WRONGquote:Op dinsdag 30 april 2024 17:01 schreef Rebel- het volgende:
[..]
Kan niet anders dan dat dat de mouw van Stuntje is.
Dat is hetzelfde pak als in de clip volgens mijquote:Op dinsdag 30 april 2024 17:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, maar ik zie daar nog niet direct of persé een vogel in
ohja weer een powerpoint presentatiequote:Op dinsdag 30 april 2024 17:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wel leuk een powerpointpresentatie als act
Never underestimate Joost en z'n geniale marketing brein. #trusttheprocessquote:Op dinsdag 30 april 2024 17:53 schreef Greys het volgende:
Oh wat SLIM!
De process balk is verder nu dan bij EIC.
[ x ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
quote:Op dinsdag 30 april 2024 18:02 schreef hole1988 het volgende:
Ik heb 28 foto's gevonden. De meeste hebben jullie al gezien, maar toch.Zijn deze allemaal uit de gallery op de Eurovision site? Ja he? (voor als ik er eentje wil tweeten moet er een bron bij)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Jazeker.quote:Op dinsdag 30 april 2024 18:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Zijn deze allemaal uit de gallery op de Eurovision site? Ja he? (voor als ik er eentje wil tweeten moet er een bron bij)
Als ik mobiel op de gallery klik staan er maar 10 foto's namelijk. Is er een deel verwijderd dan?quote:
Ze zetten op de server meer foto's online dan dat ze op die bewuste pagina publiceren.quote:Op dinsdag 30 april 2024 18:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik mobiel op de gallery klik staan er maar 10 foto's namelijk. Is er een deel verwijderd dan?
Het is hysterisch, maar echt ZO LEUK! Ook hier op het forum. Het is geen negatieve paniek of whatever en dat krijgt Joost toch maar mooi voor elkaar: we hebben zóveel plezier dit jaar met z'n allen, inclusief Joost die waarschijnlijk heel tevreden lacht na z'n eerste repetitie en alle reacties.quote:Op dinsdag 30 april 2024 18:15 schreef Greys het volgende:
Ik heb nog nooit zo vaak in m'n leven BLIJF KALM en ALLES KOMT GOED en WE WETEN NOG AMPER IETS geroepen in een repetitietopic als nu. Hardop gelachen om alle reacties sinds die eerste foto.
quote:Op dinsdag 30 april 2024 17:53 schreef Greys het volgende:
Oh wat SLIM!
De process balk is verder nu dan bij EIC.
[ x ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |