quote:Op dinsdag 30 april 2024 10:56 schreef grazz het volgende:
[..]
Team pyromanenCornald approves https://www.mediacourant.(...)afgebrande-woningen/
Voor de VaraGids is er een fotoshoot geweest met oud deelnemers die gaan europappaënquote:
Pyro pa pa pa pa pa pa pa. Hey.quote:Op dinsdag 30 april 2024 10:56 schreef grazz het volgende:
[..]
Team pyromanenCornald approves https://www.mediacourant.(...)afgebrande-woningen/
quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:52 schreef GeorgeM het volgende:
Ik heb alvast een screenshot van de stand bij de bookmakers gemaakt, voor het geval we straks naar beneden donderen![]()
Ja okee. Heel veel al![]()
[ afbeelding ]
Het waren 2 fantastische maanden.quote:Op dinsdag 30 april 2024 11:52 schreef GeorgeM het volgende:
Ik heb alvast een screenshot van de stand bij de bookmakers gemaakt, voor het geval we straks naar beneden donderen![]()
Ja okee. Heel veel al![]()
[ afbeelding ]
Sow. Ik ben opeens klaarwakkerquote:
Dat konden we toen wel lije. Nu nietquote:Op dinsdag 30 april 2024 12:01 schreef Fred_B het volgende:
De vorige keer dat we in deze mate opgewonden waren over onze eerste repetitie, kwamen we uiteindelijk met een kapotte IKEA-lamp hè
Maar wonnen we toch.quote:Op dinsdag 30 april 2024 12:01 schreef Fred_B het volgende:
De vorige keer dat we in deze mate opgewonden waren over onze eerste repetitie, kwamen we uiteindelijk met een kapotte IKEA-lamp hè
De laatste keer dat ik zo zenuwachtig was kwam Waylon met krumpers aan zetten. (Duncan geloofde ik wel)quote:Op dinsdag 30 april 2024 12:01 schreef Fred_B het volgende:
Jaa.quote:Op dinsdag 30 april 2024 12:01 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Sow. Ik ben opeens klaarwakker
Jij bent gek op die gif hè?![]()
Dat was uiteindelijk wel een hilarisch topic, dus het was nog ergens goed voorquote:Op dinsdag 30 april 2024 12:04 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik zo zenuwachtig was kwam Waylon met krumpers aan zetten. (Duncan geloofde ik wel)
God ja, die krumpers. Wat waren we abrupt gedesillusioneerd toen.quote:Op dinsdag 30 april 2024 12:04 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik zo zenuwachtig was kwam Waylon met krumpers aan zetten. (Duncan geloofde ik wel)
Is dat niet vandaag exact ook 6 jaar geleden?quote:Op dinsdag 30 april 2024 12:04 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Komt ie straks het podium op in een panteruitvoering ervan.quote:Op dinsdag 30 april 2024 13:07 schreef Cee het volgende:
Overigens wel fijn dat we voor het eerst sinds tijden niet afvragen wat hij in godsnaam aan gaat trekken, stel je voor dat we nog niet wisten van Het Blauwe Puntige Pak.
quote:Op dinsdag 30 april 2024 13:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Komt ie straks het podium op in een panteruitvoering ervan.
Wil jij je muil houden.quote:Op dinsdag 30 april 2024 13:09 schreef Greys het volgende:
[..]
LUIPAAAAARDquote:Op dinsdag 30 april 2024 13:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |