacties waren een beetje zuur. Dingen als "ja maar dit zijn nou eenmaal de regels!!!" en dat soort dingen. Sommigen noemden hem een divaquote:Op maandag 29 april 2024 21:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Is die tweet weg? Want ik zie hem niet meer.
Maar we gaan uiteraard niet op Kroati stemmen... Dat was immers het verzoek van Team Joost hahaquote:
Strategisch gezien moet je stemmen op een land uit de onderste regionen, alle kleine beetjes helpenquote:Op maandag 29 april 2024 21:29 schreef nik4ever het volgende:
[..]
Maar we gaan uiteraard niet op Kroati stemmen... Dat was immers het verzoek van Team Joost haha
https://www.bbc.co.uk/programmes/m001z1c8quote:Highlights include early favourite Nemo for Switzerland with their song The Code, Austria’s Kaleen, with her 90s-inspired dance anthem We Will Rave, and Joost Klein for the Netherlands, whose viral hit EuroPapa has already broken all streaming records in his home country. Also performing, but guaranteed a place in the final, are members of the ‘Big Five’, Italy, France and Spain.
Ja dat ‘Joost is not happy’ kwam ook nogal overdreven over. Denk dat hij dat zelf nu blijkbaar ook wel doorhad.quote:Op maandag 29 april 2024 21:26 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Die JelleESC post ook wel veel dingen zonder de ironische toon die er vaak in zit. Hij doet z'n best om Joost en team zo arrogant mogelijk over te laten komen (niet met opzet... denk ik)
Beetje net als de haat op Finland waarschijnlijk. Dat komt dan van mensen die wel massaal positief zijn over de oorwurm van Griekenland. I rest my case.quote:Op maandag 29 april 2024 21:03 schreef d_elise het volgende:
[..]
Jep... Heel leuk voor ons om bij de favorieten te horen, maar helaas hoort daar ook negativiteit van eurofans bij. Was met Duncan toen ook. Maar goed, dat geeft wel aan dat Joost als een serieuze kanshebber wordt gezien.
Ik denk dat de humor van Joost ook niet altijd goed vertaald. Opmerkingen als stem op Malta en San Marino of ik zag een interview vandaag met koop een buitenlandse SIM kaart en stem op mij van Joost. Als je dat van een andere artiest zou horen zonder context zullen er ook genoeg mensen dat niet leuk vindenquote:Op maandag 29 april 2024 21:26 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Die JelleESC post ook wel veel dingen zonder de ironische toon die er vaak in zit. Hij doet z'n best om Joost en team zo arrogant mogelijk over te laten komen (niet met opzet... denk ik)
Als je niets over de artiesten zou weten en daar vandaag mee zou lezen zou je denken dat Zwitserland niet eens kans heeft om zich te kwalificeren.quote:Op maandag 29 april 2024 21:08 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Dit vind ik een van de grootste nadelen aan de liveblog op Reddit, er is daar echt een hivemind. (X natuurlijk ook, maar daar delen ze geen updates op dus dat kan je vermijden.)
Rode uien en knoflook in de airfyerquote:Op maandag 29 april 2024 22:03 schreef TLC het volgende:
Ik denk dat Joost gaat airfryeren op het podium en dat ieder getrakteerd wordt op een lekker hapje
Nu ik wat andere landen heb gezien, zag ik daar ook ‘science fiction’ achtige dingen in en is mijn verwachting ook een beetje terug op standje normaal.quote:Op maandag 29 april 2024 22:20 schreef Guanabana het volgende:
Ik hou er nog wel een KLEIN beetje rekening mee dat Gover voor de lol enorm heeft zitten overdrijven, en dat we morgen allemaal zitten van![]()
, maar goed, dat is door jaren schade en schande.
16.10uquote:Op maandag 29 april 2024 22:19 schreef Guanabana het volgende:
Ugh, morgen gaat het lang duren tot het 16u is
Plausibel.quote:Op maandag 29 april 2024 22:16 schreef Aloria het volgende:
https://www.facebook.com/share/r/6bq2h6CeRKQrBCzu/
Waarom joost klein wint 🤣👍
Joost heeft in dit hele traject op elk detail gelet en niks aan het toeval overgelaten. En zelf had hij het vanaf het begin ook over De Troef. Ik geloof niet in een staging waarvan we denken 'was dit het nou'.quote:Op maandag 29 april 2024 22:20 schreef Guanabana het volgende:
Ik hou er nog wel een KLEIN beetje rekening mee dat Gover voor de lol enorm heeft zitten overdrijven, en dat we morgen allemaal zitten van![]()
, maar goed, dat is door jaren schade en schande.
Door “bekend persoon op podium” en maanlanding moet ik nu ineens denken aan een letterlijke maanlanding. Op Maan.quote:Op maandag 29 april 2024 21:59 schreef Momo het volgende:
[poll=7141]
Nou zeg het maar jongens. Denk dat publiek in gaan met de veiligheid echt niet gaat.
We krijgen alleen wel informatie uit de liveblog, dus ja ik weet niet of die kan prijsgeven wat De Troef is...quote:Op maandag 29 april 2024 22:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Joost heeft in dit hele traject op elk detail gelet en niks aan het toeval overgelaten. En zelf had hij het vanaf het begin ook over De Troef. Ik geloof niet in een staging waarvan we denken 'was dit het nou'.
Ja mrgen misschien wel, maar dan is dat omdat we nog niet alles te zien krijgen. Hij heeft niet voor niets in dat interview gezegd dat hij eigenlijk nog niets wil prijsgeven nu.
Dat je op (de) Maan neer kijkt op de aarde en europa, je ziet daar alle pret en plezier. Maar uiteindelijk realiseer je je weer dat jij op (de) Maan bent en daar is het heel eenzaamquote:Op maandag 29 april 2024 23:37 schreef Dave het volgende:
[..]
Door “bekend persoon op podium” en maanlanding moet ik nu ineens denken aan een letterlijke maanlanding. Op Maan.
Pa Pa Paranoiaquote:Op maandag 29 april 2024 23:37 schreef Dave het volgende:
[..]
Door “bekend persoon op podium” en maanlanding moet ik nu ineens denken aan een letterlijke maanlanding. Op Maan.
Vuur er in ?quote:Op dinsdag 30 april 2024 00:13 schreef chufi het volgende:
Mogelijk zijn de rehearsels niet compleet en komt er in de 1e semi een verassing en ook in de finale ...
quote:Op dinsdag 30 april 2024 08:17 schreef Hatseflats22 het volgende:
De volgers van dit topic worden nu ook wakker, waaronder ik.
Zeker klaar voor de Boom Boomquote:Op dinsdag 30 april 2024 08:16 schreef Mandy040986 het volgende:
Jaaa, zijn we al klaar voor deze rollercoaster?![]()
![]()
![]()
Let’s be scared of the boom boom together.![]()
![]()
Hopelijk geeft Friesland de 12 gewoon aan Nederlandquote:Op dinsdag 30 april 2024 09:32 schreef Em31 het volgende:
Nikkie geeft voor ons de punten vanuit Leeuwarden dit jaar
Dat hoop je neem ik aan of is dat zo?quote:Op dinsdag 30 april 2024 09:32 schreef Em31 het volgende:
Ah dat beantwoord wat ik me af vroeg. Die denken de groeten.quote:
@ESF1Gamer en ik zijn erbij!!quote:Op dinsdag 30 april 2024 09:32 schreef Em31 het volgende:
Mia doet er alles aan om nog tevergeefs in de spotlight te blijven. Zij was nog een keuze geweest.quote:Op dinsdag 30 april 2024 09:35 schreef Ama het volgende:
Vroeg me nog af of Mia en/of Dion wel zin hebben in punten uitdelen.
Ze spreekt fijn Engels en weet een professionele houding aan te nemen voor de camera.quote:Op dinsdag 30 april 2024 09:38 schreef NailQueen het volgende:
[..]
@:ESF1Gamer en ik zijn erbij!!![]()
Ik ben niet de grootste fan van Nikkie maar 2021 deed ze erg leuk!
Wel even op de achtergrond in beeld komen dan!quote:Op dinsdag 30 april 2024 09:38 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dit insta filmpje doet ze al superleuk.quote:Op dinsdag 30 april 2024 09:38 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Vraag me af waarom Mia het dan niet zelf doet?quote:Op dinsdag 30 april 2024 09:38 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Mia doet er alles aan om nog tevergeefs in de spotlight te blijven. Zij was nog een keuze geweest.
Wij gaan heel hard de toetertjes laten horen. Of een spandoek met Allora kan ook.quote:Op dinsdag 30 april 2024 09:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wel even op de achtergrond in beeld komen dan!
Misschien omdat heel Europa dan weer lullige dingen gaat roepen en zich afvraagt waar Dion is.quote:Op dinsdag 30 april 2024 09:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Vraag me af waarom Mia het dan niet zelf doet?
Duitslandquote:Op dinsdag 30 april 2024 09:41 schreef Fred_B het volgende:
Wat is de meest Radio 2-erige inzending dit jaar die onze jury-12 gaat krijgen eigenlijk? Zweden? Belgi? Of gaan we ‘gewoon’ voor Zwitserland?
quote:Op dinsdag 30 april 2024 09:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien omdat heel Europa dan weer lullige dingen gaat roepen en zich afvraagt waar Dion is.
Frankrijk.quote:Op dinsdag 30 april 2024 09:41 schreef Fred_B het volgende:
Wat is de meest Radio 2-erige inzending dit jaar die onze jury-12 gaat krijgen eigenlijk? Zweden? Belgi? Of gaan we ‘gewoon’ voor Zwitserland?
Als Dion niet wil dan denk ik dat de AVROTROS heeft gedacht, mooi dan doen we niet Mia alleen.quote:Op dinsdag 30 april 2024 09:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Vraag me af waarom Mia het dan niet zelf doet?
Ja snap ik ook wel weer.quote:Op dinsdag 30 april 2024 09:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Als Dion niet wil dan denk ik dat de AVROTROS heeft gedacht, mooi dat doen we niet Mia alleen.
Ik hoop dat we voor de finale boven Kroati staan. We hebben nou niet echt een geweldig jurynummer, maar ik kan me voorstellen dat dit de jury nog wat kan benvloeden. Niet een favoriet bij de bookmakers geen punten geven.quote:
Nou die is nooit meer gezien of gehoord volgens mij sinds het Songfestival. (En ik maak me daar best een beetje zorgen om.)quote:Op dinsdag 30 april 2024 09:42 schreef Ama het volgende:
[..]![]()
Dion is er wel helemaal klaar mee begrijp ik?
Dat is wel sneu.quote:Op dinsdag 30 april 2024 09:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou die is nooit meer gezien of gehoord volgens mij sinds het Songfestival. (En ik maak me daar best een beetje zorgen om.)
Hij heeft volgens mij na het Songfestival nog n keer op z'n socials gepost om te zeggen dat het er allemaal nogal ingehakt had en hij tijd nodig had om daarvan te herstellen. Daarna niks meer. En dat is inderdaad sneu.quote:
Ik zie het net op zijn Insta idd. Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook niet echt positief was vorig jaar over ze maar het voelt nu wel alsof we met allen incl. de media Dion in een soort burn out hebben gedrukt ofzo.quote:Op dinsdag 30 april 2024 09:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij heeft volgens mij na het Songfestival nog n keer op z'n socials gepost om te zeggen dat het er allemaal nogal ingehakt had en hij tijd nodig had om daarvan te herstellen. Daarna niks meer. En dat is inderdaad sneu.
Want ja het was allemaal niet geweldig maar wat zij over zich heen hebben gekregen was wel een enrme kar stront. Een brandende kar stront zeg maar. Aangejaagd door de NLse media.
Oh maar kritiek was terecht hoor. Gewone kritiek. Maar er werd op tv enzo steeds weer een nieuw vat olie op het vuur gesmeten. Het werd echt pesten. Het ging wmb echt een grens over.quote:Op dinsdag 30 april 2024 09:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zie het net op zijn Insta idd. Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook niet echt positief was vorig jaar over ze maar het voelt nu wel alsof we met allen incl. de media Dion in een soort burn out hebben gedrukt ofzo.
Valt me ook op ja. Had verwacht dat Nemo wel ietsje uit zou lopen maar valt alles mee/tegen wat dat betreft!quote:Op dinsdag 30 april 2024 09:55 schreef Momo het volgende:
Tot nu toe zijn er geen grote veranderingen geweest bij de bookies na rehearsals. Het zijn ook een paar foto´s en een backstage tiktok.
Verwachtingen zijn ook al hoog qua snufjes met vliegen, speciale ledschermen, grote props etc. Maanlanding en science fiction enzoquote:Op dinsdag 30 april 2024 09:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Valt me ook op ja. Had verwacht dat Nemo wel ietsje uit zou lopen maar valt alles mee/tegen wat dat betreft!
Vanmiddag zal er ook wel weer veel 'nah is dit alles, wat een saaie act' komen van ongenformeerden.
quote:Op dinsdag 30 april 2024 08:16 schreef Mandy040986 het volgende:
Jaaa, zijn we al klaar voor deze rollercoaster?![]()
![]()
![]()
Let’s be scared of the boom boom together.![]()
![]()
Heb vrij vandaag dus kon dit even rustig bekijken maar jeez, de analyse die deze man doet is erg fijn. En doet mij Europapa nog meer waarderen.. Jammer dat deze analyse niet verplichte kost is voor de jury, zou de scores flink omhoog laten schieten.. (thanx voor het delen Momo)quote:
Duitsland.quote:Op dinsdag 30 april 2024 09:41 schreef Fred_B het volgende:
Ohhhh geweldig, ga ik straks thuis kijken! Hun analyses gaan zo diep (soms wat te diep maar daarom heten ze ook Overthinking it) maar zijn zo scherp.quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:06 schreef nik4ever het volgende:
[..]
Heb vrij vandaag dus kon dit even rustig bekijken maar jeez, de analyse die deze man doet is erg fijn. En doet mij Europapa nog meer waarderen.. Jammer dat deze analyse niet verplichte kost is voor de jury, zou de scores flink omhoog laten schieten..
Mia wel hoor, die houdt wel van de aandachtquote:Op dinsdag 30 april 2024 09:35 schreef Ama het volgende:
Vroeg me nog af of Mia en/of Dion wel zin hebben in punten uitdelen.
Soow, die heeft zich ingelezen. Dat is nog eens een analysequote:
Ik ben een fan van deze kanaal.quote:
Ze hebben ook meerdere andere video's van dit jaar die echt geslaagd zijn waaronder Kroati en Griekenland.quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ben een fan van deze kanaal.
En wat een gewldige video is dit geworden
quote:Op dinsdag 30 april 2024 10:56 schreef grazz het volgende:
[..]
Team pyromanenCornald approves https://www.mediacourant.(...)afgebrande-woningen/
Voor de VaraGids is er een fotoshoot geweest met oud deelnemers die gaan europappanquote:
Pyro pa pa pa pa pa pa pa. Hey.quote:Op dinsdag 30 april 2024 10:56 schreef grazz het volgende:
[..]
Team pyromanenCornald approves https://www.mediacourant.(...)afgebrande-woningen/
quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:52 schreef GeorgeM het volgende:
Ik heb alvast een screenshot van de stand bij de bookmakers gemaakt, voor het geval we straks naar beneden donderen![]()
Ja okee. Heel veel al![]()
[ afbeelding ]
Het waren 2 fantastische maanden.quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:52 schreef GeorgeM het volgende:
Ik heb alvast een screenshot van de stand bij de bookmakers gemaakt, voor het geval we straks naar beneden donderen![]()
Ja okee. Heel veel al![]()
[ afbeelding ]
Sow. Ik ben opeens klaarwakkerquote:
Dat konden we toen wel lije. Nu nietquote:Op dinsdag 30 april 2024 12:01 schreef Fred_B het volgende:
De vorige keer dat we in deze mate opgewonden waren over onze eerste repetitie, kwamen we uiteindelijk met een kapotte IKEA-lamp h
Maar wonnen we toch.quote:Op dinsdag 30 april 2024 12:01 schreef Fred_B het volgende:
De vorige keer dat we in deze mate opgewonden waren over onze eerste repetitie, kwamen we uiteindelijk met een kapotte IKEA-lamp h
De laatste keer dat ik zo zenuwachtig was kwam Waylon met krumpers aan zetten. (Duncan geloofde ik wel)quote:Op dinsdag 30 april 2024 12:01 schreef Fred_B het volgende:
Jaa.quote:Op dinsdag 30 april 2024 12:01 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Sow. Ik ben opeens klaarwakker
Jij bent gek op die gif h?![]()
Dat was uiteindelijk wel een hilarisch topic, dus het was nog ergens goed voorquote:Op dinsdag 30 april 2024 12:04 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik zo zenuwachtig was kwam Waylon met krumpers aan zetten. (Duncan geloofde ik wel)
God ja, die krumpers. Wat waren we abrupt gedesillusioneerd toen.quote:Op dinsdag 30 april 2024 12:04 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik zo zenuwachtig was kwam Waylon met krumpers aan zetten. (Duncan geloofde ik wel)
Is dat niet vandaag exact ook 6 jaar geleden?quote:Op dinsdag 30 april 2024 12:04 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Komt ie straks het podium op in een panteruitvoering ervan.quote:Op dinsdag 30 april 2024 13:07 schreef Cee het volgende:
Overigens wel fijn dat we voor het eerst sinds tijden niet afvragen wat hij in godsnaam aan gaat trekken, stel je voor dat we nog niet wisten van Het Blauwe Puntige Pak.
quote:Op dinsdag 30 april 2024 13:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Komt ie straks het podium op in een panteruitvoering ervan.
Wil jij je muil houden.quote:Op dinsdag 30 april 2024 13:09 schreef Greys het volgende:
[..]
LUIPAAAAARDquote:Op dinsdag 30 april 2024 13:09 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:
Ik zat toen nog niet op het forum maar wist wel dat de repetitie om 16.00 uur online kwam. Ik weet nog dat ik youtube aan het f5en was en dit was toen mijn reactiequote:Op dinsdag 30 april 2024 12:41 schreef LaCatastrophe het volgende:
[..]
God ja, die krumpers. Wat waren we abrupt gedesillusioneerd toen.
quote:Op dinsdag 30 april 2024 13:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Woehoeeequote:
Ik denk dus dat we nog niet veel van de sensatie gaan zien tijdens de eerste repetitie. 😅 Maar wie weet denkt ie FUCK IT en dan toch.quote:Op dinsdag 30 april 2024 14:31 schreef BetterCallSally het volgende:
Ik probeer echt andere dingen te doen, maar lukt me niet. Ik blijf maar hier terugkomen om bij te lezen.. wat een spanning en (hopelijk) sensatie!
Awkward gifje.quote:Op dinsdag 30 april 2024 12:04 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Jaa.![]()
[ afbeelding ]
Trust the process Georgie. Het wordt geweldig.
het grappige is dat die krumpers het bij het nummer van Jeangu Macrooy nog een keer probeerden, nulle points. was ik even blij dat Mneskin toen meedeedquote:Op dinsdag 30 april 2024 12:41 schreef LaCatastrophe het volgende:
[..]
God ja, die krumpers. Wat waren we abrupt gedesillusioneerd toen.
Hadden we toen ook niet een #WaarisWaylon?quote:Op dinsdag 30 april 2024 15:07 schreef grazz het volgende:
Is Joost al in de arena gesignaleerd? Jongens, nog maar een uur#WaarisJoost
Huh? Ik zie het (nog) niet.quote:
Het is sowieso bizar. Joost heeft nog niks gedaanquote:Op dinsdag 30 april 2024 15:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hoe kun je deze hype straks waarmaken met alleen maar wat foto’s
Ja de verwachtingen zijn zo hoog, geen idee wat we te zien moeten krijgen om die waar te maken.quote:Op dinsdag 30 april 2024 15:19 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het is sowieso bizar. Joost heeft nog niks gedaan
Zou goed kunnen dat hij, ongeacht wat we te zien krijgen, toch gaat zakken na de repetitie omdat hij niet over water loopt of op de maan landt.
Ik denk dat hij het refrein gaat zingen ja, maar eigenlijk slaat dat nergens op. Het is een instrumentale drop, maar dan met z'n stem als sample. Je gaat in een dancenummer de drop toch ook niet zingen.quote:Op dinsdag 30 april 2024 15:27 schreef Nexum het volgende:
Ik verwacht eigenlijk gewoon dat ie zingt. Maar dan leg ik de lat misschien te hoog toch? Doet Oostenrijk ook niet namelijk
Nergens last van. Iets zegt me dat hij gaat leveren.quote:
Ik heb zelf nog niet gekeken eerlijk gezegd. Maar kwam meerdere tweets tegen dus zal wel kloppen @Fred_Bquote:Op dinsdag 30 april 2024 15:17 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Huh? Ik zie het (nog) niet.
Beide 5.9 bij Betfair.
Ja dat is precies wat ik denk. Omdat Joost dat zelf al aangaf dat hij dat jammer zou vinden als niks meer geheim is nu.quote:Op dinsdag 30 april 2024 15:30 schreef Cee het volgende:
Zou trouwens ook best kunnen dat de delegatie verzoekt om speciale verrassingen in de act niet te vermelden in de blog of te laten zien op de foto's, om zo het verrassings-effect zo lang mogelijk uit te stellen.
Ik hoop het zo Grazziequote:Op dinsdag 30 april 2024 15:31 schreef grazz het volgende:
[..]
Nergens last van. Iets zegt me dat hij gaat leveren.
Dit denk ik ookquote:Op dinsdag 30 april 2024 15:30 schreef Cee het volgende:
Zou trouwens ook best kunnen dat de delegatie verzoekt om speciale verrassingen in de act niet te vermelden in de blog of te laten zien op de foto's, om zo het verrassings-effect zo lang mogelijk uit te stellen.
Bij Eurovisionworld staat Kroati bij Betfair op 5.8 en wij op 5.9quote:Op dinsdag 30 april 2024 15:32 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik heb zelf nog niet gekeken eerlijk gezegd. Maar kwam meerdere tweets tegen dus zal wel kloppen @:Fred_B
Blijf F5-en meidquote:Op dinsdag 30 april 2024 15:36 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Bij Eurovisionworld staat Kroati bij Betfair op 5.8 en wij op 5.9
ik switch steeds tussen beiden.quote:Op dinsdag 30 april 2024 15:38 schreef Em31 het volgende:
Welk topic moeten we trouwens volgenGewoon deze of rehearsals?
heb ik ook net gedaanquote:
@ijs_beerquote:Op dinsdag 30 april 2024 15:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik switch steeds tussen beiden.
Ik ben stiknerveus, loopt steeds door het huis te ijsberen
Met hoge schoudersquote:Op dinsdag 30 april 2024 15:33 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik hoop het zo Grazzie [ afbeelding ]
Is dit wapperende ding er ook in het blauw trouwens?
quote:Op dinsdag 30 april 2024 15:42 schreef Prisha het volgende:
echt dit is t erg. Heb net nog maar even de televote puntentelling van 2019 in z'n geheel weer teruggekeken.
Moet toch wat
Goeiequote:
Bij mij nu a.u.b. niet meten, dan word ik meteen afgevoerdquote:Op dinsdag 30 april 2024 15:56 schreef Greys het volgende:
ADEM IN
ADEM UIT
De gemiddelde bloeddruk is hier echt te hoog nu om gezond te zijn.
Ik ookquote:Op dinsdag 30 april 2024 15:57 schreef Guanabana het volgende:
Ik zit sowieso te hyperen tussen beide topics
Ik denk dat ene user met Joost in zijn usernaam hem isquote:Op dinsdag 30 april 2024 15:59 schreef GeorgeM het volgende:
Als Joost hier mee zou lezen, zou hij niet meer bijkomen
Het is nuquote:Op dinsdag 30 april 2024 15:32 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik heb zelf nog niet gekeken eerlijk gezegd. Maar kwam meerdere tweets tegen dus zal wel kloppen @:Fred_B
Dat roep jij dan h Greys. Jij en Cee zien het straks als eerste.quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:30 schreef Greys het volgende:
En dit allemaal op basis van n foto? Echt?
Ik denk dat dit hilarisch wordt om terug te lezen op 8 mei als we de staging helemaal weten en dat we dan bijna allemaal OH MAAR WACHT DIT IS TOCH WEL TOF roepen omdat over alles in dit hele proces is nagedacht.
Kunst is kunstquote:Op dinsdag 30 april 2024 16:30 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat dit hilarisch wordt om terug te lezen op 8 mei als we de staging helemaal weten en dat we dan bijna allemaal OH MAAR WACHT DIT IS TOCH WEL TOF roepen omdat over alles in dit hele proces is nagedacht.
Echt, ja.quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:30 schreef Greys het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Twee?quote:Op dinsdag 30 april 2024 16:47 schreef Em31 het volgende:
Wij: we kunnen winnen, maar alles moet kloppen.
Joost: hier heb je twee mannen in een vogelpak.
Kan niet anders dan dat dat de mouw van Stuntje is.quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Twee?![]()
Of doel je op die arm in iets wits met fliebertjes?
Ok, maar ik zie daar nog niet direct of pers een vogel inquote:Op dinsdag 30 april 2024 17:01 schreef Rebel- het volgende:
[..]
Kan niet anders dan dat dat de mouw van Stuntje is.
Oh nee ik las die tekst verkeerd.quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Twee?![]()
Of doel je op die arm in iets wits met fliebertjes?
Die stropdasquote:
WRONGquote:Op dinsdag 30 april 2024 17:01 schreef Rebel- het volgende:
[..]
Kan niet anders dan dat dat de mouw van Stuntje is.
Dat is hetzelfde pak als in de clip volgens mijquote:Op dinsdag 30 april 2024 17:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, maar ik zie daar nog niet direct of pers een vogel in
ohja weer een powerpoint presentatiequote:Op dinsdag 30 april 2024 17:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wel leuk een powerpointpresentatie als act
Never underestimate Joost en z'n geniale marketing brein. #trusttheprocessquote:Op dinsdag 30 april 2024 17:53 schreef Greys het volgende:
Oh wat SLIM!
De process balk is verder nu dan bij EIC.
[ x ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
quote:Op dinsdag 30 april 2024 18:02 schreef hole1988 het volgende:
Ik heb 28 foto's gevonden. De meeste hebben jullie al gezien, maar toch.Zijn deze allemaal uit de gallery op de Eurovision site? Ja he? (voor als ik er eentje wil tweeten moet er een bron bij)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Jazeker.quote:Op dinsdag 30 april 2024 18:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Zijn deze allemaal uit de gallery op de Eurovision site? Ja he? (voor als ik er eentje wil tweeten moet er een bron bij)
Als ik mobiel op de gallery klik staan er maar 10 foto's namelijk. Is er een deel verwijderd dan?quote:
Ze zetten op de server meer foto's online dan dat ze op die bewuste pagina publiceren.quote:Op dinsdag 30 april 2024 18:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik mobiel op de gallery klik staan er maar 10 foto's namelijk. Is er een deel verwijderd dan?
Het is hysterisch, maar echt ZO LEUK! Ook hier op het forum. Het is geen negatieve paniek of whatever en dat krijgt Joost toch maar mooi voor elkaar: we hebben zveel plezier dit jaar met z'n allen, inclusief Joost die waarschijnlijk heel tevreden lacht na z'n eerste repetitie en alle reacties.quote:Op dinsdag 30 april 2024 18:15 schreef Greys het volgende:
Ik heb nog nooit zo vaak in m'n leven BLIJF KALM en ALLES KOMT GOED en WE WETEN NOG AMPER IETS geroepen in een repetitietopic als nu. Hardop gelachen om alle reacties sinds die eerste foto.
quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:53 schreef Greys het volgende:
Oh wat SLIM!
De process balk is verder nu dan bij EIC.
[ x ]
Als je een scheurjurk, veenlijk, panterpak en twee doses Krumpers hebt doorstaan ben je niet meer zo snel in paniek.quote:Op dinsdag 30 april 2024 18:17 schreef d_elise het volgende:
[..]
Het is hysterisch, maar echt ZO LEUK! Ook hier op het forum. Het is geen negatieve paniek of whatever en dat krijgt Joost toch maar mooi voor elkaar: we hebben zveel plezier dit jaar met z'n allen, inclusief Joost die waarschijnlijk heel tevreden lacht na z'n eerste repetitie en alle reacties.
Ja gezien en geretweet! Stond hier al geloof ik of was dat in het Repetitietopic want ik ben de weg kwijt in alle chaos!quote:
Die ziet bevestigd dat het songfestival is bezweken onder absurditeiten.quote:Op dinsdag 30 april 2024 18:28 schreef grazz het volgende:
Nou eens zien wat Aran zo te melden heeft...
Zoiets had ik ook in gedachten ❤️quote:Op dinsdag 30 april 2024 18:34 schreef Greys het volgende:
Denk dat De Troef een soort hologram wordt aan het einde waardoor z'n ouders bij hem op het podium lijken te komen. Dat past namelijk bij de 'fysiek niet mogelijk' omschrijving van Gover. En de emoties die Gover zei dat ze wilden overbrengen. (En het is een soort maanlanding vanuit de hemel.)
Curryworstenquote:
Trekt wel weer bijquote:
quote:Op dinsdag 30 april 2024 18:15 schreef Greys het volgende:
Ik heb nog nooit zo vaak in m'n leven BLIJF KALM en ALLES KOMT GOED en WE WETEN NOG AMPER IETS geroepen in een repetitietopic als nu. Hardop gelachen om alle reacties sinds die eerste foto.
Als ie het aanhoudt, wellicht als referentie naar z’n jeugd (knuffel). Ik vind zo’n vogelpakje persoonlijk verder niet grappig, dus ga vooralsnog nog maar even uit van een troll actie, voor m’n eigen gemoedsrust.quote:Op dinsdag 30 april 2024 18:51 schreef Spumonisal het volgende:
Zal dat blauwe kippenpak berhaupt meerwaarde hebben? Of staat Appie daar nou de hele tijd alleen maar in een kippenpak achter dat keyboard. Het zal toch *iets* van een functie of bedoeling hebben lijkt me? Of is dat juist het absurde/grappige
waar ik ze ook nog wel voor aan zie is dat ze iedere repetitie hem in een ander pakkie stoppen om iedereen te trollen.... En daar ook serieus geld aan hebben uitgegeven zodat we er allemaal intrappen.quote:Op dinsdag 30 april 2024 18:51 schreef Spumonisal het volgende:
Zal dat blauwe kippenpak berhaupt meerwaarde hebben? Of staat Appie daar nou de hele tijd alleen maar in een kippenpak achter dat keyboard. Het zal toch *iets* van een functie of bedoeling hebben lijkt me? Of is dat juist het absurde/grappige
Ik ook niet op zich nee. Tenzij het slaat op de act misschien. Er zitten verder ook geen vogelreferenties in de tekst. Of misschien beelden ze tijdens de coupletten iets uit? Of misschien wordt Appie nog gelanceerd want vogels moeten vliegen? Kippen dan weer niet, maar ze kunnen het proberenquote:Op dinsdag 30 april 2024 18:56 schreef Dave het volgende:
[..]
Als ie het aanhoudt, wellicht als referentie naar z’n jeugd (knuffel). Ik vind zo’n vogelbakje persoonlijk verder niet grappig, dus ga vooralsnog nog maar even uit van een troll actie, voor m’n eigen gemoedsrust.
Zitten toch angrybirds in de clip?quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:03 schreef Spumonisal het volgende:
[..]
Ik ook niet op zich nee. Tenzij het slaat op de act misschien. Er zitten verder ook geen vogelreferenties in de tekst. Of misschien beelden ze tijdens de coupletten iets uit? Of misschien wordt Appie nog gelanceerd want vogels moeten vliegen? Kippen dan weer niet, maar ze kunnen het proberen
Geen idee maar dan lachen we volgende week hard terug. En die mensen zitten toch altijd te wachten op een reden om dingen af te kraken die ze sowieso niet leuk vinden.quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:05 schreef nik4ever het volgende:
Ik vraag me ook af of we al volledig worden uitgelachen op buitenlandse fora?...
Ze zijn vooral erg zuur op buitenlandse fora.quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:05 schreef nik4ever het volgende:
Ik vraag me ook af of we al volledig worden uitgelachen op buitenlandse fora?...
Mijn tandarts is ongeveer 30 minuten rijden. Ik heb er een uur over gedaan omdat ik steeds onderweg stopte om niets willen missen.quote:Op dinsdag 30 april 2024 18:15 schreef Greys het volgende:
Ja!quote:Op dinsdag 30 april 2024 18:44 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Is dat het enige waar het om gaat?
quote:
Dan misschien dat waar we het al eerder over hadden, dat het lijkt alsof hij zelf het LED screen in stapt en daar bij z'n ouders komt oid.quote:Op dinsdag 30 april 2024 18:57 schreef ijs_beer het volgende:
Ik zou maar niet veel uitgaan van hologrammen enzo hoor. Ik herinner met 2015 ook nog. Lijkt me erg lastig in te passen in een live-show. Nee, dan ontploft het blauwe pak nog eerder ofzo.
Van zn ouders kunnen ze geen hologram maken, wel van de jonge Joost.quote:Op dinsdag 30 april 2024 18:34 schreef Greys het volgende:
Denk dat De Troef een soort hologram wordt aan het einde waardoor z'n ouders bij hem op het podium lijken te komen. Dat past namelijk bij de 'fysiek niet mogelijk' omschrijving van Gover. En de emoties die Gover zei dat ze wilden overbrengen. (En het is een soort maanlanding vanuit de hemel.)
Er is al best veel reuring online qua 'er worden dingen achtergehouden' dus dat kan ook de verwachtingen juist hoog/hoger maken. Ik denk zelf niet dat hij ineens 7 plekken gaat zakken bij de bookies n dat het een goed overdacht risico is dat ze willen nemen.quote:Op dinsdag 30 april 2024 19:29 schreef Em31 het volgende:
Doordat alles zo close is bovenin voelt het ergens ook wel risky dat ze iets zo lang achter willen houden, waarschijnlijk tot volgende week woensdag? Vanaf dit weekend ongeveer gaan miljoenen dagjesmensen ook weer informatie over het Songfestival krijgen en als je echt weg gaat zakken horen zij toch vooral ‘het gaat tussen Zwitserland en Kroati’. Misschien boeit dat echt hlemaal geen klap als onze staging uiteindelijk gewoon geweldig is als geheel, maar nu voelt dat toch wat zonde. Helemaal als we ineens een jury krijgen die wil overcompenseren na vorig jaar, maar dan dus voor Kroati gaat.![]()
Maar nogmaals, misschien maakt het alsnog wel helemaal niets uit.
Die stijgen ook niet heel hard. Ik zou m’n centen nu zetten op Turijn 2025. Hebben ze 3 jaar gehad om die zon te fixen en de vloer schoon te maken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |